Tablica rejestracyjna KR6J802
Województwo małopolskie
Powiat Kraków (miasto)
Pojazd: FORD FOCUS HATCHBACK 14-

Oceń kierowcę

52
104

Komentarze

KR 6J802 2017-09-29 18:41:13

Ten kierowca jednak z czasem się niczego nie uczy...
Oceń komentarz:
+
2
-
KR 6J802 2017-10-05 07:41:46

Byłem, powiedzieli że nie ma znaczenia, musi być tylko liczba dodatnia.....a krisa i nagrywającego nie przyjęli i to jest zastanawiające :-)
Oceń komentarz:
+
0
-
KR 6J802 2017-10-04 18:46:56

Idź i zapytaj - może ciebie przyjmą :)
Oceń komentarz:
+
0
-
KR 6J802 2017-10-03 18:51:51

Jaki trzeba mieć IQ, żeby przyjęli do drogówki?
Oceń komentarz:
+
1
-
KR 6J802 2017-09-30 09:15:36

Mógłbyś napisać co dokładnie jest na nagraniu - wiedziałbym na co od razu zwracać uwagę.
Ale spoko - widać o co chodzi (obejrzałem też poprzednie nagranie).
Kierowca forda:
- blokuje lewy pas (jedzie o wiele dłużej lewym niż potrzeba) [100 zł i 1 pkt]
- zmienia pas bez kierunkowskazów [250 zł i 2 pkt]
- przekracza prędkość [~20 kmh czyli 200 zł i 4 pkt]
- nie utrzymuje swojego pasa ruchu (0:31) [nie wiem ile jest za to mandatu]
- tailgatuje (ile on miał 1-2 metry do tego auta przed nim przy 130 kmh?) [niebezpieczna jazda? do 500 zł?]
- kolejny raz blokuje lewy pas mając pół kilometra prawego pasa wolnego [100 zł i 1 pkt].

To by było na tyle - dupy nie urywa (max 1000 zł i 8 pkt) :)
Oceń komentarz:
+
1
-
KR 6J802 2017-07-17 14:00:33

Zasadniczo to nie ma znaczenia czy ten z tyłu jedzie 100 czy 200 km/h.
Zmieniając pas ruchu masz obowiązek USTĄPIĆ PIERSZEŃSTWA jadącemu tym pasem na którym wjeżdżasz.
A ustąpienie pierwszeństwa wg. definicji to m.in. niezmuszenie kierującego do istotnej zmiany prędkości.

Tyle w temacie przepisów - wymusiłeś zwyczajnie pierwszeństwo.
Czy to jest od razu powód do trąbienia, to bym nie powiedział, natomiast zdecydowanie za Twój manewr taryfikator przewiduje konkretne kwoty i punkty,
Oceń komentarz:
+
8
-
KR 6J802 2017-07-19 21:40:39

Michał Twoje zdanie nie ma nic do rzeczy. Liczą się przepisy ruchu drogowego. qazq dobrze pisze. Przeczytajcie przepisy, a potem wymyslijcie swoje wypociny.
Oceń komentarz:
+
2
-
KR 6J802 2017-07-18 08:36:29

Taryfikator przewiduje konkretne punkty za uporczywą jazdę lewym pasem, za użycie sygnału dźwiękowego bez powodu (zajechania nie było) i za przekraczanie prędkości.
Przed mercem były inne auta - matołek z Krakowa i tak musiał zwolnić - nie dostosował prędkości do warunków (innych aut) na drodze - możliwe, że celowo przyspieszył jak zobaczył kierunkowskaz merca (widać, że odskakuje od aut za nim).
Moim zdaniem merc pojechał 100% przepisowo a Krakowiak powinien dostać sowity mandat za chamską i nieprzepisową jazdę!
Oceń komentarz:
+
8
-
KR 6J802 2017-07-16 23:33:51

jestem jednym z "popierniczaczy" po trójmieście bo zawód mam jeżdżący, przysiadłem jednak i obejrzałem wszystkie filmiki tego gościa. To w jaki sposób przystępuje do manewrów wyprzedzania na obwodnicy, czy też na estakadzie - to bardzo niebezpieczne zachowanie. Ciężarówka jedzie max 90 km/h gość miga i zmienia pas ruchu a następnie powolutku wyprzedza - w miejscu gdzie dopuszczalna prędkość to 120 km/h. Ma może 95/100km/h - zwyczajnie zajeżdża drogę innym. Estakada to inna jeszcze filozofia - zwyczajnie wszyscy tam zapieprzają choć ograniczenie do 90 a potem 70 i 50 ale zbieranie się 3 min by dokonać manewru wyprzedzania - na jednym z filmów gość wręcz burakowato zajeżdża drogę pomocy drogowej.
Oceń komentarz:
+
3
-
KR 6J802 2017-07-18 19:31:09

Niestety zobacz sobie z kiedy są zdjęcia gogle StreetView zanim będziesz chciał podważyć to co mówię ci jako mieszkaniec Gdyni...
Podpowiem Ci - zdjęcia są z 2013 roku a od 2016 wprowadzono na całej Gdyńskiej obwodnicy ograniczenie 100 kmh.
Wiec nie wypowiadaj się zanim nie jesteś pewien, że kolejny raz wyjdziesz na idiotę.
Oceń komentarz:
+
7
-
KR 6J802 2017-07-18 10:04:11

no chyba nie
na niektórych odcinkach w rejonie Gdyni jest ograniczenie 100 km/h, w pozostałych jest normalne 120 km/h ekspresówki (w tym za Estakadą Kwiatkowskiego)

każdy to sobie może sprawdzić na google street view...ew. zadzwonić do GDDiA

więc jak nie patrzysz na znaki to się wsiadaj do samochodu i nie wypowiadaj się publicznie
Oceń komentarz:
+
6
-
KR 6J802 2017-07-17 20:54:09

Baranie, piszesz o przepisowej jeździe i podpisujesz się GA? Popierdo@liło cię do reszty, albo oczy masz w du@pie, jak nie widzisz jak jeżdżą Gdynianie....przepisowa jazda?...koń by się uśmiał. Nikt obcy nie musi przyjeżdżać do Gdyni ...sami się pozabijacie.
Oceń komentarz:
+
6
-
KR 6J802 2017-07-17 08:59:46

W Gdyni na obwodnicy jest ograniczenie do 100 a nie 120 kmh.
Na Estakadzie jest ograniczenie do 50 i 70 (nigdzie do 90).
Zapewne wszystko inne co napisałeś jest takim samym kłamstwem :)
Kakus niech sobie w Krakowie zapierdala - przyjeżdża do Trójmiasta to ma jechać kulturalnie i przepisowo.
Chce kogoś zabić? Niech zabija swoich - amy dość korków na obwodnicy z powodu tych co jadą "szybko i bezpiecznie" a później odklejają ich 3-4 godziny z barierek.
Komuś się nie podoba ograniczenie do 100 kmh - niech wypierdala do Krakowa!
Oceń komentarz:
+
5
-
KR 6J802 2017-07-16 21:29:19

Typowy lamus jadący lewym pasem. Zjedzie tylko jak go prawie zepchniesz. Przez takich debili mamy tak mało płyny ruch. Powinien grzecznie dojechać prawym pasem do merca wyprzeda właściwie tira bo w tym czasie merc wykonałby większość manewru wyprzedzania. Wtedy ta krakowska psiuta mogłaby obu wyprzedzić. Jednak do tego trzeba mieć rozum i zwykła kulturę.
Oceń komentarz:
+
4
-
KR 6J802 2017-07-16 20:49:25

A całej dyskusji winno jedno (nie wiadomo po co) trąbnięcie :D
Oceń komentarz:
+
13
-
KR 6J802 2017-07-16 19:08:45

tak jak pisalem bylo wymuszenie przez nagrywajacego. wymuszenie jest nawet wtedy jak musze zwolnic o 1km.
Oceń komentarz:
+
15
-
KR 6J802 2017-07-16 22:51:41

masz racje kolego jezeli kierujacy spowoduje u innego kierujacego rekacje np kierownica hamulec jest to wymuszenie.
Oceń komentarz:
+
4
-
KR 6J802 2017-07-16 18:02:54

O k...a. Tak wydumanego przypadku jeszcze tutaj nie widziałem. O co cała piana?
Oceń komentarz:
+
5
-
KR 6J802 2017-07-16 22:53:21

mozesz i jechac 200 nie mozesz wyskakiwac przed maske
Oceń komentarz:
+
3
-
KR 6J802 2017-07-16 18:48:14

to żadne wymuszenie, z tego co rozumiem koleś w fordzie jechał o wiele powyżej prędkości dopuszczalniej (tam jest 100 ze względu na profil drogi).

To jest obwodnica 3miasta, tam jest tyle samochodów że w inny sposób z prawego pasa nie wrócisz na lewy. Ostatnio padł rekord "101 tys. 200 samochodów przejechało jednego dnia Obwodnicą Trójmiasta

Czytaj więcej na:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Padl-nowy-rekord-natezenia-na-Obwodnicy-Trojmiasta-n114739.html#tri"
Oceń komentarz:
+
8
-
KR 6J802 2017-07-16 17:35:27

Znowu jakiś szeryf z kamerką :D Tak się dzieje gdy cię nie przyjmują do policji ;)
Oceń komentarz:
+
9
-
KR 6J802 2017-07-15 20:41:32

To niby było wymuszenie???? Mnie ostatnio pajac w Passacie wyjechał przed sam nos, bo właśnie wyprzedza. Rzadko daję długimi po lusterkach, ale nie wytrzymałem. Tutaj w zasadzie kompletnie nic się nie stało - miejsca w trzy d... . A że panisko z Krakowa jedzie i nie widzi za stosowne zwalniać, to już trudno, niech se trąbi, droga jest dla wszystkich.
Oceń komentarz:
+
20
-
KR 6J802 2017-07-16 10:51:40

Tak, było.
"Panisko zwalniać"? To jest dobre :D Czyli sam jesteś panisko bo nie widzisz za stosowne zwalniać.
Dawno się tu nikt tak samemu niezaorał w 3 zdaniach :D
Oceń komentarz:
+
14
-
KR 6J802 2017-07-15 18:38:43

Każdy z mędrców widzi co chce w tej dyskusji...
Dla tych co się ze mną burzą, że odległość ponad 100m itp...
2:31 krakus jest na wysokości słupka. I jeśli nie po czasie ich zbliżenia to proszę po długości lini. P-1a określa długość lini dla takiej drogi na 8m przerwy i 4m białej lini. Zerknijcie na obrazek. Wychodzi 54m. Więc jasne pomyliłem się o 4. Mea culpa.

Więc nie ma uja, że nie było wymuszenia :) Przy różnicy 30km przebycie tej odległości to 5 sek. Przy różnicy 60km to 2,5sek więc sorry, ale każdy kto tu twierdzi, że nie ma problemu to życzę mu takich wymuszających patałachów jak najwięcej.
Oceń komentarz:
+
0
-
KR 6J802 2017-07-16 20:47:57

Niestety nie ma definicji istotnej zmiany prędkości, ale jeśli krakus musiał wyhamować o 60km/h do tych 100km/h, o których mówi autor, to prędkość zmieniła się o 40% a to już jest istotna zmiana.
Oceń komentarz:
+
3
-
KR 6J802 2017-07-16 18:48:06

Proszę podać obliczenia. Skąd te 5 s i 2.5 s.

A więc .. załóżmy, że rzeczywiście dzieli te pojazdy 56m. Załóżmy także, że pojazdy poruszają się ruchem jednostajnym, także miejsce spotkania w punkcie kolizyjnym
Droga jaką pokonają oba samochody wynosi:
s1 - Droga pokonana przez samochód szybszy
s2 - Droga pokonana przez samochód wolniejszy

s' = 56m
s1 = s2 + s'


s1 = V1 * t
s2 = V2 * t

gdzie
V1 - szybkość szybszego samochodu
V2 - szybkość wolniejszego samochodu
dodatkowo zakładając różnicę odpowiednio 30km/h a także 60 km/h pomiędzy tymi samochodami (V')

V1 = V2 + V'

Zatem

V1 * t = V2 * t + s'
(V2 + V') * t = V2 * t + s'
(V2 + V') * t - V2 *t = s'
t(V2 + V' - V2) = s'
ostatecznie czas do spotkania wynosi
t = s' / v'
Zatem dla szybkości względnej 30 km/h => 8.34 m/s czas ten wynosi
6,71s
A dla szybkości względnej 60 km/s => 16,68 m/s
3,36 s
Zatem wynik jest o ponad sekundę większy. Podane wartości były mniejsze o 25%
No chyba że popełniłem gdzieś błąd.

Dyskusja nad wynikiem.
Należy pamiętać, iż prędkość mniejszego pojazdu się zwiększa, natomiast prędkość szybszego pojazdu nie powinna się zmniejszać,
zatem czas ten powinien ulec zwiększeniu. Obliczenia będą jednak poprawne, jeżeli przyjmiemy zapas 12 m zapasu pomędzy samochodami, ale autor o tym nie wspomniał
Druga sprawa:
Zakładając, że rzeczywiście pojazd szybszy będzie poruszał się o 60km/h więcej to i tak i tak musiałby hamować gdyż prędność na lewym pasie nie jest aż o 60km/h większa.
A wręcz w pewnym momencie prędkość na lewym pasie białego vana była zbliżona do prędkości wolniejszego samochodu. Zatem i tak i tak samochód ten musiałby hamować. Zwiększyłby się jedynie czas hamowania. Zresztą kilka metrów dalej widać jak hamuje.
Jakie są wnioski? Prędkość samochodu szybszego była zdecydowanie za duża jak na panujące na drodze warunki.
O wolniejszym samochodzie nie będę się wypowiadał, jednakże moim zdaniem takie sytuacje to codzienność. Doświadczenie nauczyło mnie że należy uważać jeżeli samochód osobowy znajduje się przed tirem. Gdyż nie oszukujmy się tiry jeżdżą wolno bo muszą. Należy również pamiętać o dozwolonej prędkości maksymalnej.
Kierowca który jedzie 150km/h, przy ograniczeniu do 100 km/h i dość dużym ruchu, jest też współwinny wypadku ( nieoficjalnie ). Wiem wiele osób już teraz zaminusuje mój post, ale taka jest prawda.
Jeśli chcesz jechać szybciej, ok.. jak policja cię nie złapie to prosze, ale pamiętaj, że jeżeli byłby wypadek i zginie twoja ukochana osoba to pomimo tego, iż to wina innego kierowcy to będziesz się zastanawiać .. czy nie mogłem niczego zrobić, aby ta osoba żyła.
Poza tym zawsze postaw sie na miejscu drugiej osoby. Ona też chce jechać szybciej, ale nie może. W tym przypadku i tak i tak kierowcy samochodu szybszego nic to nie zmienia bo w momencie dogonienia białego vana jest w tym samym miejscu co byłby, gdyby nie musiał hamować przed wolniejszym samochodem, ale to już inna historia, bo tutaj pozostaje kwestia gwałtowniejszego hamowania.

PS. przepraszam za literówki jeżeli były
Oceń komentarz:
+
4
-
KR 6J802 2017-07-16 17:52:54

Fajnie to policzyłeś, ale nadal trudno to nazwać wymuszeniem, Definicja ustąpienia pierwszeństwa mówi - jest to powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości.
Czy tamten gościu zmienił kierunek? Nie. Czy zmienił istotnie prędkość? Nie, widać przecież że spokojnie sobie wyhamował. Nagrywający miał też włączony kierunkowskaz przynajmniej od chwili gdy dostawczak się z nim równał, więc należało się spodziewać takiego manewru.

Szkoda wielka krakusowi też się nie stała, bo i tak zwolniłby za dostawczakiem. Gdzie tu jest problem? Sam w dodatku trzyma się lewego pasa jakby miał co najmniej roczny karnet, to jest to co najbardziej wkurza na drogach - klienci lecący ciągle lewym mimo że nikogo nie wyprzedzają.


Żeby mi się tylko tacy "wymuszający" jak autor zdarzali, a niestety zdarzają się dużo bardziej śmiali, wręcz bezmyślni.
Oceń komentarz:
+
16
-
KR 6J802 2017-07-15 11:57:50

Widzę zespół Macierewicza i syndrom Gmocha w jednym...
Oceń komentarz:
+
16
-
KR 6J802 2017-07-15 10:17:32

Bardzo dobrze, że na Ciebie trąbił. Zrobiłbym to samo lub długimi poganiał. Nie masz wyczucia w odległości i prędkości to proponuje przesiąść się na rower. Zjeżdżasz na lewy pas i przez 10 sek jeszcze nie dojechałeś nawet do pojazdu, który zamierzasz wyprzedzić. Zresztą widać z jaką prędkością jedziesz, że nawet busy i dostawczaki Cię wyprzedzają.
Zresztą widzę, że koniecznie zależy Ci tylko, żeby coś tu wstawić. Wrzucasz BMW które Cię wyprzedziło i mówisz, że jechał 150km/h na ograniczeniu do 120km/h. I co z tego?
Zacznij każdego po kolei tu wrzucać kto tylko trochę szybciej od Ciebie jechał.
Z tego co mi się wydaje ta strona jest po to, żeby pokazywać kierowców, którzy stanowią naprawdę zagrożenie.
I w tym wypadku to kierowca Forda powinien Cię wstawić.
Oceń komentarz:
+
24
-
KR 6J802 2017-07-15 11:45:13

@KC
Przekraczanie dopuszczalnej, u nas w kraju, to typowe. Większość ludi jedzie ~20km/h za dużo. CO nie zmienia faktu, że zmieniając pas należy to robić tak, by nawet tym jadącym za szybko nie wymusić pierwszeństwa (tak jak w tym wypadku).

Ford nie zrobił nic nadzwyczajnego (co innego gdyby faktycznie jechał te Twoje >150, przy czym nawet wtedy miałby pierwszeństwo), nagrywający wymusił.
Oceń komentarz:
+
1
-
KR 6J802 2017-07-15 10:36:13

I właśnie dlatego masz BMW - pasuje do ciebie :)
Na ograniczeniu do 100 kmh nie 120 - najwyraźniej kierowcy BMW nie wiedzą co znaczy znak ograniczenia prędkości do 100 który jest na Gdyńskiej obwodnicy (pomimo iż ich też ono obowiązuje).
To czy dojechał w 10 czy 100 - nie ma żadnej różnicy - masz jechać przepisowo - jak on.
Jeśli kierowca Forda złośliwie przyspiesza by kogoś nie wpuścić - to on niesie zagrożenie.
Jeśli ktoś jedzie 150 kmh na ograniczeniu do 100 - też niesie zagrożenie (tym bardziej, że nie umie trzymać się swojego pasa).
Zastanów się nad tym co napisałeś - BMW na chwilę obecną pasuje do ciebie idealnie (Bardzo Mało Wiesz na temat jeżdżenia po drogach i bezpieczeństwa na drogach).
A skoro tak to Będziesz Miał Wypadek prędzej czy później.
Oceń komentarz:
+
33
-
KR 6J802 2017-07-15 09:38:21

Jak widzę, te komentarze to aż strach jechać w Polskę.
Sam raczej jeżdżę po Niemczech i zazwyczaj jestem z tych "szybszych". Decydując się jechać szybko, nawet na autostradzie bez ograniczeń trzeba się liczyć, że pozostali uczestnicy ruchu kalkulują sobie moją prędkość na 130-140kmh... a nie wściekać się i trąbić.
Oceń komentarz:
+
28
-
KR 6J802 2017-07-14 20:52:38

Kurcze, ludzie... O CO CHODZI???
Kto na kim co wymusił?
Czy was już pop...iło?
Takie filmiki wrzucać do netu?
Ja tu widzę normalny ruch zarówno autora jak i krakusa.
Jeden jedzie szybciej inny wolniej. Jeden musi przyśpieszyć inny przyhamować.
Co wy kurcze liczycie?
Aaa, już wiem, wakacje się zaczęły,...

Oceń komentarz:
+
30
-
KR 6J802 2017-07-14 09:21:18

2:31 - merc zmienia pas - odległość między nimi maks 50m - widać to po słupku na wysokości któego jest krakus
2:37 - krakus jest na zderzaku
2:48 - merc kończy "wyprzedzanie"

Trochę matmy. 100km/h to inaczej 28m/s, ale że krakus jechał szybciej powiedzmy 130km/h, a merc jak sam twierdzi z dozwolonymi 100km/h to defacto krakus zbliżał się do merca z prędkością 30km/h, tak? Więc oba pojazdy zbliżały się do siebie z prędkością 30km/h, a to jest 9m/s. Więc jeśli od zmiany pasa przez merca do zderzaka minęło 5 sek to auta różniło nie więcej niż 50m. Do tego prędkość krakus a była większa pewnie i hamował.
Dla tych co nie widzą tu wymuszenia no cóż proponuję filmik wysłać na policję i niech oni zdecydują.

I teraz ile metrów merc przejechał lewym pasem gdy prawy był wolny? ;)

Prawda jest taka, że mercowi nie chciało się czekać aż auta przejadą (dostawczaki za krakusem) i wymusił na krakusie hamowanie.



Oceń komentarz:
+
20
-
KR 6J802 2017-07-15 11:46:41

@BoBo
"Chwilę"? Ściągnij sobie filmik i przeglądnij po klatce. Jak sobie oglądniesz z kamerki z przodu to ford jest na 500m (słupek) w chwili zmiany pasa przez merca, a słupek 400m pojawia się po 1,5 sek. Więc nie ma uja by chłop był więcej niż 50m w momencie jak merc zmienia pas. Nawet jakby był 100m to i tak wymusza hamowanie i tyle.
Oceń komentarz:
+
0
-
KR 6J802 2017-07-15 11:39:52

@BoBo
Czyli zmieniając pas nie trzeba zwracać uwagi na innych, ale jadąc swoim pasem już tak? Ciekawa logika.
Oceń komentarz:
+
0
-
KR 6J802 2017-07-15 10:30:18

@Captain America wszystko ładnie pięknie ale jak dobrze spojrzeć to fordzik nie jest jeszcze na wysokości słupka (pierwsze zdjęcie) tak jak to przedstawiasz jest dopiero za chwilę i kierowca merca też prawie w tym samym momencie mija słupek więc jest na 100% wiecej jak te 50m..... kierowca fordzika zapier.... jak bury osioł nie zwracając uwagi na innych użytkowników... może jak ktoś napisał rekompensuje sobie on wielkość peni.. prędkością
Oceń komentarz:
+
13
-
KR 6J802 2017-07-15 09:07:06

Widać doskonale, że na wysokości zjazdu do lasu odległość miedzy nimi była około 100 metrów.
Widać, że merc po kilku sekundach (3-4) na lewym już jechał z prędkością aut przed nim.
Widać, że nagle odstęp od Forda do auta za nim zaczęła się zwiększać (Ford chamsko zaczął przyspieszać jak zobaczył kierunkowskaz merca).
Widać, że merc zmienił pas na lewy będąc 2 linie przerywane przed ciężarówką (12-16 metrów).
Ford nie mogł jechać szybciej bo były auta przed mercem - chciał chamsko zablokować merca i sam sobie zgotował hamowanie o ile w ogóle hamować musiał.
Kierowco mercedesa - nie zważaj na komentarze piratów drogowych i trolli internetowych - jechałeś idealnie.
Kierowco Forda - wacka sobie blokowaniem innych aut i używaniem klaksonu nie przedłużysz.
Oceń komentarz:
+
19
-
KR 6J802 2017-07-14 20:46:39

@karolku
Specjalnie dla Ciebie bo widzę, że bez obrazków nie ogarniesz :)
W 2:31 widzisz krakusa i słupek? W tym momencie odległość jest maks 50m między autami.
W 2:36 krakus już jest na zderzaku więc 5 sek. Żeby było łatwiej 36 - 31 = 5.
"I teraz ile metrów merc przejechał lewym pasem gdy prawy był wolny?" - tego też nie ogarnąłeś... ile przejechał zanim wyprzedził ciężarówkę to taka mała podpowiedź dla ciebie. Jeśli dla ciebie zjechał po 6-8 metrach :D to zobacz jeszcze raz film :D

W dupie mam kto tu jest kim. Masz film gdzie krakus przekracza prędkość, nie trzyma się prawej krawędzi drogi, używa klaksonu - z tym się zgodzę, ale też doskonale widać jak koleś z merca wymusza hamowanie - TYLE w temacie.
Oceń komentarz:
+
17
-
KR 6J802 2017-07-14 15:29:50

Wszystko fajnie... tyle, że na nagraniu widać, że:
- Krakus blokuje lewy pas (prawy pas za mercedesem ponad 500-600 metrów pusto - po chuj Krakus blokuje lewy pas?!
- gdy merc rozpoczyna zmianę pasa ruchu to Krakus jest na wysokości poprzedniego markera 100 metrów z tyłu (nie 50 metrów jak dziwnie ty to widzisz)
- Ford dotarł do Mercedesa po 7-9 a nie 5 sekundach... (patrz na cyferki a nie próbuj samemu wyczuwać czasu - nie wychodzi ci to)
- jeśli dotarł szybciej to nie zaniżaj odległości (bo tą doskonale widać ~100m) a może dodaj prędkość Krakusowi (będzie większym piratem)
- ile merc przejechał gdy prawy był wolny? to dosnonale widać z tylnej kamery -> zjechał na prawy majac jeden odstęp i jedną linię odstępu od ciężarówki (czyli 6-8 metrów), czyli najszybciej jak tylko bezpiecznie mogł by nie zajechać drogi ciężarówce i narazić się na "zasłużone" obtrąpienie przez TIRowca.

Nie rób już więcej z siebie idioty kierowco Forda - jeździsz jak ciul i tego nikt poza tobą samym nie zmieni.
Widzisz, ze trąbiłeś na kierowcę który jechał prawidłowo - uderz się w pierś, idź do spowiedzi czy pogadaj z kumplami przy piwie by ciebie wspierali w poprawie.
Nie pisz już więcej bzdur i wywodów wyssanych z palca które co chwile ktoś tutaj obala nie farmazonami ale faktami.
Oceń komentarz:
+
27
-
KR 6J802 2017-07-13 21:37:16

Poziom zidiocenia wstawiających tutaj swoje filmy sięgnął zenitu...nagrywający wymusza pierwszeństwo i jeszcze się ciska???????????????????
Oceń komentarz:
+
51
-
KR 6J802 2017-07-14 16:23:11

W 8s to mu do zderzaka dojechał. Zwolnił do prędkości nagrywającego po 3-4s.

Nie potrafisz ocenić prostego zdarzenia na drodze i próbujesz obrażać innych. Jesteś zwykłym napinaczem, który pewnie nawet jeszcze na kursie nie był (a jeśli masz prawko to chyba nigdy nie wyjechałeś poza obszar zabudowany).

Dyskusja z tobą mija się z celem.
Oceń komentarz:
+
8
-
KR 6J802 2017-07-14 15:50:00

Tutaj mamy 8 sekund a nie 3 sekundy na zwolnienie o ~30 kmh.
W takim tempie to rower się rozpędza a samochód takiego zwalniania nie odczuwa.
Tak mówię właśnie do ciebie jako do idioty!
Oceń komentarz:
+
17
-
KR 6J802 2017-07-14 15:02:33

Jeśli uważasz, że zwolnienie o 20-30km/h w ~3-4s to nie jest wymuszenie, to najwyraźniej sam jesteś taką wymuszającą zawalidrogą.
Tu nie ma żadnych wątpliwości, to było wymuszenie pierwszeństwa. Nagrywający mógł zrobić jedną z dwóch rzeczy i nikt by do niego nie miał pretensji:
- poczekać na aż na lewym będzie więcej miejsca lub będzie jechał wolniejszy pojazd
- przyśpieszyć jeszcze przed zmianą pasa
Ale postanowił wymusić pierwszeństwo. Każdy kto twierdzi inaczej nie ma pojęcia o podstawowych przepisach ruchu drogowego.
Oceń komentarz:
+
12
-
KR 6J802 2017-07-14 12:42:55

Niezależnie od tego jak Ford jechał zajechania nie było - bez przesady aby nazywać cos "zajechaniem" jeśli ledwo widzisz auto na horyzoncie które wjedzie na twój pas oskarżać o zajechanie!
Jeśli możesz płynnie zwolnic (a tutaj nawet nie było potrzeby naciskania hamulca - wystarczyło, że puścił pedał gazu i zwolnił do prędkości maksymalnej dozwolonej w tym miejscu) to w żadnym wypadku nie można nazwać tego zajechaniem.
Gdyby takie rzeczy nazwać zajechaniem to 99% z was NIGDY nie wyjechała by ze swojego podwórka czy osiedla - zawsze na horyzoncie widać jakieś auto i przecież nie możecie "zajechać" mu drogi...
Mam lepszą propozycje - skoro taka sytuacje chcecie nazywać "zajechaniem" to może wprowadźmy przepis - "tylko jedno auto na jednym pasie w zasięgu wzroku" - nie będziecie wtedy mieli "zajechań"!
Tyle, że aby przejechać w mieście 5 km będziecie potrzebowali 5-8 godzin.
Oceń komentarz:
+
24
-
KR 6J802 2017-07-14 12:24:04

Gdyby nagrywający nie zmienił pasa, nie wymusiłby pierwszeństwa.
A że ford jechał ponad dopuszczalną? >90% polskich kierowców to robi, ale wymuszenie jest wymuszeniem.
Oceń komentarz:
+
16
-
KR 6J802 2017-07-14 10:13:44

Nic nie wymusił~!!!! Gdyby fort gówno wort jechał przepisowo nie doszłoby do tej sytuacji
Oceń komentarz:
+
13
-
KR 6J802 2017-07-14 01:05:34

Idź się leczyć.
Oceń komentarz:
+
9
-
KR 6J802 2017-07-13 21:20:43

Wszystko spoko tylko to nagrywający wymusił na krakusie... 2:31 dokładnie widać słupek. Więc odległość jest jakoś cirrka about 30-50m między pojazdami. Przy takich prędkościach to jest manewr z dupy. Też bym się wkurzył jakby mi tak ktoś wymusił.

Fajnie, że nagrywasz, piętnujesz złe zachowania kierowców, ale w tym przypadku to Ty zachowałeś się jak buc.

Nie zwracam uwagę na jazdę krakusa lewym pasem czy trąbienie bo to nie ma znaczenia w tym przypadku.
Oceń komentarz:
+
32
-
KR 6J802 2017-07-14 08:57:40

@Piotr M
:D Lubię takich prostaków jak ty :) Nie ma nic do powiedzenia, ale jak ktoś rzuci faktami to "idź się leczyć" :D zamiast kontrargumentować - no ale pewnie na więcej cię nie stać.
Oceń komentarz:
+
2
-
KR 6J802 2017-07-14 01:44:14

Piotrusiu wracaj do piaskownicy babki stawiać, bo o przepisach ruchu drogowego nie masz pojęcia.
Oceń komentarz:
+
8
-
KR 6J802 2017-07-14 01:07:12

Ty także idź się leczyć jak ten powyżej.
Oceń komentarz:
+
5
-
KR 6J802 2017-07-13 20:08:56

ewidentne zajechanie przez nagrywajacego
Oceń komentarz:
+
47
-
KR 6J802 2017-07-13 21:24:53

kpn bredzi jak on bedzie jechal to hetnei przed nim tak wyskocze zobaczymy co powie
Oceń komentarz:
+
7
-
KR 6J802 2017-07-13 20:19:19

Zapewne dla ciebie jak w Łodzi zajmiesz lewy pas to nawet jak ktoś w Krakowie będzie chciał zjechać na lewy to już będzie zajechanie
Oceń komentarz:
+
21
-
KR 6J802 2017-07-12 18:08:20


Widzę, że nie jestem pierwszym dokonującym wpisu dla tego kierowcy - zatem życzę mu więcej świeżego powietrza w Krakowie, bo jak widać tamtejsze powietrze jego głowie nie służy pozytywnie.
Trąbi na mnie pomimo iż wyprzedzam ciężarówkę z maksymalną dozwoloną prędkością w tym miejscu (100kmh) i zdecydowanie lewego pasa nie blokuję :)
Zatem życzę melisy, psychologa lub ponownego kursu prawa jazdy!
Oceń komentarz:
+
78
-
KR 6J802 2017-07-16 12:15:05

Gościu, ale manewr wyprzedzania powinien być sprawnie i jak najszybciej wykonany, żeby nie stwarzać sytuacji zagrożenia na drodze...
Nie dziwie się typowi też bym ciebie solidnie wytrąbił, denerwują mnie ludzie którzy do wyprzedzania podchodzą tak leniwie, że na długiej prostej tylko oni mogą wyprzedzić.
Oceń komentarz:
+
0
-
KR 6J802 2017-07-14 16:32:35

Z tego co widac na roznych filmikach to kierowca mercedesa jest jakis zakompleksiony . Zacznijmy wszyscy jezdzic przepisowo max 50 w miescie , na obwodnicy max 100 , zacznijmy wszyscy sie nagrywac wtedy bedzie bezpiecznie a dlaczego - dlatego ze wszyscy beda stali w gigantycznym korku
Oceń komentarz:
+
27
-
KR 6J802 2017-07-13 19:57:37

Nagrywajacy normalnie jedzie. A, ze chwile dluzej lewym pasem... Za tirem zjechal. Kolego zaloz z tylu na kamere filtr polaryzacyjny. Zlikwiduje refleksy szyby i pokaze kto za Toba kieruje auto :)
Oceń komentarz:
+
35
-
KR 6J802 2017-07-13 18:27:45

Czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?
Gdzie napisałem, że wszytko zajęło 3s. Stwierdziłem tylko fakt, że 100m przy tej prędkości to 3s (czy jestem za głupi i źle policzyłem?). Napisałem, że "reszta na hamowanie", a nie "1,5s na hamowanie". To że wyciągnąłeś z tego jakieś dalsze wnioski to już Twoja interpretacja.
W 2:30 rozpoczął zmianę pasa, w ~2:34 ford już jechał z +/-
jego prędkością i kolejne s to tylko dojeżdżanie z ~5km/h większą prędkością. Ale jakie to ma znaczenie, znaczenie ma, że ford musiał zmniejszyć prędkość oraz to, że wyhamowanie ze 120 (a niektórzy piszą nawet o 130) do 100 km/h jest "istotną" (stosując terminologie z KRD) i odczuwalną zmianą prędkości, a to oznacza wymuszenie pierwszeństwa. A Twoje próby obrażenia mnie, nie zmienią Twoich braków w znajomości przepisów.
Oceń komentarz:
+
24
-
KR 6J802 2017-07-13 18:04:56

@zHDK
Jesteś głupi czy tak udajesz?
Przy 130 kmh fakt - pokonujesz 100 metrów w 3 sekundy ale pod warunkiem, że przeszkoda stoi to ma to znaczenie :)
Tutaj mówimy o różnicy miedzy 130 kmh a 100 kmh (czyli byś z matematyki nie poległ już liczę: 130 - 100 = 30 :)
100 metrów z prędkością 30 kmh pokonujesz w ponad 10 sekund !!!
Tutaj od kierunkowskazu do "dojechania na zderzak" Ford miał 11 sekund.
Czy hamowanie o 30 kmh w 11 sekund to zajechanie?
Napisz co bierzesz - niejeden będzie chciał to brać :3
Oceń komentarz:
+
41
-
KR 6J802 2017-07-13 17:26:42

Przy 130lm/h 100m pokonujesz w 3 s. ~1,5s na reakcję i reszta na hamowanie. Wymuszenie pełną gębą.
Ja rozumiem, że "okupanci lewego" psują krew (mnie przynajmniej to robią), ale tu ford nie jet okupantem bo:
1. Nikt za nim szybciej nie jedzie (a podobno jedzie ponad dopuszczalną)
2. Odległość od poprzedzającego pojazdu ma na ~5s (niewiele ponad bezpieczną odległość, która powinna być na ~3s)
3. przy takiej różnicy prędkości na obu pasach i podobnej prędkości pojazdu za nim, zrobiłby tylko slalom, zmieniając na prawy i zaraz na lewy.


@karol
to 100-200 czy 500m? Bo to 2,5-5x więcej.. Do tego dochodzi różnica prędkości, jeśli pojazd dojeżdża do ciebie 3-4s spokojnie można mówić o wymuszeniu, ponad 10s to właściwie wystarczy zdjąć nogę z gazu bez hamowania.

I nie zajechanie to nie tylko wjechanie przed maskę (50m na autostradzie, to jak bezpośrednio pod maskę w mieście), to także zmuszenie do hamowania.
art 2 krd
"28 - ustąpienie pierwszeństwa – powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości, a pieszego – do zatrzymania się, zwolnienia lub przyspieszenia kroku;"

Zmniejszenie prędkości z ~120kn/h do 100km/h kwalifikuje się jako istotna zmiana. A jeśli nie wierzysz, to wyskocz sobie na trasę rozpędź się do 120km/h i ~2s zmniejsz do 100km/h. Zobaczysz, że poczujesz to.
Oceń komentarz:
+
30
-
KR 6J802 2017-07-13 16:16:49

@"Akurat tam jest 120 km/h ograniczenie dla aut osobowych."
Owszem jest to droga ekspresowa poprzedzona znakiem D7.
Niestety ważniejszy od niej jest znak B-33 na obwodnicy...

Z tylnej kamery dobrze widać, że:
1) Ford blokuje lewy pas (pusto na prawym, duża szczelina na lewym - to właśnie blokowanie lewego pasa za który należy się mandat)
2) widać, że autor gdy zmienia pas to do Forda jest ponad 100 metrów
3) widać, że Ford jedzie z nadmierna prędkością... ale może 30 kmh szybciej od nagrywającego (?)

Czy hamowanie (zwalnianie) o 30 kmh na odległości ponad 100 metrów to zajechanie?
Moim zdaniem zdecydowanie nie :) http://tablica-rejestracyjna.pl/images/photos/20170713161649.bmp
Oceń komentarz:
+
46
-
KR 6J802 2017-07-13 13:13:14

Zgadzam się. To, że jedziesz z maksymalną dopuszczalną prędkością nie zwalnia z obowiązku oceny prędkości innych pojazdów i ustępowania pierwszeństwa
Oceń komentarz:
+
28
-
KR 6J802 2017-07-13 10:56:03

Akurat tam jest 120 km/h ograniczenie dla aut osobowych.
Jest to droga ekspresowa dwujezdniowa o dwóch pasach ruchu - S6
https://www.gddkia.gov.pl/mapa-stanu-budowy-drog_pomorskie

więc nie dziwię się, że KR się wkurzył jak mu Janusz Szeryf zaczął przed nosem wyprzedzać jadąc 10 km/h szybciej niż wyprzedzana ciężarówka...
Oceń komentarz:
+
28
-
KR 6J802 2017-07-13 07:45:25

Jeśli do auta jest 100-200 metrów a różnica prędkości wynosi może 20 kmh to nie może być mowy o żadnym zajechaniu.
Nie cierpię takich debili to jak ktoś wjedzie na lewy pas i widzi, że 500 metrów przed nim ktoś wjechał na pas t on jest w stanie nazwać to debilnie "zajechaniem".
"Zajechanie" to jak ktoś wpierniczy ci się przed maskę 20-30 czy 50 metrów gdy jesteś na autostradzie!
I oczywiście różnica prędkości musi być znacząca a nie jak tutaj.
Oceń komentarz:
+
33
-
KR 6J802 2017-07-13 00:57:01

Ale wymusiłeś na nim pierwszeństwo. Zmieniając pas zmusiłeś go do hamowania. A to, że jechał ponad dopuszczalną nie ma znaczenia.
Oceń komentarz:
+
31
-
KR 6J802 2017-03-10 07:39:51

Kierowco, który na obwodnicy trójmiasta notorycznie zapieprza, mruga ludziom światłami i siedzi na ogonie, wiedz, że jeśli jeszcze raz mi tak podjedziesz, będziesz tego żałował. Mam tył do zrobienia. Jeśli tak bardzo się spieszysz, wyjedź szybciej z domu, a nie denerwujesz innych ludzi!
Oceń komentarz:
+
38
-
KR 6J802 2017-07-19 21:28:03

To tyl bedziesz robil ze swojej kasy, bo jak hamujesz zlosliwie to jest Twoja wina :)
Oceń komentarz:
+
0
-
KR 6J802 2017-07-13 21:04:25

Faktycznie na 3-miejskiej obwodnicy znajdują się takie sztuki z syndromem uciskającej mózg stulejki. Najgorsze, że spotykasz się z nimi często i można rzec ,że jest to ich notoryczny 'styl' jazdy. Wszystko oczywiście ma swój kres, a my pózniej stoimy w gigantycznych korkach.
Oceń komentarz:
+
20
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w kwietniu

  1. SZY 9MW4
  2. D1 FIFIS
  3. DL 8602G
  4. ZS 479PP
  5. ZGY 06014
  6. SI 80520
  7. PZ 684UK
  8. SB 7371W
  9. PO 1MP21
  10. ZPL 30483

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »