Janusz stwierdził, że nie będzie czekać w korku, popierdoli sobie buspasem na czerwonym, pasem do skrętu w prawo pojedzie w lewo i walnie się na środku skrzyżowania.
Z lewej znajduje się torowisko aktualnie używane przez autobusy zastępcze. Pas wciąż ma wyraźne wymalowane żółte BUS, co kilkanaście metrów. Dodatkowo sygnalizacja świetlna bazowo dla tramwaju ma tabliczkę BUS. Znaki pionowe wciąż wyznaczają pas przeznaczony dla komunikacji miejskiej.
Janusz stwierdził, że nie będzie czekać w korku, popierdoli sobie buspasem na czerwonym, pasem do skrętu w prawo pojedzie w lewo i walnie się na środku skrzyżowania.
Z lewej znajduje się torowisko aktualnie używane przez autobusy zastępcze. Pas wciąż ma wyraźne wymalowane żółte BUS, co kilkanaście metrów. Dodatkowo sygnalizacja świetlna bazowo dla tramwaju ma tabliczkę BUS. Znaki pionowe wciąż wyznaczają pas przeznaczony dla komunikacji miejskiej.