Uważam, że trzeba napiętnować każdego jednego bydlaka, który stoi lub jedzie tyłem do kierunku jazdy i którego daje się zidentyfikować. Oby mieli w życiu szczęście i nigdy nie musieli czekać na karetkę, która nie dojedzie, ale jak wiemy karma jest nieubłagana.
Wbrew pozorom sytuacja nie jest tu taka oczywista.
Znam wyrok sądu w którym orzeczenie mówiło, że w sytuacji kiedy część jezdni jest zablokowana (co prawda tam wygrodzeniem robót drogowych - tu chyba stojącym pojazdem), to oś jezdni ulega przemieszczeniu.
I że nie działa to tak że "masz swój pas i masz wszystko w dupie", tylko działa to tak, że jechałeś dokładnie tak samo na czołówkę jak ten gość.
Wiadomo że niezbadane są wyroki sądów rejonowych, ale w razie kolizji niekoniecznie winny miałby się okazać tamten kierowca.
Zwłaszcza że on nie miał tu widoczności a Ty z kolei miałeś pełną i widziałeś kolejne wyjeżdżające samochody.
Celowo przyspieszając w celu sprowokowania sytuacji niebezpiecznej.
Uważam, że trzeba napiętnować każdego jednego bydlaka, który stoi lub jedzie tyłem do kierunku jazdy i którego daje się zidentyfikować. Oby mieli w życiu szczęście i nigdy nie musieli czekać na karetkę, która nie dojedzie, ale jak wiemy karma jest nieubłagana.
KMY 88H8 - 0:08 - grafitowy VW Tiguan
WW 8457H - 0:16 - czarny/ciemnoszary Opel Astra
SK 889FG - 0:38 - grafitowy Renault Megane
RPR 06570 - 0:58 - ciemnoszara Skoda Octavia
WE 437KR - 1:00 - srebrna Toyota Auris
KR 3F038 - 1:05 - srebrna Skoda Octavia
KR 276JL - 1:52 - beżowa (?) Skoda Fabia
KMY 45SP - 1:58 - granatowy VW Passat
KR 403WY - 2:00 - srebrny VW Transporter
KR 406LM - 2:05 - beżowy/khaki Hyundai Tucson