Tablica rejestracyjna WE9732N
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa
Pojazd: BMW 318IT

Oceń kierowcę

3
36

Komentarze

WE 9732N 2016-05-13 18:59:11

Sprawa załatwiona przez towarzystwa ubezpieczeniowe.
Oceń komentarz:
+
0
-
WE 9732N 2016-04-25 23:13:29

Z nagrywającego też niezły burak, mógł go wpóścić, bo ten prawdopodbnie włączał się do ruchu z ulicy podporządkowanej, którą widać na początku nagrania i nie miał możliwości ustawiania się na końcu kolejki. Oczywiście nie usprawiedliwiam do końca zachowania kierwcy BMW, bo równie dobrze mógł poczekać, kierwca jedący za nagrywającym pewnie był mądrzejszy, o to nietrudno ;-)
Oceń komentarz:
+
1
-
WE 9732N 2016-04-24 22:18:07

sytuacja dość jasna - gość z bmw wymusił pierwszeństwo i powinien dostać 300zł.
Natomiast filmujący celowo spowodował kolizję i powinien z własnej kieszeni naprawić BMW.
Oceń komentarz:
+
5
-
WE 9732N 2016-04-26 16:16:49

...ale mógł zahamować
Oceń komentarz:
+
1
-
WE 9732N 2016-04-25 09:58:48

Ty chyba kolego masz coś z głową ;) celowo spowodował kolizję? Przecież nijak nie zmienił swojej trajektorii.
Oceń komentarz:
+
4
-
WE 9732N 2016-04-23 23:14:20

Szanowny Panie nagrywający. Podaj swój numer rej. to Cię stosownie ocenimy.
Pozdrawiam
Oceń komentarz:
+
8
-
WE 9732N 2016-04-23 14:39:57

I po bmw. Finito
Oceń komentarz:
+
7
-
WE 9732N 2016-04-23 07:39:23

Chamstwa nie popieram i nie toleruje a takim było zachowanie kierowcy BMW - ale też zastanawia mnie jakim autem (złom?) jeździsz, że tak usilnie chciałeś mieć uszkodzenia na aucie? Też bym się starał nie wpuścić go, ale jeśli bym widział, że to idiota jakiś i ja na tym mogę stracić to jednak odpuszczam. A Ty za wszelką cenę jedziesz choć widać, że się dotknięcie. Dziwne to dla mnie.
Oceń komentarz:
+
1
-
WE 9732N 2016-04-23 23:30:29

Zapytam przewrotnie: jak można nie wiedzieć/spodziewać się/przypuszczać/przewidywać brać pod uwagę możliwości dotknięcia się aut w momencie kiedy jeden kierowca usilnie próbuje zrobić manewr, którego robić nie powinien a drugi kierowca usilnie próbuje mu to uniemożliwić? Sam sobie odpowiedz na to pytanie...
Oceń komentarz:
+
1
-
WE 9732N 2016-04-23 20:39:38

Ja nie widziałem, że się dotkniemy do momentu samego z zdarzenia w bodaj 1:57 sekundzie filmu kiedy Pan skręcił szybko kierownicą co spowodowało, że przyciął zakręt. Niestety mam wrażenie, że zrobił to specjalnie aby mnie - nie wiem - wystraszyć i wymusić na mnie hamowanie? Niestety tego nie przewidziałem i nie miałem czasu na reakcje.
Złomem nie jeżdżę - nie dawno z resztą zmieniłem samochód -, ale generalnie samochód to nie jakieś moje oczko w głowie, a jedynie rzecz nabyta.
Oceń komentarz:
+
2
-
WE 9732N 2016-04-23 02:08:20

Wytłumacz mi jedną rzecz. Zapaliło się zielone i co? W tym momencie włączył Ci się tryb ch**a? A może lubisz adrenalinę płynącą z tego typu zdarzeń? Nie bronie tego z bmw, ale skoro już tam stanął to było go wpuścić i mieć święty spokój, a zamiast tego uparcie dążyłeś do kontaktu. Chciałeś mu coś udowodnić, czy popisać się przed tą swoją "koleżanką"?
Oceń komentarz:
+
14
-
WE 9732N 2016-04-23 20:52:30

właśnie bronisz tego z bmw heh
Oceń komentarz:
+
6
-
WE 9732N 2016-04-23 10:40:54

@Lewy
Masz rację, okazuje się, że wyjeżdżał z bocznej uliczki (Ksawerów). W tamtym momencie tego nie wiedziałem, ale widać to na nagraniu od jakiejś 12 sek.
Nie zmienia to dalej faktu, że próbował się wbijać na siłę i po chamsku.
Tą samą logikę można zastosować w jego przypadku:
Widział, że nie chce się go wpuścić, nie ma miejsca, jest klakson, to mógł odpuścić.
Oceń komentarz:
+
4
-
WE 9732N 2016-04-23 10:30:26

@Grzegorz
Szczerze powiedziawszy zastanawiałem się czy tego typu komentarz się pojawi i ciesze się, że jednak tak, bo rozumiem o co Ci chodzi. Już śpieszę wytłumaczyć.
Tam codziennie dochodzi do tego typu sytuacji i sam nie raz wpuszczałem samochody przed siebie. Obecnie nie robię już tego, chyba że akurat mam okazję zostawić lukę przed sobą jak jest czerwone światło albo nie będzie to powodować jakiś utrudnień. Dlaczego tego nie robię?
Powodów jest kilka. Po pierwsze dlatego, że praktycznie zawsze jak kogoś wpuszczę to efekt jest taki, że albo zostanę na światłach albo trafiam na jakiegoś niedzielnego kierowcę, przed którego wbijają się właśnie tacy panowie jak ten z filmiku i to nie raz po kilku naraz.
Tu pojawia się drugi powód. Przez takie akcje - przepuszczanie i wbijanie - lewy pas ulicy Puławskiej stoi często już od skrzyżowania z Woronicza.
Problem polega jednak na tym, że jeśli spojrzymy na mapę to ludzie próbują sobie skracać drogę omijając korek od Woronicza ulicami Wielicką i Broniwoja lub Ksawerów. (Podobnie jak omijają korek na Idzikowskiego ul. Obserwatorów, a nawet podobno Inspektową.) I to jest już ich sprawa i wybór - tak chcą OK. Wiedzą w jak kolizyjną sytuację się pakują - trzeba przeciąć 3 pasy i wjechać na czwarty do skrętu w lewo - i podejrzewam w 90% są tego świadomi.
Udowadniać, ani popisywać się nie muszę. Chciałbym tylko aby nie było takich sytuacji, w których ktoś próbuje na siłę i chamsko wymusić na mnie pierwszeństwo.
Pan by poczekał albo jechał spokojnie z włączonym kierunkiem to ktoś by go zaraz wpuścił. To czy ktoś komuś ustąpi pierwszeństwa to jest jego wybór i to on dokonuje decyzji, a nie osoba która chce kogoś - nie wiem? - przestraszyć i doprowadzić do sytuacji, w której ktoś spęka.
Oceń komentarz:
+
4
-
WE 9732N 2016-04-23 09:41:11

Po co te obraźliwe wulgary. Ogarnij sie. Tu się nie kończy jakiś pas, by bawić sie w suwak. Obowiązku wpuszczania też nie ma. Bmw mogło pojechać prosto i gdzieś zawrócić, skoro zmiana pasa na lewy mu nie wyszła-proste. A , że wolalo na silę się pchać, to doszło do obtarcia. Też proste. Jest mnóstwo opcji, tyle że miszcz bmw z żadnej nie skorzystał.
Oceń komentarz:
+
4
-
WE 9732N 2016-04-23 09:06:54

Myślę że Grzegorz ma racje, czasami lepiej palantowi ustąpić tym bardziej że przypuszczam że wyjeżdżał z bocznej uliczki i potem próbował się wcisnąć ;)
Oceń komentarz:
+
1
-
WE 9732N 2016-04-23 08:34:13

A ja ci napiszę jedno - popieram gościa. Bo wpuszczasz takiego palanta - on przejedzie a ty potem stoisz jak frajer na czerwonym. Nieraz się tak naciąłem, bo chciałem być uprzejmy.

Oczywiście można puścić, ale to zależy od sytuacji dookoła. Czy gość nie blokuje innym pasa czy po prostu nie mógł go wcześniej zmienić. Za to cwaniactwo trzeba tępić. Omijanie kolejki bo się palantowi śpieszy? Niech się buja.
Oceń komentarz:
+
6
-
WE 9732N 2016-04-23 08:15:42

A z jakiej paki miałby go wpuszczać?? Jak się bmw nie potrafi "wryć" w sposób bezkolizyjny, to niech czeka jak wszyscy.
Oceń komentarz:
+
5
-
WE 9732N 2016-04-22 19:02:20

Zapomniałem dodać. Oczywiście obcierka była :/
Oceń komentarz:
+
4
-
WE 9732N 2016-04-22 21:35:36

Na razie mam tel. do tego pana i zobaczymy.
Nie wiem czy chce mi się za nim biegać, bo obcierka - przynajmniej u mnie - nie jest wielka.
Normalnie bym czekał na policję i było by z głowy, ale odwoziłem koleżankę z pracy i trochę głupio było by kazać jej czekać albo tak zostawić.
Za to sam kierowca BMW odgrażał się, że pozwie mnie więc może samo się wyjaśni ;)
Oceń komentarz:
+
5
-
WE 9732N 2016-04-22 21:05:54

Napisz jak się sprawa zakończyła.
Oceń komentarz:
+
2
-
WE 9732N 2016-04-22 20:37:23

i dobrze, mam nadzieję że jeszcze dostał mandat, a nie oświadczenie.
Oceń komentarz:
+
2
-
WE 9732N 2016-04-22 19:01:18



Codzienność na Puławskiej i Idzikowskiego
Oceń komentarz:
+
20
-
WE 9732N 2016-04-23 09:36:57

Bmw zachowuje sie jak typowy burak i cfaniak. Osobiscie szkoda byloby mi auta i nerwów na takich typów. Z drugiej str nie lubie nieumiejętnego wpychania sie. Koleś z bmw zapłaci , w momencie gdy dojechał do ciągłej, już mógł darować sobie dalsze wpychanie i pojechać prosto i tam gdzieś zawrócić. Proste. Ale skoro wolal się pchać na silę, to teraz po plącze. Bo obowiązku nie było wpuszczania. To czy go wpuścić, czy nie , to tylko dobra wola i uprzejmość. A ta wobec cfaniakow nie jest wymagana.. Tu się nie kończą pasy i nie musisz bawić się w tzw suwak.
Oceń komentarz:
+
7
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w kwietniu

  1. SZY 9MW4
  2. D1 FIFIS
  3. DL 8602G
  4. ZS 479PP
  5. ZGY 06014
  6. SI 80520
  7. PZ 684UK
  8. SB 7371W
  9. PO 1MP21
  10. ZPL 30483

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »