To, że rondo jest pierdolnięte i powinno być turbinowe to nie znaczy, że ty też musisz być pierdolnięty i zajeżdżać innemu pas zjeżdżając z wewnętrznego pasa. Dla wyjaśnienia dlaczego niektórzy wjeżdżają na LEWY pas (z dwóch) z wewnętrznego niżej - bo odcinek między jednym rondem, a drugim to 30 metrów. Jak bardzo byś się kolego policki w BMW nie starał, pierwszeństwo zjazdu z ronda ma pas zewnętrzny, nie ważne który z pasów do zjazdu wybiera.
To, że rondo jest pierdolnięte i powinno być turbinowe to nie znaczy, że ty też musisz być pierdolnięty i zajeżdżać innemu pas zjeżdżając z wewnętrznego pasa. Dla wyjaśnienia dlaczego niektórzy wjeżdżają na LEWY pas (z dwóch) z wewnętrznego niżej - bo odcinek między jednym rondem, a drugim to 30 metrów. Jak bardzo byś się kolego policki w BMW nie starał, pierwszeństwo zjazdu z ronda ma pas zewnętrzny, nie ważne który z pasów do zjazdu wybiera.