Tablica rejestracyjna WW1611P
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa
Pojazd: RENAULT LAGUNA II 1.8 MR'01

Oceń kierowcę

14
33

Komentarze

WW 1611P 2017-08-20 15:52:41

KIEROWCO! PAMIĘTAJ! BÓG JEST JEDEN! i ma zawsze rację!
poniżej święty trójkąt:
Adamek 182 ,zHDK, NFJ, albo spotkanie" trojaczków syjamskich"
P.S nie warto wdawać się w dyskusję... zachowanie można porównać do kierowcy zawodowego któremu zabrali prawo jazdy za dwa piwa
Jak by co, to, katolików przepraszam...
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-21 20:39:28

,
Nie adwokat, tylko wyraził swoją opinię ktoś, ja potrafię się obronić sam... a w sumie to którym z braci ...jesteś...
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-21 20:30:41

off topic: adwokat kowalskiego, czy jego przydupas?
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-21 12:02:05

:):):) on zrozumiał i nie musisz tego powtarzać chyba że nierozumiesz tego co napisał no i chyba sam nie rozumiesz co napisałeś
proponuję udać się do apteki i wziąć coś na głowę
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-21 01:36:12

Czyli zrozumiałeś......a teraz pisz na temat a jak nie to spier@alaj...czy to zrozumiałeś?
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-20 20:32:14

,
"dostarło", :) i mam nadzieję, że do ciebie też "dostrze." :):)
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-20 19:12:48

Pisz na temat a jak nie to spierd@alaj...dostarło?
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-17 23:45:59

Z tego co pamiętam w sytuacjach niejednoznacznych hierarchia wyznaczania pierwszeństwa jest następująca:
1. Wskazanie policjanta/kierującego ruchem
2. Sygnalizacja świetlna
3. Znaki drogowe
5. Ogólne zasady ruchu drogowego
Skoro policjanta nie było, zielone mieli wszyscy na skrzyżowaniu, to pozostają znaki drogowe pionowy oraz towarzyszący mu znak poziomy "ustąp pierwszeństwa". Więc nagrywający niestety byłby uznany winnym ewentualnego dzwona.
Dodatkowo nagrywający nie miał prawa wjeżdżać na skrzyżowanie - art 25 pkt 4 ppkt 1: "Kierującemu pojazdem zabrania się wjeżdżania na skrzyżowanie, jeżeli na skrzyżowaniu lub za nim nie ma miejsca do kontynuowania jazdy; "
P.S. Winnym tak naprawdę jest tępy ciul, który to skrzyżowanie opracował.
Oceń komentarz:
+
4
-
WW 1611P 2017-08-20 13:47:37

adamek182
O czym ty pieprzysz, przestań wmawiać, powiem jedno, żeby głupota kwitła to byś wyglądał jak klomb, pięknie, na środku tego skrzyżowania, jeździli by w koło ciebie, przynajmniej usprawniłoby to ruch na tym skrzyżowaniu!
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-20 11:34:45

@kowal
"pokaż, gdzie jest napisane, że jednemu ma się ustąpić a drugiemu nie, (pytam o przepis...) "
Nic dziwnego, ze przepisow nie mozesz spamietac, skoro nie pamietasz jakie pytania do mnie kierujesz.
Idąc Twoim tokiem rozumowania, jadący na wprost na tym skrzyzowaniu tez powinni ustapic złotowie, bo mieli tez ten znak ustawiony przed skrzyżowaniem !! BRAWO :D:D Koncert głupoty.
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-19 22:51:40

,
w odpowiedzi poniżej pijesz do mnie? mógł byś pisać, do kogo?

"A Ty ciągle o znakach pierdolisz, jak mądrzejsi już napisali, że znaki pionowe i poziome nie mają znaczenia przy działającej sygnalizacji."

To wy pierdolicie jak motorniczy z motorniczym, o niczym, dawno zostało uznane że sygnalizacja działa to sprawa jasna, na prawo skręcie zielone to jedzie pierwszy, ma pierwszeństwo, taksa musi ustąpić, itp zrozumieli? a wy pieprzycie o tym samym przez kilka dni
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-19 22:28:06

Adamek 182
Ale ja nie przypominam sobie, żebym kierował do ciebie jakieś pytanie, domyślam się, że chodzi ci o wypowiedz poniżej(nie do ciebie), więc informuję, że nie pytałem o to, ale skąd masz to wiedzieć przecież nie rozumiesz po polsku.
Podaję odpowiedz:
"Ostrzega o skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem. Znak A-7 znajdujący się w obrębie skrzyżowania dotyczy tylko najbliższej jezdni, przed którą został umieszczony."
P.S. zapytaj kolegów (zHDK,NFj) i dajcie mi spokój już dawno się wyłączyłem z tej chorej dyskusji, z wami a tylko muszę odbijać piłeczkę na jakieś chore zaczepki nie na temat. Puki co obserwuję i mam niezłą bekę z was:):)
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-19 21:56:37

A Ty ciągle o znakach pierdolisz, jak mądrzejsi już napisali, że znaki pionowe i poziome nie mają znaczenia przy działającej sygnalizacji.
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-19 21:45:12

Jan kowalski. Przepis jest banalnie prosty. Skrecajacy w prawo mają pierwszeństwo przed skrecajacym w lewo. Nie wiem jak przez tyle postów mogłeś jeszcze tego nie zrozumieć???
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-19 12:03:06

PS:
Ten "ciul" sprawił, że skręcając w prawo nie przejeżdżasz przez przejście, na którym też jest zielone (a to które przecina nagrywający ma czerwone). Co sprawia, że więcej samochodów przejeżdża na jednym zielonym. Gdybyś widział, jakie korki potrafią się tam tworzyć mimo tego rozwiązania (bez tego byłyby jeszcze dłuższe), to może nie pisałbyś takich głupot.
Ja wiem, że w tym kraju jest wiele nieprzemyślanych rozwiązań, ale akurat to się do nich nie zalicza.
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-19 11:54:47

@TakiJeden
1.Nie zrozumiałeś hierarchii. Skoro światła działają, to nie bierzemy znaków pod uwagę w ogóle (znak a-7 i linie p-13 nie dotyczą nikogo na skrzyżowaniu, ani nagrywającego, ani złotówy), a gdyby stał policjant i pokazywał "stój", światła byłyby zielone i stał znak pierwszeństwa, to zrobiłbyś wszystko na raz? Nie, bo stosujemy się tylko do poleceń najwyższej hierarchii, a wszystkie niższe ignorujemy. Znaki są tam tylko i wyłącznie na wypadek awarii świateł.

2. Jaki art 25.4.1?
Gdyby za skrzyżowaniem (za skrętem w prawo) był korek, to tak. Ale jeśli tam jest pusto, to nie ma mowy o stosowaniu tego przepisu wobec wymuszającego pierwszeństwo. Jeśli nagrywający jechałby prosto i taksiarz mu wymusił, też byś mówił o 25.4.1.? Wymuszenie to wymuszenie, a brak miejsca do kontynuowania jazdy to brak miejsca.

PS: @kowal - troll w kółko powtarza te same brednie, które zostały tu już wielokrotnie podważone. Brak znajomości przepisów, demencja. a teraz jeszcze alzheimer?
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-19 08:51:50

,
Chodziłeś do szkoły...?
Sprawdź sobie definicję znaku "ustąp" i
pokaż, gdzie jest napisane, że jednemu ma się ustąpić a drugiemu nie, (pytam o przepis...)

P.S.- i nie obrażaj nikogo jak mam Cię traktować poważnie, staraj się pisać poprawnie bo przekroczyłeś mój limit błędów, i więcej kreatywności w wyborze nicka
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-19 00:45:57

Ustąp pierwszenstwa, jesli juz blednie mielibysmy go brac pod uwage tyczy sie ciagu ulicy ktora przecina nagrywający. Kierujacy taksowka skrecal w lewo, a manewr skretu w lewo konczy się ZA prawoskretem z tego samego skrzyzowania. Wiec ma ustapic wszystkim z prawego rękawa. Dopiero za skrzyzowaniem taksowkarz jest na drodze z pierwszenstwem. Proste, ale nie dla idiotów
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-18 21:15:20

TakiJeden
No, i druga sensowna wypowiedz, zgadzam się w 100% i przyznaję, że art. 25 nie brałem pod uwagę, obrałem trochę inny kierunek, ale miałbym o jeden argument więcej, bo miałem w ostatnim rozdaniu takiemu jednemu wyklarować w rozwinięciu i ze szczegółami, ale nie wyszło, na miarę ruchu "szach i mat".
Powiem tylko jedno do całej reszty zostawcie przepisy w spokoju, lepiej spróbujcie rozwiązać problem tych zdarzeń jak potraficie, a problem to oznakowanie poziome a raczej go brak. rozwiązanie problemu można napisać dosłownie w jednym zdaniu a potem zamienić w czyn...
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-18 11:15:52

Obejrzyj film poniżej i łkaj w kącie z pokory ;)
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-18 11:12:21

Pamiętasz dobrze, ale na podstawie samej hierarchii pierwszeństwa nie ustalisz - jest od tego jeszcze wiele innych przepisów.

Czasami myślę, że powinienem napisać kodeks drogowy dla opornych. Taki z wyjaśnieniem i podstawą prawną dla każdej możliwej sytuacji drogowej.
Oceń komentarz:
+
2
-
WW 1611P 2017-08-18 00:57:25

Może najpierw się doucz i potem dopiero zabieraj głos.

Oceń komentarz:
+
3
-
WW 1611P 2017-08-17 20:26:19

UWAGA!!!
NIE DAWAJCIE się w dyskusję to jest w więkrzości monolog!
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-17 09:53:56

Ta sygnalizacja to jak Testral w Harrym Potterze - jedni widzą zielone światło inni twierdzą, że wyłączona. Ja dopiero za drugim razem ujrzałem, że nagrywający rzeczywiście miał to zielone ale to tak ledwo i trzeba się przyjrzeć. Podejrzewam, że widoczność świateł na żywo była podobna, więc trochę wyrozumiałości dla taksówkarza, a dla nagrywającego plus za czujność.
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-17 18:06:48

Ja również zauważę, że standardowe rejestratory łapią światło o wiele gorzej niż oczy ludzkie, zwłaszcza gdy trzeba wychwycić filtrowaną żarówkę 75W na tle jasnego nieba. Tutaj jeszcze jest pod kątem, więc przy soczewkach używanych na tych lampach jest jeszcze gorzej.


Druga rzecz - nawet gdyby nie było sygnalizacji, to do jasnej cholery taxi wyjeżdża również z podporządkowanej! Do tego skręca w lewo, więc musi ustąpić pojazdom z naprzeciwka jadącym prosto lub w prawo. Przepisy nie są skomplikowane w tej kwestii.
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-17 16:27:59

Z jednym się zgodzić nie mogę.
Oczy ludzkie są czulsze niż większość kamer i aparatów, więc taksiarz musiał widzieć sygnalizacje, jak nie on sam, to widział samochody ruszające przed nim i z naprzeciwka.
Po prostu pojechał jak "KRuL szos", czyli typowy janusz mający albo blade pojęcie o przepisach (pewnie myśląc do tego "a i tak bok mam bok do zrobienia") albo mające przepisy w głębokim poważaniu.
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-16 18:29:27

Po pierwsze nie masz pierwszeństwa na tym skrzyżowaniu a po drugie proszę nie obrażać innych osób. Gdyby ktoś Ciebie nazwał głupim ch...m to jak byś się poczuł. Powinieneś przeprosić za ubliżenie.
Oceń komentarz:
+
4
-
WW 1611P 2017-08-19 09:20:23

adamek182
Przepraszam, że nazwałem cię tępakiem, jesteś tępakiem do kwadratu, pisałem o kulturze a nie przepisach..., cieszę się, że jest ktoś co zna przepisy lepiej…, chyba pójdę się douczyć.
Alleeeeeee bardziej kulturalny i wychowany nie będziesz, bo nabyć tego się nie da, i tu jestem lepszy od ciebie.
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-19 00:50:12

taki tępy a zna przepisy lepiej od Ciebie ;) Ujma.
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-18 20:42:19

adamek182
Ha,ha, ha, ale "obywatel" cię podsumował...! i miał rację, tak cie wkur....ł, że zapomniałeś nicka napisać, a raczej zrobiłeś to celowo bo prosił żebyś mu nie odpisywał. Ale ja nie o tym:
-nie masz pojęcia jaki jesteś tępy, po formie i treści obywatela można stwierdzić, że to jest raczej starsza osoba i wrażliwa na takie chamstwo, i tego jestem prawie pewien(jak byś nie wiedział jest wiele emerytów dla zabicia czasu siedzą w necie a nawet załatwiają sprawy), jak mogłeś tak tej osobie odpisać, mam nadzieję, że się nie zorientował, że to do niego, chociaż wątpię

P.S -nie jesteś wart funta kłaków, wulgaryzmów nie będę pisał bo może to przeczyta zresztą robię to rzadko i niechętnie
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-17 22:13:27

adamek182 , dotyczy twojej wypowiedzi z 2017-0817 20:00:33
(poniżej)
Kim ty jesteś!!!? do diabła! wrzucasz film do sieci szukasz współczucia, krzyczysz "ludzie ratunku" i dokładnie wszystkich obrażasz!, każdy ma prawo do swojego zdania! czy ma rację czy nie, ty to jakiś prostak JESTEŚ z kamerą w samochodzie.Pewnie sam nie wiedziałeś kto ma pierwszeństwo, a w ogóle kto trąbił? (czasem nie odpowiadaj ja z tobą nie chcę mieć nic do czynienia)
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-17 16:14:40

@2017-08-17 13:55:52
Następny ekspert od siedmiu boleści (czyt. troll, ew sam cierpiarz).
Jakim cudem skończył manewr, skoro jeszcze ze skrzyżowania nie zjechał. Pierwszeństwo nabywasz za skrzyżowaniem, a nie na nim. A że mamy tu skrzyżowanie trochę, szersze niż typowe (czyt. dla wielu "ekspertów" jedyne dopuszczalne) nic nie zmienia. Czyli nawet jeśli światła by nie działały, to taksiarz wymusił pierwszeństwo.
Oceń komentarz:
+
3
-
WW 1611P 2017-08-17 13:55:11

Co za niedouczona piz** dała minusa za poprzedni komentarz? DO KSIAZEK MATOŁY !
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-17 13:24:47

Taksowkarz nie byl na drodze z pierwszenstwem. Jego lewoskret konczy sie w miejscu prawoskrętu nagrywającego. Ma psi obowiazek ustapic wszystkim.
Oceń komentarz:
+
0
-
WW 1611P 2017-08-17 12:31:10

Oceń komentarz:
+
3
-
WW 1611P 2017-08-17 10:57:17

Taksówkarz też miał zielone, ale był już na drodze z pierwszeństwem przejazdu, zatem nagrywający ma obowiązek ustąpić mu pierwszeństwa przejazdu
Oceń komentarz:
+
3
-
WW 1611P 2017-08-16 20:04:50

Na jakiej podstawie sądzisz, że nie ma pierwszeństwa mając zielone światło?
Oceń komentarz:
+
4
-
WW 1611P 2017-08-14 17:13:31

adamek182
Kolego, o co chodzi!? wymusiłeś pierwszeństwo na taxi! Jak widzę to sygnalizacja jest wyłączona a znak "ustąp" stoi jak byk, poziomy też widzę. Jeżeli film oddaje całą rzeczywistość to TY gamoń jesteś, zrobiłeś kretyna z siebie w necie, prawo jazdy wygrałeś na strzelnicy!? Chyba trafisz na kierowcę miesiąca.
Oceń komentarz:
+
20
-
WW 1611P 2017-08-17 20:11:02

zHDK
-jak byś miał z kim pogadać to byś nie pisał
-więcej osób, czyli kto?;);) nie ośmieszaj się...nic Ci więcej nie powiem, domyśl się.
-również bez sygnalizacji może tak być, (pieszym ustępują, a na podporządkowanej wykorzystują moment i jadą) odwróciłem kota ogonem jak prosiłeś
- widzę,że zgłębiłeś wiedzę na temat kamer, bo G...o wiedziałeś wtedy.
- o!! znasz się również na chorobach wieku starszego (jeszcze mnie nie dotyczy), to dobrze możesz pomagać seniorom, tobie raczej się nie przyda

P.S.miałem to odpuścić, ale skoro mnie zmusiłeś do odpowiedzi to masz, jeszcze się zastanawiam czemu mi ubliżasz!?, ALLEEE CIEEE MATKA WYCHOWAŁA!
Oceń komentarz:
+
2
-
WW 1611P 2017-08-17 13:02:26

@jan kowalski
Ostatni raz Ci odpowiem, choć trollowi nie powinienem i szkoda na i Ciebie czasu.

Zdjęcie już wcześniej dodałem, ale nie opisałem, bo miałem skończyć z działającą sygnalizacją, ale skoro więcej osób też zgadza się, że światła działają, to dokończę.

Zwróć uwagą, na miejsca które zaznaczyłem na niebiesko, jak samochody są ustawione, jak zachowują się piesi i powiedz, że tak to by wyglądało, przy niedziałającej sygnalizacji.

A co do " widzi światła z ok. 50m to z bliska tym bardziej". Wiesz co to głębia kolorów? Słabe światło zielone w jasny dzień (tak jest jasny, ale kamera to redukuje) w cieniu (tak, takie daszki nad światłem, ludziom ma pomagać, ale kamery z niższej/średniej półki mają z tym problem), więc Twój argument nie jest nie do podważenia.

Ale zaraz odwrócisz kota ogonem, że to prowokacja, wypniesz się na fachowców i dalej będziesz bredzić bzdury. Skoro masz ponad 50 lat, to mogą być to oznaki demencji starczej.
Oceń komentarz:
+
2
-
WW 1611P 2017-08-17 12:30:00

@'2017-08-17
Wynika to z tego, że na początku filmu stoi na środku skrzyżowania, a nie pojawia się z lewej.
Nie ważne , że skręt w prawo jest zrobiony po łuku. Zasada "skręcający w prawo ma pierwszeństwo przed skręcającym w lewo" wciąż obowiązuje.
Taxi miał taką samą linie "ustąp" przed wjazdem na skrzyżowanie, ale jaśnie pan nawet nie raczył, zapoznać się z podanymi wcześniej argumentami i sam się skompromitował.
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-16 22:06:02

Eddie
Szczerze, ale ja tu nic nie widzę i inni raczej też ,ale nie to tu jest najważniejsze, przy sygnalizacji sprawa jest oczywista, a lekarstwem na takie sytuacje to poprawa oznakowania poziomego a wręcz namalowania bo go nie ma.
Tak w sumie to z wątku kamery nie podważyłeś, powiem krótko, skoro kamera widzi światła z ok. 50m to z bliska tym bardziej.
Oceń komentarz:
+
4
-
WW 1611P 2017-08-16 20:09:33

jan kowalski zatrzymaj sobie nagranie w 0:01 i przyjrzyj się sygnalizacji po prawej. Jeżeli to cię nie przekonuje to powiedz mi w takim razie z jakiej racji ci na głównej drodze (lewa strona nagrania) stoją? Twój argument o światłach, podważony parę razy a trzymasz się go jak żyd worka złota...
Oceń komentarz:
+
3
-
WW 1611P 2017-08-16 18:50:58

zHDK
-nawet sam nie rozumiesz co napisałeś: …”póki @adamek182 się nie ustosunkuje”… czyli temat by wrócił.
-przytaczał kocioł garnkowi, masz krótką pamięć ,(zamiast przyznać się do błędu wolałeś przemilczeć)
-o ! i wyszła zaściankowość. Warszawka i reszta.
Kolego, miałeś okazję dowiedzieć się, że przepisy czasami są do bani i czasami rozwiązania drogowe, tylko chyba się zorientowałeś, że to będzie mój ostatni ruch i miał byś problem jak z tego wybrnąć bo musiał byś mi przyznać rację przynajmniej w części, a tego nie lubisz robić.
Podpowiem tylko, że najtańszym rozwiązaniem tego problemu na skrzyżowaniu jest znak P 3 i to w 100%, ale gdzie go namalować to pomyśl sam, twardogłowych w urzędzie nie pytaj, jak by wiedzieli to by zrobili, ale konia podpytaj, ma duży łeb to coś wymyśli.
P.S. swoją drogą to jeszcze tak złej organizacji na drodze nie widziałem, komuś zabrakło farby na znaki poziome, jak trzeba to wesprzemy, daliśmy ma odbudowę Warszawy, damy na farbę.
Oceń komentarz:
+
4
-
WW 1611P 2017-08-16 11:41:58

sDHD wyłożył ci "kawę na ławę", nawet wkleił obrazek "dla opornych", ale u ciebie są elementarne braki w znajomości PoRD...i tutaj podpowiem, żebyś za długo nie szukał...chodzi o definicję skrzyżowania, jak to przeczytasz i do tego jeszcze zrozumiesz to wówczas dalej rozwijaj temat.
Oceń komentarz:
+
3
-
WW 1611P 2017-08-16 11:38:15

@jan kowalski

Kto tu do polityki się nadaję. Napisałem, że temat ze światłami jest zamknięty, a Ty dalej swoje.

Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie. A przepisy i znaki sobie nie przeczą.

Dla mnie jesteś zwykłym trollem i nie mam zamiaru inaczej Cię traktować.

Ramen
Oceń komentarz:
+
4
-
WW 1611P 2017-08-16 10:15:40

zHDK
Co się uczepiłeś tych świateł?, przecież jest oczywistym, że w tym przypadku...
- doczytałem...
-"Czemu na teście pierwszeństwo ma nagrywający, ale na filmie już nie?"- dobre pytanie, bo przepisy i znaki sobie przeczą?
P.S. może rozwinę temat ale to od Ciebie zależy, bo z takim podejściem to zrobisz karierę w polityce, póki co nie mam czasu.
Oceń komentarz:
+
6
-
WW 1611P 2017-08-16 09:48:19

,
To mnie oświeć, bo na razie tylko na tyle Cie stać.
Oceń komentarz:
+
7
-
WW 1611P 2017-08-16 01:27:00

kowalski, przestań wypowiadać się na tematy, o których nie masz pojęcia.
Oceń komentarz:
+
8
-
WW 1611P 2017-08-16 01:15:43

@jan kowalski
Jak powiedziałem, póki @adamek182 się nie ustosunkuje, światła uważam za nie działające, bo @jan kowalski ma obiekcje.

A to nie był test do rozwiązania, bo podałem odpowiedź (czy tego też Ci się nie chciało doczytać). Pytanie było inne, co różni skrzyżowanie z filmu, od skrzyżowania na teście i od skrzyżowani, które były w filmie który ja dodałem (którego pewnie nawet nie odpaliłeś, skoro twierdzisz, że nie ma nic wspólnego z tym skrzyżowaniem)? Czemu na teście pierwszeństwo ma nagrywający, ale na filmie już nie?

Też Ci mogę przesłać zdjęcie jakiegoś skomplikowanego skrzyżowania, ale jaki to ma związek z tym filmem?

A sieczkę z mózgu, to podejrzewam, że już ci "fachowcy" zrobili, biorąc pod uwagę jakie głupoty/prowokacje wypisujesz. Umiesz tylko odwracać kota ogonem, ale nie obronić swoich bzdurnych "prowokacji", bo ciężko się broni teorie wyssane z palca.

Zostań przy pisaniu komentarzy, mniej bzdur będziesz produkował.
Oceń komentarz:
+
6
-
WW 1611P 2017-08-16 00:47:20

zHDK
Co chcesz ustalić na tym starym filmie, do tego podrzucasz podobne skrzyżowania z innego miasta, wprowadzasz tylko chaos i dezorientację.
-testów też nie mam ochoty rozwiązywać
-trzeba było od razu przesłać realfoto, a teraz to sam znalazłem to skrzyżowanie, jak mam pełen obraz, to wygląda to trochę inaczej.
Pokazujesz małe klasyczne małe skrzyżowanie, na filmie jest powiedzmy średnie, mógłbym Ci przesłać identyczne tylko duże gabarytowo dobrze oznakowane znakami poziomymi, pozostałe są również chodź poziome mówią wszystko, tylko ilu kierowców umie je czytać?, ciekawe jak byś się odnalazł na mim, ale nie chcę tego już ciągnąć.
-masz rację nie będę chyba nie będę już debatował, będę pisał komentarze i jak będzie okazja to nie zostawię suchej nitki na nagranym (nagrywający też bywają niewiele warci, też nie omieszkam...), a jak będę potrzebował uzupełnienia wiedzy to pójdę do fachowca, przynajmniej nikt nie będzie mi robił sieczki z mózgu. Wulgaryzmy? no cóż nie trzeba było mnie prowokować,(mam wrażenie, że dobrze się bawisz

P.S. zastanawiam się dlaczego upierasz się, że sygn. działała? Przedstawiłem dowodów na a mogłem więcej(wątku z kamerą nie masz szans podważyć i wcale nie próbuj). Czy działająca sygnalizacja pozwoliłaby Ci wyjść z twarzą, bo nie jesteś pewien drugiej opcji, myślę, że zauważyłeś, że z tym rozwiązaniem drogowym lub prawnym jest coś nie tak i będzie tam zawsze dochodzić do zdarzeń.
Na pewno organizacja ruchu powinna być poprawiona.
Oceń komentarz:
+
6
-
WW 1611P 2017-08-15 14:18:02

Alek, nie wpierdalaj się jak dwóch rozmawia!!!
Oceń komentarz:
+
10
-
WW 1611P 2017-08-15 10:07:58

Jan Kowalkski, lepiej oddaj prawo jazdy, bo jeszcze kogoś zabijesz.
Oceń komentarz:
+
7
-
WW 1611P 2017-08-15 00:46:52

Zjadło mi opis do zdjęcia: Tak jechał taksiarz, jak widać też miał znak i linie "ustąp".
Oceń komentarz:
+
2
-
WW 1611P 2017-08-15 00:43:59

Nie ma znaczenia czy działa czy nie.
Obaj wjeżdżają na skrzyżowanie z tej samej ulicy. Więc obaj mają zielone lub obaj są na podporządkowanej (taksiarz, miał taką samą linie ustąp pierwszeństwa).
Może to Cię przekona (o tym samym skrzyżowaniu, kilka miesięcy temu), od 5:45 o sytuacji bez świateł:


Znam to skrzyżowanie bardzo dobrze, jestem na 99% pewien, że światła działały, bo gdy światła tam nie działają, nie ma tam takiego porządku.
Oceń komentarz:
+
9
-
WW 1611P 2017-08-15 00:04:41

zHDK
Oj, chyba nie masz racji, (patrz 0;04) wydać dokładnie linię ustąp. Pytanie jest czy sygnalizacja działała? moim zdaniem nie. Patrz na sygnalizator po lewej, cień słońca pada z prawej strony a nawet trochę z za sygnalizatora.
Analogiczna sytuacja przed nagrywającym i tam jest OK. Dlaczego, bo taksówkarz zmienił pas tak aby za skrzyżowaniem zająć prawy pas, blokując płynną jazdę nagrywającemu.
P.S. jak chcesz to wrócimy do dyskusji (idę na spoczynek)
Oceń komentarz:
+
5
-
WW 1611P 2017-08-14 21:35:39

PS: Co prawda nie ma to znaczenia (bo obaj jechali z podporządkowanej albo obaj byli na zielonym), ale światła działają, tylko na filmie ich nie widać (może jest za jasno), bo na poprzecznej, wszyscy stoją.
A znam to skrzyżowanie i gdyby światła nie działały, to byłby tam większy meksyk.
Oceń komentarz:
+
4
-
WW 1611P 2017-08-14 21:11:48

Jeśli złotówa jechałby z lewej, to tak, ale jechał z naprzeciwka i jego dotyczy ten sam "ustąp".
Słabo widzisz cała rzeczywistość.
Oceń komentarz:
+
6
-
WW 1611P 2017-08-14 13:30:38

Oceń komentarz:
+
25
-
WW 1611P 2017-08-17 18:01:11

@'2017-08-17 13:39:17
Akurat tu @JaDawid ma racje. Gdyby tam była linia ciągła między pasami, to taksiarz nie miałby prawa wjechać na prawy pas. A Nagrywający nie mógłby wjechać na lewy i póki kierowcy by tego przestrzegali, wymuszenie nie byłoby możliwe.

Ale przy linii przerywanej, obaj mogli wjechać na dowolny pas, przy czym w każdej kombinacji, nagrywający miał pierwszeństwo przed taksiarzem (a ponieważ zaraz skręcał w lewo, to pewnie chciał jak najszybciej się znaleźć na lewym pasie i mógłby to zrobić od razu, wciąż mając pierwszeństwo). Ale akurat zwykle na takich skrzyżowaniach przyjmuje się, że jadący jak taksiarz zajmują lewy pas, a "nagrywający" prawy, a jeśli mają taką potrzeba, to dopiero dalej zmieniają pas. I nikt do nikogo nie ma pretensji, do póki ktoś się nie wyłamie.
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-17 13:39:17

JaDawid - taksowkarz niewazne, czy zajmie prawy czy lewy pas po lewoskrecie, i tak ma obowiazek ustapic tym jadacym z prawoskretu
Oceń komentarz:
+
1
-
WW 1611P 2017-08-16 19:03:40

Ja Dawid
Witaj, dobrze kombinujesz, szacun, zDHK nie ma racji, musi tam być przecież chodzi o to aby nie dochodziło tam do zdarzeń, ale to jeszcze nie wszystko, (więcej teraz nie mogę Ci powiedzieć) czytaj posty
Oceń komentarz:
+
2
-
WW 1611P 2017-08-16 16:42:45

@Ja Dawid
Nie musi być ciągła, bo w takiej sytuacji taksiarz ma prawo wjechać na prawy pas, ale musi przepuścić jadących z naprzeciwka (czy to w prawo czy prosto).

Przy jednym pasie do skrętu i wielu za skrzyżowaniem, możesz zająć dowolny z tych pasów, ale musisz pamiętać, że ci z naprzeciwka wciąż mają pierwszeństwo.
Oceń komentarz:
+
2
-
WW 1611P 2017-08-16 10:49:40

Co dziwne to trochę też winne jest "oznakowanie poziome" , ba powinna tam być "linia ciągła" co najmniej do pasów a najlepiej by się kończyła na wysokości tegoż prawoskrętu... by ci , tak ja ta taksówka nie mogli zajechać skręcającym tak jak nagrywający.
Wówczas na 100% wymuszającym było by taxi , a w obecnym "oznakowaniu poziomym" można oczekiwać rożnych interpretacji.
Oceń komentarz:
+
2
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w listopadzie

  1. BH3482PP
  2. WH 84125
  3. WI 188PU
  4. WB 3925W
  5. RPZ 42KW
  6. EL 9P374
  7. PZ 402PF
  8. A 6W9
  9. SZA 3001G
  10. V8 OSA

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »