Tablica rejestracyjna WWL85483
Województwo mazowieckie
Powiat Wołomin (do 2003r.)
Pojazd: TOYOTA YARIS, lata produkcji: 2011-2014

Oceń kierowcę

81
224

Komentarze

WWL 85483 2018-12-03 15:12:07

Większość ocenia nagrywającego, ale nikt nie skupił się na tym że kultura na drodze powinna obowiązywać wszystkim - było kilka momentów gdzie nagrywany spokojnie mógł zjechać na środkowy pas. Również nagrywający mógł skorzystać z tego wolnego środkowego pasa w celu spokojnego wyprzedzenia nagrywanego kierowcy. Czemu większość obraża nagrywającego a prawie nikt nie zwróci uwagi na zachowanie nagrywanego pojazdu którego kierowca najpierw nie ma zamiaru zjechać na pas środkowy, a widząc zniecierpliwienie innego uczestnika ruchu objawiające się użyciem świateł drogowych dość gwałtownie używa hamulca - takie zachowanie jest mądre? Ludzie nie jesteście sami na drodze, skoro Ci się spieszy wyprzedź go środkowym pasem przecież przepisy tego nie zabraniają. A Ty Kierowco jadący ciągle lewym pasem - naprawdę korona z głowy nie spadnie jak tam gdzie to możliwe zjedziesz na środkowy pas i przepuścisz kilka pojazdów jadących szybciej.
Oceń komentarz:
+
14
-
WWL 85483 2018-12-01 08:48:16

Dlaczego nie wyprzedziłeś go prawym? Było kilka mjejsc, gdzie spokojnie mogłeś to zrobić, no chyba, że masz wykupiony abonament na lewy pas.
Oceń komentarz:
+
8
-
WWL 85483 2018-12-01 15:46:49

Wyprzedzanie z prawej strony nie jest bezpieczne, zazwyczaj kończy się to źle.
Kierowcy najczęściej spodziewają się wyprzedzania z lewej strony.
Oceń komentarz:
+
5
-
WWL 85483 2018-11-28 20:36:27

Momenty, kiedy nagrywający powinien był jechać prawym lub środkowym pasem:
0:02 - 0:26, 0:37 - 0:43, 1:02 - 1:11, 1:25 - 1:36
A za :36 już bym dawał po heblach na miejscu nagrywanego: "oślepiony długimi musiałem ostro chamować" (z tyłu też nagrywam).
Oceń komentarz:
+
5
-
WWL 85483 2018-11-28 20:36:56

A za 2:36 już bym dawał po heblach na miejscu nagrywanego: "oślepiony długimi musiałem ostro chamować" (z tyłu też nagrywam).
Oceń komentarz:
+
18
-
WWL 85483 2018-11-28 16:15:13

Dlaczego nagrywający bałwan blokuje lewy pas? Za nagrywającym jechał inny pojazd i obowiązkiem nagrywającego jest jazda prawym pasem a nie szeryfowanie i blokowanie lwego pasa 😃
Oceń komentarz:
+
1
-
WWL 85483 2018-11-28 10:08:49

Jak załączasz wideo do posta to po co wyłączasz możliwość oglądania na stronach www?
Oceń komentarz:
+
1
-
WWL 85483 2018-11-29 08:26:08

On nie ogarnia sytuacji na drodze i nie widzi, że jedzie w sznurze aut lewym pasem, to co ty od niego wymagasz ogarnięcia youtube.
Oceń komentarz:
+
3
-
WWL 85483 2018-11-28 09:48:05

A ja uważam że kierowca tego fikuśnego, przecudnego autka jechał bardzo prawidłowo i przepisowo. Tak delikatnie, z gracją.
W trosce o przepisy ruchu drogowego, ekologię oraz niskie zużycie części(i to drogich) w kierowanym pojeździe, wykonał manewr co prawda długi, ale b.bezpieczny.

Swoim wzorowym zachowaniem, pouczył innych użytkowników ruchu(niczym wódz) jak należy prawidłowo poruszać się po drodze szybkiego ruchu. Asfalt na lewym pasie nie różni się od tego asfaltu po części środkowej czy prawej. Dlatego wolno nim jeździć jak się chce.

Hamowanie na końcu filmiku nie wynika z czystej agresji, a chęci spowolnienia ruchu bezpośrednio za nim. Nie ważne że ruch może zatrzymać się całkowicie, nawet na barierkach, ważne że toyota jedzie przepisowo!

Wzór godny naśladowania. Pozdrawiam serdecznie.
Oceń komentarz:
+
11
-
WWL 85483 2018-11-29 12:34:48

"maly pierdzik" jechal slamazarnie ale prawidlowo, wiecej dynamiki i wtedy mozna nasladowac.
Nagrywajacy to nerwus bez 2 zdan.
Oceń komentarz:
+
10
-
WWL 85483 2018-11-27 23:27:05

Ciekawe, czy nagrywający wie, że jeśli był za nim sznur aut, to był w dokładnie takiej samej sytuacji co nagrywany, i co, dawał ktoś długimi? widać, że gościu pokazuje, że ma przed sobą pojazd. Nagrywany przyspiesza, jak pojazd poprzedzający zjedzie mu z pasa i zaczyna wyprzedzanie, dobra - nie robi tego dynamicznie, ale podjeżdża pod kolejny pojazd. Pierwsze hamowanie wydaje się być spowodowane wjazdem pojazdu z pasa środkowego. Oczywiście - pod koniec nagrywany utrudnił ruch hamowaniem, można gdybać co by było, gdyby nagrywający dał gościowi wyprzedzić ostatni pojazd.
Oceń komentarz:
+
3
-
WWL 85483 2018-12-01 14:03:12

Myślę, że ten typ ludzi myśli wyłącznie o sobie.
Dlatego gdy ktoś jest na lewym pasie - źle.
Gdy on w takiej samej sytuacji jest na lewym pasie - jest dobrze.
Przecież lewy pas jest tylko dla niego, tylko zapomnieli podpisać pas dla niego.
Oceń komentarz:
+
3
-
WWL 85483 2018-11-27 22:31:06

Ja tu widzę zupełnie prawidłową jazdę nagrywanego i bardzo nerwowego nagrywającego który uważa że ma większe prawo jechać lewym pasem i należy mu natychmiast ustąpić.
Oceń komentarz:
+
7
-
WWL 85483 2018-11-29 12:29:56

dokladnie tak to wyglada
Oceń komentarz:
+
1
-
WWL 85483 2018-11-26 22:29:53

Nie no przesadzasz i tyle. Wiadomo, ze polowa uzytkownikow ekspresowek i autostrad jest do odstrzalu, bo to mistrze srodkowego i lewego pasa, ale tutaj jest duzy ruch, typ nie bardzo ma gdzie zjechac. A jak z ciebie taki rajdowiec to objedz go prawym i po sprawie. Wiekszy problem to te ciule ze srodkowego, bo gdyby nie oni to gosc z lewego mialby gdzie zjechac.
Oceń komentarz:
+
11
-
WWL 85483 2018-11-27 19:44:29

Masz racje - zakladajac, ze jedziemy ekspresowka lub autostrada to kazdy inny pas niz prawy sluzy do wyprzedzania (oczywiscie to jest ogolna zasada, ale zostanmy przy ww.). Natomiast w tym konkretnym przypadku po prostu przesadzasz. Sam takich patalachow ganiam ze srodkowego i lewego, ale nawet ja bym sie tutaj specjalnie nie podniecal.
Oceń komentarz:
+
5
-
WWL 85483 2018-11-27 08:01:57

Yyy...Lewy pas służy do wyprzedzania, więc jazda utrudniająca ten manewr jest niezgodnie z przepisami...Tobie również przydałaby się dobranocka, może byś się trochę kultury nauczył, bo zioniesz agresją, na drodze pewnie też... współczuje
Oceń komentarz:
+
16
-
WWL 85483 2018-11-27 05:19:20

@Lol...idioto...jakiego pierwszeństwa? Odrób lekcje, potem obejrzyj dobranockę i spać i nie zabieraj sie za komentowanie tematów, o których nie masz pojęcia..
Oceń komentarz:
+
13
-
WWL 85483 2018-11-26 23:36:17

Przesadzać to można roślinki z mniejszych do większych doniczek...tutaj jesteśmy na drodze, a nie w ogrodzie. Ustępujemy sobie pierwszeństwa, a nie na chama cisniemy, jak tir, bo jadę o 5 km szybciej to muszę wyprzedzać na raz wszystkie auta, mógł ustąpić? Mógł, ale duma Janusza nie pozwoliła
Oceń komentarz:
+
4
-
WWL 85483 2018-11-26 20:36:07

No ładnie, nagrałeś film jak auto przed Tobą wyprzedza. Jak widziałeś miejsce na prawym/środkowym pasie to mogłeś tamtędy wyprzedzać. Jak miejsca nie widziałeś to już wiesz czemu nie zjechał i czemu jesteś dzbanem.
Oceń komentarz:
+
15
-
WWL 85483 2018-11-27 19:45:32

W Polsce mozna wyprzedzac prawym pasem. Zreszta jest to nawet zalecane skoro na 3-pasmowce wszyscy ciagna srodkiem i lewym :D
Oceń komentarz:
+
9
-
WWL 85483 2018-11-27 00:09:28

@,

Nie wiem czy wiesz, ale chyba nie powinieneś mieć prawa jazdy bo w określonych warunkach (tak jak np. na tym filmie) można wyprzedzać z prawej.

Poświęć kilka minut w Google i się dokształć zanim zaczniesz pouczać innych.
Oceń komentarz:
+
17
-
WWL 85483 2018-11-26 23:30:36

nie wiem czy wiesz, nie wyprzedza się z prawej strony. tyle w temacie.
Oceń komentarz:
+
23
-
WWL 85483 2018-11-26 19:54:39

Nagrywający to bezmózgowy cham drogowy!!! Było jechać kuluralnie, z bezpiecznym odstępem a nie siedzieć jak świnia na ogonie.
Oceń komentarz:
+
8
-
WWL 85483 2018-11-29 12:27:15

Kierowniku, tam nikt nie jechal 30km/h wiec przestan bzdury wypisywac.
Twoje ego cie przeroslo kilkukrotnie ;)
Oceń komentarz:
+
3
-
WWL 85483 2018-11-26 23:09:29

Ty to kierowca jesteś ale chyba wózka widłowego w markecie budowlanym. W twoim świecie jakby gościu jechał na trasie szybkiego ruchu 30km/h to on miał jechać 25km/h i 50 metrów za nim!? A jakby stał na lewym pasie to wszyscy za nim też powinni stanąć i cierpliwie czekać!? Może jeszcze wspólnego grilla na środkowym zaproponujesz w formie rozrywki?! Widać każdy ma mózg ale nie każdy używa.
Oceń komentarz:
+
9
-
WWL 85483 2018-11-26 19:49:21

Sam jesteś pietdzik
Oceń komentarz:
+
2
-
WWL 85483 2018-11-26 19:14:55

Typowa patologia polskich januszkow...nie jadę szybciej, a w takim razie wszyscy będą jechać tak jak mi się to podoba...niestety nie warto tu wrzucać takich filmów, bo 90% komentujących właśnie tak robi...jazda pod hasłem „wyprzedza- nie wyprzedza”
Oceń komentarz:
+
5
-
WWL 85483 2018-11-26 23:33:10

Zgadzam się i popieram. Gorsi są tylko Ci co myślą, że włączony kierunkowskaz daje im pierwszeństwo przy zmianie pasa i wymuszają na autostradzie...
Oceń komentarz:
+
6
-
WWL 85483 2018-11-26 16:02:25

A teraz poproszę o nr auta nagrywającego, by móc Cię ocenić.
Oceń komentarz:
+
0
-
WWL 85483 2018-11-29 10:52:11

Dołączam się do tej prośby :)
Oceń komentarz:
+
0
-
WWL 85483 2018-11-26 09:35:48

Nagrywający to ma jakiś problem ze sobą? Inne pasy były zajęte przez pozostałe pojazdy, ponadto nagrany kierowca wyprzedzał inne pojazdy. Jeśli tak ci się śpieszy śmieciu, to mogłeś go wyprzedzić prawym.
Oceń komentarz:
+
4
-
WWL 85483 2018-11-26 17:20:30

A tak wam przeszkadza jak wyprzedzają sie dwa Tiry, ech.
Oceń komentarz:
+
14
-
WWL 85483 2018-11-26 07:18:42

To ze ty masz wiekszego pierdzika nie oznacza ze wszyscy musza ci zjezdzac z twojego ulubionego pasa. Tym bardziej ze jada przepisowo.
Oceń komentarz:
+
6
-
WWL 85483 2018-11-29 12:22:25

inwalido umysłowy?!
Przeciez "maly pierdzik" caly czas wyprzedzal auta wiec o czym ty piszesz?
2 pytanie znawco przepisow, podaj przepis ze auto ktore jedzie szybciej ma pierwszenstwo do wyprzedzania na lewym pasie?

Zawsze kiedy brakuje argumentow pojawiaja sie epitety. Sam wyszedles na inwalide biedaku umyslowy. ;)
Oceń komentarz:
+
3
-
WWL 85483 2018-11-26 22:28:25

Gdzie ty widzisz przepisową jazdę inwalido umysłowy?! Czytałeś ty kiedyś te przepisy na które się powołujesz czy tylko znasz ze słyszenia? Od kiedy to wprowadzono ruch lewostronny? Kiedy to zniesiono artykuł który nakazuje jazdę prawym pasem? Powołujesz się na przepisy ruchu drogowego, których nie rozumiesz i zgrywasz znawcę.
Oceń komentarz:
+
1
-
WWL 85483 2018-11-25 19:59:15

Czy nagrywajacy wie, ze jest cos takiego jak predkosc maksymalna. Mozesz wyprzedzac ale nie wolno ci przekroczyc predkosci maksymalnej. Koles wyprzedzal kolumne i mogl to robic nawet do Bialegostoku, a tobie nic do tego.
Oceń komentarz:
+
1
-
WWL 85483 2018-11-26 22:53:00

@Driverro - zabłysnąłeś chłopie jak kostka zapachowa w kiblu. Jesteś tak mądry, że aż głupi. Jeżeli środkowy pas poruszał się z prędkością maksymalną to co blokujący robił na lewym pasie? W kodeksie są zapisane tylko 3 możliwości i jeden obowiązek. Obowiązek poruszania się prawym pasem. Możliwość pierwsza to ta w której poruszasz się wolniej i masz wtedy zając skrajny prawy pas i poruszać się za kolumną pojazdów. Możliwość druga to taka w której jedziesz z prędkością zrównaną do innych pojazdów tak więc wjeżdżasz w tą kolumnę i zajmujesz również możliwie skrajny, prawy pas. Przypadek trzeci to ten w którym zajmujesz lewy pas na czas potrzebny do wyprzedzenia w sposób dynamiczny i nie utrudniający ruchu po czym niezwłocznie wracasz na prawą stronę. Blokujący imbecyl miał kilkanaście możliwości powrotu na prawą stronę, gdzie miejsca było nawet na kilka pojazdów. Tak zapisano w KRD i ogarnia to przeciętnie inteligentny człowiek. Ty natomiast tworzysz nowe prawo i przepisy, wprowadzasz ruch lewostronny i do tego najlepiej równoległy. Poza tym przekroczenie prędkości jest traktowane jako wykroczenie a nie przestępstwo i to nie ty jesteś od szeryfowania i rozliczania tylko policja. Jak chcesz coś (i tobie podobni) blokować to może w domu kibel przed żoną i dziećmi. Pod warunkiem jeszcze, że ci pozwolą.
Oceń komentarz:
+
19
-
WWL 85483 2018-11-26 09:18:31

W punkt. Ale to nie usprawiedliwia zajmowanie lewego pasa gdy prawy jest wolny oraz gwałtowne hamowanie przed autem.
Oceń komentarz:
+
29
-
WWL 85483 2018-11-26 07:47:14

Smiesza mnie tacy ludzie jak ty, albo masz 60 lat albo jesteś upośledzony
Oceń komentarz:
+
24
-
WWL 85483 2018-11-26 07:12:38

dokladnie
Oceń komentarz:
+
25
-
WWL 85483 2018-11-25 08:33:06

I znowu film ucięty w najlepszym monecie, jak to nagrywający zajeżdża drogę i daje po hamulcach :-)
Już nie mówiąc mu prawi silnik z ramy nie wyskoczy, żeby utrzymać się za tą pierdziawką, he, he.
Oceń komentarz:
+
16
-
WWL 85483 2018-11-25 16:29:20

Jednak nagrywający ma straszny ból dupy...zabolało?
Oceń komentarz:
+
18
-
WWL 85483 2018-11-25 08:28:55

Pijany?....nagrywający bezmózgu, skąd masz takie przypuszczenia?
Oceń komentarz:
+
13
-
WWL 85483 2018-11-24 10:26:32

Oboje kretyny, ale fakt że jazda lewym albo środkowym pasem to codzienny widok.

Kierowca z przodu powinien zjechać na prawy pas, a kierowca z tyłu być bardziej cierpliwym.
Oceń komentarz:
+
30
-
WWL 85483 2018-11-23 18:41:51

Szeryf w małym pierdziku. Wwa szczyt ruchu.

Sznur aut za mną, toyota zamiast przyspieszyć i wyprzedzić kolumnę, blokuje CAŁY lewy pas.

W dodatku dwukrotnie b.gwałtownie hamuje, mało nie doprowadzając do kolizji(zadziałał system bezpieczeństwa)

Tak kurwa, świecę długimi, bo gość zapomniał o dodatkowym wyposażeniu w postaci lusterek.

Wyprzedź i won na prawy pas!


PDK
Oceń komentarz:
+
25
-
WWL 85483 2018-12-01 13:51:28

Kiedy dostaniemy nr rejestracyjny nagrywającego?
Myślę, że zasłużył na wiele wiecej łapek w dół niż kierowca którego nagrał i tutaj pomawia o łamanie przepisów.
Oceń komentarz:
+
14
-
WWL 85483 2018-11-30 13:28:09

Dobrze, że na YT wyłączyłeś opcję komentarzy i głosowania.
Tam nie da się samemu klikać sobie plusów i minusować wielokrotnie wszystkie prawdziwe (negatywne dla ciebie) komentarze.
Wiesz, że zrobiłeś źle.
Wiesz, że auto przed tobą jechało prawidłowo.

Nie ośmieszaj siebie chociaż stukajac minusy w trafne, prawdziwe i negatywne dla ciebie komentarze.
Oceń komentarz:
+
9
-
WWL 85483 2018-11-28 03:26:44

Osmieszyles sie tym nagraniem.
Oceń komentarz:
+
15
-
WWL 85483 2018-11-27 22:25:57

Debilu!
Gość ciągle wyprzedza auta.
Poza tym prawie ciągle ma kogoś przed sobą (co widać na nagraniu).
To, że tobie się śpieszy nie znaczy, że inni zgodnie z przepisami nie mogą kontynuować wyprzedzania w swoim tempie.
Śpieszy ci się?
Wyjdź wcześniej z domu a nie do późna walisz gruchę a później poganiasz innych długimi bo zaraz się spóźnisz do celu!
Oceń komentarz:
+
5
-
WWL 85483 2018-11-24 04:08:12

Nagrywający = młot.
Oceń komentarz:
+
37
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w maju

  1. TST 66927
  2. T7 NANA
  3. W1 DZEW
  4. K0 RONA
  5. TSK 27413
  6. BA6969CO
  7. KK 1454H
  8. WK 84320
  9. WI 4820U
  10. AA5133CA

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »