Cel zapytania:
Identyfikacja polisy OC w portalu publicznym
Treść zapytania:
Czy pojazd o numerze rejestracyjnym DOL6500C posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 07/12/2022?
Treść odpowiedzi:
Brak danych
Odpowiedź negatywna Brak danych może być udzielona z wielu powodów. Poniżej przedstawiono listę przyczyn dla jakich została wygenerowana odpowiedź negatywna:
• brak ubezpieczenia pojazdu
• opóźnienie w przekazaniu danych do UFG przez zakład ubezpieczeń
• brak przekazania danych do UFG przez odpowiedzialny zakład ubezpieczeń
• odrzucenie przez UFG danych przekazanych przez zakład ubezpieczeń (np. z powodu niskiej jakości przekazanych danych)
• błędy w danych przekazywanych przez zakłady ubezpieczeń
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny informuje, iż w przypadku zidentyfikowania takiej sytuacji, niezależnie od formy zapytania (obsługa automatyczna przez portal bądź ręczna przez operatora) - zakończy się zawsze informacją Brak danych. Ewentualne różnice mogą zaistnieć, jeśli w czasie oczekiwania na realizację zadania przez operatora, właściwe dane zostaną poprawnie przekazane do Ośrodka Informacji UFG przez odpowiedzialny zakład ubezpieczeń.
W UFG brak info o ubezpieczeniu.
Cel zapytania:
Identyfikacja polisy OC w portalu publicznym
Treść zapytania:
Czy pojazd o numerze rejestracyjnym DOL6500C posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 07/12/2022?
Treść odpowiedzi:
Brak danych
Odpowiedź negatywna Brak danych może być udzielona z wielu powodów. Poniżej przedstawiono listę przyczyn dla jakich została wygenerowana odpowiedź negatywna:
• brak ubezpieczenia pojazdu
• opóźnienie w przekazaniu danych do UFG przez zakład ubezpieczeń
• brak przekazania danych do UFG przez odpowiedzialny zakład ubezpieczeń
• odrzucenie przez UFG danych przekazanych przez zakład ubezpieczeń (np. z powodu niskiej jakości przekazanych danych)
• błędy w danych przekazywanych przez zakłady ubezpieczeń
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny informuje, iż w przypadku zidentyfikowania takiej sytuacji, niezależnie od formy zapytania (obsługa automatyczna przez portal bądź ręczna przez operatora) - zakończy się zawsze informacją Brak danych. Ewentualne różnice mogą zaistnieć, jeśli w czasie oczekiwania na realizację zadania przez operatora, właściwe dane zostaną poprawnie przekazane do Ośrodka Informacji UFG przez odpowiedzialny zakład ubezpieczeń.