Tablica rejestracyjna WU2304C
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa
Pojazd: BMW SERIA 5 [F10] 13-

Oceń kierowcę

13
92

Komentarze

WU 2304C 2017-11-04 16:33:43

Kierowca BMW to swoją drogą. Ale to nagrywający na czerwonym świetle podjechał sugerując że jest już zielone, nawet gdyby prawnie udało mu się to ominąć to moralnie byłby on odpowiedzialny gdyby coś się stało przez to że BMW wyjechało na czerwonym. Ale w tej sytuacji jak nie z urzędu to cywilnie mógłby dostać po dupie. Niech się cieszy że nic się nie stało.
PS. każdy kto uważa że to podjechanie nie miałoby wpływu na kolizję niech lepiej sam przed sobą się zastanowi czy chciałby mieć kogoś na sumieniu przez bycie debilem.
Oceń komentarz:
+
3
-
WU 2304C 2017-11-03 11:50:18

Nagrywający powinien zostać wysłany na badania psychologiczne bo takie zapędy nie są normalne...
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-11-03 11:49:12

Nagrywający jest totalnym debilem ! Ciekawe czy byłby z siebie taki dumny gdyby doszło do wypadku i zginęły przez niego niewinne osoby. Czepia się BMW, a sam zachował się jak ostatni palant. Brak słów...
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-11-02 13:15:56

Dla mnie nagrywający jest potencjalnym mordercą. Do momentu, gdy nie zmylił kierowcy BMW sprawa była jasna - kierowca bawarki się nie popisał i wyszedł na idiotę. Ale w momencie, w którym celowo go zmyśliłeś (nie widział sygnalizatora i ruszył na podstawie analizy sytuacji widzianej przez lusterko) naraziłeś w ch.. osób - innych, prawidłowo poruszających się na zielonym, być może z całymi rodzinami, dziećmi. Jesteś małym mściwym polaczkiem (pisownia z małej zamierzona) i widocznie do niczego w życiu nie doszedłeś. Bo jak się umie myśleć, to się myśli też za innych.

Pamiętaj też, że karma wraca, i za dzień, dwa, miesiąc sam się możesz wbić w takiego oszukanego przez innego podczłowieka
Oceń komentarz:
+
1
-
WU 2304C 2017-10-31 08:11:01

Założę się, że wjechał przed czekających na lewym pasie żeby nie blokować pasa przed zjazdem i tyle. I tak was wszystkich chwilę później by wyprzedził, więc w czym taki problem? Tylko zazdrość przez wasz przemawia.
Oceń komentarz:
+
4
-
WU 2304C 2017-10-30 23:59:33

Znowu burak w dresowozie pokazał leszczom, jak jeżdżą debeściaki...
Oceń komentarz:
+
5
-
WU 2304C 2017-10-30 13:46:20

Przeraża mnie, jak wielu tutaj morderców i psychopatów, którzy gotowi byliby wypuścić BMW na inne auto, żeby tylko coś udowodnić. Każda taka osoba, która gotowa jest ryzykować życie również niewinnych osób, powinna zostać zamknięta, bo to co sobą reprezentują jest chore!
A to dwa przykłady:
1. Autor nagrania: "Stałem na pasie do skrętu w lewo, za mną stało 7-8 aut. Kierowca BMW wyprzedził wszystkie auta częściowo poboczem i prawym pasem. Podjeżdżając nieco do przodu upewniłem się, że akurat w tym momencie nic nie jedzie z obu stron jezdni, ale miałem pokusę, żeby jednak podjechać w mniej odpowiednim momencie, żeby dać nauczkę takiemu kierowcy"
2. Użytkownik paramonov: "Popieram nagrywającego i zrobił bym mu dokładnie tak samo, tyle ze z takim wyjątkiem że nie zwracał bym uwagi czy ma wolne, czy też nie."
Jak bardzo zepsutym trzeba być żeby komukolwiek życzyć śmierci?!
Oceń komentarz:
+
5
-
WU 2304C 2017-10-29 20:42:29

fajnie to rozegrales, burak jak to burak przejechal na czerwonym, moze jeszcze zdjecie mu zrobili...
Oceń komentarz:
+
3
-
WU 2304C 2017-10-29 17:25:53

U nas zawsze winny jest ten co pokazuje i zawsze znajdą się ci co go będą dyskredytować. A niedługo klient z bmw poszkodowanym się stanie i godnym naśladowania.
Piszecie, że BMW źle zrobił, ale to na nagrywającym się zaczynacie skupiać, i mu ubliżacie, że to kretyn, debil i powodujący zagrożenie...
Ludzie ogarnijcie się! Co wy chcecie udowadniać...?
Oceń komentarz:
+
5
-
WU 2304C 2017-10-30 13:36:47

@onnn ja się nie ośmieszam tylko wyrażam swoje zdanie na ten temat, a fakt czy inni się z nim zgadzają mnie nie interesuje, gdyż każdy ma prawo do swojego zdania i nie musimy się z nikim zgadzać.

"jeżeli nie widział syngalizatora to wiadomo, że będzie się sugerował kierowcą który ruszy" owszem każdy z nas może się kiedyś znaleźć w takiej lub podobnej sytuacji (mam tu na myśli sam postój za sygnalizatorem) i wtedy siłą wynikającej sytuacji jesteśmy zmuszeni do sugerowania się tym co dzieje się za nami, ale z rozsądkiem.
Postaw się teraz w sytuacji kierowcy BMW i pomyśl czy byłbyś w stanie aż tak zaufać temu kierowcy za tobą, żeby po prostu bezmyślnie ruszyć? tym bardziej że chwile wcześniej sam miałeś w dupie innych kierowców.

W takiej sytuacji sensowne i bezpieczne rozwiązanie było tylko jedno - stać i czekać aż cała kolejka ruszy z pod śwateł i każdy zacznie intesywnie na ciebie trąbić (przy okazji wyzywając Cie pod nosem) -tu jedyne co ucierpiało by najbardziej to EGO kierowcy.
Jesli jesteś chujem dla innych musisz liczyć się tez z tym że inni będą chujami dla Ciebie. i stosować przy tym zasadę bardzo ograniczonego zaufania.

Pozwolę sobie zacytować całość : " "Popieram nagrywającego i zrobił bym mu dokładnie tak samo, tyle ze z takim wyjątkiem że nie zwracał bym uwagi czy ma wolne, czy też nie." = tymi słowami udowadniasz jedynie że nie powinieneś mieć prawa jazdy, sugerowałbym nawet badania psychiatryczne, skoro jesteś gotów doprowadzać do uszczerbku na zdrowiu lub śmierci również niewinnych osób żeby cokolwiek udowodnić." = Jak już wcześniej mówiłem powodów do ruszenia z miejsca może być tysiące, bez znaczenie czy ten powód ma logiczne wytłumaczenie czy też nie:
1 Przykładowa sytuacja starsza osoba za kierownicą--> wbity 1 bieg +noga na sprzęgle i oczekiwanie na zielone-->nagły atak serca/zasłabnięcie/---> nagłe szarpnięcie silnika, powodujące również ruszenie pojazdu z miejsca ---> BMW POJECHAŁO.
Nie chce mi się wymyslac dalej, użyj wyobraźni bo powodów jest wiele
A nie ma chyba żadnego przepisu, który zabrania nam, podjechania bliżej sygnalizatora czy choćby kontrolowane stoczenie się pojazdu na 'luzie'. Chyba że się myle co do tego przepisu to chętnie się dowiem czegoś nowego.
Oceń komentarz:
+
1
-
WU 2304C 2017-10-30 07:52:17

@paramonov proszę nie ośmieszaj się jeżeli nie widział syngalizatora to wiadomo, że będzie się sugerował kierowcą który ruszy, to po pierwsze. Po drugie to, że nagrywający napisał, że podjechał celowo ma znaczenie.
"Popieram nagrywającego i zrobił bym mu dokładnie tak samo, tyle ze z takim wyjątkiem że nie zwracał bym uwagi czy ma wolne, czy też nie." = tymi słowami udowadniasz jedynie że nie powinieneś mieć prawa jazdy, sugerowałbym nawet badania psychiatryczne, skoro jesteś gotów doprowadzać do uszczerbku na zdrowiu lub śmierci również niewinnych osób żeby cokolwiek udowodnić.
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-29 22:42:48

to ze napisał ze celowo nie ma zadnego znaczenia, bo równie dobrze mógłby chcieć podjechać bliżej sygnalizatora/lub cokolwiek innego.
Kierowca BMW opuszczając skrzyżowanie ma stosować się do sygnalizacji swietlnej, a nie do tego czy kierowca za nim ruszy z miejsca. No ale że jest drogowym imbecylem któremu wolno wszystko i stanął w taki sposób że nie widział sygnalizatora to już jego problem.
Kultura i wzajemna pomoc między kierowcami jest jak najbadziej potrzebna ale dla normalnych ludzi, a nie takich jak typ z tego BMW. On nie ma szacunku do innych kierowcow to dla czego inni mają miec do niego?
Popieram nagrywającego i zrobił bym mu dokładnie tak samo, tyle ze z takim wyjątkiem że nie zwracał bym uwagi czy ma wolne, czy też nie.
Oceń komentarz:
+
2
-
WU 2304C 2017-10-29 18:57:04

@onnon Dokładnie tak jak mówisz. Karą jak już dla kierowcy BMW powinnien być mandat i punkty karne a nie śmierć jego i jakiegoś niewinnego kierowcy.
Oceń komentarz:
+
6
-
WU 2304C 2017-10-29 17:41:47

No ludzie piszą jak jest, kierowca BMW jest winny złamania przepisów ale to nagrywający celowo(!!!) podjechał sugerując, że jest zielone. Sam o tym pisał w opisie na yt: "Stałem na pasie do skrętu w lewo, za mną stało 7-8 aut. Kierowca BMW wyprzedził wszystkie auta częściowo poboczem i prawym pasem. Podjeżdżając nieco do przodu upewniłem się, że akurat w tym momencie nic nie jedzie z obu stron jezdni, ale miałem pokusę, żeby jednak podjechać w mniej odpowiednim momencie, żeby dać nauczkę takiemu kierowcy"
więc każdy kto pisze, że nagrywający "to kretyn, debil i powodujący zagrożenie..." ma według mnie rację, bo tylko człowiek niespełna rozumu będzie narażał życie ludzi, żeby cokolwiek udowodnić.
Oceń komentarz:
+
1
-
WU 2304C 2017-10-29 15:40:14

A czy jak kobieta w ciąży lub z dzieckiem w wózku wejdzie(wjedzie) na czerwonym świetle na przejście dla pieszych (bo się zagapi) a Ty masz zielone światło jazdy na wprost to znaczy ze jestes ponad prawem i masz prawo ją (ich) rozjechać ??NIE ,nie masz takiego prawa!
Skad wiesz że człowiek z "BMW"kest rasowym wymuszaczem...może to swierzy ,niedoswiadczony kierowca lub nietutejszy i drogi sie pomyliły???to znaczy ze swiadowmie mozesz go narazic swoim manewrem na utrate zdrowia lub zycia KRETYNIE ???
Oceń komentarz:
+
10
-
WU 2304C 2017-10-29 22:27:30

... czyli na chodnik albo do tramwaju. :D

Jarku, od kiedy to bycie "nietutejszym" upoważnia do łamania przepisów? Kobiety w ciąży nie odróżniasz od kretyna za kółkiem?
Czy tobie czasem sufit na łeb się nie spadł?
Oceń komentarz:
+
4
-
WU 2304C 2017-10-29 16:14:04

No tak, ułomek w bmw to biedna istota, która zagubiła się na drodze i trzeba tej owieczce pomóc trafić na właściwą drogę...
Oceń komentarz:
+
5
-
WU 2304C 2017-10-29 08:28:14

Wieś tańczy i śpiewa!
Oceń komentarz:
+
7
-
WU 2304C 2017-10-28 19:26:29

Niestety - nagrywający celowo wypuścił chama z BMW, żeby wjechał na czerwonym, a konsekwencje tego mógł ponieść kierowca prawidłowo przejeżdżający przez skrzyżowanie. Nagrywający podjeżdżając liczył na to, że BMW pojedzie, czym spowodował poważne zagrożenie w ruchu drogowym. I buractwo ćwoka z BMW nie ma tu nic do rzeczy. Zachowanie nagrywającego powinno zostać ukarane, bez dwóch zdań. To nie małe złośliwości w przedszkolu - można po prostu kogoś zabić.
Oceń komentarz:
+
1
-
WU 2304C 2017-10-29 16:12:37

Szkoda, że jakaś koparka z łyżką z przodu nie jechała. Naprawdę szkoda...
Oceń komentarz:
+
7
-
WU 2304C 2017-10-29 09:40:44

Co ty pieprzysz ukarane za to ze się podtoczył i nie przekroczył linii zatrzymania? Nie zrzucaj odpowiedzialności z buraka w bmw na nagrywającego.!!! Nagrywajacy by spowodował zagrożenie czy wciskajacy sie na chama za sygnalizator burak z bmw ? Ludzie dorośnijcie pełną odpowiedzialnosc ponosi kierowca bmw bo to on zachowal sie poza wszeliki regulami.
Oceń komentarz:
+
5
-
WU 2304C 2017-10-29 00:16:44

100% racji. Kierowca BMW to burak. Ale nagrywajacy to debil, któy nei potrafi logicznie mysleć. W winiki jego głupoty mogły zginać niewinne osoby, wtedy już pewnie nie wrzucilby tego filmiku do internetu. Podsumowując jeden głupszy od drugiego.
Oceń komentarz:
+
3
-
WU 2304C 2017-10-28 18:58:32

Narażenie życia za cwaniactwo, ciekawa kara. Nagrywajacy na pewno by spał spokojnie jakby doszło do wypadku i by ktos ucierpiał
Oceń komentarz:
+
10
-
WU 2304C 2017-10-28 18:43:41

Należy tępić buractwo wśród nagrywających!!!
Oceń komentarz:
+
12
-
WU 2304C 2017-10-29 17:10:36

Kmiocie, czytaj ze zrozumieniem!
Oceń komentarz:
+
2
-
WU 2304C 2017-10-29 16:11:32

Taaa, i wychwalać mądrych inaczej w bmw
Oceń komentarz:
+
5
-
WU 2304C 2017-10-28 16:22:02

ciekawe czy autor nagrania byłby z siebie dumny jakby ktoś w to bmw wjechał
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-28 19:10:26

Byłaby to tylko i wyłącznie jego własna wina - sam stanął tak, że nie widział sygnalizatora.
Oceń komentarz:
+
13
-
WU 2304C 2017-10-28 17:56:00

Pomyśl lepiej czy dumny byłby kierowca BMW,
Oceń komentarz:
+
14
-
WU 2304C 2017-10-28 16:10:29

Oczywiście, że zachowanie kierowcy BMW jest nieakceptowalnie naganne.
Ale zachowanie nagrywającego jest jeszcze gorsze. Sam sie przyznał, że chciał dać nauczkę kierowcy BMW. I przez swoją głupotę mógł kogoś zabić !!! CIekawe czy byłby taki cwany z wrzcaniem filmu do sieci, gdyby kierowca BMW spowodował kolizję.
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-30 09:57:56

a co ma wspólnego możliwość zmiany opisu do jego treści w tym przypadku?
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-29 22:38:34

Człowieku, przecież taki opis można sobie zmienić w minutę, on nie jest wyryty w kamieniu. Co to jest za dowód?

Dla kierowcy czekającego na sygnał zezwalający na jazdę to nie inni kierujący są istotni, tylko sam sygnał. Jeżeli ustawia się tak że go nie widzi to jest jego problem. Idiotą był pierwszy raz jak się wepchnął i drugi raz gdy źle zinterpretował ruch kierowcy za sobą - oczekiwanie na taki ruch to typowa złamana logika takich cwaniaczków no i się facet przeliczył. Postawił się śmiało na wrażliwej pozycji i trafił na cwańszego.

Pozostaje mieć tylko nadzieję że się to nie rozpłynie.
Oceń komentarz:
+
2
-
WU 2304C 2017-10-29 15:53:40

Problem w tym, że podjechanie bylo celowe nie przypadkowe (swiadczy o tym opis do filmu na yt)
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-29 14:10:31

Czyli co, stoję sobie na czerwonym mając automat w trybie D i nie mogę przypadkiem puścić hamulca (co w automacie da efekt ruszania) bo jakiś debil źle to zinterpretuje i sobie albo komuś krzywdę zrobi? Ja mam się tym przejmować i w razie 'W' to będzie moja wina? Bo co, jakiś losowy człowiek przy komputerze tak orzeknie?


Nie rób sobie żartów.
Oceń komentarz:
+
3
-
WU 2304C 2017-10-29 00:20:30

Ja tutaj nie wybielam kierowycy BMW, bo to burak. ALe Nagrywający to jeszcze większy idiota. Chciał się popisać, dać nauczek. I w wyniku jego : seryfowania" ktoś mógł zginąć ludzie. Czy wy macie tak przestawiony mózg, że komuś życycie śmierci i surerujecie mu wjechanie na czerownym świetle. Ja nie zrobłbym tego nawet najwiekozemu wrogowi. Nie myślać o sobach postronych, które mogły stracic życie. I to wszystko przez idiote, który chciał zostać gwiazdą internetu, masakra. Jeżeli ktoś jest idiotą , to nieznaczy że ty musisz być większym.
Oceń komentarz:
+
1
-
WU 2304C 2017-10-28 17:55:36

Jedyny który chciał tu być cwany prowadził BMW. Wyszło jak zwykle.
Oceń komentarz:
+
9
-
WU 2304C 2017-10-28 15:49:01

Nic nie zabrania nagrywającemu się poruszać ale nie ma prawa wyjechać poza sygnalizator.
Kierowca BMW złamał przepis w momencie przejazdu za sygnalizator na czerwonym świetle. Stojąc w tamtym miejscu nie ma już światła więc teoretycznie światło czerwone tam nie obowiązuje. Tylko proszę nie mylić pojęć! Nie mówię że kierowca nie złamał przepisów! Taki przypadek może się zdażyć podczas korka. Wjedziemy za sygnalizator, ale nie możemy całkowicie wjechać na skrzyżowanie - aby nie blokować ruchu. Należy wtedy ustąpić wszystkim innym uczestnikom ruchu, jednakże za sygnalizatorem czerwone światło już nie obowiązuje. Oczywiście lepiej poczekać i mieć pewność, że ten kierunek ma zielone światło, bo w innym przypadku będzie to nasza wina. Ale jeszcze raz powtarzam kierowca złamał przepis w momencie przejazdu za sygnalizator, a nie w momencie wjazdu na skrzyżowanie.
Oceń komentarz:
+
2
-
WU 2304C 2017-10-28 15:32:44

Spotkało się dwóch bezmyślnych a konsekwencje mogły być fatalne.
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-28 14:04:40

"Stałem na pasie do skrętu w lewo, za mną stało 7-8 aut. Kierowca BMW wyprzedził wszystkie auta częściowo poboczem i prawym pasem. Podjeżdżając nieco do przodu upewniłem się, że akurat w tym momencie nic nie jedzie z obu stron jezdni, ale miałem pokusę, żeby jednak podjechać w mniej odpowiednim momencie, żeby dać nauczkę takiemu kierowcy."

To cytat z twojego kanału youtube. Sam się chwalisz że zrobiłeś to celowo i jeszcze korciło cie żeby doprowadzić do wypadku żeby dać mu nauczkę. Sprawa będzie zgłoszona na policję.
Oceń komentarz:
+
5
-
WU 2304C 2017-10-28 15:17:43

Filmujący podpuszczając do jazdy na czerwonym zrobił źle i bezmyślnie, ale weź gościu w BMW przemyśl swoją buraczaną akcję. Przez takich świniopasów ludzie szufladkują jako chamów osoby jeżdżące "lepszymi" samochodami
Oceń komentarz:
+
3
-
WU 2304C 2017-10-28 13:51:21

Do nagrywającego. Ty skończony baranie. Zauważyłeś jak chwile później przeleciało auto? Zdajesz sobie sprawę że przez Twoje głupie zachowanie ktoś mógł zginąć!? Po co zmyliłeś go i mu podjechałeś żeby myślał że jest już zielone? Czy byłbyś z siebie dumny gdyby ucierpiała jakaś rodzina jadąca z dzieckiem? Pomyśl następnym razem ćwierć mózgu. On przycwaniaczył a przez ciebie mógł być wypadek.
Dla mnie to ty jesteś większym bezmyślnym chamem.
Masz takiego małego penisa że tak cie to zabolało ze wjechal przed ciebie?
Oceń komentarz:
+
11
-
WU 2304C 2017-10-28 15:20:21

Rob!, co ty człowiek piszesz...?
Czyli twoim zdaniem winę ponosi autor? No super myślenie, naprawdę super!
Całe zagrożenie / ewentualny wypadek to tylko przykra / tragiczna konsekwencja ułomności umysłowej kierowcy BMW.
Czy ktoś uzgadniał może sposób sygnalizowania zielonego, czy jak???
Ja zawsze stoję na hamulcu (mam automat), czasem nogę poprawię i też mi auto potrafi centymetrów kilka podjechać. I co? Wtedy też będzie moja wina, bo ktoś sobie coś źle zinterpretuje?
Jak ktoś sobie coś w głowie uroi to niestety sam tego konsekwencje musi ponosić. Tak, tak zgłoś sobie to na policję, może człowiek z BMW czegoś się nauczy. Choć raczej w to wątpię.
Zamiast przeprosić, nawet głupio, ale się wytłumaczyć (np. żona rodzi, siku się chciało, czy coś w tym rodzaju) to brniecie w ślepy zaułek... żałosne.
Oceń komentarz:
+
11
-
WU 2304C 2017-10-28 12:11:42

Widzę, że nagrywający to niezły debil. Ja rozumie,ze kierowca BMW mógł postąpić, żle, ale mi też parę razy siezdarzyło, że stojąc uż na światłach musiałęm zmienić pas, zdarza się. Ale nigdy w życiu nie zrobiłem takiej głupoty jak nagrywający, czyli przy czerwonym świetle sugerowanie drugiemu autu, że jest już zielone. Mogłeś debilu doprowadzić do katastrofy i przez ciebie mogły zgnać ludzie. Bo chciałeś sobie debilu film na internet wstawić i zostać bohaterem. Zostałeś, chamem, burakiem i debilem. I przez swoją głupotę sam możesz mieć teraz problemy na policji za próbę spowodowania katastrofy ladowej.
Oceń komentarz:
+
7
-
WU 2304C 2017-10-28 15:51:32

No tak, jedzie mądry bmw a reszta to debile bo mu nie mówią dobrze kiedy ma ruszyć. Świetnie
Oceń komentarz:
+
7
-
WU 2304C 2017-10-28 13:09:27

taaa nie zesraj sie, wina bmw i tyle
Oceń komentarz:
+
1
-
WU 2304C 2017-10-28 10:06:07

Takie podjeżdżanie w celu zmylenia kierowcy przed nami jest skrajną głupotą. Ciekawe jak czułby się nagrywający gdyby kierowca BMW spowodował wypadek śmiertelny? Gdyby zginęła niewinna osoba z innego auta. Powiedziałby sobie, że to przecież nie on wyjechał na czerwonym? Ludzie, więcej wyobraźni, nie zawsze warto dokuczać winowajcy bo ofiarami mogą być zupełnie niewinne osoby. Droga to nie piaskownica, tutaj każdy manewr może skończyć się tragicznie.
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-28 09:42:15

Jeden wykazał się chamstwem, a drugi niewyobrażalną głupotą. Możesz sobie minusować ile chcesz, ale zachowałeś sie jak kompletny idiota. Takim podjechaniem narażasz na niebezpieczeństwo wiele niewinnych osób. Strach pomyśleć gdyby samochód z 1.30 jechał 3 sekundy wcześniej. :(
Oceń komentarz:
+
3
-
WU 2304C 2017-10-27 23:36:32

A kto dał temu jaskiniowcowi dwie pozytywne oceny? Pewnie taka sama patologiczna hołota jak ten w dresowozie!
Oceń komentarz:
+
2
-
WU 2304C 2017-10-27 21:40:24

pita jak w każdym burakowoie
Oceń komentarz:
+
7
-
WU 2304C 2017-10-27 21:07:57

nagrywający to sfrustrowany żałosny cebulak szukający sensacji w internecie, po co podjechałeś? mogleś doprowadzić do wypadku debilu
Oceń komentarz:
+
27
-
WU 2304C 2017-10-27 23:48:30

nogi* miało być, komentując debilne wpisy pseudo kierowców literówki same się wkradają.
Oceń komentarz:
+
6
-
WU 2304C 2017-10-27 23:47:15

Pocą to się nago nocą, a sygnalizatora nie masz prawa przekroczyć, jeśli pali sie na nim czerwone światło. Jedynym debilem w tej sytuacji jest więc kierujący bmw.
Oceń komentarz:
+
10
-
WU 2304C 2017-10-27 05:56:19

I po co mu migasz długimi?
Oceń komentarz:
+
32
-
WU 2304C 2017-10-28 18:38:44

Bo i tak nie zrozumiesz patrząc po Twoich mało inteligentnych wypowiedziach. Wjedz na skrzyżowanie na czerwonym to bedziesz wiedział jakie niebezpieczeństwo mam na myśli.
Oceń komentarz:
+
4
-
WU 2304C 2017-10-28 16:17:16

Pocisz się, stękasz....ale nie napisałeś o jakie niebezpieczeństwo chodzi?
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-28 10:52:50

Ehh tak, masz pojęcie dziecko po co ktoś wymyślił w samochodzie sygnał dźwiękowy i świetlny? Ja Ci tego tłumaczyć nie będę, masz to poniżej i jedyne buractwo uskuteczniasz tutaj Ty takimi komentarzami.
Oceń komentarz:
+
3
-
WU 2304C 2017-10-28 09:18:35

Nie o niebezpieczeństwie, tylko o buractwie nagrywającego.
Oceń komentarz:
+
10
-
WU 2304C 2017-10-27 20:15:43

Sygnał świetlny ostrzega w tym wypadku kierowce BMW przed niebezpieczeństwem jakie może go spotkać łamiąc przepisy. Po to mu "miga długimi"
Oceń komentarz:
+
15
-
WU 2304C 2017-10-27 16:41:13

A czemu tak?
Oceń komentarz:
+
13
-
WU 2304C 2017-10-27 16:04:25

A czemu nie :P
Oceń komentarz:
+
11
-
WU 2304C 2017-10-27 09:34:15

Bo krótkimi by nie zauważył
Oceń komentarz:
+
5
-
WU 2304C 2017-10-26 22:37:42

Podręcznikowy przykład burego chama - czyli polska klasyka BMW...
Oceń komentarz:
+
88
-
WU 2304C 2017-10-30 15:12:23

A mi się nie podoba jak to rozegrałeś.
Gdyby ten BMW zderzył się z przejeżdżającym główną drogą samochodem i zginęli by tam niewinni ludzie, to byłbyś z siebie dumny?
Wina oczywiście byłaby jego, ale to Ty byś żył wiedząc że zabiłeś ludzi żeby dać nauczkę burakowi.

Jak chcesz takiemu zrobić na złość to po prostu nie rusz na zielonym świetle.
Oceń komentarz:
+
0
-
WU 2304C 2017-10-28 13:10:49

pieknie zalatwiles buraka heheheh
Oceń komentarz:
+
7
-
WU 2304C 2017-10-27 21:45:07

tępić takich kierowców ;/
Oceń komentarz:
+
8
-
WU 2304C 2017-10-27 20:51:38

Przejazd na czerwony, przekroczenie ciągłej - stopagresjidrogowej...
Oceń komentarz:
+
3
-
WU 2304C 2017-10-27 14:01:12

Hehe - mógł dostać mandat za złą zmianę pasa ruchu... a tak dostanie jeszcze 500 zł za czerwone światło :D
Brawo!!!
Oceń komentarz:
+
4
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w październiku

  1. WOR 25533
  2. KLI 69YR
  3. SRB 7KC9
  4. K1 DIS
  5. SMI 11144
  6. WE 151SY
  7. D1 NITRO
  8. P1 GOKU
  9. SK 640RV
  10. WSC KJ30
Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »