Tablica rejestracyjna GD7530U
Województwo pomorskie
Powiat Gdańsk (miasto)

Oceń kierowcę

12
109

Komentarze

GD 7530U 2016-03-16 13:37:26

Przyjacielu wykorzystuj swoje zawieszenie w terenie, tam możesz sobie pofolgować... most to nie pole, progi zwalniające to nie nierówności po oraniu...
Oceń komentarz:
+
2
-
GD 7530U 2016-03-16 11:03:16

Też jestem zdania, że nie ma tam niczego niezgodnego z prawem.

Gość korzysta z tego co ma - wysokiego zawieszenia i świadomości, że samochód nie rozleci się po przejechaniu z dozwoloną prędkością przez próg zwalniający. Bo właśnie w tym problem - to są progi zwalniające, a autor (a przede wszystkim audi jadące przed autorem) traktują je jako progi... Zatrzymujące.

Przed wjazdem na most jest informacja o ograniczeniu prędkości do 20km/h - i z taką prędkością wg prawa można legalnie przejeżdżać tak przez progi zwalniające, jak i przez cały most.

Poza tym, zgadzam się z qweq - on na nikim nie wymusił pierwszeństwa. Ruszał i za pierwszym razem wyprzedził, natomiast za drugim razem ominął samochody na tyle sprawnie, że nikt z naprzeciwka nie musiał hamować, bo... samochody z naprzeciwka też jechały znacznie poniżej dozwolonej prędkości.
Oceń komentarz:
+
5
-
GD 7530U 2016-03-18 19:12:52

W jaki sposób możesz wyprzedzić samochód jeżeli znaki mówią, że masz zachować 30 metrów odległości od pojazdu poprzedzającego ? Teleportacja ? Przepisy obowiązują każdego.
Oceń komentarz:
+
2
-
GD 7530U 2016-03-17 19:11:58

Panowie, argumenty.

Równie dobrze możecie pisać, że ziemia jest płaska, a osobę która argumentami popiera to, że tak nie jest - opisać tak jak zrobił to @koper.

Ja już obaliłem tutaj kilka teorii, bo znam temat i jestem go pewien, więc wiem co odpowiadać, włącznie z kwestiami w tej sprawie stricte prawnymi. Ale już Blurman wielokrotnie zmieniał zdanie i zaczął się w tym chyba plątać, a de facto nie ma się w czym plątać...

Teraz to jest rozmowa na zasadzie rozmowy dwóch pięciolatków:
-"Marcin jest głupi"
- Ale dlaczego?
- "Bo tak!"
Oceń komentarz:
+
1
-
GD 7530U 2016-03-17 18:45:37

@koper, masz rację, kończę tę bezproduktywną dyskusję.
Oceń komentarz:
+
5
-
GD 7530U 2016-03-17 17:50:50

@blurman nie dyskutuj z nim, szkoda czasu. to jest typ człowieka, który na wszystkim się zna i za wszelką cenę będzie udowadniać, że to on ma rację a nie ty.
Oceń komentarz:
+
5
-
GD 7530U 2016-03-17 13:46:53

A gdzie niby napisałem, że nie znasz przepisów?

Widzę, że znasz, widać że formułki wykuć każdy może, ale z ich interpretacją jest gorzej. A poza tym, że ktoś przejeżdża ileś tam set kilometrów oznacza tylko, że ma taką pracę a nie że jest mistrzem kierownicy.
Oceń komentarz:
+
1
-
GD 7530U 2016-03-17 12:33:22

Istotny to jest kontekst całej konkretnej sytuacji. Gdyby te samochody pędziły 200km/h to każde zmniejszenie prędkości mogłoby być istotne, bo czasu na reakcję właściwą (czyli użycie hamulców) nie ma właściwie w ogóle (wiesz ile wynosi średni czas reakcji człowieka na jakiekolwiek nagłe zdarzenie i ile metrów pokonuje wtedy samochód w zależności od prędkości?). Tutaj, nawet gdyby zaszła potrzeba hamowania, to nastąpiłaby zmiana prędkości z (Strzelam) 5km/h do 4km/h czyli de facto zdjęcie nogi z gazu. A ja dalej uważam, że nie było tam żadnego hamowania, bo przy powolnym toczeniu się nie ma takiej potrzeby w tej konkretnej sytuacji.

Pan Policjant raczej nie musi mi niczego tłumaczyć, bo znam przepisy doskonale, w odróżnieniu od Ciebie, co już kilkukrotnie podczas tej dyskusji pokazałeś. Tylko, że ja przejechałem przez ostatnie kilka lat paręset tysięcy kilometrów po całej Europie bez jakiejkolwiek kolizji/wypadku, czy nawet obcierki, a Ty prawdopodobnie nie masz prawa jazdy, co również można wywnioskować z Twoich wpisów.

Najpierw samochód się zatrzymał, następnym razem tylko zwolnił, innym razem nie wiesz gdzie niby są zapisane przepisy, a potem jeszcze tekst o Policjancie. A, zapomniałem - pisałeś też, że się ośmieszam bo nie znam przepisów i mam o tym poczytać :-) Gratuluję, bardzo merytoryczne wypowiedzi.
Oceń komentarz:
+
0
-
GD 7530U 2016-03-17 11:59:31

Pewnie prędzej czy później...ale raczej prędzej pan policjant ci wytłumaczy co to jest istotna zmiana prędkości i jak mało istotna przy wymuszeniu może ona być.
Oceń komentarz:
+
2
-
GD 7530U 2016-03-17 11:46:27

@Blurman

Chłopie, a gdzie to może być napisane? W ustawie Prawo o Ruchu Drogowym (tzw. kodeks drogowy).

Na Boga, to Ty swoje informacje na temat zasad ruchu drogowego skąd bierzesz? Wymyślasz je sobie? Prawo jazdy kupiłeś?
Oceń komentarz:
+
0
-
GD 7530U 2016-03-17 11:40:02

cytat: "Wg mnie nie zwolnił, a już na pewno nie była to "istotna zmiana prędkości", jak to reguluje kodeks ruchu drogowego. I tyle, nie ma co filozofować.

Problem polega na tym, że gubisz się trochę w tych swoich komentarzach, tak jakbyś dopiero przed ich napisaniem szukał odpowiednich podstaw prawnych."

...to ty się gubisz, do wymuszenia nie musi być istotnej zmiany prędkości, niby gdzie to jest napisane????...wystarczy że gość będzie zmuszony d zdjęcia nogi z gazu lub lekkiego naciśnięcia hamulca.

Proszę, nie pisz już więcej, bo się ośmieszasz.
Oceń komentarz:
+
4
-
GD 7530U 2016-03-17 11:31:54

Wg mnie nie zwolnił, a już na pewno nie była to "istotna zmiana prędkości", jak to reguluje kodeks ruchu drogowego. I tyle, nie ma co filozofować.

Problem polega na tym, że gubisz się trochę w tych swoich komentarzach, tak jakbyś dopiero przed ich napisaniem szukał odpowiednich podstaw prawnych.
Oceń komentarz:
+
1
-
GD 7530U 2016-03-17 11:03:48

Na samym końcu auto może sie nie zatrzymało ale wyraźnie zwalania ...a to już jest wymuszenie i ne ma co filozofować.
Oceń komentarz:
+
2
-
GD 7530U 2016-03-17 10:12:23

Który samochód się zatrzymał?
Na pewno oglądamy ten sam film?
Oceń komentarz:
+
1
-
GD 7530U 2016-03-17 10:04:32

Proszę bardzo panie Bartek: wjechanie na pas ruchu dla ruchu w przeciwnym kierunku i spowodowanie zatrzymania auta jadącego z przeciwka (klasyczna czołówka).....wystarczy?
Oceń komentarz:
+
0
-
GD 7530U 2016-03-17 09:43:14

Panie blurman, ja doskonale znam 3 przypadki, w których może być mowa o nieustąpienia pierwszeństwa przejazdu.

Ale czy Ty je znasz? Jeśli tak, to powiedz proszę, który z nich tutaj wystąpił.
Oceń komentarz:
+
2
-
GD 7530U 2016-03-16 20:05:38

Panie Bartek, przeczytaj sobie na czym polega wymuszenie pierwszeństwa a dopiero wówczas upubliczniaj swoje teorie.
Oceń komentarz:
+
2
-
GD 7530U 2016-03-16 19:46:22

@jag
Pod jednym nickiem nie potrafisz pisać? Wstydzisz się?
Oceń komentarz:
+
2
-
GD 7530U 2016-03-16 18:04:17

każdy może mieć swoje zdanie, nawet kro... bartek.
Oceń komentarz:
+
2
-
GD 7530U 2016-03-16 14:36:03

@przecinek (?)

Który przepis mówi o tym, że nie można wyprzedzać na mostach i wiaduktach? Czy jadąc autostradą, w momencie w którym zaczyna się wiadukt/most - chowasz się grzecznie na prawy pas? Poważny jesteś?

Można faktycznie doczepić się do kierunkowskazu. Ale autora nagrania nie boli brak użycia kierunkowskazu tylko to, że ktoś go wyprzedził.

@blurman
Skoro się tu udzieliłeś (nie pisząc niczego konstruktywnego), to Twój wpis ewidentnie mówi prawdę.
Oceń komentarz:
+
4
-
GD 7530U 2016-03-16 11:38:18

Każdy może mieć swoje zdanie, nawet krowa.
Oceń komentarz:
+
3
-
GD 7530U 2016-03-15 18:59:18

IDJOTA co tu więcej pisać
Oceń komentarz:
+
3
-
GD 7530U 2016-03-15 17:06:13

Ale w czym problem?
Gość jedzie normalnie, podczas gdy inni kierujący bojąc się o to że niesprawne trupy się rozpadną poruszają się niezgodnie z prawem z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym.

Nikomu nie wymusił, bo jadący z przeciwka również jedzie 5km/h i nie musi hamować.
Oceń komentarz:
+
9
-
GD 7530U 2016-03-14 23:24:22

Ale o co chodzi? Gościu tylko omija parkujące na moście pojazdy...
Oceń komentarz:
+
50
-
GD 7530U 2016-06-05 08:02:30

Sam jesteś parkujący i slepy
Oceń komentarz:
+
0
-
GD 7530U 2016-03-15 07:08:57

Gdyby tylko je wyprzedzał, to by było w porządku, bo przecież ma większy samochód, którym łatwiej i szybciej pokonać nierówną nawierzchnię. Ale on wymusza na innych swoje porządki. Pcha się na sąsiedni pas, mimo że ktoś jedzie z naprzeciwka.
Oceń komentarz:
+
13
-
GD 7530U 2016-03-14 21:58:53

duże auto, mały wacek
Oceń komentarz:
+
23
-
GD 7530U 2016-03-15 10:35:46

W trójmieście niestety tak już mają.
Oceń komentarz:
+
5
-
GD 7530U 2016-03-14 21:42:31

Oceń komentarz:
+
43
-
GD 7530U 2016-06-05 08:03:14

Wiochmen i jego sztuka wyprzedzania na kilku metrach.
Oceń komentarz:
+
1
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w styczniu

  1. WPR 95819
  2. AP7684EB
  3. AB9206KC
  4. W0 AZDUS
  5. F9 MILAN
  6. BA6969CO
  7. WM 5818T
  8. AC9777AE
  9. WE 4AA42
  10. AA5325HA

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »