Tablica rejestracyjna SK359LN
Województwo śląskie
Powiat Katowice
Pojazd: BMW 525 DIESEL DPF F10

Oceń kierowcę

243
855
  • Numer 6 w rankingu najgorszych kierowców w grudniu 2017

Komentarze

SK 359LN 2017-12-30 07:58:42

Ja bym tego udupa z BMW na ponowny kurs prawa jazdy wysłał.
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 359LN 2017-12-29 08:03:19

Sąsiad, tobie kutasie życzę żebyś jak najszybciej rozwalił to BMW a dalej kredyt spłacał, to cie nauczy pokory. Jak przyjdziesz do mnie żebym cie gdzieś podwiózł to odmówie bo chamom nie pomagam.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-29 07:38:43

Obserwując poczynania prymitywa w BMW zastanawiam się czy on wogóle potrafi sklecić zdanie, wydaje mi się że mówi jak Zyła.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-29 04:32:42

Nagrywajacy DEBIL
typowy PLEBS
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-29 07:57:57

Ale cie Driver buraku z BMW nerwy poniosły. Jesteś tylko drogowym chamem i nic więcej.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 359LN 2017-12-28 23:10:11

Może mi ktoś powiedzieć dlaczego ten prymityw z wystającą słomą z podartych butów z BMW nie jedzie prawym pasem? Dlaczego prymitywny cham hamuje na lewym pasie i stwarza niebezpieczeństwo?. Takiemu bydłu powinno sie dożywotnio odbierać prawo jazdy.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-28 16:21:37

I czym kierowcą BMW tu zawinił ? Bo chyba nie dostrzeglam. Lewy pas jest to pas szybkiego ruchu i służy do wyprzedzania. Jazda z lewym kierunkiem sygnalizuje ooprzedzajacemu że blokuje pas i żeby zjechal, jest to sygnał używany chyba w każdym kraju ale co nagrywający może o tym wiedzieć, skoro namiętnie blokuje lewy pas...
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-29 18:34:41

Ja się też nad tym zastanawiam. Tak samo nie dostrzegłem zatłoczonej autostrady.
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 359LN 2017-12-20 20:36:29

Na miejscu kierowcy BMW nie traciłbym czasu na nadużywanie sygnałów świetlnych i jazdę na kierunkowskazie tylko blokującą Pas Kię wyprzedziłbym prawym, też nie rozumiem co miał na myśli, skoro mu się spieszyło po co w 2:05 hamował i sam blokował lewy pas? Idiotyzm.
Jednakże, Pan nagrywający nie zna przepisów i uważa że trzeba "jeździć gęsiego" - co to za pojęcie, gdzie to jest napisane w PORD? Człowieku,
Po 1. Lewy Pas służy do wyprzedzania, po wykonaniu którego uczestnik ruchu ma obowiązek wrócić na prawy, bo
Po 2. Ma obowiązek poruszać się jak najbliżej prawej krawędzi jezdni, a
Po 3. Nawet jeżeli porusza się z maksymalną dozwoloną prędkością NIE UPOWAŻNIA to nikogo do łamania innych przepisów, w tym wypadku blokowania lewego pasa. Równie dobrze można stwierdzić, że skoro jadę z maksymalną dozwoloną prędkością, odepnę pas bezpieczeństwa, bo nic mi sie przecież nie stanie. Jeśli przepisy nie są jasne, dla nagrywającego i niektórych komentujących pozostaje komunikacja miejska.
Podsumowując dodam, że Corsą 1.2 bym ich przez tyle czasu objechał prawym i pojechał dalej - problem byłby z głowy - tak robię gdy widzę blokujących lewy pas i g... mnie obchodzi co o mnie myślą, skoro sami łamią przepisy i utrudniają życie innym.
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-19 18:34:03

Bardzo fajny filmik. Obserwując zachowanie wulca w BMW to gołym okiem widać, że człowiek ze wsi wyszedł, ale wieś z człowieka nie wyszła :))
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 359LN 2017-12-19 13:35:28

Nie wiem, co tutaj robi to nagranie. Boli Cię, że ktoś Cię wyprzedził? Trzeba było mu zjechać... Co to znaczy "jazda w kolumnie"? Nie ma czegoś takiego. Od regulowania ruchu jest policja, a nie Ty. Szeryfowie stwarzają podobne zagrożenie jak ludzie łamiący zakaz wyprzedzania z prawej strony.
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-28 16:23:12

Dokładnie. Nagrywający blokuje lewy pas a potem dziwi się że są takie sytuacje. Po to są przepisy żeby je respektować, a nie od początku filmu jedzie lewym pasem i go blokuje....
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-28 01:10:35

Zakaz wyprzedzania z prawej strony? Na utostradzie? Chyba cos ci umknelo...
Swoja droga w Polsce juz dawno temu ktos przewidzial szeryfow na drogach i w odroznieniu od np. niemieckich autostrad zezwolil na wyprzedzanie prawym pasem.
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 359LN 2017-12-18 10:11:39

Oooo, sąsiad poszalał BMW, w rzeczywistości na bułke nie ma, w mieszkaniu syf malaria a w BMW wielkiego pana udaje.
Oceń komentarz:
+
14
-
SK 359LN 2017-12-18 02:32:57

Zostawiam minusika gdyż chamstwo należy tępić.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-28 16:24:09

Chamski to jest nagrywający bo namiętnie blokuje lewy pas, a gdy ktoś zrobi to samo co on to ma ból dupy....
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 359LN 2017-12-18 09:36:39

Też dałem minusa. Nagrany wieśniak powinien jechać prawym pasem i nie skakać no chyba że ma wrzody na dupie.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-17 20:32:04

zostawiam plusa bo sam tak robie
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 359LN 2017-12-28 01:14:05

Tez dalem plusa, choc nie ukrywam, ze nie toleruje migania kierunkiem oraz mrugania dlugimi - poprostu wyprzedzam delikwenta z nalezyta ostroznoscia z prawej strony i jade dalej.
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 359LN 2017-12-17 22:40:59

Też dałem plusika. Autor nagrania naprawdę nieogarnięty. Blokuje lewy pas i jeszcze się tym chwali...
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-15 11:37:41

Ale się tu nagrany produkuje i błaźni, jesteś tak samo tępy na drodze jak i w necie.
Oceń komentarz:
+
17
-
SK 359LN 2017-12-13 11:14:49

Dobry nagrywajacy :D krol lewego pasa i ocenia innych ;) tacy najlepsi
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-13 11:14:20

Dobry nagrywajacy :D krol lewego pasa i ocenia innych ;) tacy najlepsi
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-13 00:36:37

Lewy pas jest do wyprzedzania a nie ślimaczenia się. Podaj swoje nr rejestracyjne cwaniaku z kamerą to będziesz miał lepsze wyniki od tego gościa z BMW
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-28 16:24:52

Popieram 😊
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-11 18:55:53

Dużo jeżdżę po europie zachodniej i zauważyłem że inteligecja jeździ komfortowo a wieśniacka hołota sportowo. Ten z BMW to wyjątkowy wieśniak i hołociarz.
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 359LN 2017-12-11 07:51:25

Bałwan w BMW jedzie choćby miał nasrane w gaciach, może wcześniej już z nienawiści do innych kierowców popuścił w gacie.
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-10 12:13:09

No i co? Koleś chciał szybciej jechać, a tacy jak ty, którzy całą autostradę lewym pasem robią się prują. To twoja rejestracja się tu powinna znaleźć. :/
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-28 01:16:35

Dokladnie
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 359LN 2017-12-09 23:13:58

Sobota i wszystko jasne, bidaczyna ślónsko śpiychała sie do familoka żeby sie okąpać. Slónski śmierdziuchy kąpią się tylko w soboty. Tak nakazuje tradycjo i zapotrzebowanie.
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-09 21:25:12

Nagrywająca ciota chyba nie wie do czego lewy pas służy. Przyspawany do lewego kapelusznik.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-08 09:38:32

Cebulak. Ma mocniejsze auto, moze jechac szybciej?
Nie, nie moze, bo takie cebulaki jak Ty i reszta maruderow blokuja lewy pas, ktory sluzy do wyprzedzania, a nie do "jazdy gesiego" ku**a.
Robie dokladnie to samo co on. I juz tlumacze - kierunkowskaz w tym wypadku to ostatni bastion nadziei, ze zj**b przed Toba dostrzeze mrugajace swiatelko i przypomni sobie, ze powinien jechac prawym pasem.
Propsy dla kierowcy BMW.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-07 17:45:23

Mateusz, ale jesteś nieszczęśliwy. że kolejny dzień siedzisz tutaj i komentujesz -cały twój świat.
No chyba, że masz kolejny dzień z rzędu UŻ (hahahahhaha)
Oceń komentarz:
+
20
-
SK 359LN 2017-12-08 17:25:53

Czy ktoś tu pilnuje w ogóle jakiegoś porządku czy każdy smarkacz może sobie tak po prostu mieszać z błotem każdego ?
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 359LN 2017-12-08 09:12:38

Chyba raczej znów ma lekcje 'informatyki' w gimnazjum.
Oceń komentarz:
+
14
-
SK 359LN 2017-12-06 14:12:27

Nagrywający łamie przepisy jadąc lewym pasem. Manewr wyprzedzania prawidłowy.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-07 16:07:43

Mateusz, przestań się pieklić. Nagrywający wyprzedza ciężarówkę, zjeżdża na prawy, puszcza BMW, za chwilę wraca na lewy by rozpocząć kolejny manewr wyprzedzania, kolejnego pojazdu. Odstęp między dwoma wyprzedzanymi pojazdami jest za długi, żeby mówić tu o kontynuacji wyprzedzania. To jest moja opinia i ja, na miejscu nagrywającego, zjechałbym na prawy. Bo uważam, że tak to ma wyglądać. I nie zgadzam się z opinią, ze mogę sobie kontynuować wyprzedzanie do woli i dyktować tym z tyłu ile wolno im jechać. A nawet jeśli zdarzy mi się "przysnąć" i ktoś w mocnym aucie wyprzedzi mnie od prawej - OK, spoko. Byle mi potem nie usiłował udowodnić, że go blokowałem hamując mi przed nosem, jak to niektórzy mają w zwyczaju. Trzeba pamiętać, ze każdy ocenia ze swojej perspektywy. Ty wkurzasz kogoś, bo mógłbyś mu zjechać, ale nie chcesz, a ktoś Ciebie wkurza, bo chciałby, żebyś mu zjechał i "bierze" Cię od prawej. Jak mówię - ja bym puścił BMW normalnie lewym pasem i nie byłoby całej akcji. Po prostu nie uważam, żeby wyprzedzając nagrywającego kierowca BMW zrobił coś strasznego. Pozdrawiam!!!
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-07 15:21:42

Prawo silniejszego tu nie działa to nie były ZSRR
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-07 15:00:03

Bmw po wyprzedzeniu nagrywającego również powinno znaleźć się w takim razie na prawym pasie!!! To po pierwsze a drugie jakim prawem mam przerywać swój manewr wyprzedzania BO BMW MA TAKIE widzi misie?!

Widzisz tam ograniczenie 110km/h?
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 359LN 2017-12-07 12:03:45

Merytorycznie proszę, co jest nieprawdziwego w tym, co napisałem? Przepraszam za zwrotna złośliwość, ale gdybys wiedział jak bardzo Twoja złośliwość jest nietrafiona :)
Blokowanie lewego pasa jest równie nieuprzejme jak chamskie rycie się. I jest niezgodne z przepisami. Tylko ja nikogo nie obrażam w tek dyskusji. A Ty mnie - no cóż. Tak samo tu twardo obstajesz przy swoim, jak ja przy moim. Ale to ze mną nie da się rozmawiać, bo to ha mam przyjac Twoje słuszne argumenty, a Ty moich niesłusznych - nie :)
Żeby była pełna jasność - IQ mam powyżej przeciętnej i wzrok 5/5 bez korekcji ;)
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-07 11:53:31

WMP, widze że jesteś wyjątkowo odporny na wiedze. Polemika z Tobą to nic innego jak karmienie trolla.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-07 11:13:21

Mateusz, nagrywający ma wolny prawy pas i powinien na niego zjechać, zeby umożliwić wyprzedzanie kierowcy BMW. Wytłumacz mi, co wy widzicie nieprawdziwego w tej wypowiedzi? Bo ja was po prostu nie rozumiem. Widzicie szybkie BMW i zaraz robicie hejt. Pan z BMW nic na swym stylu jazdy nie zyskał. Do tego nieprawidłowo używa kierunkowskazu, za co mógłby dostać niewielki mandat. Co jednak nie zmienia faktu, ze nagrywający zgodnie z przepisami powinien zjechać na prawy i go puścić.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-07 09:14:30

"Nagrywany łamie przepisy jadąc lewym pasem, po wyprzedzeniu powinien jechachać prawym pasem".. bmw jest taka sama jednostkę czasu i nikogo nie wyprzedza ma włączony kierunek wedle twojej logiki
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-07 07:53:03

Ale pojechałeś, Roger. Faktycznie, ty to się musiałeś w życiu orzechów najeść, bo tylko wybitnie inteligentną jednostkę stać na tak wysublimowaną złośliwość :) Moje życie się zawaliło :P
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-06 21:39:01

Kolego, powinieneś pójść do okulisty i zaopatrzyć się w solidne okulary i jedz dużo orzechów, podobno poprawiją inteligencję.
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 359LN 2017-12-06 20:39:59

Nie widzę hamowania przed maską, raczej na zderzaku samochodu poprzedzającego, choc ciężko ba tym filmie ocenić odległość. I nie prowadź rozmowy w ten sposób - ja na tym filmie nie widzę nic bulwersujacego. To jest moja opinia i mam do niej prawo. Jesli dla ciebie jestem idiotą i się błaźnię - OK, masz prawo tak uważać. Tylko nie chcesz wiedzieć, co ja zwrotnie myślę o Tobie ;)
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-06 20:04:59

WMP, hamowanie komuś przed maską na lewym pasie nie jest wykroczeniem? Czy naprawdę jesteś aż takim idiotą , że uważasz iż użycie kierunkowskazu przez idiote w BMW było uzasadnione? Gdzie chiał skręcać, a może kupił sobie kierunkowskaz na odpuście przed kościołem, jak gwizdek i musi go używać. Weź chłopie i sie już nie błaźnij z takimi komentarzami.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-06 19:49:54

Roger, nie zgadzam się. Nagrywający powinien po zakończonym manewrze wyprzedzania zjechać na prawy pas, zwłaszcza mając za sobą inny samochód. Nie ma uzasadnienia dla uporczywej jazdy lewym pasem. Jest to niedozwolone. Kierowcy BMW nie należałoby zabrać prawa jazdy, mie narusza w rażący sposób przepisów ruchu drogowego. Wy byście tylko "zabierali prawo jazdy" juz za najechanie kołem na ciągłą czy przekroczenie o 1km/h. Wiem, że na pewno jesteście kierowcami perfekcyjnymi, ale nie za wszystko zabiera sie prawo jazdy :)
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-06 18:41:51

Nagrywany łamie przepisy jadąc lewym pasem, po wyprzedzeniu powinien jechachać prawym pasem, nie powinien hamować i stwarzać zagrożenia oraz bez uzasadnienia używać kierunkowskazu. Takim idiotom powinno się od razu zabierać prawko.
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 359LN 2017-12-05 13:03:56

Co do kierunkowskazu BMW z nagrania:

Janusz, zjedź na lewy i włącz kierunek!
Za 30 kilometrów skręcamy!
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-04 14:02:53

zwieniczenie tego filmu jest niesamowite, kiedy 3 litrowe bmw, po 3 minutach i 25 sekundach, w końcu jest 2 samochody przed nagrywajacym, fenomenlany wyczyn:) kupe czasu zyskał, moze teraz go tracic

w kolejce w markecie ewentualnei w toalecie!:)

super
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-10 15:31:09

Żal Ci d..ę ściska, skąd wiesz że to było 3-litrowe BMW? To nawet nie było usportowione, bo ma wydech po 1 stronie. Był 2 auta z przodu bo "właściciele" lewego pasa taki jak nagywający blokują go.
Oceń komentarz:
+
3
-
SK 359LN 2017-12-04 13:42:00

"Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania."

Tym samym nikt nie musi pana z bmw przepusczac, gdy limit od 1:29 wynosi 110km/h :)


bo to pan z bmw musi sie rowniez dostosowac do predkosci


ktos kto mowi o blokowaniu lewego pasa bo bmw chce jechac ponad ograniczneie jest TĘPY:)
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-07 11:27:59

Co Cię uprawnia fo nazywania człowieka ciulem?
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-06 22:29:33

Do WMP, jeżeli prawy pas jest wolny to dlaczego ten ciul w BMW nie jedzie prawym pasem?
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-06 14:53:06

Nie widzisz, że nagrywający od dawna powinien byc na prawym pasie? Kogo nagrywający wyprzeda? Nikogo, prawy pas jest wolny, wiec powinien jechać prawym. Takie są przepisy.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-04 13:37:29

a sobie pokomentuje, mam akurat dziś UŻ:)

1:29 - 110km/h widoczne ograniczenie, a bmw wciaz z lewym kierunkwoskazem i to NIKOMU nie przeszakdza, nie jest brytyjckim nastepca tronu wiec niech czeka, az inni skoncza swoj manwer wyprzedzania.


1:33 hamowanie - to jest płynność ruchu wedle BMW?


2:05 - hamowanie , nagle jednak ma czas? skoro czepaicie się nagrywającego, to dlaczego w 2:08 bmw nie jest na prawym pasie?!


koleś z bmw to zwykly mistrz prostej, wieksza bonifikate czasowa zyskalby przy takim natezeniu jadac plynnie:)
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-04 13:03:34

Bardzo ciekawa akcja, bo kierowca BMW tak naprawdę nie popełnił ŻADNEGO wykroczenia, wyprzedzanie na drodze dwupasmowej, rozdzielonej pasem zieleni z rozmalowanymi pasami ruchu jest DOZWOLONE ! Po wykonanym manewrze nie hamował przed autorem nagrania, który sam łamie przepis nie stosując się do ruchu prawostronnego.

Na dodatek jeszcze jakiś chłoptaś z gimnazjum o ksywie Mateusz klepie go po tyłku, chyba że to ten sam delikwent próbuje się dowartościować.
Oceń komentarz:
+
4
-
SK 359LN 2017-12-05 02:19:56

@paramonov, passat 1,9 TDI to bardzo dobre auto. Woziło moją rodzine beezawaryjnie przez kilka lat aż wpakował do nas wyrośnięty gimbus starą zardzewiałą Alfą. Córka wylądowała w szpitalu a auto na złomie.
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-04 22:30:55

@Robert nie ma sensu z nim dyskutować, gimbusy siedzą pewnie teraz na 'informatyce' i zamiast uczyć się rysować domki w paincie to siedzą zbiorowo na tablicy i minusują wszystkich kto się z nimi nie zgadza, a pojęcia o tym co dzieje się na drogach w całym kraju mają tyle co im tatuś Janusz-Mirek naopowiadał jak to wracał z 'Niemców' passatem 1.9 TDI.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-04 13:47:42

"Szkoda mi Ciebie synku, że musisz się tu produkować żeby zabić czas. "

a ty co tu robisz?:) rowniez wolalbym np siedziec na zderzaku takiej ofermie z bmw:) to byloby na prawde zabawne :D
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-04 13:41:06

"tak naprawdę nie popełnił ŻADNEGO wykroczenia"
2:05

:)

migacz non-stop:)


jazda ponad limit:)
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-04 13:38:21

Mateusz Ty chyba do końca dobrze się nie czujesz. W gimnazjum jest teraz jakieś wolne od szkoły że masz tyle czasu? Szkoda mi Ciebie synku, że musisz się tu produkować żeby zabić czas.

Bez odbioru
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-04 13:29:19

albo proponuje wyjazd na slowacje, do beglii holandii czy skandynawii i tam stosowanie takich praktyk:) zabierz ze soba kolego z bmw, a pozniej pokazcie nam mandaty;)
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-04 13:22:45

jak juz jestes tak biegly w prawie ruchu drogowego to poczytaj o naduzywaniu sygnałow swietlnych, co czyni pan w bmw:)
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-04 13:20:41

w Rosyyji ludzie walcza z biznesmenami, nowbogackimi ciulami ktorzy zaloza sobie na dach kogut i kazdy ma im zjechac. u nas propojnujesz wlaczenie lewego kierunkowskazu?


a wystraczy przejechac troche km po niemieckiech autostradach i zobaczysz, ze tam gdy z odcinka bez limitu wpadasz w objety ograniczeniem, niewazne jak mocne jest auto, w 99% trzyma sie tego limitu.


mozesz uswiadczyc jakies 1.4 wolnossace czy jakiegos diezla i za nim ze sporym dystansem mocne auto.

to co proponujesz to gleboki wschod
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-04 13:17:57

po gimnazjum ale z matura, a tobie polecam kurs czytania ze zrozumieniem a nastepnie lekture kodeksu ruchu drogowego oraz nauke cyferek - moze wowczas zalapiesz ze na autostradzie jest 140km/h max, a w pewnym moemncie autor mija ograniczneie do 110km/h
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-04 13:16:58

" który sam łamie przepis nie stosując się do ruchu prawostronnego. "

a kierowca bmw sie stosuje? taka sama jednostke czasu przebywa na lewym pasie i NIKOGO nie wyprzedza - wedle twojej logiki:)
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-04 10:42:24

Przyspawali się do lewego pasa i żaden nawet nie pomyśli o tym, że zgodnie z przepisami jak jest możliwość to się prawym jedzie.. a możliwości było tutaj wiele..
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 359LN 2017-12-04 09:35:18

Załoczona autostrada dlatego każdy burak w swoim gruchocie jedzie lewym pasem. Zwykle buractwo czepiacie się gościa który normalnie wyprzedza na jego miejscu pozwalbym każdego piszącego obrazliwe komentarze w jego stronę
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-04 09:39:33

kazdy ma prawo byc na lewym i wyprzedać. lewy pas SŁUZY DO WYPRZEDZANIA! nie do upalania i ściagania wszystkich którzy wyprzedają lewym zgodnie z obowiązujacym limitem.

"swoim gruchocie jedzie lewym pasem"

jak widać 3 litrowe bmw ma problem z tymi gruchotami - wiec albo bawarska skorupa taka licha, albo kierowca slaby.

ZAPLANUJ SWÓJ DZIEŃ LEPIEJ, TO BĘDZIESZ MÓGŁ CIESZYĆ SIĘ SPOKOJNĄ JAZDĄ.
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-04 08:30:35

Proponuje wprowadzic nowy przepis w pord: za blokowanie lewego odbieramy polskie obywatelstwo. Nagrywajacy zwykły burak kup sobie samochód a nie płaczesz że ktoś twój składak wyprzedził
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-05 01:50:23

Wlecze się dlatego że Janusze kierowania, blokują lewy pas, od zamulania jest prawy tak aby lewym można było wyprzedzić osoby które jadą znacznie wolniej niż wszyscy :)
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-04 09:40:27

"kup sobie samochód a nie płaczesz że ktoś twój składak wyprzedził"

ale chyba nie to 3 litrowe bmw, bo jak widać wlecze się tym lewym niemiłośiernie:)
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-03 21:36:02

brawo dla pana nagrywającego. Pusty smiech

kolo z bmw taki ogarnięty, ze przez 3 minuty nadal jest przed nosem nagrywajacego:)


ludzie ktorzy bronia BMW stuknijcie sie w puste lby! chcecie doprowadzic do sytuacji w ktorym kazdy nowobogacki ciul (albo taki z jednosobowa dzialnoscia) zamontuje se np koguta na dachu i kazdy ma mu zjechac?! co to ma byc?!
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-04 09:45:52

może kiedyś;) pozdrawiam;)
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 359LN 2017-12-03 22:15:19

Brawo Mateusz, piszesz naprawdę wspaniałe komentarze, szkoda, że nie możemy się spotkać na piwku :):):). Widze że są jeszcze normalnie myślący ludzie/kierowcy a nie tylko tak jak to pięknie nazwałeś "nowobogacki ciul w jednoosobowej działalności".
Pozdrawiam, autor nagrania
Oceń komentarz:
+
14
-
SK 359LN 2017-12-03 20:57:51

Ten kretyn z BMW powinien odwiedzić lekarza, chyba ma owsiki w doopie.
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-05 01:48:30

Ale po co? Przeciez nagrywający wlókł się lewym pasem, a od takich rzeczy jest pas prawy, tam możesz zamulać ile Ci pasuje i wtedy normalni ludzie wyprzedzają Cię prawym pasem. Tak działa ruch drogowy, polecam zdanie prawa jazdy :)
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-03 19:41:00

"wyprzedzamy lewym i zajmujemy prawy pas..."

To czemu wasz idol z bmw nadal na lewm?
Oceń komentarz:
+
14
-
SK 359LN 2017-12-03 21:33:11

z cwelem to ty tym bmw jezdiszD
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 359LN 2017-12-03 20:39:12

zeby glupi mial zagadke nara cwelu
Oceń komentarz:
+
16
-
SK 359LN 2017-12-03 19:38:04

Bmw wisi na lewym tyle samo czasu co autor nagrania ;) nawet autor ponownie bierze go prawym. BMW wyprzedza bo ma kierunek a nagrywający nie bo nagrywa? Fajna logika:)

Oceń komentarz:
+
13
-
SK 359LN 2017-12-05 01:52:22

Chodzi o to żeby wszyscy Ci co tamują ruch zjechali na prawy pas, zeby nie przeszkadzać w jeździe normalnym osobom :)
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-03 18:55:54

Jak to jest płacić za 3 literowe bmw za 2500 raty tak plus minus i wlec się za 1.7 crdi w kia? Ktoś wie buahhha . W d se wsadź ten kierunek nikt ci zjezdzs
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-03 19:01:55

Minusujesz to zdradz mi też chciałbym wiedzieć msm tylko aldi 2.0 120 koni powiedz proszę
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-03 13:03:56

Gejoza w bmw nie potrafi nawet na prostej ogarnąć słabych aut buahhha. Co by było na zakręcie dziad
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-03 12:49:55

W Niemczech możesz tak zasygnalizować na odcinkach wyłączonych z ograniczeń. Tam gdzie jest limit każdy lewym grzecznie. Poza tym nagrywający wyprzedxa więc czekaj albo kup helikopter
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-03 19:53:06

Od palantów to sobie swoich ojców wyzywaj. Jak nie umiesz prowadzić rozmowy na poziomie tylko wyzywasz od palantów bo mam inne zdanie odnośnie tej sytuacji to dziękuje, ale kończę dyskusje z Tobą bo nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu i wyzywać się w internecie...
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-03 19:32:22

Zrozum palancie że jak chcesz łamać przepisy to czekaj. Masz 200 koni to se min z prawej i jedź w pierony a nie poganiaj długimi nie siedź na zderzaku a kierunek se wsadź w d
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 19:27:14

Jakby bmw chciało jechać max 140-160 to by grzecznie czekał o chce prędkość jak na niemieckiej autostradzie bez limitu ale sory... jeśli nie potrafisz ocenić zamiarów kierowcy znaczy że wciąż z mamusia jeździsz
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 19:22:04

Ameba umysłową jesteś ty. Max jest 140 i tyle może twój idol z BMW jechać. Kiedyś miałem przyjemność jechać za taką 5tka ściągająca ludzi z lewego więc zrobiłem to sam z nim:)
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 19:19:04

W pierwszych sekundach bmw wyprzedza tira na prawym pasie, i sygnalizuje autorowi kierunkowskazem aby zjechał na prawy bo go blokuje. Co robi na lewym pytasz? Jedzie szybciej niż wszystkie ameby które powinny jechać prawym pasem, ale jak większość polskich januszy jadą lewym 'bo przecież 2km dalej jedzie tir to po co zmieniac pas jak zaraz znów wyprzedzał'
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-03 18:49:47

A kogo wyprzedza bmw? Bo skoro jest obowiązek jazdy po prawej powinien być na prawej nie zaś nadużywać sygnałów świetlnych
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 18:40:25

Kogo nagrywający wyprzedza od 0:00 do 0:20?
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-03 12:35:27

Autorze, miałeś wolny prawy pas, mogłeś ustąpić szybciej jadącemu pojazdowi i później w razie potrzeby wrócić na lewy...
Hipokryzja - sprawdź ten trudny (zapewne) dla Ciebie wyraz...
Oceń komentarz:
+
0
-
SK 359LN 2017-12-04 13:53:55

"To się teraz wysypałeś (hahahahahah) Bo skąd wiesz czym jedzie autor ?! (jak napisałeś kia) skoro nigdzie takiej informacji nie ma...
I wytłumaczę Ci jeszcze raz (jak dziecku w przedszkolu), po zakończonym manewrze wyprzedania kierujący powinien zjechać na prawy pas, a widać na załączonym filmie, że można było to zrobić bo kolejny samochód na prawym pasie był w dość dużej odległości."


KIA jest przed BMW charakterytyczne lampy w zderzaku;) sportage model

"I wytłumaczę Ci jeszcze raz (jak dziecku w przedszkolu), po zakończonym manewrze wyprzedania kierujący powinien zjechać na prawy pas"

to czemu bmw wyprzedajac nagrywajcego jedzie nadal LEWYM?
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 22:06:24

To się teraz wysypałeś (hahahahahah) Bo skąd wiesz czym jedzie autor ?! (jak napisałeś kia) skoro nigdzie takiej informacji nie ma...
I wytłumaczę Ci jeszcze raz (jak dziecku w przedszkolu), po zakończonym manewrze wyprzedania kierujący powinien zjechać na prawy pas, a widać na załączonym filmie, że można było to zrobić bo kolejny samochód na prawym pasie był w dość dużej odległości...
Oceń komentarz:
+
16
-
SK 359LN 2017-12-03 13:45:10

Minusuj...200 konnym autem nie ogarniasz kia ;) i autora. I nie wiesz co to wyprzedzanie. Ciapa.
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-03 13:08:18

Jechał szybciej niż ci na prawym:) pewnie matury nie masz a próbujesz interpretować przepisy. I to podejście że jeśli bronie autora to muszę być nim. Ciapa jesteś vo skoro ty tym bme jechałes i nie umiesz wykorzysta jego mocy to jesteś ciapa
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 12:59:21

A skąd wiemy, kto ile jechał ?
W Polsce obowiązuje ruch prawostronny i tyle...
Pan autor siedzi teraz non stop na stronie i minusuje to co mu nie leży, weź to na klatę że nie masz racji :)
Oceń komentarz:
+
9
-
SK 359LN 2017-12-03 12:51:06

Gejoza. Bmw może lewym max 140 jechać więc:)
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 12:04:09

Ryjesz auto a nic nie jedzie... 1.4 wolnossak? Ale do lewego pasa przyspawany...
Oceń komentarz:
+
7
-
SK 359LN 2017-12-03 20:16:46

Jeżdżę matizem i ściągam z lewego takich pozerw w bmw.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-03 19:58:29

No własnie nie wiem o czym. Kończę tą dyskusje bo z idiotą nie wygram, a Ty o ile wgl jeździsz czymś więcej poza autobusem i tramwajem to lepiej żebyśmy się na drodze nie spotkali. Nara
Oceń komentarz:
+
13
-
SK 359LN 2017-12-03 19:53:40

tak jade za nim jakiś czas, ale typ na długie nie reaguje, na kierunkowskaz też brak reakcji, no to ja myk na prawy i "

Brak mi słów;) widzisz ja robię tak że mijsm z prawej szybko bez wahania... wyjeżdżam na lewy albo zostaje na prawym i ktoś się orientuje... ewentualnie mruge prawym kierunkiem żeby czasem nie trafił na takiego palanta jak ty i po problemie...
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-03 19:51:13

Nie ma nigdzie znaku o ograniczeniu, więc na jakiej podstawie teraz twierdzisz że tam jest

Skoro nie oglądasz to się nie wypowiadaj...


Haha 2km i nie potrafiłes wyprzedzić go prawym pasem mając margines awaryjnego tylko wolsles prowokować ta sytuację długimi...to o czym my mówimy....:)
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-03 19:44:30

W przypadku PB to 170km najmniej a ON 163 najmniej, a jaki silnik był w tym modelu tego nie wiesz, więc nie narzucaj z góry ile ma mocy i czy kierowca potrafi tą moc odpowiednio wykorzystać.

Nie ma nigdzie znaku o ograniczeniu, więc na jakiej podstawie teraz twierdzisz że tam jest 110km/h.

Jak chce to może bez znaczenia czy jedzie bmw,audi, czy innym, gulfem, skoro go stać na ewentualny mandat za przekroczenie prędkości to nie szeryfuj na lewym tylko jedz sobie prawym tym bardziej że pas jest pusty.

Bo BMW wyprzedza nagrywającego prawym pasem, i pewnie wraca na lewy z nadzieją że reszta januszy po sygnale świetlnym ogarnie fakt że blokują lewy pas.

Równie dobrze mógłby wyprzedzić całe to towarzystwo prawym, ale osobiscie nie dziwie mu się że tego nie zrobił bo sam nie raz byłem już w sytuacji gdzie gość wlecze się lewym pasem (przed nim nic nie jedzie, prawy pusty --> +/- jakies 2km dalej na prawym tir) i tak jade za nim jakiś czas, ale typ na długie nie reaguje, na kierunkowskaz też brak reakcji, no to ja myk na prawy i jak byłem na równo z nim to gość nagle stwierdza że nagle sobie przyśpieszy no bo przecież nie bedzie go ktoś prawym wyprzedzał---> jednocześnie zjeżdżając na prawy pas próbuje mnie [rzy tym staranować
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 19:20:19

Dla mnie jesteś typowym cymbalem który na Słowacji nie odważył by się jechać 1 km powyżej limitu. A tu robisz burdel zyskując góra 2 minuty
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 19:17:57

No może se zerknij ile mocy mają bmw serii 5;)

Skoro nie znamy to nie możesz się czepiać autora ale BMW owszem gdyż mija zestaw jadący max 90 km/h na ograniczeniu 110 km/h...

Włączony kierunek sugeruje że chce jechać szybciej:) ale przecież nie może skoro max jest 110 :)


To jak autor ma być po prawej a BMW nie dotyczy żaden artykuł z kodeksu?

Jedno pytanie jeśli jest obowiązek jazdy po prawej dlaczego Bmw wyprzedzając nagrywającego nie zjeżdża na prawy:) twoim tokiem myślenia w tym momencie powinny zakończyc manewru wyprzedzania.


Duże natężenie ruchu tak na prawdę niewielki zysk czasu dla BMW które chce jechać ponad 140. Dla mnie to żałosne zachowanie mistrza prostej.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 19:08:57

@Mateusz
Nie bardzo pojmuję logikę Twojego myślenia..
Skąd masz informacje ile KM ma ta konkretna 'beemka'?
Dlaczego ciągle upierasz się przy tym, że powinien sobie ich prawym wyprzedzać?

"Jadąc max 140 właśnie taka będzie odległość." Jaka odległość ? od czego/kogo ta odległość?
" Na lewym obowiązuje limit 140 a nie widzi mi się." - Tak? A na prawym ten 'limit' nie obowiązuje ? Skoro ruch jest prawo stronny to jeździmy prawym pasem, a lewy wykorzystujemy do wyprzedzania, następnie wracamy na prawy. Co w tym trudnego ?

" Nikt nie ma obowiązku zjeżdżać komuś kto jedzie ponad limit gdy sam wykonuje manewr wyprzedzania"
Otóż ma obowiązek opuścić pas jak zakończy owy manewr wyprzedzania, żeby nie blokować innych jadących szybciej kierowców.

Zresztą odnosząc się do tego filmiku to nie znamy też prędkości jadących pojazdów więc na jakiej podstawie określasz ile który jechał?
jeden z twoich komentarzy :

"Skoro nie wiesz ile jechał to na jakiej podstawie gadasz o blokowanie lewego skoro autor jedzie szybciej niż w wszystko na prawym." Jest wiele momentów w których autor jedzie sobie lewym, nie wyprzedzając nikogo, ponieważ prawy pas jest pusty. Czyli blokuje On w tym momencie pas lewy.
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 18:40:24

Bmw mmo pewnie 3 literowgo dizla mocnrg nie może poradzić sobie z jakimś 1.7 crdi w kia nie mówiąc o autorze;) byłoby mi trochę wstyd bronić takiej ciapy która wykorzystuje może 6% możliwość auta no wciśnie gaz trzyma kierownice i nawet kierunek włączy
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-03 18:37:13

Jadąc max 140 właśnie taka będzie odległość. A szybciej jechać nie można a skoro nie można to nie może być innych odległości między autami:) a to że jesteś ciapa w 200 knnym bme to cóż;)
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-03 15:56:45

Manewr wyprzedzania powiadasz ? Przez cały filmik przyklejony do lewego wykonuje manewr wyprzedzania ?
jaka różnica ile km ma bmw- to nie on powinien "ogarniać" prawym, tylko ameby z lewego pasa powinny się tam znaleźć a nie cały czas lewym, bo za 2 km będe wyprzedzał...
Oceń komentarz:
+
14
-
SK 359LN 2017-12-03 12:53:49

A bmw ponad 200 i nie potrafi nawet prawym ogarnąć to 1.4 ;) mistrz prostej. Na lewym obowiązuje limit 140 a nie widzi mi się. Nikt nie ma obowiązku zjeżdżać komuś kto jedzie ponad limit gdy sam wykonuje manewr wyprzedzania
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-03 02:04:02

Tak najlepiej wytykać błędy innym swoich nie biorąc pod uwagę...
Panie autorze tego nagrania "co to jest jazda gęsiego na zatłoczonej autostradzie " hmm no własnie też się zastanawiam co to jest. Przez cały filmik prawy pas zajął pan raptem na 8sekund. A okazji było do tego o wiele więcej. Zanim zaczniecie wytykać błedy innym zastanówcie się czy sami ich nie popęlniacie.
Jaśnie panie autorze w polsce jeździmy prawym pasem.
Oceń komentarz:
+
8
-
SK 359LN 2017-12-03 18:48:17

Haa jeżdżę sporo i nie pamiętam kiedy widziałem drogowke na autostradzie. Gdyby było inaczej każdy grzecznie max 140... Nie wiem gdzie ty żyjesz ale wątpię aby jeśli drogowke się znalazła dała komuś mandat za 160...
Oceń komentarz:
+
12
-
SK 359LN 2017-12-03 15:52:33

wyprzedzamy lewym i zajmujemy prawy pas...
A jaką prędkością kto jedzie to już nie wnikam. Jak będe wyprzedzał z prędkoscią 160 to ewentualnie mój portfel będzie płakał a nie twój...
Oceń komentarz:
+
11
-
SK 359LN 2017-12-03 12:55:21

Ale wyprzedzamy lewym max 140
Oceń komentarz:
+
16
-
SK 359LN 2017-12-03 00:47:17

wieś tańczy i śpiewa - mowa o nagrywającym, z czego rechoczesz skrzacie z karynom?
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 13:12:17

Trochę żałosne 200 koni i wlec się za kia bo nawet prawym nie wyprzedzi buahha
Oceń komentarz:
+
16
-
SK 359LN 2017-12-02 23:23:42

tak jak napisal jan kowalski w cywilizowanych krajach kierunek oznacza ze milo by bylo gdybys mi zjechal podkreslam w cywilizowanych krajach do ktorych niby zmierzamy ale mentalnie jestesmy daleko od nich widocznie kierowca bmw wracal z zagranicy i zapomnial ze jest juz w kraju nad wisla a to ze jechal szybko widocznie tak chcial i tyle
Oceń komentarz:
+
10
-
SK 359LN 2017-12-03 13:26:50

No tak ty to wiesz gdy z Jan Kowalski na 3 pasmowej bez limitu swoim matizem jestecie na lewym wracając do polski od baora
Oceń komentarz:
+
16
-
SK 359LN 2017-12-03 12:47:40

W cywilizowanych krajach lewym wyprzedza się max z dozwolone pred
Oceń komentarz:
+
20
-
SK 359LN 2017-12-02 14:21:34

Ty też przyspawany do lewego pasa i zagrożenie powodujesz. Nie umiesz po autostradzie się poroszać nie korzystaj z niej
Oceń komentarz:
+
6
-
SK 359LN 2017-12-02 23:04:17

Oj! nie czepiaj się, ważniejsze są dobre ujęcia... :))
Oceń komentarz:
+
30
-
SK 359LN 2017-12-02 13:14:34

Kolejny jaśnie pan w BMW co nie wie co to jest jazda gęsiego na zatłoczonej autostradzie i myśli że wszyscy powinni mu ustąpić miejsca. Nie wiem co oznacza u niego włączony kierunkowskaz, może chce skręcić w bariere energochłonną.
Oceń komentarz:
+
37
-
SK 359LN 2017-12-29 12:12:10

A żeby ci nagrywajaca gnido wjebali 200 i 5pkt za blokowanie pasa ruchu. Będziesz rechotal ze swoją lafirynda baranim glosem
Oceń komentarz:
+
2
-
SK 359LN 2017-12-28 01:04:23

Zatloczona autostrada? Gdzie bo nie widze? Aaa moze za Toba
...
Naucz sie korzystac z prawego pasa, a nie w szeryfa sie bawisz.
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 359LN 2017-12-16 10:17:18

a tobie co tu nie pasuje ? Boli cię że ma szybszy samochód czy co ? aaaa W szeryfa i regulacje ruchu się bawisz.
Oceń komentarz:
+
17
-
SK 359LN 2017-12-12 09:37:51

Wyślij ten film na komendę, mam nadzieję, że przydzwonią Ci mandat za blokowanie lewego pasa to się nauczysz jeździć zgodnie z przepisami. Jazda gęsiego na autostradzie, chyba się musiałeś mocno w głowę uderzyć, współczuję...
Oceń komentarz:
+
5
-
SK 359LN 2017-12-11 07:48:03

taxi driver, weź i ebnik sie tak porządnie młotkiem w łeb, jeżeli to nie pomoże to zgłoś się do Rybnika na ul. Gliwicką 33. Oni Ci pomogą.
Oceń komentarz:
+
46
-
SK 359LN 2017-12-11 05:16:32

Pan nagrywający powinien po wykonaniu manewru wyprzedzania tira zjechać na prawy pas, a tak blokuje lewy i dochodzi do niebezpiecznej sytuacji, gdzie szybciej jadący pojazd musi bez redukcji prędkości wykonać manewr wyprzedzania prawym pasem. Skoro pana nagrywającego wyprzedził ktoś prawym pasem, to dalej nie wpadł na to, że jedzie lewym i blokuje?
Oceń komentarz:
+
15
-
SK 359LN 2017-12-10 17:36:02

Prawdę mówiąc to przez pierwsze 30s właściciel kamerki nikogo nie wyprzedzał więc zgodnie z naszym kodeksem ruchu drogowego powinien zjechać na prawy pas.
Oceń komentarz:
+
18
-
SK 359LN 2017-12-06 22:05:42

Biedak w aucie z kamerą tak samo. Blokowanie lewego pasa = 200zł i 5 pkt.
Oceń komentarz:
+
21
-
SK 359LN 2017-12-06 16:17:20

az ty masz w glowei narabane, jak nie potrafisz jezdzic po polskic drogac to na rower sie przesiadz. Jazde gesiego to sobie uprawiaj na prawym pasie, lewy sluzy do wyprzedzania
Oceń komentarz:
+
30
-
SK 359LN 2017-12-02 22:57:58

Jan Polok,
może i tak tylko w Niemczech nikt nie blokuje lewego pasa i "Polska hołota" również. A z tym kierunkiem to faktycznie przesadził.
Oceń komentarz:
+
55
-
SK 359LN 2017-12-02 18:48:02

Do Jam Kowalski, w Niemczech tak jeździ penerstwo i jest przez Bundespolizei ścigane i surowo karane. W Polce jeździ tak hołota drogowa. Kierunkowskaz służy do sygnalizowanoa zmiany pasa ruchu a nie do onanizmu.
Oceń komentarz:
+
62
-
SK 359LN 2017-12-02 18:26:52

Do nagrywającego, oznacza to, że go blokuje i ma spier....ać na prawy pas, tak sygnalizuje się w cywilizowanych krajach np. w Niemczech, ale skąd masz to wiedzieć bo na co dzień jeździsz wiejskimi drogami a na tej drodze znalazłeś się bo zabłądziłeś.
Oceń komentarz:
+
29
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w grudniu

  1. WU 3727F
  2. ELE 1AS7
  3. W0 NDUPA
  4. EL 9V118
  5. SC 293CY
  6. SY 5824A
  7. SBE 2228A
  8. CT 5145Y
  9. TK 2502U
  10. WPU 37090

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »