Akurat tutaj nie ma zadnej winy kierowcy BMW. On jedzie swoim pasem. Bardziej przyczepilbym sie do samochodow blokujacych pas, po ktorym jechal VW, i samego kierowcy VW, ktory jedzie pod prad. Pewnie gosc z BMW mogl poczekac jezeli widzial, ze gosc z VW rozpoczal manewr. Tylko czesto jest tak, ze za takim VW leci stado owieczek i masz pociag bez konca.
Jasne, ze powinno sie ustapic jak juz ktos rozpoczal manewr, ale mowimy o tej konkretnie sytuacji. Rozumiem, ze masz czekac, bo 100m dalej ktos jedzie. Co bedzie jak bedzie caly sznur samochodow jechal? Bedziesz czekac do rana?
I po co komentujesz jak nie patrzysz na zdjęcie, ani nie potrafisz ocenić sytuacji na drodze patrząc na mapy googla?
Auta nie blokują, bo są tam miejsca parkingowe. Na jednym odcinku z lewej, następnie po prawej, i logicznie myślącym ludziom nie trzeba tłumaczyć batem jak się tam jeździ. A takim ćwokom ze starego bmw widocznie trzeba. Takich miejsc jest w Częstochowie sporo, i lepiej naucz się poruszać po mieście albo siedź w domu. Jak auto rozpoczęło manewr omijania samochodów zaparkowanych na poboczu i nie ma gdzie zjechać to masz obowiązek umożliwić mu zakończenie manewru i nie masz prawa wjechać na jego pas. Podobnie jak na skrzyżowanie jeśli nie zjadą z niego auta, nawet jak masz zielone. Lekcja gratis, nie musisz dziękować.
Tak, VW rozpoczęło manewr wcześniej. Inaczej nie byłoby sprawy, proszę zobaczyć na link do Google Earth, pojazdy wyjeżdżające zza zakrętu oddalonego o jakieś 50 metrów podjeżdżają czasem szybciej do rzędu aut zaparkowanych po lewej, zanim nadjeżdżający pojazd zakończy manewr. Ale wtedy trzeba go przepuścić, bo nie przefrunie. Chyba.
Wina jednego, a głupota drugiego to i tak dwie różne sprawy, nawet jeżeli VW był winny, to zanim zacznie się wymierzać swoją sprawiedliwość, to trzeba zacząć używać rozumu
Mam takie pytanie. Czy VW zajęło lewy pas ruchu wcześniej niż pojawiło się BMW na tej drodze, czy też BMW na tej drodze było pierwsze, a kierowca VW myślał, że zdąży? W drugim przypadku winny jest jednak kierowca VW.
Tak, VW rozpoczęło manewr wcześniej. Inaczej nie byłoby sprawy, proszę zobaczyć na link do Google Eart, pojazdy wyjeżdżające zza zakrętu oddalonego o jakieś 50 metrów podjeżdżają czasem szybciej do rzędu aut zaparkowanych po lewej, zanim nadjeżdżający pojazd zakończy manewr. Ale wtedy trzeba go przepuścić, bo nie przefrunie. Chyba.
Ze zdjęć widać, że jest dużo miejsca, żeby się wyminąć.