Tablica rejestracyjna SL90777
Województwo śląskie
Powiat Ruda Śląska (od 2002r.)
Pojazd: VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT, lata produkcji: 2005-2010

Oceń kierowcę

4
86

Komentarze

SL 90777 2017-01-18 08:11:58

Ja to bym wysiadł i jeszcze natłukł po ryju nagrywającemu. Co za bałwan tak blokuje drogę, jak się boi jeździć przez skrzyżowania to niech odda prawko.
Oceń komentarz:
+
8
-
SL 90777 2017-01-19 12:48:26

Do ojo: Nie kuś losu cieciu internetowy. Wysiąść i natłuc to możesz swojego pindola jak ci dygnie kiedy zobaczysz policjanta.
Oceń komentarz:
+
2
-
SL 90777 2017-01-18 17:39:27

A potem ojo, pewnie byś wsiadł, pojechał do domu, natłukł żonę po ryju i zabrał jej ścierkę bo gotować nie umie.
Oceń komentarz:
+
3
-
SL 90777 2017-01-18 12:30:47

prawidłowo, widać, ze ma jakies zaburzenia skoro nie potrafi dolaczyc do ruchu
Oceń komentarz:
+
9
-
SL 90777 2017-01-18 00:55:49

Z przepisów jasno wynika że to czy są, czy nie ma warunków do kontynuowania jazdy decyduje kierowca.
Jeśli nie jest, albo woli mieć więcej miejsca jak filmujący - ma do tego pełne prawo.

Natomiast kierowca z tyłu powinien mieć odebrane prawo jazdy i zostać skierowany na dodatkowe badania psychologiczne, bo prawdopodobnie nie jest w stanie bezpiecznie prowadzić samochodu z powodu jakiś problemów psychiatrycznych
Oceń komentarz:
+
14
-
SL 90777 2017-01-17 16:18:34

Tam są dwa pasy, w dodatku jeden przeznaczony specjalnie do skrętu w lewo. Kierowca nagrywający nie popisał się spostrzegawczością.
Oceń komentarz:
+
10
-
SL 90777 2017-01-18 01:03:43

Mama też Ci trąbiła nad uchem jak nie wykazałeś się spostrzegawczością i w porę nie odnalazłeś nocnika? I nie to żebym się z Ciebie śmiał, tylko poważnie pytam poprzez analogię :). Niektóry cenią swoje życie inaczej a ich umiejętności prowadzenia pojazdów są gorsze ale to nie powód aby być burakiem - swoją drogą jak taki kozak to dlaczego go nie wyprzedziła na tym skrzyżowaniu - pewnie za cienki bolek i tylko wajchę świateł potrafi pociągnąć i klakson wcisnąć - Miszcz Klaksonu.
Oceń komentarz:
+
5
-
SL 90777 2017-01-17 09:31:35

Jaka kamerka to nagrales? Fajny obraz, daje rade.
Oceń komentarz:
+
5
-
SL 90777 2017-01-17 14:13:26

http://tablica-rejestracyjna.pl/KCH72G2
Oceń komentarz:
+
9
-
SL 90777 2017-01-16 22:46:46

Sprawność prowadzenia pojazdu nie zależy w dużej mierze o tego czy ktoś się waha w podjęciu decyzji. Przepisy nie definiują ani nie wymagają testów na poziom refleksu i doświadczenia, dlatego każdy może jeździć o ile nie powoduje zagrożenia - tu go nie widać. Widać za to raptusa który uważa się za pana szosy i zrównuje wszystkich do poziomu swoich "wątpliwych" umiejętności. Ciekawe jakby w innej dziedzinie życia - ktoś na niego trąbił i krzyczał, że źle swoją kobietę/mężczyznę zadowala. Możliwe też, że szef na niego w pracy krzyczy wiec rewanżuje to sobie na drodze poganianiem innych.
Oceń komentarz:
+
9
-
SL 90777 2017-01-16 19:10:51

Może myślał że bawisz się smartfonem bo faktycznie mogłeś na luzie jechać albo chociaż powoli wytaczać się do przodu.
Oceń komentarz:
+
11
-
SL 90777 2017-01-16 16:27:34

Faktycznie trochę się grzebie, no ale z drugiej strony jak obejrzałem wideo 5-6 raz, to jednak wcale też takich dobrych warunków do kontynuowania jazdy nie miał. Bo lekko by wymusił, jakby jechał.

Co do jednak tego buraka - powiedzmy tak oględnie, to prawo tutaj jednak jest restrykcyjne - UŻYWAĆ sygnałów dźwiękowych w mieście można jedynie w sytuacji niebezpieczeństwa.
Nie można używać do zwrócenia komuś uwagi czy popędzenia go.

O długich światłach nie wspominam, bo to oczywiste i niepomiernie karygodne w porównaniu z sygnałami dźwiękowymi. Po prostu światła długie służą do jazdy w ciemności w określonych spełnionych warunkach.
Oceń komentarz:
+
14
-
SL 90777 2017-01-18 14:11:27

Oczywiście poniżej źle się podpisałem... ech ten pośpiech. :-)
Oceń komentarz:
+
2
-
SL 90777 2017-01-18 14:10:34

Ja się ani nie rzucam o nic, ani nic nie biorę do siebie. Fajnie, że zrobiłeś obrazek, ale po co ja mam wklejać obrazek/mapę, skoro @spect dał namiar na mapę, która wszystko pokazuje ? W sumie tyle w temacie, bo mapa jest, moje zdanie wyraziłem i tyle. Co do prawa to temat na osobną dyskusję. Pozdrawiam i z mojej strony koniec.
Oceń komentarz:
+
2
-
SL 90777 2017-01-18 13:29:37

Jacek K., nietrudno, ale po co, skoro ty mi opisujesz?
Skupiam się na twoim opisie. Ty opisałeś, jak to widzisz, więc lepiej jest chyba rozpatrywać jedną sytuację. Więc po co te nerwy: "czy naprawdę tak trudno spojrzeć na mapę ?"

"Oczywiście możemy dalej toczyć jałowy spór o to, kto pisze bardziej lub mniej zrozumiale, ale czy o to w tym chodzi ? "
Sam go zacząłeś, więc odpisałem ci w tym samym tonie, a ty wziąłeś do siebie styl, który sam stosujesz. Ciekawe.
Ja Tobie odpisałem na twój komentarz i zaznaczyłem, że jeśli gdzieś wynikają różnice, to musisz pisać bardziej zrozumiale, bo sam zaznaczyłeś, że może być niezrozumiale i z tym się zgadzam, iż tak jest. W czym problem?

"że jest to pas do lewoskrętu"
No i jesteś, chłopie, kompletnie niezrozumiały. Jaki pas? Ten na którym stoi nagrywający, czy ten na który mógłby wjechać? No rzucasz się, a może wystarczy jasno wyrażać swoje zdanie.
Ale gdzie się przekształca? Nie można tego uściślić? Poza tym już pisałem - nie odnosiłem się do tej sytuacji, tylko NFJ napisał o sytuacji z dwoma pasami, to mu wytłumaczyłem, jak to wygląda z dwoma pasami na przykładzie ronda w moim mieście. To dopiero z tobą dyskutuję o tym konkretnym przypadku.
Ja jak chciałem coś pokazać, to nie każe innym patrzeć na mapki, tylko sam wstawiam plik z painta. Odbijając piłeczkę, tak ciężko jest samemu tę mapę pokazać?

"Osobiście uważam, że gdyby kierowca z tyłu raz mrugnął lub lekko zatrąbił to byłoby to jeszcze w miarę OK..."
Ja też bym na wszystkich trąbił, no ale nie mogę. Takie jest prawo. Wg mnie złe.

Bo prawo nie zawsze jest dobre. Dzisiaj można jeździć ze światłami drogowymi w terenie zabudowanym, a do 1997 roku nie można było.

A ja nie neguję, że ty negujesz...

Wiesz, nie lubię takich furiatów, jak ty, którzy wkurzają, jak ktoś do nich pisze, jak oni do innych, więc może podarujmy sobie taką dyskusję?
Oceń komentarz:
+
2
-
SL 90777 2017-01-18 11:47:09

@Driver, czy naprawdę tak trudno spojrzeć na mapę ? Przed torami są znaki pokazujące, że jest to pas do lewoskrętu, ale potem (na wysokości skrzyżowania z ulicą, z której wyjeżdżał nagrywający) się przekształca w pas do jazdy prosto. Oczywiście możemy dalej toczyć jałowy spór o to, kto pisze bardziej lub mniej zrozumiale, ale czy o to w tym chodzi ?
Nikt chyba tu nie neguje tego, że trąbiący i migający kierowca zachował się niewłaściwie, natomiast nagrywający nieco się guzdrał, przy czym w nocy i przy braku znajomości terenu jest to raczej usprawiedliwione. Osobiście uważam, że gdyby kierowca z tyłu raz mrugnął lub lekko zatrąbił to byłoby to jeszcze w miarę OK., a tak to jednak przegiął.
Oceń komentarz:
+
1
-
SL 90777 2017-01-17 17:55:47

Jacek J., nie będę patrzył na mapę, tylko posłużę się twoim opisem.

"I skręcający ma możliwość wjechania na ten pas bezkolizyjnie, jeśli nikt nim nie jedzie. Przed torami są wyraźne znaki pokazujące, że jest to pas do lewoskrętu..."

Skoro jest do lewoskrętu ten pas, to byłoby tak jak pisał NFJ - wjeżdżający na ten pas znowu wjechałby w tą uliczkę, z której wyjechał. No bo skoro wjeżdża na skrzyżowanie i jest na pasie do skrętu w lewo, to wraca się tam, skąd przyjechał.
Jeśli nasza różnica wynika z twojego niezrozumiałego opisu, to musisz pisać bardziej zrozumiale.

I jeszcze poprawka.
ja jedynie pisałem o zachowaniu kierowcy.
To NFJ napisał o dwóch pasach, więc ja mu odpowiedziałem, jak to jest z tymi dwoma pasami na przykładzie ronda w moim mieście. I wiem, że mam rację.
Oceń komentarz:
+
3
-
SL 90777 2017-01-17 11:20:11

@Driver, może @NFJ pisze trochę chaotycznie, ale na mapach widać wyraźnie jak tam jest. I skręcający ma możliwość wjechania na ten pas bezkolizyjnie, jeśli nikt nim nie jedzie. Przed torami są wyraźne znaki pokazujące, że jest to pas do lewoskrętu, za torami pojawia się między pasami linia ciągła, zapewne właśnie po to, aby nagle ktoś jadący prosto nie wpadł na pomysł zmiany pasa i tym samym uniemożliwił wjazd tam nagrywającemu (oczywiście w sytuacji, gdy tym pasem nikt się nie porusza). Potem znów pojawia się przerywana linia. Jeśli mój opis jest niezrozumiały to popatrz na mapę - tam wszystko jest jasne i jasne są też intencje tego, kto to rozwiązanie tam stworzył.
Oczywiście, jak pisałem, nie usprawiedliwia to zachowania kierowcy z tyłu i jeśli ktoś nie zna tego skrzyżowania to może czuć tam się nieco zdezorientowany, szczególnie w nocy, co w moim odczuciu usprawiedliwia "opieszałość" nagrywającego. Natomiast na 100% są tam przypadki, kierowców, którzy blokują wyjazd mimo, że go znają bo chcą od razu wjechać na prawy pas drogi głównej... przy okazji przejeżdżając przez ciągłą, czego nie powinni robić. Przy czym nie wiem (dawno tam nie jechałem), czy obecnie widać tam dobrze znaki poziome, czy są wytarte - filmik sugeruje, że niestety są wytarte, co dodatkowo usprawiedliwia nagrywającego.
Oceń komentarz:
+
2
-
SL 90777 2017-01-17 10:52:06

@NFJ
Sam się pogubiłeś i to w kilku miejscach.
Najpierw, w pierwszej swojej wypowiedzi pisałeś, że są dwa pasy, więc można jechać, a potem w drugiej wypowiedzi napisałeś, że tym drugim pasem nie można jechać, bo on służy do lewoskrętu i człowiek wróciłby do punkt wyjścia.

Poza tym musiałem z 6-7 razy przeczytać, ten fragment, bo piszesz tak chaotycznie, że trzeba się domyślać. A takie sytuacje trzeba opisać jasno, tak ja to robię w swoich postach - zaznaczam wypowiedzi o drodze głównej, skąd jedziemy i dokąd jedziemy. Po kolei tłumaczę krok po kroku.

"pomiędzy tymi pasami jest linia ciągła właśnie po to by uniemożliwić manewr zmiany pasa który opisujesz i ułatwić komuś w pozycji autora skręt w lewo"

No to piszesz w pierwszej wypowiedzi, że przecież są dwa pasy po skręcie, a potem w drugiej, że i tak tam jest linia ciągła, więc się nie da. O co ci tak właściwie chodzi? Żeby mieć rację?

Nie, ta sytuacja nie jest żadnym wyjątkiem, tylko jest sytuacją, którą ty wspomniałeś i teraz starasz się wmówić, że to ja jestem jej autorem.

"Tym samym autor naprawdę niepotrzebnie stoi"
Sam napisałeś, że jednak jest jeden pas do jazdy po skręcie, a nie dwa, jak twierdziłeś na początku, a mimo to piszesz, że tym bardziej powinien jechać. Wszystko w porządku, z głową?

Są auta z lewej jadącej na wprost, jak najbardziej - obejrzyj wideo. A tym bardziej są jadące na wprost z prawej strony kamery. I to jest główny powód. On też mają pierwszeństwo, jeśli tego nie wiesz. Szczególnie, że sam przyznałeś, że jest tylko jeden pas po skręcie.
Oceń komentarz:
+
2
-
SL 90777 2017-01-17 10:21:55

Tyle że na Google mapach widać dokładnie znaki poziome, a na kamerze można zauważyć że już nie istnieją więc się nie dziwię kierowcy z kamerą że czekał.
Oceń komentarz:
+
2
-
SL 90777 2017-01-17 10:02:47

Popieram wypowiedź @NFJ, tym bardziej, że znam to skrzyżowanie i tam niestety ludzie często nie "zauważają" tego, że jest tam drugi pas. Oczywiście nie usprawiedliwia to zachowania tego z tyłu. Jednak z drugiej strony moim zdaniem niekiedy można komuś delikatnie zwrócić uwagę dźwiękiem lub światłami... owszem nie będzie to może zgodne z przepisami, ale niekiedy przepisy przepisami, a życie życiem. Przy czym podkreślam "delikatnie", a nie walić w klakson jak szalony. Pewnie każdemu zdarzyło się, że zagapił się na światłach i ktoś z tyłu lekko zatrąbił, ja takie coś uważam, za dopuszczalne. Niestety zbyt wielu kierowców jest, moim zdaniem, przewrażliwionych na zwracanie im uwagi i źle znoszą takie coś.
Oceń komentarz:
+
0
-
SL 90777 2017-01-17 06:41:34

@Driver - ale moja poniższa odpowiedź dotyczy tego, czy kierowca z tyłu zachowuje się odpowiednio czy nie, bo tym zajął się @KiC.

Nie odpowiedziałem na twoje argumenty odnośnie wjazdu na "drugi", lewy, potencjalnie wolny pas bo wykazałeś że faktycznie może zajść sytuacja uniemożliwiająca taki wjazd i częściowo masz rację. Ten "lewy" pas jest jednak wyłącznie do lewoskrętu i gdyby ktoś miał zamiar nim jechać, to musiałby skręcić w uliczkę z której wyjeżdża autor i teoretycznie miałby włączony lewy kierunkowskaz widoczny dla autora (i nie rozważajmy czy mógłby nie mieć, to jest osobna i dłuższa dyskusja - dwa samochody tak jechały na początku i poprawnie sygnalizowały manewr). Później nie było już samochodu sygnalizującego taki zamiar, na skrzyżowaniu pomiędzy tymi pasami jest linia ciągła właśnie po to by uniemożliwić manewr zmiany pasa który opisujesz i ułatwić komuś w pozycji autora skręt w lewo.
Także wybacz, ale ta konkretna sytuacja jest wygodnym wyjątkiem od reguły którą pokazałeś i która w ogólności jest słuszna. Tym samym autor naprawdę niepotrzebnie stoi i czeka nie wiadomo na co. Przy tej konstrukcji skrzyżowania jeżeli:
- nie ma pojazdów z lewej jadących na wprost oraz
- nie ma pojazdów z prawej skręcających w lewo,
to nie ma na kim wymusić pierwszeństwa, a tym samym można jechać. Nie można też tłumaczyć się niedostateczną widocznością, bo jest świetna.

Pomijając poziom buractwa jedyna różnica pomiędzy kierującymi była zapewne taka, że ten baran z tyłu dobrze zna to skrzyżowanie i wie jako można pojechać, a autor nagrania niestety go nie zna (co nie jest grzechem) i nie spojrzał dokładnie co umożliwiają mu znaki poziome. Powiedzmy sobie jednak szczerze - to jest samochód osobowy, kierowca siedzi w miarę nisko, jest ciemno, można przegapić. Dlatego wracając do głównego mojego punktu - zachowanie kierowcy z tyłu ma podstawy, ale jest kompletnie nieakceptowalne.
Oceń komentarz:
+
0
-
SL 90777 2017-01-16 22:50:54

@NFJ, nie, napisałeś coś więcej...
Oceń komentarz:
+
2
-
SL 90777 2017-01-16 22:47:38

@KiC - dlatego napisałem, że facet z tyłu mimo wszystko zachowuje się jak burak. Bo nawet jeśli ktoś bezsprzecznie jest zawalidrogą to nie jest to uzasadnienie do chamskiego poganiania albo i czegoś gorszego.
Oceń komentarz:
+
0
-
SL 90777 2017-01-16 20:04:06

Ta sytuacja, o której piszę, przypomina mi sytuację, którą mam często na rondzie w swoim mieście.
Dlatego zobrazuję to na przykładzie dobrze mi znanym, a nie na tym z wideo, bo tam nie jeżdżę.

Ale problem jest ten sam.
Z tym, że ja przedstawię to na przykładzie ronda.

W sytuacji, gdy rondem jedzie auto A i na rondo chce wjechać auto B, pierwszeństwo ma auto B, ponieważ zasada prawej strony.

Natomiast, przynajmniej w Polsce, większość rond, i to znaczna, jest oznaczona ruchem okrężnym, a więc wjazdy do ronda są poprzedzone znakami "ustąp pierwszeństwa".
To zmienia pierwszeństwo na auto A przed autem B.

Tak również jest w moim mieście.

W programie Paint prowizorycznie narysowałem tę sytuację.
A więc jeśli jadem rondem posiadającym dwa pasy (jeden pas wewnętrzny bliżej środka, a drugi zewnętrzny dalej od środka ronda) i jadę pasem wewnętrznym i chcę zmienić pas na zewnętrzny, a jednocześnie na rondo chce wjechać auto z drogi podporządkowanej na pas zewnętrzny ronda, to pierwszeństwo mam ja. I taki kierowcy może wjechać jedynie, jeśli będzie pewien, że na nikim nie wymusi pierwszeństwa.

Ale praktyka jest taka, że pojedyncze osoby z tego zdają sobie sprawę.
Oceń komentarz:
+
5
-
SL 90777 2017-01-16 19:48:51

Ale ostrożność nie może powodować tamowania ruchu.

Z tym, że tutaj znowu tamowania nie ma. Dlaczego?
Byłoby ono, gdyby było tak jak pisze przedmówca, że mógł jechać, bo są dwa pasy.

Tylko, że to, iż są dwa pasy, nie ma znaczenia. Dlaczego?

Kierujący pojazdem wjeżdżający na drogą główną z drogi podporządkowanej jest zobowiązany ustąpić pierwszeństwa każdemu znajdującemu się na tej drodze.

A więc nie można sobie wjechać ot tak, bo jednym pasem jedzie 5 kierowców, a drugim nikt. Bo jeśli kierujący wjeżdżający z drogi podporządkowanej wjedzie na ten "wolny" pas, to może wymusić pierwszeństwo na innym kierującym, który jechał drugim pasem (a więc znajdował się ten kierujący na drodze głównej), a chciał ten pas zmienić na pierwszy (w naszej numerologii tego przypadku).

Wtedy oczywiście może zatrzymać się i ustąpić pierwszeństwa temu kierującemu, który znajdował się już na tej drodze, ale zatrzymując się na skrzyżowaniu wymusi pierwszeństwo znowu na kierujących z kierunku przeciwnego lub zatamuje ruch.

A więc w takiej sytuacji tamuje ruch na drodze głównej. Wtedy powinien pozostać na drodze podporządkowanej, na której tego tamowania nie będzie, bo zachowuje ostrożność, a więc konkluzja, z tym co napisałem w pierwszym zdaniu tego posta.
Oceń komentarz:
+
4
-
SL 90777 2017-01-16 17:50:09

@NFJ, co nie zmienia faktu że używanie świateł drogowych i klaksonu w tej sytuacji jest wykroczeniem, a duża ostrożność kierowcy z kamery nie jest karalna.
Oceń komentarz:
+
7
-
SL 90777 2017-01-16 17:45:27

Jeżeli to jest to miejsce które na mapie pokazał @spect, to niestety ale autor nagrania albo nie zauważył że po skręcie w lewo ma dwa pasy ruchu (więc niekoniecznie by wymusił pierwszeństwo), albo zwyczajnie ma problemy z jazdą. Facet z tyłu może i zachowuje się jak ostatni burak, ale zdecydowanie ma powód aby się niecierpliwić.
Oceń komentarz:
+
9
-
SL 90777 2017-01-16 14:29:42

No wygląda trochę jakbyś się grzebał, a że na buraka trafiłeś to i ci zaświecił i zatrąbił.
Moja żona namawia mnie na Pasata, ale mimo, że to podobno dobre samochody, to niestety w dużej ilości buraki nim jeżdżą i dlatego wolę inne marki.
Oceń komentarz:
+
8
-
SL 90777 2017-01-16 20:10:27

wolę mercedesa
bmw też raczej mi nie podchodzi z podobnego powodu co vw
Oceń komentarz:
+
4
-
SL 90777 2017-01-16 16:45:07

np bmw?
Oceń komentarz:
+
7
-
SL 90777 2017-01-15 23:39:08

jezdzisz jak fajtulapa i narzekasz na innych zamulaczu
Oceń komentarz:
+
39
-
SL 90777 2017-01-17 09:41:05

dokladnie
Oceń komentarz:
+
8
-
SL 90777 2017-01-17 09:33:06

Czyli jezdzi lepiej od ciebie!
Oceń komentarz:
+
8
-
SL 90777 2017-01-15 23:04:59

Jadę paskiem, jadę sobie, ruszaj mi tu głupi głąbie! Stać ja tutaj? Nie! Nie będę! Ja nie jadę na kolędę! Trzeba mrugać! Tak! Xenonem! Modne jest to tym sezonem! Nie pomaga? Klakson dawaj! Gazu kur** już dodawaj!
Oceń komentarz:
+
67
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w marcu

  1. ZS 3631Y
  2. PK 1696H
  3. SG 001AM
  4. P1 BEZOR
  5. LOP 60194
  6. EL 6W107
  7. O7 PATI
  8. PY 21280
  9. T0 IM3I
  10. ZMY 405AY

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »