Tablica rejestracyjna K1BUDDA
Województwo małopolskie

Oceń kierowcę

2499
2914
  • Numer 5 w rankingu najlepszych kierowców w lipcu 2023
  • Numer 6 w rankingu najlepszych kierowców w styczniu 2023
  • Numer 6 w rankingu najgorszych kierowców w kwietniu 2020
  • Numer 7 w rankingu najlepszych kierowców w listopadzie 2019

Komentarze

K1 BUDDA 2023-09-11 01:15:26

Nowa supra mk5 to Bangla policja będzie gonić to but w podłogę i nie ma ogonu polecam mega miły pomocny i z wielkim sercem młody mężczyzna
Oceń komentarz:
+
14
-
K1 BUDDA 2023-08-20 12:17:54

Fajny ziom
Oceń komentarz:
+
13
-
K1 BUDDA 2023-08-18 03:51:35

Jakiś gościu wyszedł z Lamborghini Huracan STO na środku autostrady zaczął srać a potem rozsmarował gówno na całą autostradę uważajcie na niego bo rzuca gównem w innych kierowców
Oceń komentarz:
+
43
-
K1 BUDDA 2023-09-05 16:22:11

Spi***alaj to spoko gość

Oceń komentarz:
+
8
-
K1 BUDDA 2023-08-30 23:01:45

Wysrała to Cię matka przy porodzie, bo niemożliwe żeby taki imbecyl wyszedł tradycyjną metodą.
Oceń komentarz:
+
15
-
K1 BUDDA 2023-07-27 10:36:52

K1 BUDDA na światłach wybiegl z auta zesral sie i nie podcierajac dupy wsiadl do auta
Oceń komentarz:
+
59
-
K1 BUDDA 2023-07-23 13:45:37

Kolejny debil
Oceń komentarz:
+
88
-
K1 BUDDA 2023-12-12 21:49:02

Mówisz o sobie
Oceń komentarz:
+
1
-
K1 BUDDA 2023-11-26 15:47:29

Mówisz o sobie
Oceń komentarz:
+
3
-
K1 BUDDA 2023-08-10 19:47:35

Pies Cię jebał
Oceń komentarz:
+
32
-
K1 BUDDA 2023-07-16 14:36:10

Bananowe życie
Oceń komentarz:
+
42
-
K1 BUDDA 2023-08-14 13:42:09

Wujek ci baba do dupy wkładał
Oceń komentarz:
+
1
-
K1 BUDDA 2023-05-28 19:56:00

Bananowe życie i wszystkie filmy Buddy obejrzane
Oceń komentarz:
+
56
-
K1 BUDDA 2023-05-27 00:18:25

2137 like
Oceń komentarz:
+
67
-
K1 BUDDA 2023-05-25 15:50:43

kolejny ciaparitto panoszy sie w kraju ze swoja religia!!!
Oceń komentarz:
+
77
-
K1 BUDDA 2023-08-10 09:01:21

Jak nie lubisz katolików to mam nadzieję że się kiedyś na wrócisz a jak myślisz że budda to od tego boszka to on ma podobne nazwisko i z tad ta ksywa
Oceń komentarz:
+
14
-
K1 BUDDA 2023-08-04 21:33:36

spierdalaj
Oceń komentarz:
+
22
-
K1 BUDDA 2023-07-23 15:07:27

To ksywa od nazwiska i jic wspólnego z żadną religią matołku
Oceń komentarz:
+
64
-
K1 BUDDA 2023-01-02 04:47:39

Debil!!!!
Oceń komentarz:
+
126
-
K1 BUDDA 2023-08-10 19:49:22

Cię zrobił bez gumy
Oceń komentarz:
+
23
-
K1 BUDDA 2023-07-16 14:36:47

Debile to Ty jesteś
Oceń komentarz:
+
77
-
K1 BUDDA 2022-11-15 15:13:01

widac ze bogatych starych ma pls przewiez mnie
Oceń komentarz:
+
132
-
K1 BUDDA 2023-08-10 09:02:14

Ma biednych rodziców on na wszystko zapracowal
Oceń komentarz:
+
23
-
K1 BUDDA 2023-05-28 17:50:09

Jego ojciec nie żyje a matka ma amnezję
Oceń komentarz:
+
79
-
K1 BUDDA 2022-06-29 14:55:43

Mega miłym gość widać że bogatego ojca ma.
Oceń komentarz:
+
106
-
K1 BUDDA 2023-12-12 21:50:36

Nie ma.
Oceń komentarz:
+
2
-
K1 BUDDA 2023-05-28 17:09:41

W wywiadzie duży w maluchu budda mówił że jego ojciec zmarł na ławce
Oceń komentarz:
+
66
-
K1 BUDDA 2021-08-18 19:30:20

Bananowe życie
Oceń komentarz:
+
52
-
K1 BUDDA 2021-07-01 17:50:12

Bardzo denerwuje mnie to że nie jeździł blisko mojej miejscowości
Oceń komentarz:
+
64
-
K1 BUDDA 2021-05-18 21:47:02

Spoko gość
Oceń komentarz:
+
116
-
K1 BUDDA 2021-05-17 13:46:45

no elo jestem budda tv
Oceń komentarz:
+
26
-
K1 BUDDA 2023-05-26 20:06:41

No tak ty jesteś mną
Oceń komentarz:
+
0
-
K1 BUDDA 2021-04-19 13:43:44

kiedyś nie miał teraz ma
Oceń komentarz:
+
88
-
K1 BUDDA 2021-03-18 13:42:33

bardzo dobry kierowca sra przez okno na s3
Oceń komentarz:
+
48
-
K1 BUDDA 2021-03-03 23:00:03

Chciałbym byc jak on ale nigdy nie bede
Oceń komentarz:
+
70
-
K1 BUDDA 2023-06-15 23:00:43

real bracie
Oceń komentarz:
+
15
-
K1 BUDDA 2020-12-16 19:05:42

Bardzo dobry kierowca!
Oceń komentarz:
+
61
-
K1 BUDDA 2020-10-21 15:53:50

Najlepszy kierowca
Oceń komentarz:
+
55
-
K1 BUDDA 2020-10-07 23:46:15

przegrałem z jego rs 6 na swiatłach
Oceń komentarz:
+
59
-
K1 BUDDA 2020-10-12 07:16:34

Jak się jeździ rowerem, to nie dziwne.
Oceń komentarz:
+
103
-
K1 BUDDA 2020-10-04 11:04:28

Ma takiego małego fiutka jak tłok z A45. Seks z nim to była porażka nie polecam :D
Oceń komentarz:
+
72
-
K1 BUDDA 2020-09-23 12:20:39

Wyruchalem go na światłach
Oceń komentarz:
+
75
-
K1 BUDDA 2023-08-05 18:43:06

Zapomniałeś powiedzieć że on miał zgaszony silnik
Oceń komentarz:
+
8
-
K1 BUDDA 2020-10-21 15:54:58

Chyba on Ciebie haha
Oceń komentarz:
+
73
-
K1 BUDDA 2020-09-13 15:06:35

troche nie odpowiedzalny
Oceń komentarz:
+
42
-
K1 BUDDA 2020-09-11 02:25:45


i tyle
Oceń komentarz:
+
36
-
K1 BUDDA 2020-08-27 20:37:08

Brak pojęcia do jazdy i zero myślenia
Oceń komentarz:
+
72
-
K1 BUDDA 2020-08-21 01:05:04

Hejtuje jego rs3
Oceń komentarz:
+
60
-
K1 BUDDA 2020-08-10 15:27:44

Rs3 lepsze
Oceń komentarz:
+
38
-
K1 BUDDA 2020-07-29 20:20:40

Sztos kierowca ścigał się że mną na światłach
Oceń komentarz:
+
66
-
K1 BUDDA 2020-07-05 12:36:42

Wyprzedza poboczem i hamuje mnie do zera. Polecam
Oceń komentarz:
+
35
-
K1 BUDDA 2020-06-22 13:04:53

Sztosik kierowca
Oceń komentarz:
+
44
-
K1 BUDDA 2020-06-21 02:47:06

Spoko kierowca
Oceń komentarz:
+
40
-
K1 BUDDA 2020-06-16 23:52:54

Wszystko elegancko nie mam zarzutów no wielki +
Oceń komentarz:
+
47
-
K1 BUDDA 2020-06-10 16:08:27

Spoko kierowca.
Oceń komentarz:
+
34
-
K1 BUDDA 2020-05-27 16:31:37

Bardzo dobry kierowca
Oceń komentarz:
+
49
-
K1 BUDDA 2020-05-18 13:10:26

Kierowca który bardzo dobrze potrafi opanować swój mocny samochód
Oceń komentarz:
+
54
-
K1 BUDDA 2019-11-06 19:13:26

Miły pan z pięknego A45 . Polecam kierowcę
Oceń komentarz:
+
155
-
K1 BUDDA 2020-06-08 22:41:13

A to je Jeszce petronas
Oceń komentarz:
+
40
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w lutym

  1. G8 RAFAL
  2. WPI 8017C
  3. SG 620AS
  4. C2 ARTEX
  5. C7 GOLDN
  6. PNT 12273
  7. L1 DEMON
  8. SK 456UP
  9. SH 4573E
  10. WE 4AA42

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »