Naucz się jezdzic autostrada lewy pas sluzy do wyprzedzania a nie blokowania . Warto również używać kierunkowskazów . No i z tego co mi wiadomo jest obowiązek włączyć świtała :)
Zacznę od tego że chyba nie wiesz jak się tworzy korytarz życia według ogolnie przyjętych zasad i to po twojej lewej stronie powinien utworzyć się dodatkowy pas, a nie na pasie awaryjnym który służy do czego innego. A tego kierowcę jak i dwoch wczesniej to ty chyba próbowałeś zablokować ze złości ze ma kilkadziesiąt metrów do zjazdu z s3. Doucz się, bo może kiedyś ty będziesz potrzebował takiego korytarza.
Szeryf na S3. Najsmutniejsze jest to, że gdy się z nim zrównałem i popukałem się w czoło to chyba nie zrozumiał dlaczego to robię... Sprawa zgłoszona na policję, może funkcjonariusze mu to wyjaśnią.
Szanowny pan uważa, że kierowcy znajdującemu się już w trakcie manewru wyprzedzania kilku ciężarówek, z maksymalną dopuszczalną na autostradzie prędkością 140 km/h, bez możliwości "schowania się" pomiędzy nie walić cały czas długimi, a gdy ten tylko od razu zjeżdża po wyprzedzeniu niemal wjechać mu w bagażnik, żeby go czym prędzej tylko "wypchnąć". Cały manewr wyprzedzania trwał może 10 sekund, a jaśniepan pojawił się jak "diabeł z pudelka", na budziku pewnie ze 180.
Naucz się jezdzic autostrada lewy pas sluzy do wyprzedzania a nie blokowania . Warto również używać kierunkowskazów . No i z tego co mi wiadomo jest obowiązek włączyć świtała :)