Tablica rejestracyjna SK992FA
Województwo śląskie
Powiat Katowice
Pojazd: VOLVO V40, lata produkcji: 2002-2004
  • VOLVO V40, lata produkcji: 2002-2004 (SK992FA)
  • VOLVO V40, lata produkcji: 2002-2004 (SK992FA)

Oceń kierowcę

35
372
  • Numer 7 w rankingu najgorszych kierowców w październiku 2017

Komentarze

SK 992FA 2020-10-20 12:01:05

warto przypomnieć :)

Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2019-09-21 08:44:35

Udostępniam film z jego buractwem na wszelki wypadek gdyby ktoś zapomniał o co chodzi:
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2019-09-18 16:38:15

Auto tego barana zostało wystawione na sprzedaż. Z ogłoszenia wynika że parkuje na os Paderewskiego w Katowicach. https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v40-ID6CtoU5.html?
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 992FA 2019-09-19 22:37:26

Wiecie co robić
Oceń komentarz:
+
0
-
SK 992FA 2018-03-11 02:05:10

Oby MU guma pękła przy 150km
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-21 16:42:53

ten palec niech sobie wsadzi.... kodeks mówi jasno - pasem kończącym się należy jechać do końca, koniec kropka nie ma dyskusji, a za te manewry donos na pały i może się nauczy.
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 992FA 2017-10-23 09:36:50

Fajnie ze o tym piszesz, a gdzie konkretnie w kodeksie tego szukać ? Chętnie poczytam
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 992FA 2017-10-19 21:15:12

wypowiedział się polski cham//////
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-19 19:33:10

od 1:20
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 992FA 2017-10-13 14:39:38

Kolejny pedał, co przez noc palec w dupie trzyma a potem musi go wietrzyć przez cały dzień.
Oceń komentarz:
+
31
-
SK 992FA 2017-10-17 23:11:31

Widze ze znasz sie na orientacjach seksualnych, a ta ktora omreslasz szeryfa chyba jest ci bardzo bliska skoro tak latwo ja rozpoznajesz.
Oceń komentarz:
+
25
-
SK 992FA 2017-10-13 08:59:50

Tępić CWANIAKÓW !!! Skoro wielu może czekać cierpliwie na prawym pasie, to dlaczego jakiś CWANIACZEK ma się wbijać po chamsku na sam początek oczekujących !?
Oceń komentarz:
+
76
-
SK 992FA 2017-10-15 16:48:21

Pomodl sie !!! - jesli potrafisz, bo na leczenie twojego przpadku KRETYNIE jest juz za pozno.
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 992FA 2017-10-15 13:39:22

co brakło argumentów!!!!! Również posiadam słownik Języka Polskiego PWN, Niestety takiego jak ty "...słowniku ludzi kulturalnych.." nie posiadam, ale kultury jestem nauczony. Widać po tobie ze masz jakieś gówniane księgi niewiadomego pochodzenia, pewnie o ruchu drogowym tez i potem robisz z siebie IDIOTE na kazdym formu i na drodze, ale pamiętaj wszystko jest do czasu.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-14 10:28:18

Wiesz że nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które w dostatecznie obelżywy sposób byłyby w stanie opisać twoje zachowanie. Dlatego nie zwyzywam cię ... Ale jeśli jeszcze raz użyjesz bezpośrednio w stosunku do mnie obraźliwego słowa zmusisz mnie w ten sposób do tego abym zniżył się do twojego poziomu, co nie ukrywam będzie bardo trudnym zadaniem, żeby dojść do takiego dna intelektualnego i kulturalnego.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-13 20:37:21

IDIOTO!!! Lewy pas nie powstał zza drzewa, barierki, domu, czy tez wyrośl z pod ziemi, z jednego pasa zrobily sie dwa.

https://www.google.pl/maps/place/3+Stawy/@50.2475418,19.006666,67a,35y,291.02h,55.76t/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4716cfafb39c10ef:0xf829366fbf568158!8m2!3d50.2431258!4d19.0377442

znak p-21 o tym informuje pas jest krotki, ale jest i kazdy ma prawo na niego wjechać. Skąd wiesz odkąd stały samochody na prawym pasie.

Znak drogowy F-16 "koniec pasa ruchu na jezdni dwukierunkowej". Uprzedza o końcu wewnętrznego pasa ruchu na jezdni wskazanej na znaku. (Gdzie jest napisane ze przy tym znaku nalezy sie katapultowac na prawy pas, to jest informacja ze ten pas sie konczy )

P-9b Strzalka naprowadzajaca NIE NAKAZUJE i nie zabrania jechania po niej tylko informuje zeby wjechac na pas, na ktory jest skierowana a jazdy dalej za strzalka ZABRANIA p-21

Oceń komentarz:
+
15
-
SK 992FA 2017-10-13 12:16:54

arogancki cwaniaczku; przed lewym pasem masz znak P-21 „powierzchnia wyłączona” ciekaw jestem którędy wjechałeś na ten pas?, następnie na początku lewego pasa masz po jego obu stronach znak: "F-16 koniec pasa ruchu na jezdni dwukierunkowej”, następnie cztery razy znak "P-9 strzałka naprowadzająca” oznacza nakaz
wjazdu na sąsiedni pas ruchu wskazany strzałką;
nie dotyczy to kierujących pojazdami, dla których jest
przeznaczony dalszy odcinek pasa ruchu. Ale ty jesteś chamskim drogowym cwaniaczkiem i ignorujesz wszystkie znaki, chcesz się wpieprzyć na początek korka z powodu syndromu...??? no bo przecież znaki i przepisy są dla "baranów" ...
Oceń komentarz:
+
19
-
SK 992FA 2017-10-13 11:57:49

Staram się ciebie zrozumieć, ale nie uda mi się to, bo nie cierpię na syndrom małego kutasa !
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 992FA 2017-10-13 11:14:09

ty masz iloraz czy iloczyn inteligencji ????
skoro droga składa się z dwóch pasów w jedna stronę, to należny poruszać się dwoma pasami i jadę do końca pasem, którym mogę, dopóki znaki poziome i pionowe nie poinformują mnie ze robi sie jeden pas i należy zjechać. Jak jestes baran i stoisz jak stado baranow jeden za drugim i beeeeczycie, to inni jada tym wolnym pasem.
Oceń komentarz:
+
20
-
SK 992FA 2017-10-13 09:58:48

No to dlaczego CHAMIE zamiast grzecznie czekać wpieprzasz się na sam przód ??? Poza tym CHAMIE widzę, że jak piszesz, tak tez zachowujesz się na drogach - tzn jak CHAM !!!
Oceń komentarz:
+
27
-
SK 992FA 2017-10-13 09:12:46

debilu!!!
po to sa dwa pasu zeby grzecznie czekac na dwoch pasach i !!!!
jak masz problem ze zrozumieniem podstaw ruchu drogowego to samochod zostaw sobie pod domem.
Oceń komentarz:
+
19
-
SK 992FA 2017-10-13 02:12:08

szeryf z palcem to idiota. P-9 powiada o nakazie zmiany pasa ruchu - OK.
SJP powiada: nakaz
1. «norma działania oparta na zwyczaju i moralności»
2. «ustne lub pisemne polecenie, któremu należy się podporządkować»
Ani w ustawie, ani w SJP nie ma słowa o natychmiastowej wykonalności. Trzeba zmienić pas przed ostatnim powtórzeniem znaku P-9 i ta teza jest logiczna bo za ostatnim znakiem P-9 skończy się pas albo zobaczymy np. znak P-22 co będzie złamaniem przepisów jeśli będziemy kontynuować jazdę tym pasem. (zapewne będzie jakiś wyjątek lub kombinacja znaków ale o tym na końcu).
Jeśli mamy znak nakazu o natychmiastowej wykonalności to ustawodawca to przewidział np:
C-1: nakaz jazdy w prawo przed znakiem (no chyba nawet dla Janusza z palcem to jest oczywiste)

podsumowując: trzeba być turbo Januszem by tak się zachowywać. Wina jest tylko i wyłącznie Janusza, chciałeś być świętszy od Papierza i cie Januszku zjadła frustracja :-)
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 992FA 2017-10-13 02:51:38

zapomniałem o "ale o tym na końcu"
wyjmij kij z Mrowiska, a życie stanie się przyjemniejsze i mniej wulgarne :-)
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-12 16:03:25

Znak P-9 „strzałka naprowadzająca” oznacza nakaz
wjazdu na sąsiedni pas ruchu wskazany strzałką;
nie dotyczy to kierujących pojazdami, dla których jest
przeznaczony dalszy odcinek pasa ruchu. - JEŚLI KTOŚ TEGO NIE ROZUMIE TO NIECH ODDA PRAWO JAZDY !!! Widząc pierwszą strzałkę należy niezwłocznie podjąć wszelkie działania zmierzające do wykonania nakazu !!!
Oceń komentarz:
+
37
-
SK 992FA 2017-10-13 08:57:49

Ty cieniasie sieciowy, nie masz się gdzie dowartościować w życiu to SIEĆ pozostaje jedynym miejscem...

Oceń komentarz:
+
11
-
SK 992FA 2017-10-13 02:42:39

MASZ JANUSZKU po RAZ enty minusa za użycie słowa NIEZWŁOCZNIE
ty NIEZWŁOCZNY maniaku prawego pasa
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 992FA 2017-10-12 21:16:44

To tylko twoja chora interpretacja.
Po co więc dalej ta droga?
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 992FA 2017-10-12 20:44:53

CEP !!!
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 992FA 2017-10-12 20:07:17

"Widząc pierwszą strzałkę należy niezwłocznie podjąć wszelkie działania zmierzające do wykonania nakazu !!!"

Bzdura. To wymysł twojego brudnego palucha - czego nie wymyjesz tego nie wywietrzysz.
Oceń komentarz:
+
18
-
SK 992FA 2017-10-12 19:40:46

Do takiej interpretacji wystarczy jedna strzałka skoro dalej nie wolno jechać.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 992FA 2017-10-12 17:06:58

Jaki to artykuł, bo zapomniałeś zacytować, trollu.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 992FA 2017-10-12 15:36:25

Jak widzę te zminusowane komentarze nt. działania szeryfów i potępiania drogowych cwaniaczków to już wiem skąd tyle bydła na drogach.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-12 15:44:36

Nie karmić trolla.
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2017-10-12 12:32:34

to po co robic drogi 2 pasmowe, skoro po lewym pasie nie mozna jechac? ludzie ogarnijcie sie do jasnej ciasnej, po to sa dwa pasy, zeby z nich korzystac, a nie zeby sobie byl... ludzie... a pozniej sie dziwicie, ze polaki to cebulaki.. janusze z grazynami, i sebixy z karynami..
Oceń komentarz:
+
30
-
SK 992FA 2017-10-12 11:42:01

Jak ktoś myśli że szeryfowanie jest ok to niech mi wyjaśni dlaczego budowniczowie drogi postanowili zmarnowac tyle miejsca
Oceń komentarz:
+
17
-
SK 992FA 2017-10-12 16:02:14

Znak P-9 „strzałka naprowadzająca” oznacza nakaz
wjazdu na sąsiedni pas ruchu wskazany strzałką;
nie dotyczy to kierujących pojazdami, dla których jest
przeznaczony dalszy odcinek pasa ruchu. - JEŚLI KTOŚ TEGO NIE ROZUMIE TO NIECH ODDA PRAWO JAZDY !!!
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 992FA 2017-10-12 15:56:00

Powiedz mi koleżko: co oznaczają te skośne strzałki na przedstawionym lewym pasie ?
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 992FA 2017-10-12 15:43:57

Masz racje "przecinek". To jest po to żeby połowa "kolejkowców" zjechała na lewy pas, a nie stali jak te jemioły gęsiego.
Ale w tym kraju za dużo jest debili przyspawanych nie do tego pasa co trzeba. Baby często boją się zmieniać pasy, ale co tłumaczy facetów?

Ale co ja tłumaczę głupiemu torollowi, przecież i tak nie dotrze.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 992FA 2017-10-12 15:40:49

A o jeździe na suwak nie słyszałeś?
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 992FA 2017-10-12 15:24:55

ekhem, ale korek to tworzą barany co nie umieją zjechać na lewy pas i pojechać nim do końca :) ale co tam :)
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 992FA 2017-10-12 15:18:05

Na pewno nie po to żeby cwaniaczkowie omijali korek i wpieprzali się na sam jego początek !!!
Oceń komentarz:
+
22
-
SK 992FA 2017-10-12 08:28:00

Jestem ciekaw ile osób zadało sobie trud, aby sprawdzić układ drogowy tego miejsca ? Żeby nie było, nie bronię szeryfa, ale trochę jednak go rozumiem, bo moim zdaniem tam zastosowano takie rozwiązanie, które prowokuje tego typu zachowania.

Chciałbym też zobaczyć początek takich nagrań. A czemu ? Bo chciałbym zobaczyć ilu nagrywających wpierw przejechało przez powierzchnię wyłączoną z ruchu, aby znaleźć się na lewym pasie - mam wrażenie, że nie są to odosobnione przypadki.

Jeśli ktoś pisze coś w stylu: czemu kierowcy nie jadą do końca swoim lewym pasem... tzn. że nie wie jaka to tam wygląda. To jest zjazd z A4 (JEDEN pas), który w pewnym momencie przechodzi w dwa pasy, aby po 300 m znów przejść w jeden pas. Zapewne w zamyśle twórców miał to być taki bufor, aby nie blokować A4, ale moim zdaniem działa on tak sobie i jest nieintuicyjny.
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 992FA 2017-10-13 12:13:11

Ostatnio w jakiejś składance był ten film i tam zauważyłem (widać to też tu, ale wcześniej nie zwróciłem uwagi), że na samym początku widać zmianę pasa przez nagrywającego.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-13 09:06:18

@zHDK tak dla wyjaśnienia, jestem pewien, że wczoraj wieczorem nie widziałem Twojego komentarza i ostatni był od pietrka, ale mniejsza z tym.

Przechodząc do sedna, zgadzam się, że szeryfowanie jest złe, w tym wypadku, należy się dodatkowa nagana za gest, który jest po prostu chamski i tyle. Szeryfa "rozumiem" o tyle, że powtórzę jak mantrę, ten układ drogowy jest tam moim zdaniem źle zaprojektowany i pytanie ilu takich wymijających (w tym cwaniaków, którzy przejechali przez powierzchnię wyłączoną z ruchu) tam wcześniej przejechało zanim szeryfowi puściły nerwy ?

I naprawdę chętnie bym zobaczył początki tych nagrań, bo już kilka razy tu widziałem filmiki, gdy ktoś bardzo się burzył, że inni nie przestrzegają przepisów (np. blokowanie lewego pasa), a jakoś nie zauważał swoich przewinień (np. zdecydowanie nadmiernej prędkości). Oczywiście to nie usprawiedliwia szeryfa, ale moim zdaniem zanim kogoś potępi się w czambuł warto zapoznać się z sytuacją np. osobiście jestem bardziej wyrozumiały na błędy kierowców z obcą rejestracją w moim mieście.
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2017-10-13 08:55:36

Odpowiedź do niepodpisanego komentarza. Tak wiem, że istnieje takie ryzyko, ale nie chodzi o to, aby przejechać na pełnym gazie na zielonej strzałce bez oceny sytuacji. Generalnie uważam, że w ruchu miejskim ten przepis się nie sprawdza i jest w praktyce martwy - nawet policja go nie przestrzega. A takie martwe przepisy trzeba zmieniać. Do tego wszystko zależy od sytuacji, jak mam idealną widoczność, to w ogóle bez sensu tamować ruch, a w 99,9% przypadków turlanie się 5-10km/h wystarczy do prawidłowej oceny sytuacji, bez konieczności zatrzymywania pojazdu do zera. Przy czym wykonując taki manewr trzeba cały czas pamiętać i mieć świadomość, że to jest WARUNKOWE pozwolenie na skręt i przepuścić wszystkich z pierwszeństwem.

Oczywiście każdy może tu mieć swoje zdanie, natomiast ja uważam, że należy jeździć przede wszystkim z głową, myśleć o innych - a nie tylko o sobie, niestety to chyba jest największy grzech kierowców, być czytelnym i przewidywalnym na drodze, a nie tylko sztywno kierować się literalnie przepisami.
Oceń komentarz:
+
0
-
SK 992FA 2017-10-13 02:36:06

do komenta Jacek K.2017-10-12 21:37:44
źle rozumiesz (albo mało skrzyżowań widziałeś w życiu) - musisz się zatrzymać dlatego, żebyś był pewny, że nie wbijesz się w pas ruchu jadących pojazdów z lewej lub w rowerzystów! i pieszych przecinających Twój pas ruchu, który masz udostępniony warunkowo. Zaobserwuj, że ryzyko potrącenia jest!
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-12 21:52:28

@pietrek

A co ma piernik do wiatraka? Odpowiadam Jackowi,który pisze o tym jak lewy pas się rozpoczyna (i dlaczego uważam, że to nie ma znaczenia), a nie o samym szeryfie (a tym bardziej światłach).
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2017-10-12 21:37:44

@pietrek - małe sprostowanie, niezatrzymujących się na warunkowej zielonej strzałce też rozumiem. Tak wiem, przepis nakazuje bezwzględne zatrzymanie się, ale przepis przepisem, a życie swoje. Moim zdaniem akurat ten przepis w gęstym ruchu miejskim jest niewłaściwy i praktycznie martwy.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-12 21:31:52

@pietrek - nie tego nie rozumiem, ale tak jak pisałem układ drogowy jest tam niefortunny. Jeszcze raz polecam mapy Google tym, którzy tego rejonu nie znają, bo to nie jest typowy przykład kończącego się pasa i zastosowania zasady zamka.

Jeszcze raz powtórzę, nie popieram szeryfowania, ale dla mnie wielu jadących w tym konkretnym miejscu lewym pasem nieco cwaniakuje. Dlatego też z chęcią bym zobaczył wcześniejszą część nagrania, bo jestem ciekaw, w którym miejscu nagrywający wjechał na lewy pas.

Oczywiście zostaną znów zminusowany, ale przyzwyczaiłem się już do tego, że wielu komentujących uważa, że jak ktoś ma nawet nieco inne zdanie, to jest cham, prostak i prawko znalazł w czipsach.
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2017-10-12 19:44:19

A jak ktoś przejeżdża na czerwonym bo działa on na niego jak płachta na byka albo nie zatrzymuje się na zielonej strzałce to też rozumiesz?
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-12 15:59:06

Rozumiem o co Ci chodzi, ale gdyby połowa gęsi stanęła na lewym pasie, to żaden "cwaniak" nie miałby powodu/sposobu wjechać przez azyl, bo tam już stałyby samochody na obu pasach.

A tak "prawilni jednopasmowcy" sami ułatwiają wjeżdżanie przez azyl, zostawiając wolne miejsce na lewym pasie.
Zresztą znam inne miejsca, gdzie cwaniaki wciskają się tak jak piszesz (przez azyl/ciągłą), a ludzie wręcz zostawiają im miejsce i ułatwiają taki manewr mimo, że stoją na obu pasach.

Na drodze trzeba myśleć (także za innych) i rozumnie wykorzystywać infrastrukturę, a nie "stać w kolejce", "szeryfować", "cwaniakować" itd.

Nie wiadomo jak nagrywający wjechał na lewy pas (czy "wbił się" przez azyl, czy zmienił pas na jego początku), ale skoro już tam się znalazł, to nie powód do szeryfowania. Bo to takie typowo "cebulackie" zachowanie "równać wszystko i wszystkich w dół".
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-12 06:33:15

Ja bym nie hamował, w 100% winny kolizji byłby śmieć z volvo. Bawią mnie tylko komentarze ćwierćinteligentów, którzy twierdzą, że nagrywający to "cwaniak". Wyprowadzę was z błędu, nie, on nie jest drogowym cwaniakiem, to wy jesteście drogowymi pizdami, zapamiętajcie to sobie.
Oceń komentarz:
+
17
-
SK 992FA 2017-10-12 15:26:34

Rebel - i wszystko jasne! Życie to nie gra hahahaha
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 992FA 2017-10-11 21:56:42

Brawo SZERYF ! Miałeś tam koleś na prawym pasie kilka miejsc w które mogłeś wjechać ! Strzałki na lewym pasie informują Cię, że pas się kończy i należy zmienić pas najwcześniej jak to możliwe, tak mówi Ustawa prawo o ruchu drogowym - wiesz co to?
Oceń komentarz:
+
41
-
SK 992FA 2017-10-12 20:08:02

..pas się kończy i należy zmienić pas najwcześniej jak to możliwe" A czy wczesniej bylo to mozliwe idioto? Nie widzisz ze tam jest jakas kolejka PRL xD. Wczesniejsze zmienienie pasa nie bylo mozliwe wiec jechal do konca pasa ktory zostal wyznaczony do jazdy.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-12 19:46:59

Nie widzę dokładnie ale zdaje mi się że miałeś przecinku brud za paznokciem w paluszku który tak dumnie prezentujesz
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 992FA 2017-10-12 15:13:49

DO 2017-10-11 23:17:10: Szeryf chciał po prostu zrobić to o czym piszesz, zmienić pas, a że najpierw na lewy a potem na prawy, a kto mu zabroni "- jadąc wolno, w korku - na samym końcu - jazda na suwak" - A tak poza tym doucz się! I nawet nie będę wchodził w szczegóły bo i tak nie zrozumiesz !
Oceń komentarz:
+
0
-
SK 992FA 2017-10-11 23:17:10

No tak, przecież nagrywający jedzie 70 km/h i i w dodatku jest całkowicie sam!

Strzałki informują tylko, że pas się kończy. Co najwyżej masz zaniechać wyprzedzania, nie gdzie masz zjechać (mylnie rozumiane przez zbyt dużą ilość ludzi).
Kończący się pas należy zmienić (w zależności od warunków i prędkości):
- jadąc wolno, w korku - na samym końcu - jazda na suwak,
- jadąc normalnie - na strzałkach, przed strzałkami, bez większej różnicy, a ci jadący pasem sąsiednim powinni zwiększyć odstęp i (wbrew pierszeńtwu) umożliwić płynną zmianę pasa a nie siadać na zderzaku.
Proste i oczywiste.

Jeśli nie rozumiesz zasady działania zamka błyskawicznego to lepiej nie jeździj a jeśli nie podoba ci się ta zasada "bo coś tam" to siedź se na tym prawym pasie.

Kilka miejsc to luki pozostawione przez debili, którzy w korkach, jadąc 5 km/h mówią, że to jest ich bezpieczny odstęp. Tylko wydłużają korki.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 992FA 2017-10-11 21:50:31

Brawo dla SZERYFA !!! Ktoś musi tępić drogowych cwaniaków !!!
Oceń komentarz:
+
43
-
SK 992FA 2017-10-11 19:30:21

Bardzo dobrze, że kierowca Volvo zablokował tego szczyla z kamerką. Cwaniactwo należy tępić. Z całą stanowczością, jednak nie zniżając się do obrażania innych.
Oceń komentarz:
+
71
-
SK 992FA 2017-10-12 13:52:29

bardzo dobrze, następnym razem trafi na kogoś kto wie, że nie łąmie przepisów i w niego przywali i pan szeryf nie będzie miał autka bo pójdzie na złom ten szmelc, a poszkodowany sobie naprawi z OC szeryfa ;) róbta tak dalej !
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-11 21:27:01

Idź do urzędu i oddaj prawo jazdy
Oceń komentarz:
+
23
-
SK 992FA 2017-10-11 19:32:58

A do czego ma służyć ten pas po lewej?
Do podziwiania?
Oceń komentarz:
+
41
-
SK 992FA 2017-10-11 17:16:11

możne mu ktoś tego palucha połamie
Oceń komentarz:
+
16
-
SK 992FA 2017-10-11 14:49:21

Chciałbym poznać tłumaczenia tych, którzy stoją gęsiego jak barany na rzeź... no bo ja ich nie rozumiem.
Gdyby wszyscy jechali do końca na ile droga pozwala to:
1 Nie byłoby problemu szeryfowania.
2 Korek byłby krótszy, bo korzystamy na maksa z tego co mamy.
Oceń komentarz:
+
27
-
SK 992FA 2017-10-11 19:59:00

Taki tekst to już był nieraz tutaj pisany. Żadna nowość i oryginalność.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-11 19:53:09

Dokładnie, zauważ że to głównie "dzieci PRLu" się bawią w porządkowych.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-11 19:31:58

Więc to tęsknota za kolejkami...
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 992FA 2017-10-11 18:50:14

ja słyszałem ostatnio tekst, że czemu się pcham a nie odczekam swoje w kolejce jak inni
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 992FA 2017-10-11 15:54:44

Już to kiedyś tu opisywałem, ale tam moim zdaniem jest źle zaprojektowany zjazd, który właśnie takie sytuacje prowokuje. Aby jechać lewym pasem, to nie da się tam jechać ile droga pozwala, bo on się nagle pojawia i potem kończy. Czyli jedziesz swoim pasem i musisz celowo zmienić pas, aby wjechać na ten lewy, aby potem znów z niego zjechać.
https://www.google.pl/maps/@50.2477182,19.0063177,3a,60y,270h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2_bgD5IRH6Gt6CUFBnxtPw!2e0!7i13312!8i6656
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2017-10-11 14:13:17

Po co robili tu 2pasmówkę... szkoda pieniędzy. Źyczę temu Panu szerszych horyzontów myślowych... I żebyśmy się na drodze nie spotykali.
Oceń komentarz:
+
21
-
SK 992FA 2017-10-17 23:26:57

DO driver: Widac w twojej wypowiedzi jak gardzisz ludzmi nazywajac ich "matołami" Kim ty wogole jestes, za mogo sie masz? ty zakompleksiony malutki czlowieczku...
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2017-10-12 01:37:42

Pokazanie przez kierowcę, ilu mu wchodzi do odbytu przy zabawie z kolegą, nazywasz cierpliwością?

Żadne cwaniaki tylko kierowcy, którzy znają przepisy w przeciwieństwie do matołów stojących na prawym pasie.
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 992FA 2017-10-11 22:10:49

Tzn popierasz cwaniactwo... Inni mogą cierpliwie czekać, a cwaniacy mogą się wcinać na sam początek - tak !?
Oceń komentarz:
+
17
-
SK 992FA 2017-10-11 13:50:13

Cuffa, czy ktoś potrafi zrozumieć takich ludzi?
Ostatnio miałem taką sytuację, że sobie skręcam na rondzie w lewo, po skręcie wyjeżdżając na prostą, po lewej mam kierowców na pasie do skrętu w lewo. Nadal na rondzie.
Gościu namyślił się, że jednak nie będzie skręcał w lewo, tylko pojedzie na wprost i rypie się przed maskę.
Hamuję, trąbię. Gościu wrypał się i jedzie pasem, po czym spuszcza szybę i lewą ręką pokazuje ile mu do dupy wchodzi.

Kim trzeba być, żeby się tak zachowywać. Facet koło 50stki. A jego dupeczka jako pasażerka jeszcze się z tego cieszy.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 992FA 2017-10-12 01:36:03

Dobrze, czyli nie znasz jednak tej różnicy i nie potrafisz jej podać albo właśnie przeczytałeś i stwierdziłeś, że zrobiłeś z siebie głupka.

Na pytanie o różnicę odpowiedziałeś, że "nie wygląda" na to, żebym ją znał. Cóż za inteligentna odpowiedź. Ale czego się spodziewać po tak znanym na tym portalu użytkowniku.
Jak widać nie odpowiesz na pytanie, bo się boisz dyskusji, a jedynie rzucasz dziecinny i infantylny tekst. Można się było tego spodziewać po tobie.
W nic się nie bawię. W przeciwieństwie do ciebie traktuję prawo poważnie. Tobie też to radzę, bo marnie skończysz z takim podejściem do życia.
Oceń komentarz:
+
0
-
SK 992FA 2017-10-11 21:43:45

Ciekawe, mnie pytasz czy znam różnicę a nie wygląda żebyś sam wiedział co jest czym. Może jednak lepiej nie baw się w to bo sam się wpędzisz w problemy.
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2017-10-11 20:01:48

A wiesz jaka jest różnica pomiędzy zniesławieniem i znieważeniem? Ja wiem, ty sobie doczytaj.

A niby dlaczego miałbym odpowiadać za zniesławienie za publikowanie? Jakaś nowa wykładnia prawna ustanowiona przez domorosłego sędziego?
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-11 19:58:09

O znieważenie jeśli już, o zniesławienie to będziesz najwyżej siebie pozywał bo to Ty opublikujesz nagranie. ;)

Ale popieram, ja jeżdżę z kamerą od roku i tak średnio dwóch miesięcznie zgłaszam do niebieskich - odsetek "umorzonych" jest skrajnie niski, to dla Policji łatwy 'zarobek" bo wszystko widać jak na dłoni. Nie publikuję jednak bo jak widzę niektóre komentarze pod filmami to mi ręce opadają.
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 992FA 2017-10-11 13:51:59

Dobrze, że w tym miesiącu kupuje sobie kamerkę i wszystkich tych debili i śmieci wrzucę do internetu i będę ładował ich na policję.
Jak ktoś mi pokaże faka, to skończy się sprawą o zniesławienie lub znieważenie.

Skoro matka debili nie wychowała, to ja ich wychowam.
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 992FA 2017-10-11 12:46:01

Pan mały wacek z brudem za paznokciami.
Oceń komentarz:
+
14
-
SK 992FA 2017-10-11 12:39:11

Naucz sie łosiu jeździć na suwak, albo chodź pieszo
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 992FA 2017-10-11 11:11:02

pokazał kulture frajer stary ze szmelca volvo
Oceń komentarz:
+
20
-
SK 992FA 2017-10-11 06:50:29

Trzeba było mu wjechać w drzwi to by nie był taki mądry...
Oceń komentarz:
+
25
-
SK 992FA 2017-10-11 13:22:45

Dokładnie - za wszystko on by płacił
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 992FA 2017-10-10 15:35:03

Śląski szeryf wymusza i pozdrawia.
Oceń komentarz:
+
84
-
SK 992FA 2017-10-15 13:29:17

Tz wg Ciebie Ty mozesz wjechac na lewy pasem, ale On nie???
Oceń komentarz:
+
14
-
SK 992FA 2017-10-15 09:16:34

A Ty dokąd jedziesz tym lewym pasem?
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 992FA 2017-10-13 09:11:17

Treść twoich wypocin
- "Jesteś tylko malutkim, głupiutkim, nieśmiesznym trollikiem"
- "Masz ból (_!_), bo nie rozumiesz przepisów? Szkoda klawiatury na karmienie trolla"
- "przestań pisać bzdury trollu"
świadczy o tym, że jesteś zwykłym CHAMEM i nie masz za gorsz szacunku dla innych, a sieć to jedyne miejsce gdzie możesz sobie ulżyć!
Nikt cię (świadomie z małej) nie wyzywał i nikt cię (świadomie z małej) ni obrażał, ty (świadomie z małej) pierwszy tutaj atakujesz swoim CHAMSTWEM i domniemam, że na drogach ta twoja (świadomie z małej) cecha również jest najbardziej widoczna.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-13 08:53:18

A ty jesteś jak to mówią "kozak w necie pizda w świecie"
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 992FA 2017-10-12 21:46:13

Tak jestem ograniczony (potrafię się przyznać, że nie jestem alfą i omegą), ale potrafię czytać ze zrozumieniem, czego takiemu trollowi jak "ty" brakuje.

"Znak P-9 „strzałka naprowadzająca” oznacza nakaz
wjazdu na sąsiedni pas ruchu wskazany strzałką;
nie dotyczy to kierujących pojazdami, dla których jest
przeznaczony dalszy odcinek pasa ruchu."

Gdzie tu jest coś o pierwszej strzałce lub o "natychmiastowości"? Nie, nakaz zjazdu nie jest równoznaczny z "natychmiast". Nie rozumiesz co cytujesz, a prujesz się jak stare gacie. Jesteś tylko malutkim, głupiutkim, nieśmiesznym trollikiem.

Pozdrawiam i kończę.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 992FA 2017-10-12 19:00:18

To że jesteś ograniczony, to można wyczytać w pierwszym Twoim wpisie, nie musisz tego podkreślać kolejnym.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 992FA 2017-10-12 17:52:57

No to jeszcze raz:
"Zacytuj przepis, że przy pierwszej strzałce NIEZWŁOCZNIE należy zmienić pas albo przestań pisać bzdury trollu."

Masz ból (_!_), bo nie rozumiesz przepisów? Szkoda klawiatury na karmienie trolla.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 992FA 2017-10-12 17:18:55

to jest właśnie cytat TROLLU, ale skoro nie rozpoznałeś tzn że nie znasz przepisów - a nakaz to nakaz ! nie zaraz, nie później tylko natychmiast (niezwłocznie) !!! TROLLU
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 992FA 2017-10-12 17:16:35

twój poziom kultury w pisowni (a raczej jej brak) przekłada się na drogę i takich trzeba eliminować, żeby na drogach było bezpieczniej !!!
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-12 17:06:00

Zacytuj przepis, że przy pierwszej strzałce niezwłocznie należy zmienić pas albo przestań pisać bzdury trollu.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 992FA 2017-10-12 16:37:42

Znak P-9 „strzałka naprowadzająca” oznacza nakaz
wjazdu na sąsiedni pas ruchu wskazany strzałką;
nie dotyczy to kierujących pojazdami, dla których jest
przeznaczony dalszy odcinek pasa ruchu. - JEŚLI KTOŚ TEGO NIE ROZUMIE TO NIECH ODDA PRAWO JAZDY !!! Widząc pierwszą strzałkę należy niezwłocznie podjąć wszelkie działania zmierzające do wykonania nakazu !!! a nie zapierdzielać do końca pasa !!! Ile strzałek minąłeś - tyle nakazów nie wykonałeś !!!
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 992FA 2017-10-11 21:58:45

Było nie hamować - miałbyś nowy zderzak i kilka elementów - wszystko z jego kieszeni :)
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 992FA 2017-10-11 14:53:41

No dokładnie, znowu tutaj. To już na pewno 3 sytuacja tutaj. A nie wiem czy przypadkiem nie 5-6.
Oczywiście wrzucona na portal.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 992FA 2017-10-10 23:58:05

tyle mu wchodzi !
Oceń komentarz:
+
21
-
SK 992FA 2017-10-10 16:02:09

Znowu to zwężenie?
Powinni tam wysyłać patrol drogówki dzień w dzień, bo to jakaś wylęgarnia szeryfów, a cały węzeł przemianować na "januszowo".
Oceń komentarz:
+
36
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w lipcu

  1. G4 UPKA
  2. WSE 4JC5
  3. WU 9034R
  4. V7 OOOOO
  5. SK 200WH
  6. WSK 2V38
  7. LU 219NL
  8. KBR 03307
  9. PO 1MP21
  10. GA 509KW

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »