Tablica rejestracyjna GA5934S
Województwo pomorskie
Powiat Gdynia

Oceń kierowcę

3
67

Komentarze

GA 5934S 2018-08-12 22:55:06

Nie wiem nic o tym (tej) kierowcy ale mam sprawdzony sposób: zakładam linkę holowniczą na tył obręczy koła, pod kątem 90 stopnii i takiego delikwenta wypycham na środek ulicy, mina bezcenna :)
Oceń komentarz:
2
+
-
GA 5934S 2017-12-12 09:09:05

Gdynianie to wsiuny straszne.

A ta fotka jest gdzies z okolic orłowo lub mały kack
Oceń komentarz:
1
+
-
GA 5934S 2017-12-12 02:53:06

Eeee tam - od razu ignorantem!
Przecież to zwykły bury cham!
Oceń komentarz:
4
+
-
GA 5934S 2017-12-11 23:48:14

trzeba było napisać mu z tyłu na tym brudnym zderzaku palcem: obciągam najlepiej w całej gdyni. Jeżdziłby tak po mieście i ludzie mogliby się pośmiać
Oceń komentarz:
4
+
-
GA 5934S 2017-12-10 09:16:03

A z drugiej strony pojawia się zwykła ludzka pomoc i zrozumienie, czy w tym momencie miałeś oczekujące dostawy, czy zwracasz mu uwagę dla zasady, bo możesz? czy trwało to cały dzień, czy 5 minut? Czy jest ignorantem, bo obok jest pełno miejsc parkingowych, ale zatarasował wjazd tobie, czy nie ma gdzie zaparkować, więc szukał czegokolwiek? Rozumiem rozgoryczenie, bo zabrał TWOJE miejsce, no ale ludzie... bez jaj sami chyba widzicie ile może być różnic, bez odpowiedzi na powyższe pytania trudno mi określić czy minusować kolesia.
Oceń komentarz:
23
+
-
GA 5934S 2017-12-11 13:21:33

Jest napisane, by nie parkować? Jest. Nawet jakby miał czekać 5 minut, to dlaczego ma to do cholery robić na swojej posesji? Bo księciu się nie chciało zaparkować dalej i przejść pieszo kilkaset metrów? Nie wiem. Nie rozumiem tej mentalności czasami. Jak nie ma miejsca, to nie ma, stajesz jak najbliżej się da, nawet jakbyś musiał stawać pół km dalej i przejść pieszo, ale mówiąc o szacunku nie każ komuś pod własną bramą czekać.
Idąc tym tokiem myślenia, gdybym Ci przed domem zaparkował i zastawił wyjazd i sobie gdzieś poszedł, też byś nie narzekał?
Oceń komentarz:
8
+
-
GA 5934S 2017-12-11 12:36:14

no właśnie - gdzie burak z BMW okazał zrozumienie dla właściciela garażu?
Skąd wiesz czy właściciel sam się gdzieś nie śpieszył???

Zacznij od siebie a nie od innych - będzie mniej chamstwa na drogach!
Oceń komentarz:
9
+
-
GA 5934S 2017-12-10 21:54:43

Żeby gościowi zwrócić uwagę, trzeba było go najpierw znaleźć, nie wiem ile czasu stał, ale ja nie mam czasu, żeby czekać na frajera, obok dość miejsc wolnych żeby zaparkować, łącznie z miejscem pod sklepem, w którym delikwent się zakotwiczył. Ja nie rozumiem, jak można zastawiać wjazdy gdy na bramach widnieją napisy, żeby tego nie robić. Chyba pozostaje zrobić napis wielkimi literami plus rysunek dla analfabetów.
Oceń komentarz:
11
+
-
GA 5934S 2017-12-08 18:08:59

Taki brudas wjechał na prywatną posesję, zatarasował wjazdy do garażu i się ulotnił do sklepu. Właściciel auta był zdziwiony, że zwraca mus się uwagę !
Facet nie potrafi czytać - bo na bramach widnieją tablice zakaz parkowania - albo jest zwykłym ignorantem.
Oceń komentarz:
52
+
-
GA 5934S 2017-12-16 12:31:09

O kim piszesz, że nie ma prawa jazdy? O sobie? Bo tylko to możesz wiedzieć, więc rozumiem, iż o sobie pisałeś.

Oj, nerwy ci puszczają i zmieniasz temat?
Tak, popieram gościa, a ty popierasz chama za kierownicą?
Nagonka nie musiał robić, ale skoro ty nie widzisz oczywistego łamania przepisów.
Oceń komentarz:
1
+
-
GA 5934S 2017-12-14 22:52:30

@Driver (ten bez prawa jazdy, co zasuwa polnymi drogami :) ) http://tablica-rejestracyjna.pl/LU9689U no nie wiem ile miałem -, ale już nawet filmu nie ma. Jak popierasz bezsensowną nagonkę gościa z kamerą to żal mi Cie... ten gość spowodował największe zamieszanie i niebezpieczeństwo na tym chodniku!!! To taki sam paj... jak Ty.. :)
Oceń komentarz:
2
+
-
GA 5934S 2017-12-13 12:14:10

W końcu przestałeś lać wodę i odwracać kota ogonem. Ale oczywiście swoje trzy grosze rzuciłeś. Adieu!!! Adios amigo!!! PUTA!!!
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-13 09:20:53

@Driver
Żal mi Cie... szkoda czasu na ciebie
Oceń komentarz:
2
+
-
GA 5934S 2017-12-12 21:37:29

Mam już dość twoich kłamstw.

Ktoś napisał:
"Trzeba było zamknąć posesję i kazać kretynowi przyjść z wyrokiem sądu nakazującym otwarcie bramy by mógł wyjechać swoim autem.
Sorry... nie masz obowiązku otwierać własnej bramy na posesję jeśli ktoś z własnej głupoty i chamstwa wjechał na nią bez twojej zgody :)
Odzyskał by swoje BMW po 6-12 miesiącach znając tempo naszych sądów :)

Za zabór mienia byś nie odpowiadał - sam osobiście je na twojej posesji umieścił."

Ty odpisałeś:
", byś się zdziwił jakie mamy prawo... taka sytuacja podlega pod bezpodstawne przetrzymywanie i może się skończyć ukaraniem właściciela posesji... wiem zaraz polecą minusy - chyba że jest tu jakiś prawnik to może poda podstawę prawną tego durnego przepisu."

Dalej chcesz się pienić i rzucać?
Przyznaj się w końcu do błędu i skończ atakować.
Oceń komentarz:
1
+
-
GA 5934S 2017-12-12 21:21:13

Człowieku, gubisz się, na początku twierdziłeś, że auto na czyjejś posesji, to już jest przetrzymywanie, a teraz sobie przeczysz.
Zrozum w końcu, że już sam nie wiesz, co piszesz i gubisz się w tym. Nie potrafisz odpowiedzieć chociażby, skąd masz tyle minusów. Szkoda cię w ogóle traktować poważnie.
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-12 20:59:32

Powiem Ci jeszcze bardziej dosadnie... Jak zaparkuje auto na Twojej posesji to zgodnie z prawem nic z nim nie możesz zrobić!!! Dopiero wyrok sądowy pozwala na jego usuńcie!!! Natomiast wyjechać mogę z Twojej posesji kiedy chcę i nie potrzeba mi na to kogokolwiek zgody!!!! Prawo mamy może ułomne, ale takie jest i kropka:) Wiem że chciałbyś żyć w idealnym świecie ale tak nie jest... nic na to nie poradzisz....
Oceń komentarz:
1
+
-
GA 5934S 2017-12-12 20:51:49

"Człowieku" nie masz prawa nikogo przytrzymywać na swoim terenie... zrozum to!!! Dyskusja bez sensu... nie ten kraj, nie to prawo!!!
Oceń komentarz:
1
+
-
GA 5934S 2017-12-12 19:46:06

http://tablica-rejestracyjna.pl/LU9689U
A tutaj ile masz minusów? Tylko się nie tłumacz - minus to minus.
Oceń komentarz:
2
+
-
GA 5934S 2017-12-12 19:42:12

Ale mam mnóstwo minusów. I faktycznie napisali, że to za porażającą niewiedze. Pokaż mi tę niewiedzę. Gdzie, w którym punkcie?!
Potrafisz?! Zrobisz to?! Skoro jeszcze tego nie zrobiłeś.

Ludzie ci tłumaczą, że nie masz racji, a ty jak uparty osioł się kopiesz. Jacy? Ja, Kris i ten co się nie podpisał, a kto ciebie popiera? No nikt.

Na moje ostatnie stwierdzenie, że mogę czekać do przyjazdu do policji, nie polemizowałeś, tylko rzuciłeś złośliwością, więc kto nie ma racji? Otrzeźwiej, dzieciaku

Wyjaśnię cię - minus nigdzie nie oznacza, że nie masz racji. Nie ma tutaj czegoś takiego. Ile ty masz tych plusów.

Mogę mieć 100 minusów, to jest dowód na to, że nie mam racji? Właśnie przegrałeś dyskusję!

"a Ty klepiesz od rzeczy co napiszesz"
Czekam na konkret. Na razie nie udowodniłeś w żaden sposób swojej racji, ani nie obaliłeś mojej. Co więcej, na przeciwne komentarze jeszcze bardziej się rzucasz do ludzi i zaczynasz pisać głupoty.

"Pozdrawiam... zmień lekarza do Cię okłamuję (naciąga) :)"
Kolejny popis twojej głupoty. Brawo. Znowu przegrywasz dyskusję.

Czekam aż konkretnie mi udowodnisz, że się pomyliłem.

Jasno napisałeś na początku, że zablokowanie wyjazdu z posesji, to przetrzymywanie, po czym zmieniłeś zdanie, że jednak o człowieka chodzi.

"mówię Ci co mniej więcej prawo na to stanowi."
Nie, cały czas mówisz swoje widzimisię.
Oceń komentarz:
2
+
-
GA 5934S 2017-12-12 16:37:58

@Driver .... jacy ludzie? Jak na razie to głównie minusują Ciebie za Twoją porażającą wiedzę... wyjaśnię Ci minus - źle :P, + - dobrze... Po za tym ja nie upieram się jak by było dobrze... mówię Ci co mniej więcej prawo na to stanowi... Z moich wątków raz się pomyliłem co do wyprzedzania autostradą z prawej strony... za co przepraszam - może za dożo po europie jeżdżę a tam trochę inne przepisy... a Ty klepiesz od rzeczy co napiszesz :) Pozdrawiam... zmień lekarza do Cię okłamuję (naciąga) :)
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-12 16:22:26

Skończ pajacować, bo ludzie ci tłumaczą, że nie masz racji, a ty nadal swoje. Zresztą można poczytać co piszesz w innych wątkach. Brakuje ci retoryk po prostu.
A co mi się wydaje niby? Rozwiń myśl. Chyba, że nie potrafisz.
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-12 14:27:36

i potem na Policje jak jsst potrzebna czekamy 40 min. bo Drivrowi cos sie wydaje...
Oceń komentarz:
4
+
-
GA 5934S 2017-12-12 14:07:14

Nie, nie mam, mam prawo go przetrzymywać aż do przyjazdu policji, bo najpierw musi się wytłumaczyć.
Oceń komentarz:
2
+
-
GA 5934S 2017-12-12 14:05:24

To skoro mogę sobie zamknąć bramę, to o co ci chodzi? Nic do ciebie nie dociera.
Oceń komentarz:
4
+
-
GA 5934S 2017-12-12 11:25:38

Oczywiście że masz prawo! Ale jak on będzie chciał opuścić twoją nielegalnie zajmowaną posesje masz obowiązek mu to umożliwić! Dotarło do tej Twojej główki?
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-12 10:36:37

Po twoim komentarzach, to widać, że kompletnie nic do ciebie nie dociera. Ty wiesz swoje, żyjesz w swoim urojonym świecie, gdzie sam stanowisz prawo. Wg ciebie nie masz prawa zamknąć bramy swojej posesji, bo ktoś tam zostawił auto. Haha, ciekaw jestem miny średnio rozgarniętego policjanta, jak mu o tym powiesz.
Oceń komentarz:
5
+
-
GA 5934S 2017-12-12 09:28:56

@Driver ty jednak masz swój świat...
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-11 21:02:35

Nie może wyjechać, bo musi mieć zgodę właściciela posesji, po której się chce poruszać.
Oceń komentarz:
1
+
-
GA 5934S 2017-12-11 18:42:31

@Kris, A i twoja czapka nie ma żadnych praw, na pewno nie da się jej ograniczyć wolności :P tyle na temat Twoich mądrości :)
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-11 18:39:37

@Kris, Ale może wyjechać bez kogokolwiek zgody... Było bramę zamknąć zanim wjechał.
Oceń komentarz:
2
+
-
GA 5934S 2017-12-11 18:10:13

prostak w bmw i tyle
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-11 15:17:41

Co innego przetrzymywanie - kogoś schwyciłeś siłą i trzymasz.
Co innego zamknąć własną bramę czy coś.
Weź idź zostaw coś w budynku administracji publicznej (np czapkę w sądzie) i 3 w nocy powiedz do stróża, że ma ci otworzyć sale np 123 w sądzie bo masz tam czapkę...
Wyśmieją cię jak w kabarecie.
Twoja posesja, twoja brama.
Ktoś wjechał bez twojej zgody - jego problem.

Ty go nie przetrzymujesz - ty jedynie zabraniasz otwarcia bramy i wstępu na twoją posesje.
Jego problem, że bez twojej zgody coś tam zostawił.
Oceń komentarz:
5
+
-
GA 5934S 2017-12-11 14:50:54

O to właśnie chodzi. Chcesz mi powiedzieć, że nie mogę zamknąć bramy na własnej posesji?

Jak na razie to wszystkie twoje komentarze są niemiłosiernie kopane.
Oceń komentarz:
4
+
-
GA 5934S 2017-12-11 14:25:55

to nie chodzi p żadne udostępnianie drogi. nie masz prawa kogos przetrzymywac ma podworku, chodz wjechal tam niejegalnie i kropka. a z pisania glupot to znany jestes tu ty ;)
Oceń komentarz:
6
+
-
GA 5934S 2017-12-11 12:04:40

Bezpodstawne zatrzymanie to to nie jest, bo podstawą jest wykroczenie, jeśli nawet nie przestępstwo.
Oceń komentarz:
6
+
-
GA 5934S 2017-12-11 12:02:25

Nie wierzę w to, ale ty jesteś znany z pisania głupot.

Jeśli ktoś posiada na swojej własności jedyną drogą prowadzącą do posesji innych osób, to może nie pozwalać na użytkowanie jej i co? Wtedy ktoś chce opuścić swoją posesję, a nie może, bo jedyna droga należy do kogoś, kto nie pozwala jej użytkować, jest przetrzymywany?

Bujda na resorach. Oczywiście sąd może wydać nakaz udostępnienia tej drogi innym mieszkańcom, ale to dopiero sąd i dopiero będzie to działać od uprawomocnienia wyroku. A więc takie działanie jak nieudostępnienie było legalne do uprawomocnienia wyroku.

Bezpodstawne zatrzymanie to jak było ostatnio, kiedy graficiarz pomalował na jakiejś zajezdni MPK mury i jeden z kierowców łańcuchem przy nodze go ubezwłasnowolnił.
Oceń komentarz:
4
+
-
GA 5934S 2017-12-10 10:03:38

, byś się zdziwił jakie mamy prawo... taka sytuacja podlega pod bezpodstawne przetrzymywanie i może się skończyć ukaraniem właściciela posesji... wiem zaraz polecą minusy - chyba że jest tu jakiś prawnik to może poda podstawę prawną tego durnego przepisu.
Oceń komentarz:
3
+
-
GA 5934S 2017-12-09 21:56:38

Trzeba było zamknąć posesję i kazać kretynowi przyjść z wyrokiem sądu nakazującym otwarcie bramy by mógł wyjechać swoim autem.
Sorry... nie masz obowiązku otwierać własnej bramy na posesję jeśli ktoś z własnej głupoty i chamstwa wjechał na nią bez twojej zgody :)
Odzyskał by swoje BMW po 6-12 miesiącach znając tempo naszych sądów :)

Za zabór mienia byś nie odpowiadał - sam osobiście je na twojej posesji umieścił.
Oceń komentarz:
13
+
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w maju

  1. WB 9092N
  2. BI 3378P
  3. W0 MOLA
  4. WD 6660L
  5. PWL 32332
  6. KWI 56050
  7. CWL KG74
  8. DW 6CF25
  9. BI 5895L
  10. G 67H
Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »