Tablica rejestracyjna PGN49F3
Województwo wielkopolskie
Powiat Gniezno

Oceń kierowcę

3
62

Komentarze

PGN 49F3 2017-06-20 21:57:23

Pewnie wstawiony tatusiek na swoim "skutero-ścigaczu" został w swoim pijanym zwidzie "krulem łulic".
Oceń komentarz:
3
+
-
PGN 49F3 2017-06-19 18:13:15

Wytłumaczy mi ktoś skąd się wzięło to hamowanie wgl jako zjawisko drogowe i czemu to ma służyć?
Oceń komentarz:
2
+
-
PGN 49F3 2017-06-17 10:45:49

Wiele razy pisałem o tym, że zawsze trzeba myśleć za innych. Tutaj mamy tego doskonały przykład - brawa dla autora!

Gdyby nie odbił w lewo, pewnie mielibyśmy potrącenie na pasach.
Już lepiej poświęcić swoje blachy na samochodzie niż dopuścić do wypadku. Skończyło się dobrze, a zachowanie skuterzysty (hehe) pozostawiam bez komentarza, nie warto strzępić języka.
Oceń komentarz:
5
+
-
PGN 49F3 2017-06-16 14:11:06

Ktoś tu chyba za długo grał w gry na kodach i nie wie, że na jednośladzie to on jest przegrany. Jeden w Rosji czuł się zbyt pewnie i skończył tak:
Oceń komentarz:
38
+
-
PGN 49F3 2017-06-18 19:01:10

Sam się prosił, jakoś mi nie szkoda takich ludzi..
Oceń komentarz:
4
+
-
PGN 49F3 2017-06-15 12:20:20

Nieszczęsny pasażer tego pierdzikółka mógł tylko bezwładnie spoglądać do tyłu, czy nie dostanie zderzakiem w tyłek... Co za matoł skuterowiec prowokuje wypadek a w najlepszym przypadku oklep ryja? Nikt mu jeszcze nie strzepał porządnie tego pustego łba, kozokowi od siedmiu boleści?
Oceń komentarz:
13
+
-
PGN 49F3 2017-06-14 19:55:35

No nagrywający nie popisałeś się. Nieładnie przed przejściem zajechałeś drogę skuterkowi. :/
Oceń komentarz:
30
+
-
PGN 49F3 2017-06-19 17:24:09

OOO Driver znów szaleje, człowieku pozbaw się dostępu do internetu, błagam.
Oceń komentarz:
3
+
-
PGN 49F3 2017-06-17 19:37:58

@Driver po pierwsze pokaż mi gdzie napisałem, że ten kto nie jeździ skuterem "...nie ma ŻADNEGO prawa się wypowiadać..." Patrz dokładnie, czytaj ze zrozumieniem i nie oskarżaj mnie niesłusznie.
Po drugie jeśli poczytasz moje komentarze to znajdziesz argumenty dotyczące całej sytuacji. A jeśli już wspominasz o argumentum ad personam to chyba masz na myśli siebie. Bo to Ty nie znając mnie wyzywasz od kretynów.
Co do egzaminu gimnazjalnego to nie wiem czy bym zdał. Jak kończyłem szkołę, to jeszcze nie było gimnazjów, więc jakby nie znam poziomu tych egzaminów. Sądząc jednak często po poziomie wypowiedzi osób które go zdały myślę, ze ja również nie miałbym z tym problemu.
Oceń komentarz:
3
+
-
PGN 49F3 2017-06-17 13:31:46

Uwielbiam ten druzgocący argument: bo ty nigdy nie jeździłeś skuterem, więc nie masz ŻADNEGO prawa się wypowiadać.

Nie pisz, kretynie, że ktoś czegoś nie robił, tylko napisz konkretnie w czym się myli z faktu, że tego nie robił.
Brakuje rzeczowych argumentów, to się zaczyna argumentum ad personam?

Czy tacy ludzie są w stanie zdać egzamin gimnazjalny?
Oceń komentarz:
2
+
-
PGN 49F3 2017-06-17 10:50:43

Znacznie lepiej jest spowodować wypadek (ze swojej winy) w którym uczestniczy skuter (2 osoby na nim) i "blachy" samochodu, niż wjazd w pieszych przez owy skuter. Rachunek nie jest równy. 2 osoby na skuterze + 2 osoby na pasach to razem 4 osoby. Nawet gdyby doszło do ocierki i wywrócenia skutera w kolizji z samochodem - ucierpiałyby 2 osoby chronione kaskiem. Różnica jest kolosalna. Ponadto na przejściu znajdowały się dzieci. Wg mnie kierowca auta nagrywającego postąpił wzorowo.
Oceń komentarz:
6
+
-
PGN 49F3 2017-06-16 17:57:42

Nie mam alergii na skutery - sam użytkuję dwa (50 ccm i 125 ccm), ale mam alergię na matolstwo drogowe, po prostu ...
Oceń komentarz:
6
+
-
PGN 49F3 2017-06-16 17:25:59

Hehe I wróciliśmy w dyskusji do punktu wyjścia. Pora ją chyba w takim razie kończyć, bo i tak nie rozstrzygniemy tego sporu Widzę, że masz alergię na skutery. :-D
Oceń komentarz:
5
+
-
PGN 49F3 2017-06-16 16:03:02

p.s. jakkolwiek by tu nie dyskutować, skuter zachował się nieodpowiedzialnie, żeby nie powiedzieć bandycko - zarówno w zamiarze wpieprzenia się na pasy (no nikt mi nie wmówi, że nie znał sytuacji?) jak i później, gdy bezmyślnie narażał siebie i pasażera na wywrotkę po oberwaniu zderzakiem.
Oceń komentarz:
5
+
-
PGN 49F3 2017-06-16 15:59:04

@ Kris - zapewne bezpieczniej byłoby klaksonem, jasna sprawa. Bezpieczniej dla skuterowca. Bo dla ludzi na pasach najbezpieczniej było nie dopuścić do wtargnięcia pierdzika na pasy, tak czy inaczej. Piesi mają kiepskie szanse, jak dostaną kołem i kierownicą, a skuterowcy przy tej prędkości nie zabiją się od odbicia od karoserii, jakby nie patrzeć, a i szkody na zdrowiu nie były by wielkie, ile oni tam mieli, 20-30 km/h? Ale podejrzewam działanie nagrywającego było instynktowne - zablokować po prostu, zamiast obejrzeć lecącego w górę pieszego. To nasze dywagacje jedynie, sam autor nagrania musiałby tutaj określić, co widział w lusterku tuż przed manewrem zablokowania.
Oceń komentarz:
4
+
-
PGN 49F3 2017-06-16 14:59:39

@Dave być może masz rację. Nie wiemy co się działo z tyłu, więc możemy tylko się domyślać. Ale weź pod uwagę, że nagrywający chroniąc w ten sposób 2 osoby na przejściu naraża na urazy 2 osoby na skuterze, więc bilans jakby wychodzi na zero. Widzisz w tym sens? Czy nie lepiej było widząc zagrożenie użyć np. klaksonu do ostrzeżenia pieszych?
Oceń komentarz:
5
+
-
PGN 49F3 2017-06-16 11:40:18

@ Kris - moim zdaniem nagrywający tym zachowaniem uniemożliwił skuterowi wyprzedzanie i wjazd na pasy z ludźmi. Nieważne, czy skuterowiec faktycznie tego chciał - wykazał ewidentny zamiar wyprzedzenia na pasach, skoro nagrywający zauważył że skuter zbliża się bez zamiaru zatrzymania ZA AUTEM i zapewne rozpoczyna manewr "wzięcia auta z lewej". Każdy by pomyślał, że dwukółka zabiera się za bandyckie wyprzedzanie na pasach i nie ma znaczenia, co tu skuterowiec miał na myśli. Zwyczajnie, powinien zatrzymać się za autem puszczającym pieszych, jak normalny kierowca, no ale dwukołowcy przeważnie chcą się wciskać w luki, nie tak? Nagrywający uchronił (a przynajmniej taki miał zamiar w ocenie poczynań skutera) ludzi przed ewentualnym potrąceniem. Powinien jeszcze za pasami porozmawiać z cwaniaczkiem, co by wpoić mu zasady.
Oceń komentarz:
4
+
-
PGN 49F3 2017-06-16 08:03:48

@=[DLB]=Lt.Braun oczywiście co do ciągłej linii masz całkowitą rację. Ja również zawsze staram się ją szanować.
@Dave A czy ja napisałem ze skuter miał prawo poruszać się obok nagrywającego na tym samym pasie? Pkt 3 to była odpowiedź na to, że i dlaczego ewentualnie przekroczył ciągłą linię.
Ale nie wiem w sumie dlaczego o tym piszemy. Przekierowaliście Panowie dyskusję trochę na boczny tor. Żeby było jasne. Przeczytajcie jeszcze to co napisałem na początku. Ja nie pochwalam tutaj poczynań skutera. Ja tylko swoim wpisem chciałem potępić zachowanie nagrywającego przed przejściem. To wszystko.
Oceń komentarz:
3
+
-
PGN 49F3 2017-06-15 23:49:15

Pozwalam :)
Kris poniosło mnie trochę z chipsami :/
Niestety, wszędzie uczą i jest napisane w KRD co znaczy podwójna ciągła. Nie ma miejsca nie wpycham się, nie omijam nie wyprzedzam. Jeżdżę motocyklem i samochodem, i w jednym wypadku i w drugim podwójna ciągła dla mnie to rzecz święta.
Obejrzyj materiał od początku a nie od znacznika, cały czas jest podwójna. Jak wiesz z KRD, jeden pojazd jeden pas, obok pojazdu wielośladowego nie może być inny pojazd, wyjątek stanowi rower. To tyle z teorii a życie swoje :)
W każdej sytuacji należy jednak mieć na uwadze, aby wykonywanym manewrem nie spowodować zagrożenia. Z pewnością nie należy przejeżdżać zbyt blisko wyprzedzanego, omijanego pojazdu.
Oceń komentarz:
5
+
-
PGN 49F3 2017-06-15 23:06:07

@Kris - ja odnośnie punktu 3:
"3. Skuter bez problemu zmieści się z samochodem na jednym pasie nie przekraczając linii ciągłej. (...)"

Od kiedy to dwa pojazdy mogą poruszać się na TYM SAMYM PASIE w tym samym kierunku OBOK SIEBIE? Skuter nie miał prawa tam ani wyprzedzać, ani w jakikolwiek inny sposób lokować się obok pojazdu z kamerą. Skuterzysta zachował się jak typowy dwukołowiec - byle się wepchać naprzód, nieważne że po pasach i po ludziach, ale to kierowca "puszki" ma patrzeć w lusterka i jest wszystkiemu winny? A GOOWNO i to wielkie.
Oceń komentarz:
8
+
-
PGN 49F3 2017-06-15 22:55:17

@=[DLB]=Lt.Braun pozwolisz, ze odpowiem w punktach:
1. Wiesz, jak zdawałem egzamin to jeszcze nie było chipsów w sklepach, więc Twoja teoria o moim dokumencie jest jakby nie trafiona.
2. Pokaż mi to proszę gdzie ja pisałem o omijaniu bo nie mogę tego odszukać?
3. Skuter bez problemu zmieści się z samochodem na jednym pasie nie przekraczając linii ciągłej. Jeśli przekroczył w tym przypadku podwójną ciągłą to tylko ze względu na zachowanie nagrywającego.
4. Widać że nigdy nie jeździłeś żadnym motocyklem. Może masz jakiegoś kolegę który jeździ? Pokaż mu ten film i zapytaj co sadzi o zachowaniu nagrywającego.
Oceń komentarz:
8
+
-
PGN 49F3 2017-06-15 20:20:59

Ślepy jesteś czy nie widzisz podwójnej ciągłej?? I nie mów proszę, że skuter omijał bo wyprzedzał, gdyż nagrywający się poruszał. Prawko chipsach wygrałeś.
Oceń komentarz:
8
+
-
PGN 49F3 2017-06-15 18:29:48

@DukeNukem A skąd wiesz, ze skuter chciał wjechać na przejście? To nie troska o pieszych, tylko chora ambicja nagrywającego. A jak już chciał ostrzec pieszych to powinien użyć klaksona, a nie zajeżdżać drogę. Cwaniak bo jego chroni blacha :/
Oceń komentarz:
15
+
-
PGN 49F3 2017-06-14 22:20:11

Bardzo dobrze zrobil, oslonil dzieci na przejsciu.
Oceń komentarz:
20
+
-
PGN 49F3 2017-06-14 13:43:51

Skuterek
Oceń komentarz:
31
+
-
PGN 49F3 2017-06-15 17:58:01

Raczej po nagraniu to nagrywający uciekał.....najpierw zajechał drogę a potem w nogi, bo pewnie od skuterowca dostałby w mordę i na tym by się skończyło.
Oceń komentarz:
33
+
-
PGN 49F3 2017-06-15 12:23:25

A bylo sie zatrzymac przed nim i zapytac czy ma odwage porozmawiac oko w oko? Czy tylko smrod z gaci pozostawi?
Oceń komentarz:
14
+
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Wybierz plik

Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w październiku

  1. TPI 01EE
  2. PGS 22844
  3. WB 8974L
  4. BS 53795
  5. SK 992FA
  6. RZ 04649
  7. WI 666FR
  8. PO 616SL
  9. WD 6478K
  10. KR 8AG77
Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »