Tablica rejestracyjna SPS30667
Województwo śląskie
Powiat Pszczyna
Pojazd: FORD FOCUS C-MAX

Oceń kierowcę

1
45

Komentarze

SPS 30667 2017-07-29 18:21:42

Nie ma żadnego powodu, dla którego miałby włączać kierunkowskaz. Nigdzie nie skręca, jedzie tak jak droga prowadzi. Potwierdzone przez egzaminatora WORD.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-08-03 13:42:51

@Mgr inz

Ok, zanim się odniosę do treści Twojego linka, powiedz mi jaki manewr wykonała wymuszająca baba? W sensie pojechała prosto, czy w lewo (bo, że nie pojechała w prawo to chyba możemy się zgodzić).
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-08-03 11:17:03

Problem pana zHDK jest taki, że nie potrafi albo nie chce czytać postów ze zrozumieniem, bo potrzebuje kogoś zaatakować. Jakby czytał i rozumiał, to by się tyle nie awanturował. A tak mamy kolejną gównoburzę w nieistotnej sprawie.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-08-02 22:15:58

zHDK,
Na zdrowie, nie lektura zaszkodzi

Ty, nieoznakowany
Widzę, ze trzymasz poziom, ja tez spróbuje: miałem twoją matkę... dwa razy... i powiedziała, ze raczej nie raczej nie przeczytałeś, bo nie kumasz zdań złożonych podrzędnie
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-08-02 19:41:47

Z ciekawości przeczytałem wypociny niejakiego @mgr inz i stwierdzam, że jest skończonym de@ilem?
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-08-02 13:43:14

@Mgr inz
Racja, nie czytałem, bo jakiś spamer nawalił ścianę zbędnego tekstu i nie zauważyłem twojego postu.
Jak będę miał trochę więcej wolnego czasu to się zapoznam.

Ale nie czytając (i zakładając że mają rację), to wciąż wolę by mnie spotykało włączanie kierunku w takich sytuacjach, bo wiem, że kierowca z naprzeciwka chce przeciąć mój tor jazdy.

I proszę nie wyciągaj zbyt pochopnych wniosków, bo to nie służy dyskusji.
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-08-02 13:28:45

zHDK,

Czyli nie przeczytałeś, bo za długie/za trudne. Brawo, udowodniłeś tym samym, ze nie ma co prowadzić z Tobą merytorycznej dyskusji. Tylko teraz liczyć, ze nie spotka się Ciebie na drodze
Oceń komentarz:
+
3
-
SPS 30667 2017-08-02 13:19:18

@zHDK ty chyba lubisz się tak awanturować do każdego.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-08-02 10:47:09

@ddd
Czyli gdyby nie było linii, to należy włączać kierunek, bo skręcasz, ale jeśli są linie, to już jedziesz prosto?

Gratuluje logiki. Czy są linie, czy nie, to wciąż jest skrzyżowanie i wciąż wykonujesz manewr skrętu w lewo. Tor jazdy nagrywającego, przecina tor jazdy samochodu z naprzeciwka jadącego prosto.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-08-01 23:07:55

@zHDK - do przedszkola wracaj dzieciaku.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-08-01 22:21:31

@zHDK podstawowy błąd w twoim rozumowaniu to to że nagrywający skręca. Nigdzie nie skręca, jedzie cały czas tą samą drogą, spójrz na linie, nie przecina ich. Kierunkowskaz musiał by włączyć i to w prawo gdyby chciał jechać na tym skrzyżowaniu prosto.
Oceń komentarz:
+
3
-
SPS 30667 2017-08-01 16:02:25

Zapomniałem @Driver = ignor.
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-08-01 15:50:20

Jakbyście poszli do sądu z dowodem, że ktoś włączył kierunkowskaz, bo słychać dźwięk, to by was wszyscy wyśmiali.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-08-01 15:46:44

@zHDK, widzę, że lubisz wyrywać z kontekstu wypowiedzi, że manipulować na swoją korzyść. Bardzo nieładnie trolliku.

Po co cytujesz moje wypowiedzi, skoro są one dostępne? A no tak, żeby je uciąć w odpowiednim momencie dla siebie, pieniaczu. Dla mnie takie zachowanie to pieniactwo.

"Poniżej, pod filmem, faktycznie toczy się dyskusja o kierunkowskaz nagrywającego. Tam jest to jasno zaznaczone.

Natomiast tutaj, ddd, nie napisał, o kogo chodzi jasno, więc jego wypowiedź można interpretować w dwie drogi. Tu już jego wina. "
Cały kontekst, więc nie rób z siebie barana.

"Czyli wyrwałeś się jak Filip z konopi (niby widziałeś pierwotną rozmowę, ale nie do końca)."
A widzisz tutaj pierwotną rozmowę? Czyli jak typowy Janusz, który czepi się momentu, który mu pasuje.
Chcesz dyskutować o pierwotnym wątku, to tam pisz. Jak sam zauważyłeś, to już jest inna rozmowa.

"autor hiepacz (który tu też Ci odpowiedział) napisał, że włączył kierunek"
Nie odnosiłem się tutaj do jego wypowiedzi, tylko do tego, co napisał reporter i tego się trzymaj, a nie wmawiaj, że polemizowałem z hiepaczem. Tak ciężko ci się już połapać?

Po drugie to, że napisał, to o niczym nie świadczy, a dźwięk to dźwięk. Równie dobrze mógł włączyć prawy kierunek.
I nie schodź z tematu, bo jak już pisałem, nie do hiepacza pisałem na początku.

Kobieta też kierujący, a kierujący włączyłby. Jak pisałem - brak jasnych podmiotów i dopełnień, więc nie szukaj jakichś nieścisłości na siłę. Oczywiście ty stwierdzisz, że to oczywiste, o kim pisał, kreciku. Może dlatego, że czytasz w myślach.
Niejasne posty powodują sprzeczki, ale żeby robić z tego główną treść awantury? Wyjątkowe pieniactwo. Skoro tak uważnie czytasz posty innych, dlaczego nie czytałeś uważnie mojego postu? Wtedy nie miałbyś żadnych problemów z dowiedzeniem się, co napisałem. Ale ty oczywiście na potrzeby sprzeczki jesteś wybiórczy.

"Trzy, ludzie uważający, że na miejscu nagrywającego, nie trzeba używać kierunku, zwykle twierdzą, że to "droga prowadzi", tak jak to napisał ddd. "
Ale ja niczego takiego nie pisałem. Może siebie zaliczasz. Tyle z twojej sugestii.
Prosto to prosto. Masz problemy z fizyką?

"dyskutujących do poziomu zidiociałych kretynów"
To już sam siebie tak nazwałeś, kreciku.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-08-01 15:35:16

Widać, że nie rozróżniasz poematu od prozy, ale to już twój problem, tylko dlaczego się do tego przyznajesz.

Jak boli cię czytanie więcej niż 5 zdaniu, to wróć do przedszkola. A dźwięk to dźwięk.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-08-01 14:53:29

Nie wytłumaczysz, bo on by włączył kierunkowskaz i tyle i inni muszą robić tak samo. Możesz nawet pokazać konkretny przepis a i tak powie Ci że nie masz racji.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-08-01 14:38:10

ZHDK oczywiście nie masz racji - nagrywający NIE POWINIEN włączać kierunkowskazu. Co gorsza - jesteś tak uparty, że nikt Cię nie przekona, tylko sam musisz do tego dojść. Przeczytaj więc artykuł http://mrerdek1.blogspot.com/2015/08/41-kierunek-jazdy-i-jego-zmiana.html
(CAŁY) i proszę - nie wracaj tu, zanim go nie przetrawisz. Jak byś nie ogarnął - na schematach czarna kreska - brak kierunku, pomarańczowa - jest kierunek
Oceń komentarz:
+
4
-
SPS 30667 2017-08-01 12:19:07

A no i zdjęcie które dodałem, chyba jasno pokazywało możliwe trasy dla nagrywającego.

Jeszcze raz Ci dziękuje...
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-08-01 12:17:25

@Driver
"Poniżej, pod filmem, faktycznie toczy się dyskusja o kierunkowskaz nagrywającego. Tam jest to jasno zaznaczone. "

"Ciężko w ogóle dyskutować o tym, czy nagrywający włączył kierunkowskaz, bo tego się nie dowiemy nigdy. Więc nawet ciężko brać pod uwagę ten wątek, który pozostaje jedynie w sferze domysłów. "

Czyli wyrwałeś się jak Filip z konopi (niby widziałeś pierwotną rozmowę, ale nie do końca).
Po pierwsze, pod filmem, autor hiepacz (który tu też Ci odpowiedział) napisał, że włączył kierunek, a nawet dał film z dźwiękiem gdzie słychać, że kierunek działał.
Dwa, była mowa o tym , że wymuszającym jest kobieta, więc ddd chyba użyłby innej formy.
Trzy, ludzie uważający, że na miejscu nagrywającego, nie trzeba używać kierunku, zwykle twierdzą, że to "droga prowadzi", tak jak to napisał ddd.

I na koniec, dziękuje Ci serdecznie, za dodanie swoich, trzech groszy i zrównanie mnie i innych dyskutujących do poziomu zidiociałych kretynów, którzy się kłócą czy jadąca prosto baba, powinna włączyć kierunek. Kończę, bo same epitety mi się dalej cisną.
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-08-01 10:42:06

Ciężko czyta się takie poematy.
Apropos dowiedzenia się czy autor włączył/nie włączył kierunkowskaz ...jest odpowiedź - autor załączył drugą wersję filmu z dźwiękiem, która potwierdza jego prawidłowe zachowanie.
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-08-01 09:41:55

No więc do was obu.

Poniżej, pod filmem, faktycznie toczy się dyskusja o kierunkowskaz nagrywającego. Tam jest to jasno zaznaczone.

Natomiast tutaj, ddd, nie napisał, o kogo chodzi jasno, więc jego wypowiedź można interpretować w dwie drogi. Tu już jego wina.

"Nigdzie nie skręca" - uznałem, że ma na myśli tego, który jedzie prosto.
"jedzie tak jak droga prowadzi" - nie napisał, jak droga? Czy droga z pierwszeństwem czy ogólnie droga?
"Potwierdzone przez egzaminatora WORD." - tym bardziej uznałem tak, bo skoro egzaminator miałby się wypowiedzieć, żeby brak kierunkowskazu, to tylko w przypadku nagrywanego. Ktoś napisze, że egzaminator się może mylić. Oczywiście. Tylko ja nie wiem, czy się pomylił, bo nie wiem, co powiedział dokładnie i nie wiem, o kim pisze autor wątku.

To jest częsta przypadłość u ludzi, że nie swoich wypowiedziach nie umieszczają jasno podmiotu i dopełnienia, a jak ktoś napisze, że wypowiedź jest niezrozumiała, to odszczekują, że ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem.

Ciężko w ogóle dyskutować o tym, czy nagrywający włączył kierunkowskaz, bo tego się nie dowiemy nigdy. Więc nawet ciężko brać pod uwagę ten wątek, który pozostaje jedynie w sferze domysłów.

Poza tym ddd napisał:
"Potwierdzone przez egzaminatora WORD."

a ZHDK odpisał:
" A jeśli mnie pamięć nie zwodzi to tabliczki T-6 informują o przebiegu drogi z pierwszeństwem na skrzyżowaniu."
Jego cały post również był pozbawiony jasnych podmiotów i dopełnień i można było odnieść wrażenie, iż utożsamia drogą z pierwszeństwem jako kierunkiem jazdy. Nie zaznaczył jasno, jak Dworak w filmie, że pierwszeństwo drogi nie jest równoznaczne z jednym kierunkiem jazdy.

Ale nawet tak, to gdybyś przeczytali uważnie moją wypowiedź, to byście mi nie przeczyli. Bo co napisałem?

""jak nie sygnalizuje skrętu to znaczy że jedzie prosto"
A jak pojechał jak nie prosto? "
Napisałem, że pojechał prosto i nie musi sygnalizować, więc tu nie ma się, jak do mnie czepić.

I dalej również jest o tym, że nie widzę skrętu, więc brak sygnalizacji. Cały czas odnoszę się do nagrywanego i to jest oczywiste z mojego postu.
Odpowiadałem na post Reporter i jak poczytacie jego post, to on też cierpi na schorzenie nazywane brakiem jasnych podmiotów i dopełnień.

Poza tym dyskusja o kierunkowskazie nagrywającego (tak się jasno określa podmiot i dopełnienie) jest trochę nieistotna, ponieważ nawet jeśli nagrywający nie włączy kierunkowskazu to drugi kierowca nie może polegać na tym. Poza tym ciężko jest udowodnić, że ktoś włączył lub nie włączył kierunkowskazu.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-07-31 21:07:05

@driver
----------------------------------------------------------------------------------
Dyskusja toczy się, czy kierowca w aucie o rejestracji SPS30667 powinien włączyć kierunkowskaz......
----------------------------------------------------------------------------------
Chyba źle zrozumiałeś - dyskusja toczy się o to czy ja (nagrywający) powinienem włączyć lewy kierunek na tym skrzyżowaniu. I oczywiście tak, powinienem włączyć lewy kierunek i to zrobiłem bo nastąpiła zmiana kierunku jazdy.

Natomiast oczywiste jest że kierująca Fordem jadąc na wprost nie sygnalizuje nic, bo jedzie prosto.
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-07-31 16:08:11

Baba - czyli kierowca SPS 30667
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-07-31 16:07:20

@Driver
To żeś nie zrozumiał tematu. Albo ja nie zrozumiałem intencji ddd (ale dalej uważam, że ddd odnosił się do nagrywającego albo też nie zrozumiał wcześniejszej rozmowy).

Tu nie chodzi o kierunkowskaz wymuszającej baby, tylko o kierunek nagrywającego.
Baba nie musiała dawać kierunku, bo faktycznie nie skręca (ale powinna ustąpić pierwszeństwa nagrywającemu, jak i nissanowi z jej prawej). Nagrywający powinien włączyć kierunek, co też uczynił (a po minusach w temacie widać, że wielu uważa, że nagrywający w tej sytuacji nie musi używać albo jak nie zrozumieli dyskusji bezpośrednio pod filmem).
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-07-31 14:47:29

@zHDK
Oczywiście to moja odpowiedź.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-07-31 14:47:04

Program ten lubię oglądać. Odcinek obejrzałem cały.
Dziękuję ci za podanie tego odcinka, który udowadnia moją rację i kompromituje ciebie.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-07-31 14:25:43

@zHDK
Dyskusja toczy się, czy kierowca w aucie o rejestracji SPS30667 powinien włączyć kierunkowskaz, a ty mi pokazujesz, że przecież nagrywający skręcił w lewo, więc jest skręt. Jednocześnie wyznaczyłeś linię prostą, którą poruszał się po drodze kierowca w samochodzie o rejestracji SPS30667, czym dowiodłeś słuszność moich słów. Nie wiem, czy można bardziej się skompromitować.
A i jednocześnie zaznaczyłeś na znaku, gdzie jest pokazane również, która droga skręca, a która idzie prosto. Hehe, dobry troll.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-07-31 10:04:49

Linie są namalowane, żeby takim paniusiom przypomnieć, że nie mają pierwszeństwa, a nie dlatego, że nie wykonujesz skrętu.

Ale jeśli masz dalej wątpliwości, to może to cię przekona (choć pewnie nie "zobaczysz" związku):
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-07-31 10:00:19

@Driver
To idź kup natychmiast okulary kreciku.
Oceń komentarz:
+
3
-
SPS 30667 2017-07-31 09:03:06

"jak nie sygnalizuje skrętu to znaczy że jedzie prosto"
A jak pojechał jak nie prosto?

Nie chce mi się odpowiadać na każdy post tutaj głupi w tym podwątku.
Skoro ma włączyć kierunkowskaz, to który? Prawy czy lewy?
Pytam, bo nie wiem. Bo nie widzę zmiany kierunku jazdy, więc dlaczego miałby coś sygnalizować?

"Powinien sygnalizować, bo skręca."
Nie widzę tego skrętu.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-07-30 16:23:14

Powinien sygnalizować, bo skręca. Dróg z tego skrzyżowania prowadzi kilka, jak nie sygnalizuje skrętu to znaczy że jedzie prosto, a jak skręca tak jak skręca droga z pierwszeństwem, to zamiar tego skrętu powinien sygnalizować.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-07-30 14:39:06

Ps: Do typa od "januszy".

Twoja logika jest powalająca (albo żeś w życiu nie widział przeciętnego taksiarza), bo to prędzej "Janusz cierpiarz" nie włączy kierunku, niż normalny kierowca.
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-07-30 14:36:00

No to niech mi w takim razie "egzaminator" od powie, na pytanie:
Na podstawie jakiego przepisu/widzimisię nie należy w takiej sytuacji używać kierunku?

Bo o ile się nie mylę, przed skrętem na skrzyżowaniu, sygnalizujemy nasz zamiar odpowiednik kierunkowskazem. A jeśli mnie pamięć nie zwodzi to tabliczki T-6 informują o przebiegu drogi z pierwszeństwem na skrzyżowaniu. A o ile mnie wzrok nie buja, to taka tabliczka jest na początku filmu.

Więc:
albo autor posta wraz z wyzywającym od "januszy" są trollami (bądź nawet jednym i tym samym trollem)
albo egzaminator mówił o innej sytuacji
albo "egzaminator" to takie określenie "mundżejszego somsiada"
albo egzaminator powinien wylecieć z roboty

Przy każdym wymuszeniu jak to, pojawia się pełno trolli/expertów powołujących się na teorie wyssane z palca/zasłyszane w sieci, ale konkretnych argumentów nie posiadają.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-07-30 12:38:52

Chyba ty nie powinieneś być kierowcą jeśli masz wątpliwości. Nikt się nie zna, tylko Janusz wie najlepiej bo od 50 lat jeździ taksówką i jest ekspertem.
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-07-29 23:06:16

O kim teraz [piszesz?
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-07-29 07:10:57

Przecena w Textil Market więc się spieszyło xD
Oceń komentarz:
+
4
-
SPS 30667 2017-07-29 01:23:41

Oczywiście wg. przepisów rację ma filmujący, ale taka prawda że takich skrzyżowań po prostu nie powinno się robić.
To jest bardzo nieintuicyjne poprowadzenie pierwszeństwa i wystarczy mniej rozgarnięty kierowca i tak to się zawsze skończy.
Dobrze że nie wypadkiem.
Oceń komentarz:
+
1
-
SPS 30667 2017-07-31 12:17:59

@zHDK coś z tymi strona chyba ci się pomyliło
Oceń komentarz:
+
0
-
SPS 30667 2017-07-29 18:24:36

Nie wiem co nieintuicyjnego jest w znaku "ustąp pierwszeństwa"
Oceń komentarz:
+
8
-
SPS 30667 2017-07-28 20:31:32

Wina PiSu
Oceń komentarz:
+
3
-
SPS 30667 2017-07-26 19:01:59



Jestem na drodze z pierwszeństwem skręcając w lewo.
Pani w Fordzie beztrosko 'przelatuje' przez to skrzyżowanie nie patrząc w ogóle na znaki. Mało brakowało do kolizji....
Oceń komentarz:
+
44
-
SPS 30667 2017-07-29 17:06:52

@"Przeciez nie musi dawac kierunkowskazu, ze jedzie glowna droga, musialby go uzyc jedynie gdyby chcial jechac prosto, bo wtedy skrecalby w prawo."

//Chyba troll, ale nie mam pewności.

A z czego to niby wynika?
Nawet jeszcze przed włączeniem filmu widać oznakowanie skrzyżowania. Znak pierwszeństwa przejazdu oraz informacja o przebiegu drogi z pierwszeństwem na [b]skrzyżowaniu[/b].

Słowo klucz - "skrzyżowaniu". A skoro mamy do czynienia ze skrzyżowaniem, to sygnalizujemy skręt w lewo, odpowiednio wcześnie włączając lewy kierunkowskaz. To na prawdę nie jest takie trudne jeśli posiada się choćby przeciętne IQ.

Ale jeśli szanowny troll jest innego, zdania to z chęcią posłucham z jakiego źródła pochodzi jego wiedza.
Oceń komentarz:
+
2
-
SPS 30667 2017-07-29 13:08:24

OCZYWIŚCIE, że musi włączyć kierunkowskaz na skrzyżowaniu z łamanym pierwszeństwem. Kierunkowskaz sygnalizuje zmianę kierunku ruchu, a nie to, czy porusza się nadal po drodze z pierwszeństwem czy nie.

Gdyby nagrywający jechał bez włączonego kierunkowskazu, to kobieta z naprzeciwka mogła pomyśleć (słusznie), że będzie jechał na wprost.

Ten cieć 2 wpisy poniżej, który twierdzi, że nie trzeba dawać kierunkowskazu "gdy się jest na głównej" oraz wszyscy ci, którzy minusują komentarz kolegi na samym dole powinni oddać prawo i nigdy nie prowadzić ŻADNEGO pojazdu, bo nie ogarniają podstawowych przepisów.

MA_SA_KRA
Oceń komentarz:
+
6
-
SPS 30667 2017-07-29 06:35:33

Cóż za logika - jedziesz prosto to włącz kierunkowskaz, skręcasz w lewo to nie włączaj... BRAWO TY!

Po pierwsze - nie ma czegoś takiego jak główna droga. Po drugie - obowiązek używania kierunkowskazów nie ma związku z pozostawaniem na drodze z pierwszeństwem, ma za to związek ze zmianą kierunku jazdy. Skręcasz w lewo to migasz, jedziesz prosto to nie migasz.

Proszę się nauczyć podstaw ruchu drogowego.
Oceń komentarz:
+
6
-
SPS 30667 2017-07-28 21:05:05

Przeciez nie musi dawac kierunkowskazu, ze jedzie glowna droga, musialby go uzyc jedynie gdyby chcial jechac prosto, bo wtedy skrecalby w prawo.
Oceń komentarz:
+
12
-
SPS 30667 2017-07-27 22:29:31

A za co minusujecie kolegę?
Podstawowe pytanie przy takich wymuszeniach (bo wymuszenie, wymuszeniem, ale błędne sygnalizowanie, wcale w takich sytuacjach nie pomaga).

@hiepacz
I bardzo dobrze, kierunek to podstawa.
A baba pewnie wyjechała poza swój rewir i nieogarnia otoczenia (a kto wie czy przepisów również).
Oceń komentarz:
+
6
-
SPS 30667 2017-07-27 12:59:34

aby nie było wątpliwości o tym czy sygnalizowałem czy nie - wersja z audio...

Oceń komentarz:
+
9
-
SPS 30667 2017-07-27 07:21:46

kierunkowskaz - oczywiście, zawsze sygnalizuje zmianę kierunku

poza tym, Pani jak nie mnie, to powinna ustąpić pojazdowi z prawej strony
Oceń komentarz:
+
12
-
SPS 30667 2017-07-26 23:33:51

A włączyłeś kierunkowskaz, że skręcasz w lewo?
Oceń komentarz:
+
8
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w czerwcu

  1. C1 MAGIC
  2. SC 637CG
  3. K1 DIS
  4. OP 0401R
  5. WT 2251C
  6. LRA 49026
  7. PO 2YK69
  8. LPU 79777
  9. GDA 58222
  10. PZ 6535U

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »