Prawko takim bucom powinni odbierać, świadomie łamie przepisy przy tym utrudniając ruch pozostałym uczestnikom. Mam nadzieje, że autor filmiku zgłosił go gdzie trzeba.
Panowie pragnę zauważyć, że jazda na swuak ma ZAWSZE sens pod warunkiem, że jeśli jest ograniczenie prędkości np do 70km/h które nie powoduje spowalniania innych aut do 40 km/h Niestety wielu kierowców a) nie wie że na lewym pasie nie jedzie się do końca zwężki b) nie wie że jadąc prawym pasem powinno się zostawić lukę na jedno auto, przy okazji unikając jazdy zderzak w zderzak i np. stłuczki :)
Druga sprawa POLICJO na zwężkach powinnaś stać i wystawiać mandaty, A NIE ŚCIGAĆ LUDZI JADĄCYCH 15KM SZYBCIEJ NIŻ TO CO JEST PO MIEŚCIE PRZEPISOWE!!
Temperować powinno się głupotę.
"konik własnie o tym mowie ze to zdaje jedynie egzamin za skrzyżowaniem a w większości przypadków niestety tylko pogarsza sytuacje dla jadących prawym pasem"
Widzę, że ekspert się wypowiada. Jest mnóstwo materiałów na temat jazdy na suwak (np. ten konika) ale nasi krajowi mistrzowie świata, jak powszechnie wiadomo, są ekspertami w jeździe i piłce nożnej "bo ich odczucia są inne niż fakty", więc tym gorzej dla faktów. Dopóki będziemy mieli takich ekspertów dopóty jazda na suwak nie będzie działać...
Dwa kolejne przykłady szeryfostwa:
Idź lepiej drogi Queście do urzędu starosty odpowiadającego Twojemu miejscu zamieszkania i zdaj prawo jazdy. Będzie luźniej i kulturalniej na drodze:)
Jazda na suwak może ale nie musi zwiększyć przepustowości przy zanikaniu pasa ruchu.
Jeśli ruch odbywa się płynnie bez konieczności zmniejszenia prędkości. Wjeżdżamy wcześniej by nie powodować hamowania przez inne pojazdy bo zmniejszy to przepustowość.
Jeśli ruch odbywa się płynnie ale przy znacznie zmniejszonej prędkości jedziemy do końca i na suwak. Powoduje to, że przepustowość się zwiększy bo po zaniknięciu pasa ruchu zwiększamy prędkość. Dzięki suwakowi efektywniej wykorzystujemy pustą przestrzeń pomiędzy pojazdami. Korek jest najkrótszy z możliwych jeśli pasy są wykorzystane równomiernie.
Jeśli ruch odbywa się skokowo to suwakiem nie zwiększymy przepustowości ale korek będzie najkrótszy.
Czyli jazda na suwak ma zawsze plusy. Krótszy korek to mniejsze ryzyko przyblokowania pojazdów na wcześniejszych skrzyżowaniach, wyjazdach.
Ci którzy jadą prawym i narzekają, że ich z lewej wyprzedzają i się "wpychają" w kolejkę sami są sobie winni bo powinni jechać tak by wykorzystywać pasy równomiernie. Dotyczy to również tirów bo jeśli tiry będą jechać tylko prawym to zawsze będą stratni.
widzisz hanys i tu sie mylisz spytaj policjanta a sie dowiesz dla czego za to mandatu nie moze dac a co do twoich obelg to akuratnie pokazujesz jaki poziom reprezentujesz wyluzuj troche bo ci zylka peknie :)
BTW. poczytaj sobie o dyslekci
@Quest. O czym Ty pyerdolisz? Jaka bezpieczna odległość / prędkość? Gość ma przed sobą pusty qrwa lewy pas i go blokuje. Bezpieczna odległość? Do czego ja się pytam? Chyba do słownika ortograficznego. Pisze się "hamować" nieuku. Masz braki w wykształceniu i w logicznym myśleniu chyba też.
A co tu wymagać od buraka w dresie w paski. :D