Boziu jak ja nienawidzę tej całej kampanii tiry na tory gdyby nie tiry byś nie miał torów P R O S T E. Oraz tir to skrót od Międzynarodowa konwencja celna. No ale czas skończyć z nazwami i opiniami. Niektórzy kierowcy ciężarówek są naprawdę mili nie raz pomogli mi zmienić oponę w roweryku czy mimo 40 tonowego zestawu i ograniczonej widoczności zachować odstęp.Wiadomo zdarzają się też idioci, zdarzało się że prawie mnie rozjechał bo nie zachował odstępu, ale zdecydowana większość to dobrzy ludzie. Teraz czas na opowiadanie o "ćeńszkim rzyću tirowca". Po 10 godzinnej jeździe zdarza się że jest się zmęczonym no ale w takiej sytuacji wystarczy zjechać na parking i wykonać pauzę. Moja opinia może być dość nie obiektywna gdyż mój ojciec jest kierowcą ale starałem się być obiektywnym jak mogę.
Jak widzę, dozwolona prędkość to 100 km/h, to czemu nagrywacz chce jechać szybciej!!?
Następny głupek z kamerą, przekraczający prędkość i nadużywa zajmowanie lewego pasa.
Nigdy nie zrozumiem tego dlaczego jeśli już zaczynają sie wyprzedzać to wyprzedzany nie zdejmie nogi z gazu skoro są takimi k**wa je**mi zawodowymi kierowcami i tak zaje**e się komunikują na CB ... Inny temat to wtedy gdy taki ud*p zajeżdża Ci drogę przed samym nosem i zaczyna swój kilkuminutowy manewr wyprzedzania ... ale chyba niektórzy nigdy tego nie zrozumieją (pozdro dla tych bardziej kumatych nie utrudniających)
Ciezarowka, tzw. TIR, nie ma sobie nic do zarzucenia. Wyprzedzal autobusy i nie powodowal zagrozenia w ruchu. Karny qtas dla nagrywajacego, ktory chcial zaistniec. Wiecej empatii czlowieku dla innych.
Racja, Mietek. Co innego gdyby złośliwie blokował lewy pas. A jechał zgodnie z przepisami. Zjechał na prawy pas gdy tylko mógł zrobić to bezpiecznie - nie blokując mijanych pojazdów.
SWD PM32Mietek, oglądaj filmy ze zrozumieniem 2018-06-10 14:43:07
Dla takich troglodytów jak ty internet powinien być tylko do odczytu.
Ja ja następnym razem będę ciągnął lewym pasem to przypomne sobie twoje słowa , że nie powoduje zagrożenia. Dzięki za dorą rade :) :)
TYLKO PRZEKROCZĄ GRANICĘ NIEMIECKĄ I JUŻ JADĄ JAK PO***ANI. Tirówki, dobra rada dla was, chcecie się pochwalić rozmiarem "ZESTAWU", zróbcie to gdy zauważycie Autobahnpolizei, a nie, że wjeżdżacie do Polski i robicie gnój
Hm... rozważmy sytuację... Dlaczego na drogach jest tyle karamboli na autostradach i drogach ekspresowych z udziałem tirów? Bo trzymają się blisko siebie - wtedy nie mają możliwości wyhamować. Dlaczego się trzymają blisko siebie? Bo pierwszy jedzie wolnej ... normalnie zacząłby wyprzedzanie wcześniej.. ale znowu wszyscy będą narzekać, że tiry blokują lewy pas ... Fakt.. wiem.. jest to czasem wkurzające ... jak co chwilę taki tir wyjeżdża i zaczyna wyprzedzać. (Nie jestem kierowcą ciężarówki) Ale .. zastanówmy się co się dzieje za tą ciężarówką... korek na 1 km .. ale ... na jednym pasie - lewym, a prawy wolny.
Teraz taka sytuacja.. Jedziesz obładowany z rodziną na wakacje . Jesteś za tą ciężarówką... ciężarówka zjechała... No to zaczynasz wyprzedzać... ... no ale jesteś obładowany i trochę dłużej to idzie... a za tobą już ludzie narzekają, że blokujesz pas ruchu. Na pewno w tym dlugim korku na lewym pasie będzie taki samochód który nie zacznie odpowiednio przyspieszać i przed nim pojawi się taki odstęp. ... A nie trzeba było zjechać na ten prawy pas? Problem jest z tym że czasem ludzie nie umieją ze sobą współpracować. Widać to przy zwężeniach, jak również na autostradach przy wyprzedzaniu tirów. Nie chodzi tu o kierowcę tira... ale o kierowców samochodów osobowych. wszyscy się boją, że jak dojadą do tira ... nikt nie pomoże im się włączyć na lewy pas aby tego tira wyprzedzić - no fakt ... często mają rację.
Gdyby kolega autor pomyślał podczas nagrywania to by było wiadomo "co dalej", a tak możemy sobie zgadywać. Zwracam jedynie uwagę że oceniamy kierowcę naczepy którego nie ma - notorycznie powtarzana wtopa przy nagrywaniu ciągników siodłowych.
Zastanawiam się jaki sens jest wyprzedzać się przez z tiry skoro różnica w prędkości jest od 5 do 10 kmh?.
Po drugie kierowcy tirów to jednak mózgu raczej nie używają mając cb radia nie potrafią się dogadać aby jeden drugiemu ułatwił zadanie wyprzedania i w ten sposób skrócić czas manewru. Kierowcy tirów jeżdżą tak tylko w Polsce na zachodzie tego nie ma.
Spodziewałem się jakiegoś wymuszenia pierwszeństwa albo jakiegoś chamstwa drogowego... Tu jedyne co widać to urażona duma nagrywającego bo na minutę musiał zwolnić ze swoich 110 do 90, do tego cały czas po lewym pasie. No chyba że tam jest zakaz wyprzedzania przez pojazdy ciężarowe? Bo tego nie wiem, a tylko jego łamanie tłumaczyłoby tutaj irytację autora.
Tak wygląda jazda samochodem osobowym jeżeli trafi się na watache zdziczałych kierowców TIRów , przypadkowo wyglądających jak ludzie. W rzeczywistości jest to banda półgłówków o IQ bliskim 0 .
Boziu jak ja nienawidzę tej całej kampanii tiry na tory gdyby nie tiry byś nie miał torów P R O S T E. Oraz tir to skrót od Międzynarodowa konwencja celna. No ale czas skończyć z nazwami i opiniami. Niektórzy kierowcy ciężarówek są naprawdę mili nie raz pomogli mi zmienić oponę w roweryku czy mimo 40 tonowego zestawu i ograniczonej widoczności zachować odstęp.Wiadomo zdarzają się też idioci, zdarzało się że prawie mnie rozjechał bo nie zachował odstępu, ale zdecydowana większość to dobrzy ludzie. Teraz czas na opowiadanie o "ćeńszkim rzyću tirowca". Po 10 godzinnej jeździe zdarza się że jest się zmęczonym no ale w takiej sytuacji wystarczy zjechać na parking i wykonać pauzę. Moja opinia może być dość nie obiektywna gdyż mój ojciec jest kierowcą ale starałem się być obiektywnym jak mogę.