Tablica rejestracyjna SK420CS
Województwo śląskie
Powiat Katowice
Pojazd: BMW 318 TOURING DIESEL DPF E91
  • BMW 318 TOURING DIESEL DPF E91 (SK420CS)

Oceń kierowcę

39
1099
  • Numer 3 w rankingu najgorszych kierowców w maju 2017

Komentarze

SK 420CS 2021-02-11 12:29:10

Taki sztywny był na początku a jednak widać kto makowca lubi op*erdolić
Oceń komentarz:
+
14
-
SK 420CS 2018-07-31 09:12:53

Pan rozwolil mi auto na parkingu i uciekł
Oceń komentarz:
+
16
-
SK 420CS 2017-07-02 23:20:58

BARAN W JE***EJ BECIE!!
Oceń komentarz:
+
20
-
SK 420CS 2017-05-28 00:15:29

tu jest ewidentnie na filmie jeden baran, stojący na przejściu dla pieszych :)
Oceń komentarz:
+
20
-
SK 420CS 2017-05-26 09:01:45

film z cyklu spotkanie na drodze 2 debili
Oceń komentarz:
+
24
-
SK 420CS 2017-05-23 22:37:55

Marka zobowiązuje. Sam mam piątkę tzn żona ma i jak wsiadam to baranieje. Ale idzie to opanowac uwierzcie mi. Apotkałem pare beemek które jexhały normalnie. A ja se jeżdże starą Renatą i jest fajnie :)
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 420CS 2017-08-19 19:02:04

Ty stachu jesteś niedorozwinięty. Proponuję leczenie w psychiatryku. W imieniu kierowców (lub obrońców) BMW przepraszam za tego gościa.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-27 22:53:03

No to jesteś jakiś niedorozwinięty bo ja jeżdżę na co dzień i nie mam odpałów. Proponuję samobójstwo.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-23 19:16:10

to prawdziwy "chlopak z miasta". szczypior w rurkach, 29 cm w bicku. lepiej na niego uwazac. (straszy policja)
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 420CS 2017-05-23 18:04:12

Baran i kretyn. Tacy ludzie powinni mieć z miejsca zabierane prawo jazdy, bo są niebezpieczni dla otoczenia.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 420CS 2017-05-23 13:35:37

Debil Idiota
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 420CS 2017-05-21 10:09:35

Jak oglądam to video, to tarzam się ze śmiechu widząc nagrywającego.
Wyszedł taki gangster ze swojej fury, pomachał rączkami jak pani przedszkolanka do swojego podopiecznego, a potem wracał do swojego autka z wysoko podniesionymi barami rozglądając się na boki jak gwiazda filmowa.
Oceń komentarz:
+
22
-
SK 420CS 2017-05-19 22:33:06

Co za kretyn z tego pseudo kierowcy. Na miejscu Pana w ciężarówce na załączonym filmie rozjechałbym go jak robala.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 420CS 2017-05-19 17:42:03

Lepiej udowadniać swoją rację i blokować pół miasta. Co z tego że ciężarówka wzięła źle łuk? Teraz już poprawić nie dała rady a wystarczyło odrobinę cofnąć zamiast mieć problem.
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 420CS 2017-05-19 09:08:31

Co za baran. Do tego baran
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 420CS 2017-05-19 00:22:01

ale baran
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-18 20:49:02

Ale baran :D
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-18 12:38:17

Apel do nagrywającego. Doucz się przepisów, jeśli logiczne myślenie zawodzi. Do tego czasu zdaj prawo jazdy i nie jeździj samochodem, bo jedynie potrafisz strzępić mordę do niewinnych ludzi, obrażasz ich, a potem się dziwisz, że się wkurzają.
Oceń komentarz:
+
118
-
SK 420CS 2017-05-17 21:11:49

ten z bmw to znana ciota z familoka
Oceń komentarz:
+
23
-
SK 420CS 2017-05-18 08:13:21

Kierowca tego BMW to totalny idiota. Karny kut.. mu w du..
Oceń komentarz:
+
20
-
SK 420CS 2017-05-17 13:33:59

Halo, policja? Chciałbym zgłosić, że jakiś nieznajomy nazwał mnie baranem, gdy zachowywałem się jak ostatni kretyn i blokowałem przez kilka minut ruch na ulicy!
Oceń komentarz:
+
44
-
SK 420CS 2017-05-18 12:36:36

"Skrzyżowanie zaczyna się chyba przed przejściem"
Tarzam się ze śmiechu, jak można być takim głupim. A podałeś źródło swoich informacji?

http://drogowe.republika.pl/poz.htm
P-13 linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów
linia ta wskazuje miejsce zatrzymania pojazdu przed skrzyżowaniem. Stosuje się ją wraz ze znakiem drogowym pionowym Ustąp pierwszeństwa przejazdu,

Dziękuję, do widzenia, pozamiatane. Ustaliliśmy, że był przed skrzyżowaniem. Wszelkie próby dyskusji uznaję za pieniactwo i narcyzm.
Oceń komentarz:
+
33
-
SK 420CS 2017-05-18 10:14:56

"Skrzyżowanie zaczyna się chyba przed przejściem"
Chyba? Na chyba chcesz się kłócić? Na swoje domysły chcesz udowadniać? To się doucz, jak jest i wróć.

"...nie wjeżdża się na nie jeśli nie ma możliwości jego opuszczenia."
Na filmiku widać, że najpierw wjechało BMW, a potem ciężarówka. A więc faktycznie. Nie powinien wjeżdżać, skoro nie ma możliwości opuszczenia jego. A nie miał możliwości, bo ściął zakręt jak kretyn. I tylko on ponosi winę.

@panprowizorka
Dokładnie, jest to film na blokowanie skrzyżowania przez kierowcę wywrotki. A ty pewnie myślisz, że dałeś film na blokowanie skrzyżowania przez kierowcę BMW. Jakiś ty głupi. Więc po co się tak pienisz? Kierowca z BMW ładnie zatrzymał się przed trójkącikami (o ile dobrze tam widzę). Czego więc nie rozumiesz? Co ci jeszcze wytłumaczyć. Wstawiasz film, to go obejrzyj uważnie od początku.
Oceń komentarz:
+
22
-
SK 420CS 2017-05-18 09:43:10

Ale pyskujecie na dole w komentach ( i nie tylko pod tą odp): jest film z blokowania dłużej, macie na przymknięcie mordek!


Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-18 08:29:22

Skrzyżowanie zaczyna się chyba przed przejściem (które między innymi blokował) i nie wjeżdża się na nie jeśli nie ma możliwości jego opuszczenia.
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-17 15:59:17

Jak mógł blokować ruch na skrzyżowaniu, skoro nawet tam nie wjechał? I skąd wiesz, że kilka minut? Haha, debil się skompromitował. Możesz się nie zgadzać, ale takie są fakty.
Oceń komentarz:
+
46
-
SK 420CS 2017-05-17 08:03:17

Jaki chucherko xD
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 420CS 2017-05-17 00:12:48

Czekał na okazję żeby pewnie zarysowany zderzaczek w gracie na którego odkładał pewnie latami zrobić z ubezpieczenia innego uczestnika ruchu. Typowy śmieć drogowy.
Oceń komentarz:
+
25
-
SK 420CS 2017-05-16 20:48:21

CO ZA BARAN Z BMW
Oceń komentarz:
+
21
-
SK 420CS 2017-05-16 20:12:47

Co za cieć malinowy. Do lasu baranie.
Oceń komentarz:
+
18
-
SK 420CS 2017-05-16 19:10:06

co za durny cap bez mózgu, po co takie śmieci mają prawo jazdy, powinien całe życie z buta łazić
Oceń komentarz:
+
21
-
SK 420CS 2017-05-16 17:38:39

Typowy rudy- halo policja? Kupił stare bmw i myśli, że nie jest baranem. Ma rację, bo to za słabe określenie na jego idiotyzm.
Oceń komentarz:
+
29
-
SK 420CS 2017-05-16 18:02:21

O, kolejny hejter, co idzie za masą.
Oceń komentarz:
+
47
-
SK 420CS 2017-05-16 16:17:29

Na wykopie w komentach jest morda tego kretyna. (Post użytkownika o nicku Atexor)

https://www.wykop.pl/link/3740651/baran-w-bmw/
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-16 11:19:52

Co za pajacyk z tego bmw...gdzie ja żyję!
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-16 09:40:45

Dobry Baran... z BMW. Nie macie zoo w Katowicach?
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 420CS 2017-05-16 09:11:32

Baran to dla niego komplement :) Siedzi owca kilka minut, zanim w mózgu rodzi się myśl, że ta ciężarówka się nie wygnie i zahaczy mu jego dwódziestoletnią LYmuzynę.
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 420CS 2017-05-16 00:35:02

No dobra, widzę, że wszyscy jeżdżą po tym kierowcy. Ale prawda jest taka, że nie blokował skrzyżowania, bo na nie wjechał. Natomiast debil z ciężarówki ściął zakręt, a nawet wjechał na drugi pas drogi, na którą wjechał. Ja też bym się wkurzył, jakbym musiał wycofywać przez narcyza z ciężarówki.
Oceń komentarz:
+
108
-
SK 420CS 2017-05-19 08:16:18

O jak widzę nerwy puściły.
Uwielbiam takie argumenty: Bo ty w ciężarówce nie siedziałeś...buahahaha. Niezłe. I jeszcze te wyzwiska. Boli, że mam rację i że brak argumentów.
Tak, pouczam. Bo jak widać mam powód. A ty go bronisz. A powodu nie masz.
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 420CS 2017-05-19 01:24:32

Ty nawet w ciężarówce nie siedziałeś, a pouczasz kierowcę ciężarówki jak ma brać zakręty. Z takim podejsciem głupku powinieneś prowadzić co najwyżej hulajnogę.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 420CS 2017-05-18 22:21:46

@Paweł,
Kierowca wywrotki jak już ściął zakręt jak idiota, to mógł przeprosić i poprosić. A tak blokował skrzyżowanie. Uprzejmość wynika z kultury, a nie z pieniactwa.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-18 22:03:40

Może i kierowca ściął zakręt, może źle zaprojektowane skrzyżowanie dla pojazdów większych, ale kierowca bmw mógł cofnąć aby umożliwić przejazd dla ciężarówki zamiast kłócić się z nim, miał miejsce. Co on myślał że ten drugi się cofnie na drogę główną jak za nim już rząd samochodów się ustawił?
Co innego jak by za bmw ustawił się sznur samochodów.

Pozdrawiam
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-17 16:01:12

Przecież to ty Zośka, tylko zmieniasz niczki. Poza prostackimi treściami nic ze sobą nie reprezentujesz. Przykre, że mam przeciwnika o tak niskim poziomie.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 420CS 2017-05-17 10:19:29

Brawo Zośka!

Prowokacja udana.
Driver grzecznie zaszczekał :-)
i zaszczeka jeszcze raz :-)
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 420CS 2017-05-17 08:51:57

O, dziękuję, ale jak widać nie tylko ja.

Poza tym daruj sobie prowokacyjne stwierdzenia, pseudoZośko. Posiłuj się na argumenty.

A no tak. Uprzedzę odpowiedź: po co, i tak mamy rację, bo tak i już.
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 420CS 2017-05-17 07:34:25

Driver, jak zwykle najmądrzejszy.
Szkoda, że tylko on tak "myśli".
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 420CS 2017-05-16 17:23:41

Wystarczyłoby, że typ z ciężarówki by przeprosił i poprosił, to pewnie typ z BMW by cofnął.
Oceń komentarz:
+
32
-
SK 420CS 2017-05-16 13:28:26

Cieżarówk jest wieksza wiec logiczne ze będzie zachodziła, wystarczyło że typ z BMW lekko by cofnął, tamten by przejechał i sprawa rozwiązana, to nie trzeba być totalnym zjebem i pokazać się jak typowy burak. Jeszcze całe te bieganie i udawanie ze dzwoni. Powinien ktoś z tyłu wyjść i wyjebać jednemu u drugiemu za blokowanie drogi.

Pierdolona patologia.
Oceń komentarz:
+
17
-
SK 420CS 2017-05-16 13:12:35

robak z ciężarówki nie umie wykonać lewoskrętu blokując przy tym skrzyżowanie i utrudniając ruch a nagonkę robią na kierowcę BMW ha ha, głupie społeczeństwo
Oceń komentarz:
+
43
-
SK 420CS 2017-05-16 11:34:50

Oczywiście - może i ciężarówka miała pierwszeństwo, ale jak cep widzi że nie skręci bo ktoś już tam stoi i czeka aż będzie wolne, to korona by mu z głowy nie spadła jakby odpuścił i dal temu przejechać kto uniemożliwia mu skręt. A tak postawił na swoim i f huj zyskał...
Oceń komentarz:
+
22
-
SK 420CS 2017-05-16 11:32:23

Pół biedy, że dają mi minusy - to normalka na tej stronie.

Ale że wyzywają kierowcę?
Szczególnie zachowanie nagrywającego jest druzgocące. Widzi winę w kierowcy BMW, wychodzi do niego z auta, wyzywa go, poucza, a na koniec jeszcze szczuje i pomawia w internecie.

Jako pierwszy swoje zdanie napisał Kryniu, potem ja, teraz. Może trochę passa się odwróci. Chociaż zaraz stwierdzi pewnie ktoś, że to jedna osoba pisze pod trzema nickami i to na pewno kierowca BMW.
Oceń komentarz:
+
41
-
SK 420CS 2017-05-16 11:09:07

Z całym szacunkiem ale osobą winną jest kierowca ciężarówki i nic tego nie zmieni. Dziwię się że dają tobie minusy.
Oceń komentarz:
+
41
-
SK 420CS 2017-05-16 10:52:46

A jakie jest jego zachowanie? A co usprawiedliwia zachowanie kierowcy ciężarówki i nagrywającego?
Oceń komentarz:
+
34
-
SK 420CS 2017-05-16 10:42:00

I to usprawiedliwia jego zachowanie, tak? :) Pozdro
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 420CS 2017-05-16 10:09:30

Dziękuję za te tabuny minusów. Jak widać prawda boli.
Oceń komentarz:
+
38
-
SK 420CS 2017-05-15 23:51:29

A się zapluułł.... że na kamerze ma nagrane jak barana z siebie robi. halo prokuratura - zachowywałem się jak baran i, i, i ktoś to mi zwrócił uwagę, - chcę złość, że się znieważyłem.
Oceń komentarz:
+
39
-
SK 420CS 2017-05-15 23:37:45

Po prostu cham i bydlę. I BARAN.
Oceń komentarz:
+
27
-
SK 420CS 2017-05-15 23:14:43

Baran jak to baran - beczeć musi:)
Oceń komentarz:
+
19
-
SK 420CS 2017-05-15 23:12:17

- Ja chciałem zgłosić że jestem na ulicy X i tu mnie taki od baranów wyzywa.
- Rozłącz się baranie XD
Oceń komentarz:
+
20
-
SK 420CS 2017-05-15 22:54:22

Kolega chyba dużo jara, a tablica tylko to potwierdza :D
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-15 22:48:16

Ale baran i idiota...
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 420CS 2017-05-15 22:19:29

Baran, wieśniak, debil
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-15 22:12:16

baran
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 420CS 2017-05-15 22:00:02

Osobiście uważam, że takie obrażanie sie nawzajem kierowców - wrzucanie sobie od baranów, łamag, zawalidróg jest bez sensu; wzbudza stres który niczemu nie pomaga i zwiększa agresję. Można ( i należy) zwrócić uwagę na niestosowność zachowania na drodze, ale można to uczynić w kulturalny sposób.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 420CS 2017-05-15 23:10:58

Ale bmw prowadzą tylko takie zwierzaki: BARANY :)))
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 420CS 2017-05-15 21:37:20

Kierowca widać ma problemy z głową. Pewnie dopiero co z zoo wyszedł i naoglądał się baranów.
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 420CS 2017-05-15 20:43:50

Ślepy twardziel👀 zoom było sobie wyregulować, to byś zauważył ciężarówkę:) i nie stal tak długo i nikt by się z ciebie nie śmiał. Okularników nie wolno bić, dlatego sapał.
Oceń komentarz:
+
16
-
SK 420CS 2017-05-21 10:06:15

Niektórzy mają zdrowe oczy, w porównaniu do innych, po za tym jeżdżą zdecydowanie lepiej i potrafią się dostosowywać do sytuacji na drodze. A ta była prosta. Polecam i wam wyjść czasami z pokoju i pojeździć autem( jeśli macie:) ) po prawdziwych drogach, zamiast dziamać w sieci całe dnie:). Tobie M@ nie ma czego gratulować:), przykre:). Współczucie niczego nie zmieni.....:p
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 420CS 2017-05-16 18:30:57

Bo on nosi szkła kontaktowe. Dlatego się śmieje.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-16 08:29:20

Śmiejesz się z tego, że ktoś nosi okulary? Gratuluję intelektu.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 420CS 2017-05-15 20:19:37

Zupełnie nie rozumiem, dlaczego od baranów wyzywacie wyłącznie gostka z BMW. Ten z ciężarówki też lepszy nie jest- ściął zakręt tak, że się nie wyrobił, zablokował skrzyżowanie, ale pretensje ma do buraka z BMW. Obaj są siebie warci- burak i kiepski kierowca ciężarówki.
Oceń komentarz:
+
73
-
SK 420CS 2017-05-19 09:55:12

Nie mi nerwy puszczają, tylko po prostu nie podpisuj się takimi nickami, to nie będziesz prowokował takich sytuacji. Ja nie mam czasu analizować, czy to ten sam nick, jego wariacja i nie jestem jasnowidzem, żeby wiedzieć, kto siedzi za monitorem.

Co napisałeś, to zrozumiałem i odpisałem. A kierowca BMW baranem nie jest. Jak na sytuację, to zachował się wyjątkowo spokojnie.

A do tego S. to szkoda nawet odpisywać.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 420CS 2017-05-19 01:19:53

Pustaku - przejedź się kiedyś taką czteroosiową wywrotką, to będziesz wiedział, że nie ściął zakrętu, tylko ma taki promień skrętu. A ten kretyn w BMW stoi na przejściu dla pieszych, czego jakoś - matołki nie zauważyliście.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 420CS 2017-05-18 17:29:07

Podpisałem się tak, bo do niego piłem (tu mogę się przy każdym poście podpisać inaczej). Ale widać, ze Ci nerwy puszczają, bo nie zrozumiałeś tego co napisałem i od razu przeszedłeś do kontrataku. Czasem dla własnego zdrowia lepiej odpuścić.

Kierowca BMW jest baranem, bo mimo że ciężarowy zjebał, ale to nie powód do zachowywania się tak jak się zachował. Mógł pokurwić przez okno, mógł nagranie wysłać na policje (podobno ma kamerkę), ale żeby blokować przejazd innym, nie mającym nic ze zdarzeniem wspólnego. Ujam na honorze mu się stała, że choć niewinny to musiał cofnąć?
Rozumiem, że się zagotował, ale nagrywający pewnie też się wkurzył, bo dwóch "alfa" o małych rozumkach się spotkało i żaden nie ustąpi o włos.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 420CS 2017-05-18 17:06:28

To po co się podpisujesz jak on (prawie że) i jeszcze jasno nie potrafisz zaznaczyć, co i jak - do kogo się zwracasz.

I nie nazywaj kierowcy BMW baranem, bo ja nie widzę w jego zachowaniu nic złego. Inni by dali po mordzie za barana. Wyszkowski pozwał Wałęsę za trzy obraźliwie stwierdzenia: oszołom, małpa z brzytwą i chory psychicznie o ile dobrze pamiętam. I wygrał. Znieważenie to nie takie byle co.

Na wykopie czytałem dyskusję i był tam jeden, który go bronił. Nie jest najgorzej.
A nieprzekonanych nie przekonam, bo to są ludzie, którzy boją się przyznać do kompromitacji i przeprosić.
Zadziałał odruch stadny - jak już pisałem. Kierowca wywrotki, nagrywający i wrzucający (nawet jeśli dwie ostatnie osoby to jedna, to internauta nie analizuje tego).
Jak rzuci się na ciebie więcej osób, to nie masz szans. Kolejni w odruchu stadnych zrobią to samo.
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 420CS 2017-05-18 16:18:01

@Driver
Ty już daj sobie spokuj, bo Ci minusujący już Ci wodę z mózgu robią. Hans pisał o pierwszeństwie i dlatego wyjaśniłem, że pierwszeństwo przejazdu nie ma nic do sytuacji. Ciężarowy zjebał po całości, a BMW mu tylko próbował dotrzymać kroku. Co nie zmienia faktu, że BMW przepisów nie złamał.

Daj sobie już spokój z tematem, bo nerwy stracisz, a debili którzy nie widzą winy ciężarowego i tak nie przekonasz (podobne dyskusje były na wykopie, czy sadistic-u i większość widzi tylko, że BMW się skompromitowało, ale już nie widzi, że ciężarowy złamał przepisy).
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-18 16:09:00

"A co ma pierwszeństwo do całej sytuacji? "
Sam sobie zadajesz pytanie - sugerując, że ja takie zadałem? - po czym sam sobie odpowiadasz.
Kierowca baranem nie jest, ty też nie, bo ty to raczej pierd..nięty jesteś.

"to nie wjeżdżasz na skrzyżowanie. "
A wjechało BMW na skrzyżowanie? Jeszcze tego nie pojąłeś? Jeszcze nie obczaiłeś, kiedy podjechała wywrotka, a kiedy BMW?
O, ludzie, w takim tempie, to do zimy nie ogarniesz zasad ruchu drogowego.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-18 14:44:02

A co ma pierwszeństwo do całej sytuacji?

Do tej sytuacji odnosi się:
"Art. 25.
4. Kierującemu pojazdem zabrania się:
wjeżdżania na skrzyżowanie, jeżeli na skrzyżowaniu lub za nim nie ma miejsca do kontynuowania jazdy;"

I tyle, możesz mieć pierwszeństwo, a nawet zielone światło, jeśli nie możesz przejechać (a widać, że nie mógł), to nie wjeżdżasz na skrzyżowanie.

Mandat dla kierowcy ciężarówki, ale BMW baranem i tak pozostaje.
Oceń komentarz:
+
0
-
SK 420CS 2017-05-17 19:36:06

@Hans Olo,
pamiętam cię z innej dyskusji i tam się skompromitowałeś niemiłosiernie.
A w jaki sposób nie ustąpił pierwszeństwa kierowca BMW kierowcy ciężarówki? Bo nie cofnął się dalej? To, że kierowca ciężarówki ściął sobie zakręt po chamsku, nie wyrobił się i zaczął się pluć do kierowcy BMW, to nie jest równoznaczne z tym, że miał rację, bo jej nie miał.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-17 18:11:23

@Driver
Kolejność nie ma znaczenia w tym przypadku. Jest tylko jeden przepis (a właściwie to znak B-31), gdzie może mieć ona znaczenie i to nie jest ta sytuacja. Kierowca ciężarówki ma pierwszeństwo i należy mu go ustąpić, czego by to nie wymagało.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 420CS 2017-05-17 15:17:02

@Driver, na filmiku cześć 1 widać (około 2s nagrania), że pierwsze stało BMW, a kierowca ciężarówki zaczął skręcać później, więc co do tego masz rację. Nie wiadomo co też kierowca ciężarówki powiedział temu z BMW, ale moim zdaniem niezależnie co to było, to nieco przesadził z upartością odnośnie cofnięcia samochodu.
Nie będę tu oceniał umiejętności kierowcy ciężarówki lub analizował tego drobiazgowo w świetle przepisów... bo jak wiele razy pisałem przepisy przepisami, a życie swoje i prawda jest taka, że wiele naszych dróg nie jest dostosowana dla pojazdów ciężarowych, więc nie ma co się czepiać, że ścinają zakręty. Aczkolwiek jest też trochę w tym racji, że niektórzy tacy kierowcy zachowują się arogancko w myśl zasady: duży może więcej - ale to już inna bajka.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 420CS 2017-05-17 14:48:04

Aha, czyli wg ciebie można ścinać zakręt, bo nie ma krawężnika. Haha, gdzie ty się uczyłeś jeździć? U murzynów?
I to ma być tłumaczenie?
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 420CS 2017-05-17 12:10:14

@Driver, jechać przy prawej krawędzi gdy zamierza się skręcić w lewo? gdzie ty chłopie się uczyłeś jeździć? w UK, Japan czy wcale się nie uczyłeś?
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 420CS 2017-05-16 17:11:05

O widzę, że jak napisałem 3 komentarz, to nagle moje 2 poprzednie komentarze wróciły. Niezły kabaret odstawiają na tej stronie.

@kpd
Jest również przepis mówiący o tym, że trzeba trzymać się prawej krawędzi jezdni. Nie można sobie ot tak ścinać zakrętów, bo jadę ciężarówkę i mnie wolno więcej.
@Hans Olo
Widzimy już samą próbę sił. Nie widzimy, kto przyjechał pierwszy. Ty natomiast zakładasz, że pierwszy manewr wykonała ciężarówka i dopiero potem podjechała BMW. No to jeśli pierwsza by zaczęła to z normalną prędkością zdążyła by skręcić.
Czyli prawdopodobnie to kierowca BMW najpierw stał tam, a dopiero potem ciężarówka zaczęła wykonywać manewr. Czyli ta druga opcja, której ty w ogóle nie chcesz wziąć pod uwagę. Prawda jest taka, że kierowca ciężarówki nie potrafi nią jeździć. Pluje się do innych i oczekuje, że będą mu zjeżdżali na chodnik. Chory człowiek. Gdyby BMW podjechało ciężarówce pod nos w trakcie gdy ona wykonuje manewr, to kierowca ciężarówki już by nie zdążył zatrzymać się i walnął w osobówkę. Więc dla mnie sprawa jest. Debil z ciężarówki nie zmieścił się i zaczął pluć się do kierowcy osobówki. A że zaczął się pluć, zamiast przeprosić, to tamten nie chciał cofnąć.

Podsumowując: dwóch debili na drodze rzuciło się na normalnego człowieka bez powodu. Zwyzywali go od baranów. Potem wrzucili to do internetu, gdzie jeszcze większa grupa debili za nimi poszła.
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 420CS 2017-05-16 14:52:57

@Kryniu, gościu z bmw jest baranem bo stoi jak durna, tępa pała zamiast wycofać (ma miejsce), w sytuacji gdy za gościem z ciężarówki ustawił się już sznureczek aut
@do Kris, ale w Kodeksie Ruchu Drogowego jest taka część ze znakami pionowymi, i tam jest taki znak "ustąp pierwszeństwa"
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 420CS 2017-05-16 14:06:13

Jak się przyjrzysz, to zauważysz, że nawet ścinając zakręt czoło ciężarówki znajduje się bardzo blisko chodnika, czyli zgodnie z art. 22 ust. 3 niemożliwe jest wykonanie skrętu zgodnie z ust. 2 i kierowca BMW musi to brać pod uwagę. Powinien wycofać przed przejście dla pieszych, gdzie nagrywający zostawił mu dość miejsca.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-16 13:11:27

Kierowca osobówki nie miał żadnego obowiązku przepuścić robola z ciężarówki, jakoś nie słyszałem, żeby w kodeksie ruchu drogowego były jakieś zapiski o ustępowaniu miejsca większym ;) gówniany materiał, tak jak polskie cebulaczki hejtujące gościa w BMW.
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 420CS 2017-05-16 11:56:01

Widzę, że dwa moje komentarze zostały skasowane, więc powtarzam. Chociaż nie rozumiem, dlaczego zostały skasowane.
@Kryniu
Zgadzam się z tobą, chociaż nie widzę buractwa kierowcy BMW ani trochę.
No bo co niby zrobił? Nie dziwię się że zadzwonił na policję. Sam ludzi nie wyzywa, nawet jak jego wyzywają, więc ma prawo oczekiwać szacunku od innych.

@Kris
Jeśli komuś ciężko manewrować ciężarówką, to po co się za taką robotę bierze. A no tak - zapomniałem, że kierowcy "zawodowi" to często ludzie, którzy nie mieli co ze sobą zrobić w życiu.

Każdy by z nas przepuścił, ale nie jak ktoś do ciebie z automatu wyskakuje z mordą. A tutaj widać, że kierowca ciężarówki od razu ma pretensje, zapewne wyzywa i poucza, że tamten nie umie jeździć.
Każdy by z nas przepuścił, ale nie po takim zachowaniu. Trzeba przeprosić i poprosić.
Ja też bym nie cofnął, jakby do mnie ktoś z mordą wyskoczył.

"Bądźmy dla siebie życzliwi na drogach"
Bądźmy, ale w taki sposób, jak ty to rozumujesz.

"a już z pewnością nie rajcuje mnie utrudnianie innym kierowcom manewrów. "
Jak widać kierowcę ciężarówki rajcuje blokowanie skrzyżowania, ścinanie zakrętów, wjazd pod prąd i rzucanie się z mordą do każdego, kto nie zjeżdża na chodnik na widok jego potężnego auta. W cudzysłowie.

To właśnie przez takich ludzi jak ty, kierowcy ciężarówek mają takie myślenie, że wszyscy im mają ustępować.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 420CS 2017-05-16 10:11:25

@Kris
Co innego jest zrobić miejsce ciężarówce, a co innego jak kierowca ciężarówki perfidnie ścina zakręt, bo właśnie ma takie myślenie, które przez takich jak ty nabrał.
"że mi wszyscy będą ustępować, bo jadę ciężarówką"
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 420CS 2017-05-16 10:08:18

@Kryniu
Mam takie samo zdanie.

@Kris
Czy jeśli kierowca ciężarówki z automatu wyskoczy do ciebie z ryjem, żebyś się wycofał i cię zwyzywa oraz powie, żebyś nauczył się jeździć, to mu wycofasz?
Każdy cofnie, ale wypadałoby przeprosić i poprosić, a nie wyskakiwać z pretensjami. A prawda jest taka, że kierowca ciężarówki wyskoczył z ryjem. Nie dziwię się, że rozsierdziło to faceta.
Jeśli dla kogoś jest trudno manewrować ciężarówką, to dlaczego nią jeździ.
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-15 21:27:28

Czy jeśli pociąg przejedzie o metr za daleko to będziesz stał jak baran "bo możesz" czy lepiej jak człowiek się przesunie o 1 metr i przepuści pociąg?
Gwarantuje ci, że łatwiej manewrować osobówką niż ciężarówką... chyba, że jest się baranem co nie umie prowadzić własnego auta!
Osobiście też mam duże auto (większe od tego BMW) i widząc ciężarówkę lub większy skład staram się robić mu więcej miejsca gdyż wiem jak jeździ się dłuższym autem a już z pewnością nie rajcuje mnie utrudnianie innym kierowcom manewrów.
Bądźmy dla siebie życzliwi na drogach, ułatwiajmy wzajemnie co się da a będzie się wszystkim jeździło przyjemniej.
Takim Baranom w BMW także.
Oceń komentarz:
+
28
-
SK 420CS 2017-05-15 20:03:53

Ten Czesio z Bemy to ciotka.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 420CS 2017-05-15 19:29:50

Baran i tyle
BARAN
bARAN
BaRaN
https://www.wykop.pl/link/3740651/baran-w-bmw/
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 420CS 2017-05-15 19:06:52

"Delikacik" z tego buraka.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 420CS 2017-05-15 18:40:03

ty baranie jebany xD
baranie, baranie...

BARANIE!!!! xD

typ prawdę ci w ryj powiedział, ty baranie,

a poza tym, to jesteś cham i prostak
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 420CS 2017-05-15 18:13:55

Baran to wjechał na skrzyżowanie w sytuacji, kiedy nie może go opuścić. Dlaczego to kierowca BMW miał cofać, jeśli jakiś ślepy kretyn się na niego pakuje? Za sobą miał przejście dla pieszych i mógł kogoś potrącić.
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 420CS 2017-05-19 01:25:44

Nie zrozumiesz tego, bo to przekracza twoje możliwości umysłowe.
Oceń komentarz:
+
1
-
SK 420CS 2017-05-15 17:16:12

Baran, a uparty jak osioł.
Oceń komentarz:
+
26
-
SK 420CS 2017-05-20 08:11:40

To pewnie jakaś krzyżówka barana z osłem.
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 420CS 2017-05-15 16:53:01

baran
Oceń komentarz:
+
0
-
SK 420CS 2017-05-15 16:39:21

Takiego barana to dawno nie widziałem
Oceń komentarz:
+
28
-
SK 420CS 2017-05-15 16:31:07

marka zobowiazuje nie moge hehe
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 420CS 2017-05-15 16:26:20

Stoi baran w BMW i uparcie nie cofnie, bo on jest królem drogi... i tak przez kilka minut blokuje ruch na skrzyżowaniu. Policja powinna się nim zająć i wp...yć mu mandat za utrudnianie ruchu.
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 420CS 2017-05-15 16:16:57

Baran to w tym przypadku komplement
Oceń komentarz:
+
22
-
SK 420CS 2017-05-15 16:00:46

Idiota skretyniały....
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 420CS 2017-05-15 16:00:00

Nie dość, że debil, to jeszcze konfident, który z powodu byle pierdoły dzwoni na pały - większej cioty jeszcze nie widziałem XD
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 420CS 2017-05-15 15:36:37

Baran w bmw. Hahaha.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 420CS 2017-05-15 15:21:42

Toż to debil jest a nie baran. Od zwierzaka się odczepcie.
Oceń komentarz:
+
35
-
SK 420CS 2017-05-15 15:16:36

ale BARAN! w BMW
Oceń komentarz:
+
0
-
SK 420CS 2017-05-15 14:50:21

Jezu co za baran.
Szkoda, że jeszcze się nie popłakał jak zaczął smarkać, że ktoś miał czelność go nazwać baranem. Łojezu. I to straszenie policją za zniewagę. Chyba jak był mały to miał zbyt ciasne pieluchy…
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 420CS 2017-05-15 14:49:22

Co za baran straszy policją :)
W jego przypadku słowo Baran to komplement.
Oceń komentarz:
+
19
-
SK 420CS 2017-05-15 14:28:32

Baran jakiego świat nie widział xD
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 420CS 2017-05-15 14:16:23

Odjechal w końcu ten matol czy tak stał do wieczora? 😆 Co za cymbal 😆😆
Oceń komentarz:
+
31
-
SK 420CS 2017-05-15 14:08:25

Przepraszamy, uciekł nam ze stada.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 420CS 2017-05-15 13:44:42

FAKTYCZNIE BARAN
Oceń komentarz:
+
30
-
SK 420CS 2017-05-15 13:35:04

znam tego pana, jest krolem kloszardow w okolicy i ma bardzo nieświezy oddech
Oceń komentarz:
+
23
-
SK 420CS 2017-05-15 13:31:07

Nazwać kierowcę tego 'zacnego' powozu jakim jest BMW baranem to obraza dla baranów.. prawko na pastwisku znalazłeś?
Oceń komentarz:
+
28
-
SK 420CS 2017-05-15 13:27:48

Trzeba było jeszcze numer do rodziców wziąć i powiedzieć, że syn używa wulgaryzmów.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 420CS 2017-05-15 13:26:53

Dzień dobry, nazywam się baran xD
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 420CS 2017-05-15 13:23:32

Zwykły baran, problemy z oceną sytuacji na drodze, kompleks bmw
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 420CS 2017-05-15 13:13:23

Brak wyobraźni i rozumu.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 420CS 2017-05-15 13:08:16

- Ja chciałem zgłosić że jestem na ulicy X i tu mnie taki od baranów wyzywa.
- Rozłącz się baranie
Oceń komentarz:
+
70
-
SK 420CS 2017-05-15 13:08:13

Co za BARAN
Oceń komentarz:
+
41
-
SK 420CS 2017-05-15 13:07:11

Oceń komentarz:
+
117
-
SK 420CS 2017-05-17 09:42:29

@Kris
Przyganiał kocioł garnkowi.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 420CS 2017-05-17 08:42:08

@Franek
Nie chcę Ciebie martwić... ale ty też wpisałeś jedynie imię - by pozostać anonimowym by nikt nie mógł na ulicy Cię poznać i powiedzieć, ze pierniczysz bzdury.
A wiec - "przygadał kocił garnkowi".
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 420CS 2017-05-16 15:31:27

Jeden baran kierował, drugi umieścił film w Internecie. Rośnie pokolenie totalnych ignorantów, którzy nie rozumieją do czego służy pole "podpis" lub "Imię i nazwisko".
…a reszta umysłowych mastodontów zaminusuje ten komentarz
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 420CS 2017-05-16 13:57:11

Oceń komentarz:
+
24
-
SK 420CS 2017-05-15 13:05:31

Co za BARAN zobaczcie: https://www.wykop.pl/link/3740651/baran-w-bmw/
Oceń komentarz:
+
32
-
SK 420CS 2017-05-15 12:53:33

Oceń komentarz:
+
140
-
SK 420CS 2017-05-15 19:04:44

oooo baran się poczuł znieważony! :) Zniewagą to było dla Barana nazwać tego buca baranem
Oceń komentarz:
+
21
-
SK 420CS 2017-05-15 18:42:22

baran baran baran
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 420CS 2017-05-15 18:33:28

Blokowanie ruchu,
Niebezpieczne cofanie,
Wtargniecie do pojazdu (nie zezwoliłeś na otwarcie drzwi),
Mam nadzieję, że Barana nauczą Policjanci :)
Oceń komentarz:
+
28
-
SK 420CS 2017-05-15 18:32:53

nie dość że burak to jeszcze cham! znowu BMW... Katowicka rejestracja...
Oceń komentarz:
+
21
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w lipcu

  1. G4 UPKA
  2. WSE 4JC5
  3. WU 9034R
  4. V7 OOOOO
  5. SK 200WH
  6. WSK 2V38
  7. LU 219NL
  8. KBR 03307
  9. PO 1MP21
  10. GA 509KW

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »