Wygląda na to, że to Audi jest na sprzedaż, uwaga dla kupujących w takim razie bo aktualny kierowca wydaje się mieć nieprzepracowane frustracje i jeździ nim bardzo agresywnie, niezależnie od tego czy stoi w korku czy ma zaraz skręcać - niezrozumiale żyłuje auto nie bacząc na wszelkie nierówności, co zapewne negatywnie odbija się na układzie jezdnym jak i napędowym.
kierowca bardzo uprzejmy gdy zjeżdżał mi wózek z górki na ulicę wysiadł z auta i zatrzymał uratował moje dziecko, mówił że za darmo tego nie zrobił i zaczął się oblizywac lecz nie do końca wiedziałam o co mu chodzi
patus nieprzygotowany do życia w społeczeństwie wymusza pierwszeństwo i o mało co nie powoduje kolizji, po czym wychodzi z firmowego samochodu i grozi pobiciem
Proszę się doszkolić i nie trąbić na ludzi zatrzymujących się przed warunkową zieloną strzałką przed przejściem dla pieszych. Zielona strzałka warunkowa (sygnalizator S-2) pozwala na warunkowy skręt w kierunku wskazanym strzałką, mimo że na głównym sygnalizatorze świeci się czerwone światło. Aby z niej skorzystać, należy zatrzymać się przed sygnalizatorem, a następnie ustąpić pierwszeństwa wszystkim innym uczestnikom ruchu (pojazdom, pieszym) mającym zielone światło. Dopiero po upewnieniu się, że manewr nie spowoduje kolizji, można kontynuować jazdę.
Przejezdzalem obok kiedy pani ze srebrnego opla uderzyla w tyl czarnego bmw, kompletnie odwrocila kota ogonem mowiac ze to nie jej wina ze uderzyla w pojazd ktory stal prawidlowo, szkoda ze pokrzywdzony policji nie wezwal moze sprawczyni nauczyla sie pokory!! Radze uwazac na ta kobiete, stwarza realne zagrożenie!!!
Przykład słabej edukacji kierowców, po zdaniu "prawka", kolega z bródką lat 40 widać jeszcze nie usłyszał o jeździe na suwak, tuż przed zwężeniem, wciska gaz by zablokować zmianę pasa, po czym pokazuje gest "gadaj,gadaj" ręka
Wygląda na to, że to Audi jest na sprzedaż, uwaga dla kupujących w takim razie bo aktualny kierowca wydaje się mieć nieprzepracowane frustracje i jeździ nim bardzo agresywnie, niezależnie od tego czy stoi w korku czy ma zaraz skręcać - niezrozumiale żyłuje auto nie bacząc na wszelkie nierówności, co zapewne negatywnie odbija się na układzie jezdnym jak i napędowym.