Wybrane komentarze

SBL 11967 2017-04-18 19:46:12

Super że śpiewałeś moje piosenki po drodze, ale śpiewaj lepiej te:
90 km/h - To szczęśliwy dzień
100 km/h - Cóż Ci Jezu damy
110 km/h - Ojcze, Ty kochasz mnie
120 km/h - Licze na Ciebie Ojcze
130 km/h - Panie, przebacz nam
140 km/h - Zbliżam sie w pokorze
150 km/h - Być bliżej Ciebie chce
160 km/h - U drzwi Twoich stoje Panie
170 km/h - Pan Jezus już sie zbliża
180 km/h - Jezus jest tu
200 km/h - Witam Cie, Ojcze
I pamiętaj!!
Święty Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 110 km/h, potem swoje miejsce ustępuje np mnie :D
Pozdro mordko! ;)
Oceń komentarz:
2
+
-
SBL 11967 2017-04-18 19:26:17

Dziękuję za podwózke :) prawdziwy gentleman z Ciebie^^ - siedziałes ładnie obok, a nie to co typy taksówkarze, zawsze tyłem do mnie -.- A! I dzięki, że mi powiedziałeś o tym światełku czerwonym co świeciło, ten dzbanuszek z kropelka, powiedziałam mężowi, a on, że "to olej!", no to olałam ;)
Oceń komentarz:
1
+
-
SBL 11967 2017-04-17 22:31:15

Naprawdę wielkie sorry za to, że tak wyjechałam spod tych świateł, ale bo kurcze, patrzę na to czerwone światło -no spoko kolor, potem pomarańczowe - no jeszcze lepsze, później ziekone- piękne, no i znowu czerwone -widziałam, już było, no to jadę, a tam Ty kurcze na przeciw.. W ogóle nie wiedziałam nawet że jadę pod prąd, bo się właśnie zastanawiałam po co tam jadę, przecież musi tam być w cholere nieciekawie skoro wszyscy z tamtąd wracają..
A do lusterek nie patrzyłam bo kurde źle ustawione jakoś je miałam -nie widziałam siebie tylko jakieś inne auta. Bezsensu.
Oceń komentarz:
1
+
-
SBL 33448 2017-04-14 16:11:39

Dobry kierowca,jeszcze nikogo nie potrącił!
Oceń komentarz:
0
+
-
SBL 40112 2017-04-12 21:25:08

Dziekuje za oceny :)
Samochód już zmieniłem na odrobine mocniejszy.
Pozdrawiam i życze szerokości! :)
Oceń komentarz:
0
+
-

Więcej komentarzy »


Strony: 1, ..., 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, ..., 538
Tablice rejestracyjne:
Strony: 1, ..., 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, ..., 538

Szukaj

Najgorsi kierowcy w kwietniu

  1. P1 ISAMU
  2. WB 6988J
  3. LRA 2C20
  4. EKU 9VA4
  5. SK 742KX
  6. ST 0773K
  7. WZ 7213A
  8. SK 280AU
  9. OPO KA82
  10. KR 4N642
Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »
Ostatnio wyszukiwane: