Dziwna sprawa, ale 90% nagrywajacych i wrzucajacych tu nagrania to cebulaki co nie wiedza ze sie prawym pasem jezdzi... ponizej kolejny krol lewego pasa...
Przecież widać, że gość ma nierówno pod kopułą. Powinni go wysłać na testy psychologiczne. Swoją drogą dobrze by było jakby ktoś mu po hantlach dał, by się Władysław baran jeden.
Jak nigdy nie jeździłeś takim wozem jak Subaru to może się nie komrpomituj w ogóle.
Ten samochód prowadzi się jak po szynach, więc taka jazda to żaden problem dla takiego auta.
Jak kiedyś może w tota wygrasz i będzie Cię stać na porządną furkę to zrozumiesz.
Nie popieram kierowcy BMW ale tak jest bardzo czesto. Powod jest jeden: kierowcy zle informuja o swoich manewrach.
Glowne grzechy:
- hamowanie a dopiero pozniej wlaczanie kierunku.
- stanie na dlugim lewoskrecie bez wlaczonego kierunku
- zbyt pozne wlaczanie kierunkowskazu/lub wcale :D
Mnie najbardziej irytuje punkt 1. Wole jak ktos jedzie, wlaczy chwile wczesniej kierunek a nastepnie hamuje. Wiem jaki manewr wykona, moge odpuscic gaz/zredukowac bieg. Przy tym manewrze redukcja jest wskazana, po minieciu osoby skrecajacej ladnie gaz i opuszczamy skrzyzowanie :)
Inny grzech polskich kierowcow: oczekiwanie na lewoskrecie majac skrecone kola...
Dlatego pamiętajcie o zasadzie ograniczonego zaufania. Nawet jeżeli jest sygnał zielony to trzeba się rozglądnąć we wszystkie strony, bo świry są wśród nas i nigdy nie wiadomo, z której strony uderzą. Wiadomo, że na cmentarzu w większości wypadków drogowych leżą ci, którzy mieli pierwszeństwo, a tym bardziej piesi po spotkaniu z samochodem ważącym tonę.
Dziwna sprawa, ale 90% nagrywajacych i wrzucajacych tu nagrania to cebulaki co nie wiedza ze sie prawym pasem jezdzi... ponizej kolejny krol lewego pasa...