po czym mnie oceniasz ze robie bledy?? to jestes bardzo inteligentny :) ale wracajac do tematu tak to moze byc dostosowanie do warunkow atmosferycznych, psychofizycznych kierowcy i zachowania bezpiecznej predkosci azeby moc w kazdej chwili wychamowac auto
?Quest?, nie ma problemu, sprawdźmy to.
Umów się ze znajomym na jazdę w korku. On nagra Cię jak blokujesz pas ruchu i zanosi odrazu na policję, najlepiej idźcie razem. Nagrajcie całą rozmowę z posterunku - macie filmik, zeznania, i interpretacje policji. Proszę Cię upublicznij to po fakcie, zrobisz ze mnie apostoła powolnego lewego pasa jeśli się mylę ;)
blokowanie pasa ruchu, poprzez jazdę i zatrzymanie obok innego pojazdu poruszającego się kończącym się pasem w korku, pomimo możliwości kontynuowania jazdy swoim pasem, można zakwalifikować jako wykroczenie określone w art. 90 Kodeksu wykroczeń, który stanowi, że kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej, podlega karze grzywny.
Fragles po 1sze wyluzuj i zachowaj troche kultury po 2 nawet jesli bedzie tak jak muwisz to ostatnie auto przejedzie w tym samym czasie moze to jedynie zdac egzamin na krotkim odcinku za skrzyzowaniem zeby wiecej aut moglo przejechac za jedna zmiana swiatel
wszystko w pozadku jest jak jest sytuacja pokazana przez ciebie za skrzyzowaniem czy rondem przy pelnej plynnosci ruchuale nie w korku ktory sie ledwo porusza
Ok to wez mi to wytlumacz jak niby rozladowujesz korek bo jesli jedzie 10 aut prawym a 1 lewym to jak wjedzie na poczatek to prawym jedzie juz 11 i ten na koncu jest o pole dalej niz byl
Taka moja prosta logika
konik wlasnie o tym mowie ze to zdaje jedynie egzamin za skrzyzowaniem a w wiekszosci przypadkow niestety tylko pogarsza sytuacje dla jadacych prawym pasem
tu chodzi o zwykla uczciwosc skoro ja moge poczekac to czemu ty nie mozesz jak ty sie wcisniesz to wydluzasz kolejke za soba no ale ty jestes z przodu i tylko to sie dla ciebie liczy tak korku nie rozladujesz jak o to ci chodzi
po czym mnie oceniasz ze robie bledy?? to jestes bardzo inteligentny :) ale wracajac do tematu tak to moze byc dostosowanie do warunkow atmosferycznych, psychofizycznych kierowcy i zachowania bezpiecznej predkosci azeby moc w kazdej chwili wychamowac auto