Tablica rejestracyjna ZGL57771
Województwo zachodniopomorskie
Powiat Goleniów
Pojazd: VOLKSWAGEN PASSAT1.9TDITRENDLINE

Oceń kierowcę

7
385

Komentarze

ZGL 57771 2018-08-22 10:33:26

(-)
Gościu powinien mieć pierwsze miejsce w sierpniu i co? Nawet już go nie ma w dziesiątce.
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-31 07:29:18

dziwne! film ten ma w tej chwili 381 ujemnych ocen i nie ma go w tej sierpniowej dziesiątce, a na 10 miejscu najgorszych kierowców w sierpniu, kierowca ma 267. Jak to wytłumaczyć?
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-20 09:57:18

Patologia nagrywa patologie
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-16 11:02:08

Oni odpowiedzą za zamknięcie psa, a autor nagrania za upublicznianie nagrania i namawianie do publicznego linczu. Coś czuję, że to nie Ci od psa stracą więcej
Oceń komentarz:
+
5
-
ZGL 57771 2018-08-18 08:20:49

Ale żona i dziewczynka już nie
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-16 19:05:13

Przeciez ten mezczyzna zgodzil sia na opublikowanie filmiku. Slychac to na tym filmiku
Oceń komentarz:
+
5
-
ZGL 57771 2018-08-15 17:31:05

oceńmy fakty- 1-zrobili źle zostawiając psa w nagrzanym samochodzie,mogła córka z nim spacerować ,a oni robić zakupy.
2-filmowanie mogło zdenerwować,ale mógł powiedzieć,ze byli krótko,były otwarte okna w samochodzie-to by ich częściowo usprawiedliwiało.
Ale nie !! facet jest chamski,agresywny,ma poczucie wyższości-nic mu nikt nie może zrobić.
Warto by przyjrzęć się tej rodzince-może psycholog szkolny ??tam może być przemoc i zastraszanie przez PANA i WŁADCĘ. Poza tym postawa żony !! nie próbuje uspokajać,tonować sytuacji.
MĄDRZY INACZEJ ZWOLENNICY PRAWA,RODO i INNYCH DEWIACJI--A MOŻE TA SPRAWA NIE ZASZKODZI ,A WŁAŚNIE POMOŻE CÓRCE ?? BO JA NIE CHCIAŁBYM SIĘ WYCHOWYWAĆ W TAKIEJ RODZINCE !
NAJLEPIEJ NIC NIE ROBIĆ BO PRAWO CHRONI NIE TYCH CO TRZEBA !!
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-17 20:26:49

(-)
Filmowanie nie mogło zdenerwować.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-08 22:45:08

Osoby które twierdzą, że ochrona wizerunku była wczesniej. A i owszem, była. Ale aktualnie mamy RODO i nową ustawę o ochronie danych osobowych. I to nie jest pisanie głupot, tylko zaznaczenie, że zgodnie z prawem to o ile właściciele psa odpowiedzą za zamknięcie psa w samochodzie, to autor odpowie za coś znacznie gorszego w świetle prawa. Jest wyraźnie o naruszeniu prywatności osób. I nie bronię tu patologi, tylko zaznaczam, że czesto sami robimy sobie problem publikujac takie nagrania. Przecież można to było zgłosić do odpowiednich instytucji i niech się zajmują. A tak, to autor nagrania zrobił lincz w internecie i jeszcze zniszczył życie jakiejś dziewczynki, która pewnie będzie miała w szkole pod górkę, gdy jej znajomi ją rozpoznają. Zanim wrzucicie coś do internetu, zastanówcie sie jakie konsekwencje ma to zarówno dla was, ale także i innych osób, które mogą na tym ucierpieć. Bo internet nie jest miejscem do ustalania wyroku.
Oceń komentarz:
+
4
-
ZGL 57771 2018-08-16 23:11:19

(-)
Ty, gościu niżej, ty coś bierzesz? Dobrze się czujesz? Nie, nie musi nabijać, bo gdybyś był ogarnięty, to byś sprawdził, że film nie ma dużo wyświetleń, ale wolisz się z siebie barana robić.
Gościu nie tłumaczy się, że chciał dobrze, więc opanuj się, haha.
"że jest człowiekiem, który widzi tylko sukces nagrania"
To ty masz tylko taki pogląd, widocznie oceniasz ludzi po sobie.
Nikt nie broni? Poza tobą.
A po cholerę pisać takie durne komentarze jak twój? Pan i władca na portalu.
Najpierw zetrzyj pianę z pyska.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-16 11:06:58

I bardzo dobrze, mógł iść na policje z tym. Ale nieee on musi nabijać wyświetlenia. Idioci co tylko wrzucają wszystko do internetu, a potem tłumaczą się, że chcieli dobrze. To że kolo pokazał odbyt nie świadczy o nim za dobrze, ale to że nagrywający wrzuca takie pierdoły do internetu także świadczy, że jest człowiekiem, który widzi tylko sukces nagrania. I nikt tu nie broni patusa pokazującego odbyt. Tu chodzi o to, że po cholere to wrzucać do internetu. Dodatkowo na tablice-rejestracyjną. Tu są nagrania z polskich dróg, a nie odbytów jakiegoś faceta.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-14 10:47:48

(-)
Jak widać zawsze znajdą się obrońcy pro bono, którzy sami podejmą się obrony takich.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-14 07:09:58

Skoro rodzicom nie zależy na opinii środowiska, to dlaczego ma zależeć obcym?
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-11 14:35:01

(-)
@polpot, pisałem właśnie o tym, że największą szkodę córce zrobił tatuś odbytnik, ale niestety jakiś debil usunął mój komentarz w tym podwątku.
Oceń komentarz:
+
7
-
ZGL 57771 2018-08-11 09:31:05

Największą szkodę córce, to zrobił tatuś pokazując do kamery odbyt. Gdyby nie było jej na nagraniu, to pewnie też wołałbyś o niepublikowanie patola, bo dzieci w szkole rozpoznałyby tatusia koleżanki. Ach ta nasza UE i jej RODO, oraz "nasze" polskie prawo - wszystkie jak jeden mąż chroniące zwyrodnialców.
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-10 11:27:13

(-)
Więc na koniec jeszcze raz jeden tylko przykład twojej kompromitacji.
"Sugerujesz, że niby RODO zmienia coś w kwestii ochrony wizerunku, ale nie napisałeś co.
Jesteś kolejnym internetowym ekspertem na zasadzie, wiem, ale nie powiem. "

A ty na to:
"A czy to ważne co zmienia w kwestii ochrony? Jest, więc teraz należy tych przepisów przestrzegać, a nie tych, które były wcześniej."

I to jest kluczowy dowód na to, że to ty nie przeczytałeś tej ustawy, nawet na szybko. Bo inaczej byś się nie kompromitował pisaniem o RODO w sytuacji, gdy jeden gostek na parkingu nagrywa drugiego.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-10 11:22:50

(-)
W którym momencie chciałem, żebyś mi coś tłumaczył? Sam się wypowiedziałeś, więc powinieneś był wyjaśnić, co i jak. Nikt cię o nic nie prosił. To ty zacząłeś ten wątek. Ale zapytany o konkrety wykpiłeś się, że ty baranom tłumaczyć nie będziesz. A prawda jest taka, że po prostu nie masz pojęcia, o czym pisałeś.

A to, że tego nie potrafisz, to kończy się tak, że odwracasz w tak marny sposób, że ktoś chciał jakiegoś tłumaczenia. Nie, po prostu ty nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytania.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-10 11:19:53

(-)
W którym momencie pisałem, że wizerunek nie jest daną osobową?
W którym momencie w ogóle poruszałem taki temat?
W którym momencie pisałem, że można publikować nagranie z konkretnymi osobami?

Nie moja wina, że z twoich postów jasno wynika, że nie masz pojęcia, o czym piszesz.
Piszesz jasno o RODO, a potem się głupio pytasz.

"dwa że nawet przeczytać się ustawy nie chce i oczekuje się, że ktoś tu będzie tłumaczył baranowi"
Której sam nie przeczytałeś, baranie i dlatego unikasz odpowiedzi na pytanie.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-09 18:12:40

jestem idiotą
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-09 14:35:44

Jedno miejsce poproszę, gdzie zaznaczyłem, że przed RODO nie było ochrony danych osobowych. Jedno zdanie, w którym zaznaczam, że wczesniej można było robić co się chce z danymi osobowymi, a wizerunek osób nie był chroniony. Raz, że czytanie leży, dwa że nawet przeczytać się ustawy nie chce i oczekuje się, że ktoś tu będzie tłumaczył baranowi. Jest teraz, było wczesniej. A różnice to proszę samemu poszukać, może da to jakiś efekt pozytywny, a nie tylko trolowanie w internecie.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-09 14:13:56

(-)
Obrażanie:
"że dla takiego troglodyty intelektualnego trzeba tłumaczyć"
bo oczywiście brak wiedzy, o którą zapytany:
"A czy to ważne co zmienia w kwestii ochrony?"
Mogłeś wprost napisać - nie napiszę, bo nie wiem. Po co się silić na dalsze kompromitowanie swojej osoby prostackim i chamskim zachowaniem.

Nie wspomnę, że zmieniasz niczki w poczuciu tego, że ktoś pomyśli, że jesteś inną osobą.

Jak możesz pisać:
"Jest, więc teraz należy tych przepisów przestrzegać, a nie tych, które były wcześniej."
skoro jednocześnie nie potrafisz podać, co się zmieniło.

Rozumiem, że uważasz mnie za intelektualnego troglodytę (użycie tego ostatnio w twoim poczuciu świadczy o twojej erudycji, a nazywasz mnie tak, bo zadałem ci pytania, które cię kompromitują), ale jednocześnie sam nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytania, a posuwasz się do obrażania innej osoby.

"Na nagraniu są osoby fizyczne"
Kolumbie!!!

"Zamieszczając takie nagranie należałoby wpierw pozbyć się informacji umożliwiających zidentyfikowanie osób"
I naprawdę sądzisz, że przed RODO tak nie było?! Nadal, widać, nie masz pojęcia o czym piszesz.

"Jeśli nadal nie rozumiesz w czym rzecz, to myślę że niestety nic już nie pomoże i dalsze próby są daremne."
Z każdą kolejną wypowiedzią udowadniasz, że to ty jesteś tą właśnie osobą, która niczego nie rozumie. Przede wszystkim nie rozumiesz, co sam piszesz.

"a dopiero później udostępnienie tego w sieci"
Skoro tobie się wydaje, że przed wejściem RODO takie wideo można było udostępnić, to faktycznie jesteś intelektualnym troglodytą.
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-09 12:21:17

@Driver, A czy to ważne co zmienia w kwestii ochrony? Jest, więc teraz należy tych przepisów przestrzegać, a nie tych, które były wcześniej. No chyba, że dla takiego troglodyty intelektualnego trzeba tłumaczyć, że wizerunek jest daną osobową. Na nagraniu są osoby fizyczne, więc jak najbardziej ochrona danych osobowych wchodzi w grę. Zamieszczając takie nagranie należałoby wpierw pozbyć się informacji umożliwiających zidentyfikowanie osób, a dopiero później udostępnienie tego w sieci. Jeśli nadal nie rozumiesz w czym rzecz, to myślę że niestety nic już nie pomoże i dalsze próby są daremne.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-09 10:07:16

(-)
"Ale aktualnie mamy RODO i nową ustawę o ochronie danych osobowych."
Sugerujesz, że niby RODO zmienia coś w kwestii ochrony wizerunku, ale nie napisałeś co.
Jesteś kolejnym internetowym ekspertem na zasadzie, wiem, ale nie powiem.
Najpierw doczytaj, czego dotyczy RODO, a później się kompromituj.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-09 02:04:34

(-)
Żadnych konkretów, same figury retoryczne. Nie ma nawet, z czym polemizować.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-07 12:35:50

Wszystkie osoby, które gadają, że co ma RODO do tego, i nie bronić patologii jakimś RODO. Nagrywający wrzuca kolesia co pokazuje tyłek, sytuacje z psem, jakąś kobietę, oraz dziewczynkę. O ile mężczyzna i kobieta mogą być winni (do decyzji sądu), tak już ta dziewczynka niekoniecznie. No chyba, że dziecko prowadziło samochód i zamknęło tego psa samo, a mężczyzna z kobietą to tylko na doczepkę. Od rozwiązywania takich spraw są sądy, a nie internet. Rozumiem, że jest wypadek i poszukiwania sprawcy. Ok to wtedy wiadomo, że na internecie można zdobyć informacje. Ale teraz dzięki takim nagraniom dziewczynka będzie miała przewalone. I autor nagrania pomaga psu, a niszczy życie jakiejś dziewczynce. Dobrze zrobił? Bo moim zdaniem wystarczyło zgłosić to nagranie do jakiejś instytucji pomagającej zwierzętom, lub samemu się zgłosić do odpowiedniej instytucji.
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-09 16:49:57

przemyślałem sprawę - masz racje - przepraszam za wszystkie moje wcześniejsze wypowiedzi idę teraz do kąta wstydu przemyśleć swoje skandaliczne zachowanie ....jestem patolem idiotą - przeprasza :(
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-09 15:04:25

(-)
A wees sie odczep. Smiejesz sie, a podaj jakis argument, ze sie znasz. Pewnie nie wiesz, ale piszesz cwaniaku! Taki jestes, a nie napisałeś nic modrego!
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-09 14:41:40

Widzę, że ktoś tu sobie z tablicy rejestracyjnej zrobił czat. Zamiast napisać jedną sensowną odpowiedź pod komentarzem i kliknąć wyślij, to wysyła po kilka bez ładu składu. Niedość że troglodyta, to jeszcze troll internetowy. Połączenie godne typowego wszystko wiedzącego internetowego fachowca na każdy temat. Niedość, że w każdym temacie spam, to jeszcze udaje że nikt poza nim nie wie nic.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-09 14:30:59

(-)
"Najpierw poczytaj (i nie "na szybko"), a potem się wypowiadaj."
A jednocześnie:
"A czy to ważne co zmienia w kwestii ochrony? Jest, więc teraz należy tych przepisów przestrzegać, a nie tych, które były wcześniej."

Czasami się taki młotek trafi, że można się nieźle uśmiać.
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-09 14:19:17

(-)
Po twoich wypowiedziach widać, że ty nawet na szybko nie przeczytałeś.
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-09 14:18:32

(-)
Ty jak widać nawet tego nie zrobiłeś. Skoro tak napisałem, to się tego nie wstydzę, więc śmieszne jest, kiedy czepiasz się tego, co szczerze napisałem.
Więc sądzisz teraz, że autor nagrania jest administratorem?! Nieźle...

Radzisz mi, żebym poczytał, ale jak widać sam tego nie uczyniłeś.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-09 12:27:33

@Driver, myślę że sam sobie odpowiedziałeś na temat Twojej wiedzy o RODO, pisząc "Z tego co na szybko sobie przeczytałem to generalnie RODO(...)". Jak sama nazwa wskazuje Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. A jak pójdziemy dalej, to mamy definicję danych osobowych, mamy informacje kto jest administratorem danych, jakie prawa ciążą na administratorze danych, oraz jakie prawa przysługują osobie, której dane dotyczą. Najpierw poczytaj (i nie "na szybko"), a potem się wypowiadaj.
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-08 15:35:33

(-)
Z tego co na szybko sobie przeczytałem to generalnie RODO odnosi się do baz danych i administratorów, którzy tymi bazami zarządzają. A więc to w żaden sposób nie zmienia istniejącego prawa, a jedynie jest to ustawa mająca na celu lepsze egzekwowanie już istniejących wcześniej obowiązków administratorów.
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-08 15:32:30

(-)
A właściwie co ma RODO do tego?
Przecież ochrona wizerunku już dawno została usankcjonowana przez prawo. Rozumiem, że teraz jest modne to nowe prawo, który jest łączone w jakichś sposób z kamerkami - czy legalne jest nagrywanie?
Ale to nie zwalnia z myślenia i z bezmyślnego lansu RODO.

Zakaz publikowania czyjegoś wizerunku był już zanim ktoś w ogóle RODO wymyślił.
Tylko trzeba uruchomić pałę, a nie kompromitować się.
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-08 08:04:30

Ludzkość zmierza w złym kierunku...
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-07 14:07:02

masz 1000% racji....ta cała patologia, która tutaj się nakręca pomyliła priorytety w życiu i ma taką pianę w sobie, że zapomina o podstawowych i najważniejszych kwestiach....póki ci mieszkamy w Państwie Prawa i od rozstrzygania wszystkich spraw tutaj omawianych są odpowiednie instytucje tudzież sądy...szkoda że patole z tego serwisu tego nie rozumieją....
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-04 17:15:29

Przejechacz kota i odjechacz
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-03 14:40:21

(-)
Film usunięty, ale już pojawiła się nowa kopia.
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-05 12:12:49

Oceń komentarz:
+
6
-
ZGL 57771 2018-08-03 08:02:10

'Ten film jest już niedostępny, ponieważ użytkownik, który go przesłał, zamknął swoje konto YouTube.'

Niestety mimo zamknięcia konta, są proste metody by odnaleźć pana nagrywającego w okularkach...
Oceń komentarz:
+
21
-
ZGL 57771 2018-08-14 23:55:13

Groźnie spojrzy na niego kakaowym oczkiem :)
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-03 15:45:25

(-)
A po co miałbyś go szukać? Co on ci zrobił?
Oceń komentarz:
+
9
-
ZGL 57771 2018-08-02 14:01:44

Niniejszym przepraszam za wszystkie swoje głupie komentarze i obiecuję poprawę.

Driver
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-02 14:02:53

I za to, że dyskutuję sam ze sobą.
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-02 12:33:42

(-)
Ta zbulwersowana mina kobiety...
Jak ona nie potrafi zrozumieć, co się dzieje...

I wg niej psy nie duszą się, bo pewnie też nie oddychają...
Rozumiem, że podstawówki nawet brak.

I nie widzę tam duszącej się kobiety.
Oceń komentarz:
+
9
-
ZGL 57771 2018-08-02 10:40:44

Zostawmy gościa i psa.

Czy nagrywający ma pozwolenie osób nagranych na publikację wizerunku?
Oceń komentarz:
+
24
-
ZGL 57771 2018-08-03 12:06:45

(-)
Żeby pisać takie wypowiedzi, jak ktoś tutaj to zrobił, to trzeba być właśnie niezłym patolem.
My nie mamy życia, ale prędzej ty go nie masz. My poświęcamy czas na komentowanie takiego patologicznego zachowania, a ty poświęcasz również, ale na bronienie go.
Więc kto nie ma życia?
Zastanów się nad sobą.

Rozumiem, że wg ciebie doniesienie na policję czy tutaj takiego zachowania to jest konfidencja. No brawo! Osiągasz szczyty debilizmu.

Wg ciebie facet powinien pokazywać odbyt obcym ludziom przy małoletniej i nikt nie ma prawa tego zgłosić. Istny debil!

A ty dlaczego nie dajesz swoich danych?
A dlaczego jak zgłaszasz sprawę na policji, to twój adres jest w załączniku, a nie w aktach? Niech ci to policja wytłumaczy, dlaczego ktoś uchwalił takie kozackie prawa wg ciebie.
Może dlatego, że nie mamy takiego obowiązku i mamy prawo do prywatności. Nie muszę się przedstawiać nie tylko obcym mi osobom, ale i również całemu światu.
Dlaczego ktoś może poznać moje dane i sam ich nie podać?
Myślenie tak cię boli?
A ty jesteś już wysterylizowany?
Oceń komentarz:
+
5
-
ZGL 57771 2018-08-03 09:33:51

teraz mam już pewność że ten serwis stworzyli jak to mówicie "patole" dla właśnie "patoli" takich internetowych troli, co nie nie mają nic w życiu do robienia a w ich żyłach płynie konfidencka krew i dzień bez "podpierdenczenia" uważają za dzień stracony... masakra jaki tutaj jest poziom ludzi, a Polskie prawo to toleruje .....tacy jesteście "kozacy" dlaczego pod donosami, nie dajcecie swoich danych? dlaczego ukrywacie się pod czyimiś nickami?? tak tchórzu to do ciebie co umieściłeś beznadziejny wpis z nicku"obeserwator" podszywając się pode mnie.....dno i pięć metrów mułu - to tak jakby was pochwalić - dla was nie ma już ratunku...mam tylko nadzieję, że się nie rozmnażacie....
Oceń komentarz:
+
6
-
ZGL 57771 2018-08-02 20:34:23

przecież na nagraniu wyraża zgodę, nawet na dodanie na facebook :D
Oceń komentarz:
+
7
-
ZGL 57771 2018-08-02 19:04:22

Ty zaraz będziesz miał pozwolenie na wsstawienie sobie jedynek
Oceń komentarz:
+
5
-
ZGL 57771 2018-08-02 12:26:01

(-)
Może i nie ma, ale co ci do tego? Będziesz go jeszcze bronił?

A tamten ma pozwolenie na pokazywanie odbytu obcej osobie w obecności małoletniej?
Jakoś na to nie zwróciłeś uwagi.
Oceń komentarz:
+
5
-
ZGL 57771 2018-08-02 10:55:13

Jak ktoś takim debilem jak właściciel psa to tak
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-02 06:29:40

Ałudi i wioooooocch@ brum brum. Nawet nie chce mi sie pkt karnych liczyc
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-01 20:18:02

Obnaża się przy dziecku,zboczeniec.Jak zryty trzeba mnieć baniak żeby srakę ludziom pokazywać. Lepiej niech opieka społeczna zainteresuje się tym zboczeńcem.
Oceń komentarz:
+
18
-
ZGL 57771 2018-08-01 17:28:39

RODO +
Oceń komentarz:
+
5
-
ZGL 57771 2018-08-09 23:46:03

Kris, Pies ma prawo żyć i nie wolno wyrządzać mu krzywdy. A RODO tyczy się też baranów? Jedynie zły wpływ w przyszłości może być upublicznienie twarzy dziecka.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-03 11:43:06

(-)
W porządku, rób sobie jaja, ale mocno się zdziwisz za niedługo.
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-03 11:32:42

(-)
I dodam, że od tej pory moje wszystkie wpisy zaczynam od (?). Te zaczynające się od (-) uznam za klony.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-03 09:27:56

(-)
A dlaczego autor filmu miałby płacić?

Miał rację, kloniku, naprawdę? Rozumiem, że przewidział coś niesamowitego. To było oczywiste, że film zostanie skasowany, ale i tak bardzo długo był. Spokojnie, zaraz pojawi się nowy.

A prędzej to ty będziesz miał sprawę za podszywanie się pod innych.
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-03 08:18:53

"ciekaw jestem co portal zrobi a raczej jak szybko na autora nagrania przeżuci odpowiedzialność za upublicznianie autora wraz z całą rodziną i tablicami rejestracyjnymi....sprawa cywilna i autor nagrania ładnie zapłaci za swój wyczyn..."

(-)
Miałeś rację. Już się dzieje. Film usunięty.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-03 08:04:39

(-)
W sumie cofam.
Zgadzam się z Krisem w całości.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-08-02 15:16:25

(-)
"...w tym akurat przypadku..."
Zgadza się, bo gdyby tatuś odbyciku nie wypinał, to by wtedy krzywdy żadnej jej to nie wyrządziło.
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-02 14:34:47

Obserwator - masz 100% racji. Jedna sprawa to pies i to co ten człowiek wyrabiał.
Inna sprawa to upublicznienie wizerunku - tyczy się wszystkich osób.
A dla obrońców nagrywającego - pomyślcie chwilę ile zła dla dziecka może wyrządzić upublicznienie jej i rodziców (?) wizerunku, w tym akurat przypadku.
A "główną" przyczyną nagrania był pies...
Oceń komentarz:
+
2
-
ZGL 57771 2018-08-02 12:28:41

(-)
Widzę, że masz problemy z czytaniem, więc ponawiam.
"według mnie sprowokowany przez autora filmu"
To ci zadałem pytanie. Jak ktoś ciebie sprowokuje, to pokazujesz odbyt komuś i czujesz się usprawiedliwiony?

Wiele razy w życiu ludzie mnie prowokowali i nigdy nikomu nie pokazałem odbytu.

Jak ktoś cię okradnie, to pójdziesz i kogoś zabijesz, bo cię okradł?

Na twoim poziomie nie ma sensu dyskutować, skoro ty uważasz, że adaś został sprowokowany do pokazania odbytu.
Ty go jeszcze bronisz, haha.
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-02 07:31:40

mówię, że nie znamy całego filmu - zauważ, że cała akcja dzieje się jak już jest gościu wzburzony (według mnie sprowokowany przez autora filmu)....ehhh zresztą chyba nie ma sensu dyskutować na tym poziomie...
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-01 19:03:50

(-)
I co? Też byś tak zrobił, a potem byś się tłumaczył, że ktoś cię sprowokował?
Tak w ogóle, ty jeszcze próbujesz to zachowanie jakoś usprawiedliwiać?
Przeuj.
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-01 18:45:09

dokładnie - ciekaw jestem co portal zrobi a raczej jak szybko na autora nagrania przeżuci odpowiedzialność za upublicznianie autora wraz z całą rodziną i tablicami rejestracyjnymi....sprawa cywilna i autor nagrania ładnie zapłaci za swój wyczyn...druga sprawa tyle się tutaj ludzi udziela, że to patol itp. a czy macie dostęp do całego nagrania? czy autor nagrania nie sprowokował czymś do takiego zachowania tego człowieka ? nie oszukujmy się pies nie miał najgorszy warunków - szyby pouchylane - nie wiemy ile nie było właściciela - może tylko chwili a może zostawił córkę albo żonę w okolicy i cały czas miały kontakt wzrokowy z autem i psem w środku.... smucie mnie tak chętne krytykowanie tego człowieka, który faktycznie dał się według mnie sprowokować i naraził siebie i rodzinę na śmieszność - niemniej komentujący to jeszcze więksi "patole" i dają się manipulować....
Oceń komentarz:
+
7
-
ZGL 57771 2018-08-01 12:43:04

Patusiu pokazujący swoja dupę. Pamiętaj, że jak Cię spotkam, to nakleję twoją brzydką mordę i dupsko na przednią szybę samochodu. Podam również tytuł do filmu żeby ludzie zobaczyli jakim jesteś bucem, idiotą, degeneratem.
Takich jak Ty powinno się zamykać.
Oceń komentarz:
+
12
-
ZGL 57771 2018-08-01 10:12:07

(-)
Ja jeszcze czegoś takiego tutaj nie widziałem. Jestem zszokowany.
Nie wiem, czy ktoś z tego portalu byłby w stanie się tak zachować jak ten patus. Chyba jedynie paramonov albo NFJ.

Piszecie, że pokazał dupę. Gdyby tylko tak było. On pokazał odbyt!

Ja myślę, że jego teraz największym problemem będzie opieka społeczna. Domyślam się, że wideo będzie hitem internetu i prawdopodobnie też (na co liczę) pokażą w telewizji.

Taki napad agresji i szału z powodu tego, że ktoś człowieka nagrywa? Niebywałe, a jednak tak częste. Mało kto potrafi panować nad sobą w ogóle. Bo ja tutaj żadnej prowokacji nie widzę.

Te wyzwiska przy dziecku, ale widać, że dziecko też już jest wyuczone i podążą tą samą ścieżką.

A matka? No cóż, ma pretensje do spokojnie siedzącego i stonowanego autora, ale kompletnie nie przeszkadza jej wulgarne zachowanie męża - słownie i gestami.

To pokazuje jak rodziny są patologiczne, że wszyscy przyjmują styl jednej osoby i zawsze bronią się nawzajem przed obcymi. Nie obchodzi ich racja, a jedynie własna jednostka.

Do innych będą mieli pretensje, ale sami zrobią dokładnie tak samo.
Natomiast ten tatuś to jest kompletny świrek. To jest taki patus, że to naprawdę można się dziwić, iż taki osobnik nie przebywa w psychiatryku.

No po prostu nie mogę. Tak sobie przy dziecku ściągnął spodnie i...
Fuuuu.

A ani na żonie, ani córce nie zrobiło to wrażenia. Co to oznacza? Chyba można się domyślić, że obie widzą to codziennie i Allah wie, jakie przysługi muszą spełniać. Trzeba by wziąć na przesłuchanie i dopytać o szczegóły.
Oceń komentarz:
+
19
-
ZGL 57771 2018-08-01 08:38:19

Polactwo robactwo, szkodza dziecka
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-08-02 22:49:24

Wystarczy robactwo, nie wrzucaj wszystkich Polaków do jednego wora.
Oceń komentarz:
+
1
-
ZGL 57771 2018-08-01 07:19:29

Ja pierdziele jaka patologia!! 😱😱 ja bym wysłał na policję ze dupę przy dzieciach w miejscu publicznym pokazuje faja jedna.. to ze robił tak w celi nie znaczy ze wolno na ulicy..
Oceń komentarz:
+
17
-
ZGL 57771 2018-08-01 05:49:17

Rany, jakie patole. Zutylizować.
Oceń komentarz:
+
10
-
ZGL 57771 2018-07-31 23:46:42

Co za rodzina debili, córkę nastepnym razem zamknijcie w tym aucie
Oceń komentarz:
+
8
-
ZGL 57771 2018-07-31 22:39:33

Prostak....
Oceń komentarz:
+
6
-
ZGL 57771 2018-07-31 15:42:15

bezzębny patus, stare auto za grosze z UK, box dachowy wskazujący na wyjazd/powrót z bałtyku, cera ochlej-mordy, głos i maniery też, reakcja żony wskazująca na oddanie się w pełni patusowi, córki szkoda - pewnie wyrośnie na "dżesiko-andżelę" i zostanie matką w wieku 17 lat.. to takie polskie... :))
Oceń komentarz:
+
25
-
ZGL 57771 2018-08-02 22:45:58

Maciek, skąd u Ciebie ten kompleks polskości? Jeśli nie widziałeś patoli innych nacji to albo miałeś ogromnego farta albo rzadko opuszczasz swoje sołectwo. Rzuć czasem okiem na filmy że stanów, anglii albo niemcowa, tam zobaczysz niegorsze dzbany.
Oceń komentarz:
+
0
-
ZGL 57771 2018-07-31 23:17:29

Ok, tylko po co mieszasz do tego polskość? Koleś jest patusem i kropka. Na 100% nie żyłeś obok innych nacji, skoro uważasz, że Polacy są jacyś gorsi
Oceń komentarz:
+
5
-
ZGL 57771 2018-07-30 07:53:27

Ja pierniczę, major Suchodolski obciął się na zero i mercem jeździ!
Oceń komentarz:
+
3
-
ZGL 57771 2018-07-30 03:39:59

A co on zrobił na koniec?
Oceń komentarz:
+
5
-
ZGL 57771 2018-07-30 07:18:30

Też się zastanawiam!
Oceń komentarz:
+
2
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w marcu

  1. ZS 3631Y
  2. PK 1696H
  3. SG 001AM
  4. P1 BEZOR
  5. LOP 60194
  6. EL 6W107
  7. O7 PATI
  8. PY 21280
  9. T0 IM3I
  10. ZMY 405AY

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »