Lemi to mnie rozbawiles teraz. On się włączał i powinien wykorzystać pas rozbiegowy, żeby nabrać prędkości, nie powinien przekraczać w żadnym wypadku linii ciągłej. A juz mega głupota było wbijać się z małą prędkością na lewy skrajny pas który z założenia jest pasem najszybszym.
Pas zmieniłem po zakończeniu wyprzedzania, a gdy zauważyłem, że samochody chcą się włączyć to od razu zjechalem na lewy żeby im to umożliwić. Zauważ że ja już byłem na lewym pasie gdy Volvo dopiero na niego wyjeżdżało. Przy takich manewrach powinien patrzeć w lusterka.
Do wszystkich niedouczonych, a mianowicie,
nagrywający nie ma obowiązku w tym przypadku włączenia lewego kierunku, ale natomiast jeżeli jechałby prosto w podporządkowaną ma obowiązek włączyć prawy kierunek, informując zamiar zjazdu z drogi z pierwszeństwem. Jednak włączenie lewego kierunku w tym przypadku i podobnym nie jest "wadą" lecz dodatkową informacją i wypada sygnalizować a szczególnie w ograniczonej widoczności czy w nocy(informacji nigdy za wiele) i tyle w temacie
Dla wszystkich, którzy mają jeszcze jakiś problem z usłyszeniem kierunkowskazu, podejmę temat z innej strony:
Droga z pierwszeństwem posiada ruch w obu kierunkach. Ja jadąc widziałem tą niezrównoważoną babę, natomiast jadący główną od drugiej strony, mają zerową widoczność w lewą stronę. Już Wam lepiej, czy nadal coś nie tak?
Odwalcie się