Tablica rejestracyjna ERA9WL9
Województwo łódzkie
Powiat Radomsko
Pojazd: FORD KUGA, lata produkcji: 2008-2013

Oceń kierowcę

21
76

Komentarze

ERA 9WL9 2018-08-06 19:37:06

Jak wodać cała rodzina i znajomi z wichury tego rolnika z Kugi rzuciła się do komentowania i zaklinania rzeczywistości. Prawda jest taka, że tępe miękkie wacki przyspieszające w czasie wyprzedzania to zeyczajnie upośledzeni umysłowo ludzie. Tacy czasem doprowadzają do czołowych zderzeń tak są tępi. Powinny być im zabierane dożywotnio uprawnienia do kierowania pojazdem innym niż rower bo to jednostki psychicznie nie przystosowane do poruszania się pojazdem silnikowym wśród innych ludzi.
Oceń komentarz:
1
+
-
ERA 9WL9 2018-07-13 09:34:34

uwaga! zgłaszam na policję kradzież nicka, proszę się przygotować na konsekwencje.
Oceń komentarz:
19
+
-
ERA 9WL9 2018-07-13 09:49:45

Jestem głupszy niż ustawa przewiduje
Oceń komentarz:
15
+
-
ERA 9WL9 2018-07-12 23:23:54

ubezpieczyciel lahe kladzie na to
Oceń komentarz:
7
+
-
ERA 9WL9 2018-07-12 18:57:25

Przecież on wyjechał z zabudowanego i zaczął zwiększać prędkość; Sam tak robię. W terenie zabudowanym jadę nie więcej niż 60, zachowuję wzmożoną czujność, rozglądam się wszędzie. Ale jak wyjeżdżam to przyspieszam co najmniej do tych 100. Jeśli Ty chciałeś go przy 100 wyprzedzić, tzn. że sam jesteś piratem drogowym i znacznie chciałeś przekroczyć prędkość. Masz słabe auto i ból d*y za przeproszeniem, że nie miałeś szans go wyprzedzić.
Oceń komentarz:
14
+
-
ERA 9WL9 2018-07-13 02:45:32

"Przecież on wyjechał z zabudowanego i zaczął zwiększać prędkość"
I co z tego? Czy to tego cwela z Kugi uprawnia do zwiększania prędkości, gdy jest wyprzedzanym?

"zachowuję wzmożoną czujność, rozglądam się wszędzie."
Ciekawe, ile prawdy jest w tym twoim zapewnianiu.

"Ale jak wyjeżdżam to przyspieszam co najmniej do tych 100."
Ale ty ku**a nie jesteś sam na drodze, skoro tak zachowujesz wzmożoną czujność, wszędzie się rozglądasz to jak widzisz, że auto z tyłu zaczyna cię wyprzedzać, to masz k***a prawny zakaz zwiększania prędkości, rozumiesz to?

" Jeśli Ty chciałeś go przy 100 wyprzedzić"
Ciebie nie powinno obchodzić, z jaką prędkością on chciał wyprzedzać - on ma swoje obowiązki, a ty masz swoje i masz ich k***a pilnować jak oka w głowie!

"sam jesteś piratem drogowym i znacznie chciałeś przekroczyć prędkość"

Jedynym piratem drogowym jest tu cwel z Kugi i nawet z tym k***a nie handluj, dzbanie.

" Masz słabe auto i ból d*y za przeproszeniem, że nie miałeś szans go wyprzedzić.
Ty za to dzielisz to samo s*********ie umysłowe, co ten cwel z Kugi. Może zapytam: to jakiś twój krewniak? Nie dość, że obydwoje nie znacie przepisów, to jeszcze igracie z czyimś życiem na drodze w najbardziej bezmyślny sposób - jeśli masz dzbanie prawo jazdy, to je k***a oddaj do tego sklepu, z którego je ukradłeś!!!




Oceń komentarz:
2
+
-
ERA 9WL9 2018-07-12 01:56:55

Niestety - nie da się ukryć, że ten wyprzedzany zachował się jak rasowy cham, co bez wątpienia wynika z poważnych niedostatków intelektualnych i niestabilności emocjonalnej - że tak to eufemistycznie nazwę...
Niech ktoś mu powie, że od kozaczenia za kółkiem lepsza na jego problemy jest prozaiczna viagra.
Oceń komentarz:
10
+
-
ERA 9WL9 2018-07-14 15:28:54

(+)
Tobie życie nie wyszło i dlatego tak hektolitrami wylewasz swoją frustrację udając jakiegoś użytkownika i szkalując jego dobre imię?
Oceń komentarz:
2
+
-
ERA 9WL9 2018-07-13 20:58:12

(-)
Znowu ci nie wyszło.
Oceń komentarz:
6
+
-
ERA 9WL9 2018-07-12 18:32:13

(+)
Sam jesteś słaby, marny trollu.
Oceń komentarz:
3
+
-
ERA 9WL9 2018-07-12 08:40:12

(-)
Nadal słabo.
Oceń komentarz:
14
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:16:43

Cholera, nie sądziłem, że ten film trafi "na główną".
Smutne jest to co czytam, poza wrzuceniem filmiku nie napisałem żadnego komentarza, a jestem posądzany o Bóg wie co... Drodzy czytelnicy i zagorzali komentatorzy (zwłaszcza Ci "nie umiesz", "nie znasz przepisów", "masz gruchota", "jesteś narwany", "dobrze zrobił", etc) - jeżdżę swoim autem dosyć długo i wiem na co mogę sobie pozwolić. Na filmie przy około 60km/h była redukcja na "trójkę", około 3500rpm, zaprzestanie wyprzedzania to ok 6000rpm i blisko "setki" (woooaaahhh, przekroczyłeś o 10!!!!!!!!!). To nie było, jak to niektórzy określają, delikatne przyspieszenie po wyjściu z zabudowanego.
Całą 10km trasę przed tym incydentem ów kierowca przyspieszał na byle prostej, by nie dać się wyprzedzić, mimo, że jechał poniżej ograniczenia. Ale tego nikomu udowadniać nie mam zamiaru, bo nie taki był zamysł wrzucenia tutaj tego filmu. Życzę wszystkim "ekspertom" pełnym jadu wszystkiego dobrego, może kiedyś wasze życie odmieni się na lepsze.
Oceń komentarz:
20
+
-
ERA 9WL9 2018-07-13 20:59:28

(-)
O, skąd wiesz zza monitora, kto się pod kogo podszywa? Domorosły jasnowidz?
Oceń komentarz:
3
+
-
ERA 9WL9 2018-07-12 18:33:47

@abcd
Ten troll podszywający się pod Drivera to może sobie jeździć, ale co najwyżej resorakiem ciężarówki po dywanie-mapie Albanii.
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-12 18:02:40

Nie przejmuj się idiotą Driver, to umysłowo chory troll jeżdżący TIRem po Albanii.
Oceń komentarz:
1
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 23:37:51

(-)
Każdą uwagę kwitujesz atakiem personalnym, biedny jesteś. Umysłowo.
Oceń komentarz:
12
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 23:36:59

(-)
Czepiasz się zaczepek pod swoim adresem, a sam jak zacząłeś? Kiedy wytknąłem ci twoje słowa, to zacząłeś mnie obrażać. Oj, dzieciaku. Masz poważne problemy. Ze sobą.
Oceń komentarz:
12
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 22:53:03

"do Erwi2018-07-11 22:10:59 A ty taki przy..ny jesteś jak kilo gwoździ, bo ironii nie chwytasz? Jak Ci jeden mówi, że nie masz racji to go olej, ale jak Ci to mówi kilka osób to zastanów się nad sobą. Po co wyprzedzasz na siłę, nie możesz jechać za kimś? "

Opiniami trolli nie należy się przejmować.

P.S Ty do nich należysz.
Oceń komentarz:
3
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 22:18:46

Czytanie ze zrozumieniem kuleje. Gówniarze twojego pokroju klepiący zza klawiatury są dla mnie żadnym autorytetem, dlatego zdanie takich jak ty mam w poważaniu. Poczekam na odpowiedź z Łódzkiej drogówki. Jeśli oni uznają, że zgłoszenie było bezzasadne, uderzę się w pierś i przeproszę wszystkich tutejszych 'ekspertów'. I gorąca prośba, czytajcie ze zrozumieniem, spójrzcie troche szerzej na sytuacje i przede wszystkim myślcie - spróbujcie, to nie boli. Z mojej strony komentowanie zakończone.
Oceń komentarz:
11
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 22:10:59

A ty taki przy..ny jesteś jak kilo gwoździ, bo ironii nie chwytasz? Jak Ci jeden mówi, że nie masz racji to go olej, ale jak Ci to mówi kilka osób to zastanów się nad sobą. Po co wyprzedzasz na siłę, nie możesz jechać za kimś?
Oceń komentarz:
8
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 22:06:32

Przyrównywanie sytuacji na drodze do długości przyrodzenia? Odwiedź seksuologa. Koniecznie.
Oceń komentarz:
5
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 22:00:00

No przeczytałem i wychodzi mi z tego, że masz krótkiego, bo nie mogłeś wyprzedzić tej Kugi. I dlatego na chama chcesz ją wyprzedzić i to bez względu na sytuację.
Oceń komentarz:
9
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:55:18

Przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem. Jeśli nie posiadłeś takiej umiejętności (to przypuszczenie, nie stwierdzenie) to bardzo mi przykro.
Oceń komentarz:
2
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:51:14

Ty miałeś 6 krpm, to czym ty jechałeś? Tu nie chodzi o jad tylko, po co wyprzedzasz?
Oceń komentarz:
1
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:32:04

(.) (.)
Jak cię ciekawią i twój zasób wiedzy nie pozwala na zrozumienie tych wyrażeń, polecam google lub ukończenie podstawówki. Powodzenia.
Oceń komentarz:
3
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:27:47

(-)
Co do ludzi pełnych jadów, to ciekawią mnie sformułowania "drogowy troglodyta" i "gwałtownie przyśpiesza".
To tak na początek odnośnie jadu.
Oceń komentarz:
6
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 20:31:39

Wypisz wymaluj Polaczek Cebulaczek
Srales sie z tym wyprzedzaniem zamiast zaczekac na reakcje kierowcy po wyjezdzie z zabudowanego.
Jestes niecierpliwy i co widac w twoim komentarzu bardzo zlosliwy.
Oceń komentarz:
14
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 20:10:20

(-)
Jednak to nie przypadek.
Najpierw zrobił aferę na policji, a teraz robi aferę na stronie internetowej. Jednostka zaburzona. Wszędzie widzi złośliwości i wszędzie widzi ataki na siebie, ale sam siebie nie postrzega jako prowokatora.
Oceń komentarz:
15
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 18:40:28

Co to za wyprzedzanie jak nie zbliżałeś się do auta z przodu? Na dobrą sprawę wyprzedzanie zaczęło się w momencie gdy na przeciw widać już było ciężarówkę.

Jakbyś jechał z Porsche to też byś się władował na lewy pas zaraz po zakończeniu terenu zabudowanego? Oczekiwałbyś aż zaczeka dobrych kilkanaście sekund aż się w rzęchu zbierzesz i wyprzedzisz?
Oceń komentarz:
12
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 17:45:32

(-)
Hit:
"Drogowy TROGLODYTA GWAŁTOWNIE przyspiesza podczas manewru wyprzedzania"
Haha, autor nieźle popłynął.

Później jeszcze lepiej.
"Zgłoszone do ubezpieczyciela i na policję"
Wątpię, nikt przy zdrowych zmysłach, by nie przyjął takiego zgłoszenia.

Na koniec w ogóle megahit.
"na drugi raz może pomyśli dwa razy zanim coś głupiego do tego siwego łba przyjdzie"
Raczej ty pomyślisz na drugi raz, szczególnie jak ci gościu wytoczy sprawę. Oby to zrobił.
Oceń komentarz:
16
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:21:59

Te, praFnik, od kiedy tablica jest daną osobową? Nawet wg sławnego RODO? To, że mają dostęp ludzie z dostępem to nawet lepiej i RODO nie ma nic do tego! A po drugie, to ten dostęp nie jest taki prosty jak Ci się wydaje i nikt bez wyraźnej podstawy nie zaryzykuje sprawdzania, bo jest to odnotowywane.
Oceń komentarz:
1
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 20:08:44

(-)
Zabolał komentarz i domagasz się wyjaśnień? Nie dostaniesz ich. Tym bardziej, że twoje podawanie na policję i do sądu nie ma podstaw.
Oceń komentarz:
7
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 19:21:36

RODO - umieszczenie tablicy i nagrania publicznie, gdzie oprócz zwykłych ludzi, mają dostęp również ludzie z dostępem do danych, z których można zidentyfikować właściciela pojazdu.
Oceń komentarz:
9
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 19:17:37

Jako bierny obserwator zalewającej ten portal fali kretynów zapytam - sprawe o co?
Oceń komentarz:
9
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 17:25:23

Przecież tutaj nie ma gwałtownego przyspieszania. Tak dosłownie nie ma bo auto nagrywającego przyspiesza jakby chciało a nie mogło, a auto przed nim płynnie rozwija prędkość po wyjeździe z terenu zabudowanego.
Oceń komentarz:
12
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 15:38:35

To jest wg Ciebie wyprzedzanie?Gość na szczęście przyśpieszył jak zobaczył, że się nie zmieścisz z takim ślamazarnym wyprzedzaniem. Po jaki grzyb zacząłeś wyprzedzać (raczej wyjeżdżać na lewy pas), zobaczyłeś przerywaną? Nie ma nakazu wyprzedzania po zobaczeniu przerywanej linii szczególnie w takim tempie.
Oceń komentarz:
15
+
-
ERA 9WL9 2018-07-14 01:32:05

@"Miszcz z Infinity" Co z tego ze pochwaliles sie technologiami i kim to nie jestes, jakim kierowca itd. Jest wielu ludzi, ktorzy tego nie znaja a zarabiaja gigantyczne pieniadze na czym innym. Takie silenie sie na bycie "kims" wcale nie poleprza twojego obrazu.
Niestety koles z kugi zlamal przepisy, uzytkownik pod spodem juz ci podal, ze warunki do wyprzedzania byly. Owszem mogl wczesniej zbudowac wieksza predkosc ale to nie mialoby wplywu gdyby kuga nie przyspieszala. Do tego przypomne ci jeszcze jeden art 3.1 PORD ktory kuga zlamala. Wiec prosze cie nie sil sie na pokazywanie jaki to jestes super i kim to nie jestes, bo sa ludzie ktorzy nie robia 10tys km rocznie a moga byc zdecydowanie lepszymi kierowcami. Nie wiedziec co to adres IP, czy co to linux i robic znacznie wieksze pieniadze od ciebie.
PS. pewnie ci sie wydaje ze jestes anonimowy bo lecisz z bachrajnu VPNem :)
Oceń komentarz:
3
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 22:51:34

"No i widzisz ty znasz coś wyrywkowo, nie znasz totalnie się na bezpiecznej jeździe, bo pochwalasz takie wyprzedzanie. Masz kompleksy dotyczące lepszych samochodów , to Cię jeszcze pognębię, to jest Infiniti QX70'17. A teraz do przepisów, skoro tylko to rozumiesz, otóż zacytowany przez Ciebie artykuł jest oczywiście słuszny, ale podpunkt 1.1 tego artykułu, mówi właśnie o tym, że należy się powstrzymać od wyprzedzania, gdy nie jesteś pewny, że skończysz go bezpiecznie. Gdybyś się tak nie denerwował, tylko przeczytał ze zrozumieniem, co ja napisałem, to mi nie grozi, takie dzikie wyprzedzanie, BO TEGO NIE ROBIĘ.
Widzisz ja mam na karku pół wieku i za kółkiem średnio 50-60 tys, km rocznie, prawko już z 30+lat i nie miałem problemów, bo nie wyprzedzam, gdy nie jestem pewny, nie wymuszam, itp.
Nie będę Cię obrażał bo na to nie zasługujesz, przemyśl Co powiedziałem i jeździj bezpiecznie."

Weź się goń z tym bajkopisarstwem do jakiegoś pisemka dla dzieci, bo wisi i powiewa mi, czym jeździsz. Autor nagrania miał widoczność i manewr zostałby przeprowadzony całkowicie bezpiecznie. Niestety cwel z Kugi (o rozumie, ego i znajomości przepisów na tym samym poziomie co twoje) to zniweczył. A ty jeszcze zamiast ganić to skrajnie niebezpieczne zachowanie jakim jest przyspieszanie podczas bycia wyprzedzanym, to próbujesz robić jakieś żałosne wygibasy intelektualne. Pewnie sam k#$$a tak robisz i taka jest prawda, inaczej nie gadałbyś tych głupot i nie byłoby tej rozmowy.
Oceń komentarz:
3
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:55:39

A myślałem jednak, że jesteś inteligentny. A ty się pogrążasz, nie masz nawet krzty przyzwoitości, żeby przyznać, że nie masz racji. Człowieku, są rzeczy, których nie da się wygooglować, są rzeczy, którymi zajmują się specjaliści, którzy zarabiają dobre pieniądze. I ja tego Ci naprawdę życzę, tylko przestań kontestować rzeczywistość i wykorzystaj swój gniew w dobrym kierunku.
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:23:37

Dzięki za szacun, ale bez wzajemności.
Ja za to jestem z KGB, znam ludzi z CTRL+C, CIA i ROSSMANNA. Na dodatek jutro będę prowadził operację przejęcia kontrabandy z XYZ kolaborującej z KNŻ i QWERT. Wiesz, jakie ryzyko niosą za sobą operacje DZIELENIA PRZEZ ZERO?
Tak, moja wypowiedź jest ironiczna a ty się nachlałeś na meczu i myślisz, że świecisz wygooglowanymi terminami. Ogarnij się, zatankuj rano passata i więcej się nie kompromituj. Bez odbioru z mojej strony.
Oceń komentarz:
3
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 21:12:26

Przy takiej znajomości ludzi, to szacun Ci się należy. Jestem pod wrażeniem. Tylko ja jutro będę się zajmował się środowiskami VMware, OVM, PowerVM oraz sieciami SAN, a ty będziesz dalej ględził. Wiesz po co stosuje się wirtualizację OVM w dużych środowiskach informatycznych? Czym charakteryzuje się NPIV? Dlaczego IBM GPFS jest najlepszym rozproszonym systemem plików? Czym się różni architektura RISC od Intela? Ja wiem bo pracuję w magazynie Amazona, na wózku widłowym :)
Jakbym się uzewnętrzniał to bym podał link do FB lub Instagrama, a tak nic o mnie nie wiesz, oprócz tego co chcę żebyś wiedział. Ja nawet łączę się przez VPN i obecnie goście z TR widzą mnie, że klikam z Bahrajnu.
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 20:04:19

Za bardzo się uzewnętrzniasz, tak naprawdę jesteś zakompleksionym pracownikiem magazynu Amazona wylewającym swe frustracje w internecie. Na dodatek z nadwagą i ukraińskimi korzeniami. Zaufaj mi, znam się na ludziach.
Oceń komentarz:
5
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 19:57:57

Źle trafiłeś, zarządzam dużym zespołem IT. W dużych miastach są firmy które płacą niezłe pieniądze za profesjonalizm i unikalne zdolności. A teraz żegnam bo mecz się zaczyna.
Oceń komentarz:
6
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 19:44:52

Wyczytałeś to z internetowych poradników kołczingu? Winszuję, ale i współczuję. Powodzenia w realizacji marzeń.
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 19:33:01

:) no cóż zastanów się nad tym, jak zdobyć takie auto. Może profesjonalizm, zamiast pogardy. Może kultura zamiast chamstwa. A może inwestowanie w wiedzę zamiast przekleństw i ubliżania. A może po prostu się do tego nie nadajesz?
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 19:22:57

Wow, inifiniti, mokro mam. Jak ja gardze takimi podludzmi co mysla ze zaimponuja w internecie jak napisza jakie auto by chcieli miec.
Oceń komentarz:
0
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 18:45:23

No i widzisz ty znasz coś wyrywkowo, nie znasz totalnie się na bezpiecznej jeździe, bo pochwalasz takie wyprzedzanie. Masz kompleksy dotyczące lepszych samochodów , to Cię jeszcze pognębię, to jest Infiniti QX70'17. A teraz do przepisów, skoro tylko to rozumiesz, otóż zacytowany przez Ciebie artykuł jest oczywiście słuszny, ale podpunkt 1.1 tego artykułu, mówi właśnie o tym, że należy się powstrzymać od wyprzedzania, gdy nie jesteś pewny, że skończysz go bezpiecznie. Gdybyś się tak nie denerwował, tylko przeczytał ze zrozumieniem, co ja napisałem, to mi nie grozi, takie dzikie wyprzedzanie, BO TEGO NIE ROBIĘ.
Widzisz ja mam na karku pół wieku i za kółkiem średnio 50-60 tys, km rocznie, prawko już z 30+lat i nie miałem problemów, bo nie wyprzedzam, gdy nie jestem pewny, nie wymuszam, itp.
Nie będę Cię obrażał bo na to nie zasługujesz, przemyśl Co powiedziałem i jeździj bezpiecznie.
Oceń komentarz:
2
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 17:48:25

Do ameby, która jest amebą i do tego debilem nieznającym przepisów. Po pierwsze, mnie ch#j obchodzi ile ten twój Wartburg ma koni, może mieć nawet 1,5 (wraz z kuśką właściciela), a jest k#%@a jak byk napisane w artykule 24 przepisów o ruchu drogowym, punkt 6:
"Kierującemu pojazdem wyprzedzanym zabrania się w czasie wyprzedzania i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości."

Czaisz ten zapis, czy potrzebujesz bezpośredniego doświadczenia sytuacji, kiedy ten twój wartburg nie da rady drugiemu idiocie przyspieszającemu jak ten z Kugi i całe to twoje wyprzedzanie kończy się (są różne opcje)
- zaprzestaniem wyprzedzania
- uniknięciem na styk kolizji z pojazdem z naprzeciwka
- wypadnięciem z drogi
- czołową kolizją z pojazdem z naprzeciwka

Co wybierasz, dzbanie?
Oceń komentarz:
10
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 16:59:35

Do debila który mnie nazwał amebą, chłopie ja mam auto z 200+ KM i nigdy nie biorę się za wyprzedzanie, na takich drogach od razu jak tylko się pojawia możliwość. Mam czas rozejrzę się, przed sobą nikogo to depnę i tylko kurz zostaje. A tutaj gość zobaczył przerywaną, auto wyje a nie jedzie, z przodu ciężarówka, a on jeszcze przerażony. Gość wyprzedzany nie przyśpieszał gwałtownie tylko wyjeżdżając z terenu zabudowanego normalnie dodał gazu, nie ma tu żadnej złośliwości. Wyprzedzający miał poczekać, a nie na siłę leczyć swoje kompleksy.
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 16:48:14

na ch#j się w ogóle odzywasz jak przepisów nie znasz, amebo?
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 15:37:16

Nie masz czym wyprzedzać to odpuść sobie popisy panie nagrywający. Nie wiem po co chciałeś wyprzedzać, skoro ten nagrany pojazd jechał i to prędko.
Oceń komentarz:
13
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 11:50:09

(-)
Tak jak pisali inni, przeliczyłeś się. Nie umiesz po prostu wyprzedzać i szukasz sytuacji, żeby się na kimś wyżyć.
Oceń komentarz:
17
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 20:10:59

(-)
Twój komentarz zmienił świat.
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 17:50:10

Ty nie jesteś prawdziwym Driverem, ty jesteś popierdółka i do tego tak marnie trollująca.
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 17:17:01

(-)
Są klony. To sobie słuchaj, ja żadnych korepetycji tutaj nie proponowałem, więc na razie to idź szukaj pomocy z języka polskiego.
Rozumiem, że zabolał komentarz, ale cóż. Skoro szukasz rad w internetach.
Oceń komentarz:
5
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 16:54:42

Ja też chętnie poczytam mądrości internetowego trolla o tym, jak się powinno wyprzedzać. Oczywiście z góry wiem, że dostanę tekst na poziomie przeciętnego gimbateusza, który opisze jak grając w gierke np. w NFSa "wyprzedza" wszystkie wirtualne ścigające się z nim samochodziki. Z góry też wiem, że zawsze przegrywa w tych wyścigach, ale to nic dla jego wątłego rozumku niemającego ani wiedzy teoretycznej (PoRD) ani wiedzy praktycznej o prowadzeniu pojazdu.
Oceń komentarz:
5
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 14:37:21

Ja chetnie poslucham, jak sie powinno wyprzedzac????
Oceń komentarz:
9
+
-
ERA 9WL9 2018-07-10 00:20:25

Erwi !, tępy ośle, jakbyś miał trochę oleju w głowie, i umiał czytać znaki poziome !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to byś nie wyprzedzał

Kużwa, następny debil z kamerą!!, ale to woda na młyn dla mnie :))))))))))))))
Oceń komentarz:
17
+
-
ERA 9WL9 2018-07-09 21:40:39

Śmieszne są te komentarze i pokazują zarazem poziom umysłowy komentujących (beneficjenci 500+ w paskach tdi od nimca?). Nie dziwi mnie to, że na drogach panoszy sie taka dzicz, choć jest to przykre...
Oceń komentarz:
6
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 17:17:33

(-)
Boshhhh, jaki mądry, wstawił plusa w nawias i myśli dzieciak, że mnie sprowokuje... Ojejjj.
Oceń komentarz:
7
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 16:51:15

(+)
Taki wygląd twój, trollu. Jak każdego troglodytę z IQ -1 ubodły cię słowa prawdy?
Oceń komentarz:
7
+
-
ERA 9WL9 2018-07-10 08:03:05

(-)
Widać ładnie się opisałeś.
Oceń komentarz:
12
+
-
ERA 9WL9 2018-07-09 20:35:54

(-)
Nie kompromituj się.
Oceń komentarz:
17
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 17:18:19

(-)
Zaciąłeś się czy zatkało cię? Rzucaj się dalej, autorze, ale nic to nie da, skoro nie potrafisz wyprzedzać.
Oceń komentarz:
11
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 16:49:13

(+)
Nie kompromituj się, trollu.
Oceń komentarz:
10
+
-
ERA 9WL9 2018-07-09 19:30:43

Drogowy troglodyta gwałtownie przyspiesza podczas manewru wyprzedzania, widząć, że z naprzeciwka jedzie samochód ciężarowy. Zgłoszone do ubezpieczyciela i na policję. Nawet jak nie zostanie ukarany mandatem, na drugi raz może pomyśli dwa razy zanim coś głupiego do tego siwego łba przyjdzie.

Oceń komentarz:
56
+
-
ERA 9WL9 2018-07-14 01:06:37

@im No coz czasem lepiej nic nie napisac niz sie skompromitowac, jak to uczyniles. Jakbys jeszcze popatrzyl na ten znak ostrzegawczy.... i tabliczke pod nim, dla ulatwienia podam T-3 i wiedzial co znacza razem :) Ale juz cie uswiadomie: znaczy on tyle, ze wlasnie zakonczyla sie sekwencja zakretow, gdzie pierwszy byl w prawo.
Jesli twierdzisz, ze kierowca kugi jedzie przepisowo podczas gdy auto za nim zaczyna go wyprzedzac, to znaczy, ze nie znasz przepisow tak samo jak i znakow drogowych.
Kierowca kugi przyspiesza co utrudnia wykonanie manewru nagrywajacemu. Czy ci sie to podoba czy nie kierowca kugi zlamal przepisy.
Zagladnij czasem do przepisow zanim napiszesz bzdury
Oceń komentarz:
4
+
-
ERA 9WL9 2018-07-13 12:59:22

Kierowca Kugi jedzie przepisowo, po wyjechaniu z terenu zabudowanego zwiększa prędkość, więc po co go chcesz wyprzedzić, jadąc wolniej od niego? Spodziewasz się, że będzie specjalnie zwalniał żeby Ciebie przepuścić?
Poza tym zaczynasz próbę wyprzedzania po znaku ostrzegawczym o niebezpiecznym zakręcie nie mają jak go wyprzedzić. Kompromitujesz sam siebie...
Oceń komentarz:
8
+
-
ERA 9WL9 2018-07-11 14:46:50

"Włączenie kierunkowskazów = awaryjne.
Co twój mikromóżdżek ma na celu robiąc to? "

Karol nie wiem co bierzesz ale odstaw to na dłuższy czas.
Co miałeś na myśli pisząc to?
Kierunkowskazy to migacze.
Awaryjne to awaryjne.
To są dwie osobne funkcje w aucie. Ogarnij się!
Oceń komentarz:
8
+
-
ERA 9WL9 2018-07-10 19:51:24

Słucham uważnie i to kilka razy i nie słychać kierunkowskazów.
Gość możliwe, ze przyspieszał bo wyjechał z terenu zabudowanego.
Nie włączyłeś kierunkowskazów a więc formalnie nie wyprzedzałeś.
Wyłącznie twoja wina.
Oceń komentarz:
14
+
-
ERA 9WL9 2018-07-10 16:18:06

Włączcie dźwięk tępe kabany i posłuchajcie obrotów silnika. Jak czytam te komentarze to widzę takie same małpy jak te z filmu.
Oceń komentarz:
14
+
-
ERA 9WL9 2018-07-10 15:10:48

Skończył się teren zabudowany i koleś przyspieszył do 90 km/h, normalne . To że ty jesteś zawalidrogą i nie umiesz dynamicnie wyprzedzić to nie moja wina.
Oceń komentarz:
14
+
-
ERA 9WL9 2018-07-10 12:08:21

Ja tutaj nie widzą przyspieszania przy wyprzedzaniu.
Lekko przyspieszył bo skończył się teren zabudowany.
Ty zwyczajnie przeliczyłeś się z miejscem do wyprzedzania i przyspieszeniem swojego auta.
100% winy po twojej stronie.
Oceń komentarz:
13
+
-
ERA 9WL9 2018-07-09 21:24:43

Nie masz czy wyprzedzać to nie wyprzedzaj....przecież nikt nie będzie jechał cały czas 60km/h.
Oceń komentarz:
22
+
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w listopadzie

  1. SPI 38NN
  2. DGL 25427
  3. CIN 27551
  4. D4 DEMON
  5. WZ 4259L
  6. FZ 0977F
  7. K1 FRIZ
  8. SBL 12HX
  9. WOT 41WH
  10. GTC GX88
Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »