Tablica rejestracyjna PGN323FL
Województwo wielkopolskie
Powiat Gniezno
Pojazd: OPEL INSIGNIA

Oceń kierowcę

1628
1544
  • Numer 7 w rankingu najlepszych kierowców w maju 2019
  • Numer 1 w rankingu najlepszych kierowców w lipcu 2018
  • Numer 2 w rankingu najgorszych kierowców w marcu 2017

Komentarze

PGN 323FL 2022-07-23 17:57:51

Swój chłop, bardzo dobrze wyjaśnił komuchów
Oceń komentarz:
+
3
-
PGN 323FL 2019-09-25 13:55:13

Mam lepsze auto
Oceń komentarz:
+
12
-
PGN 323FL 2019-11-14 16:52:44

Nie masz.
Oceń komentarz:
+
1
-
PGN 323FL 2018-07-02 15:34:06

Popieram takie działanie. Na drogach bardzo pan uprzejmy, wpuścił mnie z bocznej, gdzie stałem ponad 3 minuty.
Oceń komentarz:
+
29
-
PGN 323FL 2018-07-02 11:09:12

Dobrze zrobil!
Oceń komentarz:
+
44
-
PGN 323FL 2018-07-02 02:57:31

To jest jego last i nikt nie powinien mieć prawa decydować co on w nim robi, jeżeli należy do niego. A ten idiota i ta idiotka z nagrania ładnie zostali wyjaśnieni.
Oceń komentarz:
+
90
-
PGN 323FL 2018-07-02 17:40:17

minusują go socjaliści, twierdzący że każdy las jest "nasz", a nie żadnego złego, kapitalistycznego "właściciela".

Oceń komentarz:
+
17
-
PGN 323FL 2018-07-02 09:48:38

Pytanie jest jedno jacy debile minusu ją typa
Oceń komentarz:
+
23
-
PGN 323FL 2018-07-01 19:25:02

Że też takich buraków ziemia nosi. Na dzień dobry skończyła się kultura wieśniaka. Później już w swoim żywiole.
Oceń komentarz:
+
306
-
PGN 323FL 2018-07-01 19:44:45

Jakiego buraka? Obcy ludzie mówią mu co ma robić na swoim terenie - to nie jest normalne.
Oceń komentarz:
+
178
-
PGN 323FL 2018-07-01 19:18:45

Wykop nawet nie doczytał, że facet prowadził wycinkę drzew w okresie lęgowym zagrożonych gatunków zwierząt czym zainteresowały się lokalne media.

Jak w tym kraju ma być dobrze, skoro idioci z wykopu za sam fakt zainteresowania spacerowiczów tą sprawą są wyzywani tak jak zrobił to ten gbur z Opla? Sami są na jego poziomie
Oceń komentarz:
+
128
-
PGN 323FL 2018-07-02 20:56:03

Poprawka - przepisy NIE zostały złamane, zjadłem jedno słowo, a możliwości edycji komentarza nie ma.
Oceń komentarz:
+
8
-
PGN 323FL 2018-07-02 20:54:06

> Wykop nawet nie doczytał, że facet prowadził wycinkę drzew w okresie lęgowym zagrożonych gatunków zwierząt czym zainteresowały się lokalne media.

Czytając między wierszami, skoro możesz wspomnieć jedynie o „zainteresowaniu lokalnych mediów”, a nie o ewentualnym ukaraniu tego człowieka za ową wycinkę, można domyślić się, że wszystko odbyło się legalnie i przepisy zostały złamane. W przeciwnym wypadku mógłbyś posiłkować się argumentem w postaci wyroku lub kary dla tego człowieka, o czym owe „lokalne media” na pewno nie omieszkałyby wspomnieć.
Oceń komentarz:
+
6
-
PGN 323FL 2018-07-01 19:09:17

Dobrze tym karynom z brajankiem powiedział. Chodzą po cudzym i jeszcze pretensje mają.
Oceń komentarz:
+
170
-
PGN 323FL 2018-07-01 19:01:58

Szanuje tego Pana. Nagrywający chcieli pobawić się w STOP CHAM a tu taki psikus że kierowca był u siebie XDD.
Oceń komentarz:
+
61
-
PGN 323FL 2018-07-01 19:01:48

Na swoim terenie może robić co mu się podoba. I tak macie szczęście, że np. z łopatą czy siekierą nie wyskoczył.
Oceń komentarz:
+
38
-
PGN 323FL 2018-07-01 18:50:58

Koleś ze swojej posesji wywalił parę śmieci.
Następnym razem się zastanowią.
BRAWO!
Oceń komentarz:
+
111
-
PGN 323FL 2018-07-01 17:01:05

I elegancko. Młodzi pewnie chcieli "zaistnieć w sieci", że zwrócili komuś uwagę kto łamie przepisy. Sek w tym, że ich nie łamał. To ONI JE ŁAMALI będąc na prywatnej posesji i jeszcze coś każąc właścicielowi. Dobrze, że zostali przepędzeni. Jak widać, przestraszyli się nawet :)
Oceń komentarz:
+
150
-
PGN 323FL 2018-07-01 15:53:50

Głęboką patologią jest to żeby kawał lasu, zielone płuca miasta były w ręku takiego gbura. Nie chcemy powrotu do II RP gdzie to było nagminne.
Oceń komentarz:
+
351
-
PGN 323FL 2019-03-03 10:28:13

Boli cie ze ktos ma majątek, swój las i auto. Wiadomo, ze biedni ludzie, którzy robia imprezy w remizach nie maja kasy i tylko becza i zazdroszczą, piszą głupoty.
Oceń komentarz:
+
6
-
PGN 323FL 2018-07-01 16:09:13

Głęboką patologią to jest to, że kretyni Twojego pokroju mogą się publicznie wypowiadać.
Oceń komentarz:
+
54
-
PGN 323FL 2017-03-31 19:14:28

1) była na swoim terenia a oni do niego z gądą na "dzień dobry";
2) grzeczną reakcją nikogo by raczej skutecznie nie wyprosił, ale teraz wszędzie kamery...
3) a ogólnie zdenerwowany mógł być, bo wcześniej w takie miejsca przyjeżdżają różni i wysypują np. śmieci, albo mogą ogień zaprószyć

fakt powinien mieć płot...
Oceń komentarz:
+
109
-
PGN 323FL 2017-03-30 19:27:31

PENIS Z WĄSEM MATKA NIE NUCZYŁA GO KULTURY I JĘZYKA TAK PRZY DZIECKU POPROSTU NIECH SIĘ CIESZY ŻE NIE TRAFIŁ NA MNIE BO Z LASU JUŻ BY NIE WYJECHAŁ
Oceń komentarz:
+
221
-
PGN 323FL 2018-07-02 14:25:58

Grozisz mi?
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-28 00:51:45

Bardzo dziękuję za tak liczne głosy i wsparcie - nie jest ważne nawet czyi jest ten las, skandaliczne jest każde niszczenie przyrody i zachowywanie się w taki sposób :)
Wspaniale że ten człowiek został NAJGORSZYM kierowcą miesiąca :)
Oceń komentarz:
+
258
-
PGN 323FL 2018-07-04 10:52:50

ale zostanie :)
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2018-07-01 18:51:54

To jego las i jak będzie chciał może nasrać na środek i wbić flagę. Nie masz prawa mu mówić na jego posesji co ma robić.
Oceń komentarz:
+
49
-
PGN 323FL 2017-03-28 23:36:27

Nie został :-)
Oceń komentarz:
+
140
-
PGN 323FL 2017-03-27 23:40:53

1. Właściciel lasu ma prawo jeździć po swoim lesie Ustawa o Lasach art. 29 ust. 3 pkt. 6)
2. Właściciel lasu ma prawo zakazać wstępu przez umieszczenie tablicy Ustawa o Lasach art.28
3. Na żądanie właściciela należy opuścić nawet nieogrodzony teren Kodeks Wykroczeń art. 157.
Oceń komentarz:
+
225
-
PGN 323FL 2018-07-01 20:03:16

Można dodać jeszcze jeden punkt bowiem publikacja czyjegoś wizerunku na nagraniu bez jego zgody jest karalna. Jeśli ktoś tu złamał prawo to autor filmu.
Oceń komentarz:
+
28
-
PGN 323FL 2018-07-01 15:58:33

A może rodzice by dziecko najpierw zaczęli uczyć i dawać przykład, ze nie wchodzi się na cudze posesje bez pozwolenia???
Oceń komentarz:
+
14
-
PGN 323FL 2018-04-19 16:47:55

Kultury języka w kodeksie nie znalazłeś amatorze internetowego prawa? Wąsacz z opelka powinien zostać ukarany za obelżywy język przy dziecku, który go deprawował. Jeszcze parę smaczków na wąsacza by się znalazło ...
Oceń komentarz:
+
164
-
PGN 323FL 2017-03-29 01:10:12

i bardzo pięknie. o to mi chodziło, aby ktoś znalazł podstawy prawne, bo tutaj pajace, którzy atakują kierowce mało się znają i wielki lament i płacz. dalej nie rozumiecie, że to nagrywający i ta jego wyjąca locha są tą złą stroną?
Oceń komentarz:
+
69
-
PGN 323FL 2017-03-27 23:58:23

Jeszcze dodam ad.1 że można dojeżdżać lasem do gruntów rolnych wśród lasu i ad.2 że nie trzeba grodzić lasu, by zakazać do niego wstępu.
Oceń komentarz:
+
51
-
PGN 323FL 2017-03-22 04:19:53

Nie wiem jakbym zareagował gdy ktoś mnie pouczał na mojej własności. Raczej nie tak buracko, ale własność szanować trzeba.
Oceń komentarz:
+
82
-
PGN 323FL 2017-03-19 22:28:52

GNIEZNO wstydzcie się za takiego chama.
Oceń komentarz:
+
128
-
PGN 323FL 2018-07-02 16:23:16

Może i cham, ale cham na swoim i nikt nie powinien mu włazić na prywatny teren i jeszcze mu coś tam kazać
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2018-07-01 20:45:00

Popieram, wstyd. Wchodzi taki cham na czyjś teren prywatny i nagrywa swoje pretensje jak ostatnia pizda. Właściciel lasu był wyjątkowo cierpliwy jak na konfrontację z takim chamem.
Oceń komentarz:
+
14
-
PGN 323FL 2017-03-20 17:56:25

Wstyd nam
Oceń komentarz:
+
97
-
PGN 323FL 2017-03-19 22:25:46

idzie sobie rodzinka z dzieckiem pooddychać świeżym powietrzem w lesie a taki BURAS mordę wydziera przy dziecku jeszcze, w pracy jeżeli jest kierownikiem LOKu napewno tak samo się zachowuje.wyj..ać ch.ja na zbity ryj.
Oceń komentarz:
+
119
-
PGN 323FL 2017-03-31 12:13:29

Ale nie dziwi ciebie, że kolesie z rozpędu mają włączone nagrywanie, na moje to nie pierwszy raz jak chodzą mu po jego terenie prywatnym i koleś już kilka razy ich upominał to nie wytrzymał i pojechał po nich bo ile można? Jeszcze baba go poucza, że się nie jeździ po lesie a tam ewidentnie łąką i droga gruntowa przebiegająca wzdłuż lasu.
Oceń komentarz:
+
70
-
PGN 323FL 2017-03-29 01:12:21

nie tak ostro bo ci żyłka pierdząca pęknie leszczu. mam ochotę poleżeć na miękkiej kanapie to wbije komuś na kwadrat i jak mnie będzie chciał wygonić to się będę sadził i to kręcił? lewackie pomioty
Oceń komentarz:
+
44
-
PGN 323FL 2017-03-17 17:25:40

Jestem ZBULWERSOWNA tym typkiem, który się tak panoszy po miejskim lesie, jeśli ma własność wydzieloną i nie ogrodzoną (bo nie wolno grodzić) to i tak ludzie mają prawo tam chodzić, a on MA OBOWIĄZEK SZANOWAĆ LUDZI - MIESZKAŃCÓW GRUDZIĄDZA!!!!!
Oceń komentarz:
+
139
-
PGN 323FL 2017-03-28 00:24:04

Wolno grodzić i pewnie po takiej akcji właściciel zacznie to rozważać. Nawet jak jest nie ogrodzone, to może zakazać wstępu przez tablice informujące. Nawet, jak nie zakazał wstępu, to na każde jego żądanie należy niezwłocznie opuścić teren. To mówi prawo. Odniesienie do odpowiednich przepisów wkleiłem wyżej.
Oceń komentarz:
+
44
-
PGN 323FL 2017-03-18 18:51:41

Jakiego GRUDZIĄDZA??? :P
Oceń komentarz:
+
30
-
PGN 323FL 2017-03-18 17:31:05

nie ma obowiązku szanowania nikogo, na szacunek trzeba sobie zapracować a nie wyskakiwać z ryjem że nie wolno mu jeździć.
Oceń komentarz:
+
26
-
PGN 323FL 2017-03-17 20:04:29

Po co prywatnym chodzisz
Oceń komentarz:
+
35
-
PGN 323FL 2017-03-17 12:05:36

Sytuacja jak w przypadku KWA WF69 - zaczyna wyszczekana pizda, podpuszcza swojego chłopa i dym.
No jak można się do kogoś przypierydalać, że sobie jeździ po własnym lesie no ludzie zastanówta się!
Oceń komentarz:
+
37
-
PGN 323FL 2017-03-20 08:56:52

Odleciałaś kobito z Grudziądza... Ty trolico:)
Oceń komentarz:
+
11
-
PGN 323FL 2017-03-17 17:27:30

Widać buraków nie brakuje! Ten pierwszy burak NIE JEST WŁAŚCICIELEM NASZEGO MIEJSKIEGO LASU!!! CZUBKU
Oceń komentarz:
+
42
-
PGN 323FL 2017-03-16 20:44:54

Gniezno przeprasza za tego pajaca
Oceń komentarz:
+
58
-
PGN 323FL 2017-03-23 17:13:29

Koleżanko, "grudziądzanka" pisze się małą literą, bo taka jest zasada w języku polskim.

Nazwy mieszkańców miast pisze się małą lierą.
http://sjp.pwn.pl/zasady/;629446
Oceń komentarz:
+
25
-
PGN 323FL 2017-03-17 17:27:58

Dziękujemy! Szacun!
Oceń komentarz:
+
26
-
PGN 323FL 2017-03-16 08:29:13

Nielegalna wycinka drzew pijaka z insigni
Oceń komentarz:
+
26
-
PGN 323FL 2017-03-15 21:22:33

To ja może wytłumaczę stan prawny.

1) po lesie jeździć nie wolno, chyba że jest to dojazd do posesji (co jak rozumiem miało tu miejsce)
2) wchodzić na nieogrodzony teren wolno (niezależnie od wszelkich tabliczek)
3) grodzić działek leśnych zasadniczo nie wolno (poza szczególnymi przypadkami)

Oceń komentarz:
+
42
-
PGN 323FL 2017-03-29 14:41:29

Nie martw sie prawnik, sa tu jeszcze ludzie inteligentni, i te minusy nie pokonają plusów
Oceń komentarz:
+
23
-
PGN 323FL 2017-03-29 01:14:06

dostałem dwa minusy za to, że chciałem podstawe prawną. na górze strony buraczki macie podane przez kogoś artykuły, więc zamknąć kufy i douczyć się.
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-27 23:45:28

bzdury
Oceń komentarz:
+
9
-
PGN 323FL 2017-03-21 12:44:50

"wchodzić na nieogrodzony teren wolno (niezależnie od wszelkich tabliczek)" - serio? Z którego palca to wyssałeś? BTW polecam ci wejście na tereny poligonowo pod Toruniem. Nie są ogrodzone, tylko oznaczone tablicami. Idź i wejdź, bo uważasz, że ci prawo pozwala :D
Oceń komentarz:
+
25
-
PGN 323FL 2017-03-18 17:32:21

skąd dane? pokaż mi to w kodeksach :)
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-15 15:01:08

Złamany kutas w terkoczącej insigni CDTI
Oceń komentarz:
+
46
-
PGN 323FL 2017-03-29 09:00:49

Zachowaj swoje chore wizje narkotyczne dla siebie.
Oceń komentarz:
+
26
-
PGN 323FL 2017-03-15 03:20:40

Nagrywający zamiast przeprosić za wtargnięcie na prywatną własność umieszcza tutaj film?....a dodatkowo pisze, że niby jeździ do tego po lesie, którego nie ma?...oj widać, że niektórym w mózgach się poprzewracało.
Oceń komentarz:
+
10
-
PGN 323FL 2017-03-29 09:02:39

@Jwan pawel 69

Przeproś najpierw swoich rodziców…
Oceń komentarz:
+
22
-
PGN 323FL 2017-03-17 20:45:49

1) po lesie jeździć nie wolno, chyba że jest to dojazd do posesji (co jak rozumiem miało tu miejsce)
2) wchodzić na nieogrodzony teren wolno (niezależnie od wszelkich tabliczek)
3) grodzić działek leśnych zasadniczo nie wolno (poza szczególnymi przypadkami)
Oceń komentarz:
+
19
-
PGN 323FL 2017-03-16 20:12:57

Przepraszamy w imieniu ludu!
Oceń komentarz:
+
13
-
PGN 323FL 2017-03-15 20:31:18

dokladnie
Oceń komentarz:
+
16
-
PGN 323FL 2017-03-14 23:40:20



Partia panów
Szykuje się do wycinki lasu
Oceń komentarz:
+
8
-
PGN 323FL 2019-02-26 07:24:02

Partia panów, 500+ i trwam.
Oceń komentarz:
+
1
-
PGN 323FL 2017-03-18 17:33:03

chociaż mogą wyciąć bo to ich a nie niemców jak wasza kochana platforma chciała
Oceń komentarz:
+
5
-
PGN 323FL 2017-03-16 02:31:07

Jarka Antka i beatki 😂
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-13 20:22:11

Czy ta cham jest prezesem LOK???
Pewnie jeszcze ma pozwolenie na broń?!?
NATYCHMIAST zgłaszać na Policje zanim komuś krzywdę zrobi!
Zachowuje się jak niezrównoważony psychol!
Oceń komentarz:
+
7
-
PGN 323FL 2017-03-28 00:31:28

Jeżeli to jego teren, to jakby wezwali policję, zamiast natychmiast opuścić teren, zapłaciliby mandat w wysokości 500zł. Jeszcze sami by pewnie pokazali dowód na filmie na to, że właściciel wezwał ich do opuszczenia jego własności.
Oceń komentarz:
+
17
-
PGN 323FL 2017-03-14 17:56:13

zgłaszać za co?
Oceń komentarz:
+
13
-
PGN 323FL 2017-03-14 15:38:20

nie ośmieszaj się parobku
Oceń komentarz:
+
6
-
PGN 323FL 2017-03-13 19:19:02

Haha Insignia CDTi, burżuacja xD
"Dieslem lamusie możesz wozić se mamusie" ;)
Oceń komentarz:
+
6
-
PGN 323FL 2017-03-14 15:37:28

lepsze niż twoja astra 1.2 benzyna
Oceń komentarz:
+
10
-
PGN 323FL 2017-03-13 18:09:39

Ciulu masz szczęście że nie trafiłeś na takiego co by ci pokazał kulturę idioto tam było dziecko i kobieta Ale jak to mówią chłop że wsi wyjdzie ale Wies z chłopa nigdy buraku
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-29 20:34:51

Faktycznie z tym dzieckiem nie pokazał kultury, jednak z drugiej strony nie dziwie się gościowi. Jedzie sobie po swoim terenie na którym ma właściwie prawo robić co mu się podoba o ile nie jest to prawnie zabronione. Ale oczywiście państwo turyści obrońcy lasu, którzy sami nie wiedzą na czyim terenie się znajdują będą kogoś pouczać w kwestii o której sami nic nie wiedzą. Myślą że mogą sobie chodzić gdzie im się podoba bo ich zdaniem jak z reszta części komentujących las nie może być prywatnny. O ile rzeczywiście teren jest jego to nie rozumiem całego tego hejtu zwłaszcza na tej stronie, ale jak widać masa idiotów nie rozumie idei prawa własności ani celów dla których została stworzona ta strona i ciśnie gościa bo puściły mu nerwy przez jakiś pożal się Boże " strażników lasu".
Oceń komentarz:
+
11
-
PGN 323FL 2017-03-14 01:38:00

Taki mocny w gębie jesteś... a gość na początku z kulturą " Co państwo tu robicie" to te biedne państwo zaraz a nie wie pan że się jeździ..... a czy ci państwo nie wiedzą ze na cudzy teren się nie wchodzi ? Polska to kraj buraków w stanach dostali by kulkę w łeb za wtargnięcie na czyjaś posesje.... Ja jak bym ci wlazł do domu to też byś był taki miły i prosił mnie bym wyszedł czy darł mordę ze mam wypierdalać ?
Oceń komentarz:
+
0
-
PGN 323FL 2017-03-13 15:24:49

Ja nie rozumiem, jakim prawem ktoś wchodzi na prywatny teren i jeszcze mówi właścicielowi jak ma z niego korzystać. To, ze facet się zabulgotał to jedno, ale to nie zmienia faktu, że autorze jeden wlazłeś na teren prywatny. Ale jak już się tego dowiedziałeś to dlaczego udostępniasz ten materiał w necie? Bo nic ci chłop nie zrobił i może robić ze swojej własności użytek jaki chce.

Więc dla mnie ten materiał to jest powodem o sprawę o ujawnianie wizerunku, a ty autorze drogi nie masz żadnej linii obrony jaka jest w przypadku idiotów na drodze.

A dla minusujących to się zastanawiam co zrobilibyście gdyby do was do domu ktoś wlazł i się panoszył jak na swoim?
Oceń komentarz:
+
16
-
PGN 323FL 2017-03-17 20:49:49

Prawo mowi:
1) po lesie jeździć nie wolno, chyba że jest to dojazd do posesji (raczej dojazd do posesji to nie był )
2) wchodzić na nieogrodzony teren wolno (niezależnie od wszelkich tabliczek)
3) grodzić działek leśnych zasadniczo nie wolno (poza szczególnymi przypadkami)
Oceń komentarz:
+
21
-
PGN 323FL 2017-03-14 18:05:09

do " Ssd2017-03-13 17:42:44"

ciulu złamany, jak nie ogrodzisz, nie postawisz budki strażniczej oraz 10 groźnych psów to nie jest to teren prywatny? jesteś skończonym idiotą...

każde pole jest dobrem publicznym bo nie jest ogrodzone? wejdź na takie to cię zaraz z widłami ktoś przegoni.
Oceń komentarz:
+
17
-
PGN 323FL 2017-03-14 00:44:38

Widze gowno sie znasz na prawie wiec slaby trol dzieciaczku
Oceń komentarz:
+
10
-
PGN 323FL 2017-03-13 19:57:25

To nie jest dom,mam racje? A moze on w lesie mieszka???
Oceń komentarz:
+
5
-
PGN 323FL 2017-03-13 19:28:28

To ja Tobie uświadomię jakim prawem. Teren jest nieogrodzony, tabliczka z oznaczeniem że jest prywatny zawisła dopiero dzisiaj, to jak oni mieli cokolwiek wiedzieć ? Jak idziesz na spacer do lasu to szukasz i sprawdzasz czy czasami jakiś sektor jest prywatny ??? Wątpię...
Oceń komentarz:
+
20
-
PGN 323FL 2017-03-13 18:02:16

Yyy chłop widzi male dziecko i tak pięknie włada polszczyzną . A czy terem jest jego to sprawa do końca nie jest jasna. Nawet gdyby był jego to jedna karteczka z informacją o terenie prywatnym nie zwalnia tego Pana z kultury osobistej jaką niejako mieliśmy okazję ogladać .... pozdrowienia z karkonoszy !
Oceń komentarz:
+
28
-
PGN 323FL 2017-03-13 17:44:37

A po drugie dziś Pan od bluzgów przeprosił za zachowanie ale twierdzi ze został uderzony kijem w auto zanim zaczął wyzywać tylko tego nigdzie nie widać na filmie
Oceń komentarz:
+
13
-
PGN 323FL 2017-03-13 17:42:44

Te ciulu teren prywatny jest ogrodzony i oznaczony tam tego nigdzie nie ma
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-13 17:13:37

Na logike, kto z was by pomyslal, ze jakas cześć lasu w ktorej sie znajdujecie jest prywatna? Nikt do chuja, dlatego skoro Janusz chce miec pretensje to musi pierw wyraźnie zaznaczyc jego teren. Druga sprawa kurwa nigdy prze nigdy nie zachowujesz sie w ten sposób w obecnej córki drugiego goscia. Jestem wolnosciowcem, ale to też oznacza, że myslę i wyciagam wnioski. Jeżeli nie zabezpieczam swojego terenu to liczę się z tym, ze ktos na niego wchodzi i nie mam prawa do takiej rekacji. Jebac wszystkich, którzy usprawiedliwiaja to zachowanie prawem własności - prawdziwy wolnosciowiec w ten sposób nie mysli.
Oceń komentarz:
+
20
-
PGN 323FL 2017-03-13 15:07:08

Stary grzyb nielegalnie wycinał drzewa.
Oceń komentarz:
+
25
-
PGN 323FL 2017-03-14 15:38:27

dowody?
Oceń komentarz:
+
1
-
PGN 323FL 2017-03-13 14:47:46

Zawisc i jad jakimplujecie swiadczy o waszej malosci! Chlop jechal po swoim lesie a tu spoleczniak go ustawiac chce... Szkoda gadac - w Polsce nie ma prawa wlasnosci i dlatego tak nauczeni jestescie bo jestescie niewolnikami i zostaniecie nimi na zawsze!
Oceń komentarz:
+
33
-
PGN 323FL 2017-03-17 20:52:36

Prawo mówi:
1) po lesie jeździć nie wolno, chyba że jest to dojazd do posesji (co raczej nie miało tu miejsca)
2) wchodzić na nieogrodzony teren wolno (niezależnie od wszelkich tabliczek)
3) grodzić działek leśnych zasadniczo nie wolno (poza szczególnymi przypadkami)
Oceń komentarz:
+
9
-
PGN 323FL 2017-03-14 01:40:51

Teren prywatny nie musi być ogrodzony. ! Taka znajomość u was prawa.... W usa dostali by po kulce za wejście na czyjaś własność....
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-13 16:02:53

Jeżeli las był jego nalezało go ogrodzić. A tu cham buraczany morde wydarł. W ryj powinien dostać....i tyle byłoby jego lasu
Oceń komentarz:
+
23
-
PGN 323FL 2017-03-13 15:07:05

To nie wystarczyło grzecznie powiedzieć? Prosze Pana, ja jestem u siebie a Pan na moim terenie. Proszę wyjść. Do widzenia.
Oceń komentarz:
+
33
-
PGN 323FL 2017-03-13 14:57:15

dokladnie
Oceń komentarz:
+
13
-
PGN 323FL 2017-03-13 12:58:36

Buc, prostak i cham. Starość mu już do tyłka zagląda ale fika jak młody byczek. Obyś się koleżko nie sparzył jak na innego ogiera trafisz. Tą sepleniącą gębę nie raz pewnie będziesz miał obitą.
Oceń komentarz:
+
21
-
PGN 323FL 2017-03-13 22:48:41

Hehe dobre z ą starością. Dodatkowo pewnie juz czuje deski dębowe na swym ciele hahaha
Oceń komentarz:
+
1
-
PGN 323FL 2017-03-13 11:42:09

Cham i prostak
Oceń komentarz:
+
15
-
PGN 323FL 2017-03-14 15:37:50

podpisujesz się jako cham i prostak? nie dziwię się xD
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-13 11:21:51

Możecie podać dokładne koordynaty GPS gdzie to było?
Sam chętnie bym sprawdził do kogo ten teren należy...
Oceń komentarz:
+
24
-
PGN 323FL 2017-03-14 22:22:40

Teren przy ul. Piaskowej w Gnieźnie, należy do osób fizycznych. Teren ten w ewidencji gruntów figuruje jako łąki trwałe klasy IV.
Oceń komentarz:
+
6
-
PGN 323FL 2017-03-14 20:10:08

Patrząc na kształt i numeracje działki - wygląda na prywatną.
Dokładnie nie sprawdzę, bo informacja z księgi to 50zł :(

Chyba, ze ktoś na dostęp do bazy ksiąg wieczystych to działka nr:
300301_1.0001.AR_117.3/6 http://tablica-rejestracyjna.pl/images/photos/20170314201008.bmp
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-14 18:09:15

52.504992 , 17.610610
Wierząc GoogleMaps jest to ok. ulicy Piaskowej w Gnieźnie
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-14 15:37:59

NIE.
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-13 10:34:23

Cham i prostak można było grzecznie powiedzieć że to teren prywatny a nie mięsem rzucać przy dziecku.
Oceń komentarz:
+
20
-
PGN 323FL 2017-03-13 08:24:06

Wyjątkowa świnia i cham , wulgarne wyzwiska przy małym dziecku.
Oceń komentarz:
+
20
-
PGN 323FL 2017-03-14 14:14:06

dziecko niech sie uczy od malego life is brutal
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-13 01:29:00

Nie rozumiem, dlaczego hejtujecie właściciela lasu. Przecież to porządne panisko jest: mógł pobić a nie pobił, tylko intruzów ze swojego lasu w y p r o s i ł!
A że słownictwo i maniery spod budki z piwem?
No cóż - komuś, kto w pierwszym pokoleniu postąpił z chama na pana trzeba wiele wybaczyć. Bez wątpienia jego prawnuki (a może nawet wnuki...) będą umiały powiedzieć: Proszę opuścić teren mojej posiadłości.
Oceń komentarz:
+
23
-
PGN 323FL 2017-03-13 01:10:53

Abstrahując od tego kto jest właścicielem tego lasu - to indywiduum z samochodu okazało się zwykłym prymitywnym prostakiem bez cienia elementarnej kultury.
Po prostu klasyczny bury cham.
Nawiasem mówiąc miał więcej szczęścia niż rozumu - gdyby trafił na kogoś swojego pokroju to miałby obitą tę chamską mordę instrukcyjnie...
Co za dzicz plugawa!
Oceń komentarz:
+
37
-
PGN 323FL 2017-03-13 13:32:58

@kolega dokładnie tak, nie rozumiem tej grupowej nagonki na wąsatego chama. Chamem jest, ale to do niego pierwsi wyskoczyli ci obrońcy praworządności i mu po jego lesie zabraniają autem jeździć. Też bym się wkurwił.
Oceń komentarz:
+
9
-
PGN 323FL 2017-03-13 11:10:47

Czemu cham. Przecież się przywitał. Masz na początku "Dzień dobry". To nagrywający z lachonem od razu do niego z gębą wyskoczyli. Nic dziwnego że ich pogonił.
Oceń komentarz:
+
12
-
PGN 323FL 2017-03-12 23:07:46

Zapomniałe dodać, że gościu prezesuje w Gnieźnieńskim LOK'u.
Oceń komentarz:
+
20
-
PGN 323FL 2017-03-12 23:04:46

Pan A.K. niestety jest właścicielem dawnej strzelnicy wojskowej. Doprowadził piękny obiekt do totalnej ruiny. W tej chwili wycina drzewa przygotowując się do zlikwidowania kulochwytów. Nadzieję na sprzedaż i podział na działki budowlane blokuje trochę fakt, iż teraz ten teren jest wyłączony z zabudowy.poza tym jak - jak widać na filmie - to cham i prostak. 😕😕😕
Oceń komentarz:
+
38
-
PGN 323FL 2017-03-13 18:11:22

A później np. ty i tobie podobni kupicie sobie od niego ziemie żeby wymarzony domek na wsi postawić... wtedy nie będzie ci przeszkadzać że facet teren na działki podzielił... buzia będzie się cieszyć że udało się oazę spokoju odnaleźć - bo znajomi już majom to ja też.. jakby nie było komu kupować to by złodzieje nie kradli.Żenada te twoje utyskiwanie, miej pretensje do konsumpcjonistów.
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-12 20:25:30

Naruszenie miru domowego art. 193 k.k.

Naruszenie miru domowego to popularna nazwa przestępstwa polegającego się na wdarciu się do określonych miejsc lub też przebywaniu w tych miejscach pomimo sprzeciwu osoby uprawnionej.

Miejscami chronionymi za pośrednictwem tego przepisu są:

Dom;

Mieszkanie (lokal mieszkalny);

Lokal inny niż mieszkalny (np. lokal użytkowy, sklep, siedziba firmy itp.);

Pomieszczenie (garaż, magazyn, piwnica, altanka);


Ogrodzony teren (ogrodzone pole, ogródek działkowy itp.). W tym miejscu warto wspomnieć o tym, że zachowanie polegające na nieopuszczeniu – wbrew żądaniu osoby uprawnionej -lasu, pola, ogrodu, pastwiska, łąki lub grobli, które nie są ogrodzone, stanowi wykroczenie zagrożone karą grzywny do 500 PLN.

Przestępstwo naruszenia miru domowego polega więc na wejściu do w/w miejsc wbrew woli osoby uprawnionej, która wyraźnie (słownie, za pośrednictwem tablic informacyjnych) lub w sposób dorozumiany (np. poprzez zamknięcie pomieszczenia) zabrania wejścia na teren posesji.
Oceń komentarz:
+
28
-
PGN 323FL 2017-03-13 21:08:44

Piotr Markowicz ale ty tepy
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-13 12:05:49

Obok prawnika to Ty tylko siedziałeś i wydaje Ci się, że coś z jego wiedzy przez osmozę wchłonąłeś.
Oceń komentarz:
+
6
-
PGN 323FL 2017-03-13 10:19:47

Debilu teren nie jest ogrodzony
Oceń komentarz:
+
10
-
PGN 323FL 2017-03-13 09:18:37

masz calkowita racje niech sie ciesza ze im ryja ni eobil. teren prywatny wypad.

zoltan widac ze gimbaza
Oceń komentarz:
+
12
-
PGN 323FL 2017-03-13 08:37:35

jesteś jeszcze większym cymbałem niż ten wąsacz z filmu
Oceń komentarz:
+
7
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:29:44

teren jak widać na filmie został opuszczony mimo tego,że to jest teren nadleśnictwa a nie ziemia prywatna.
Oceń komentarz:
+
31
-
PGN 323FL 2017-03-12 19:55:51

teren prywatny to świętość, a że brak kultury to co innego
Oceń komentarz:
+
11
-
PGN 323FL 2017-03-14 10:33:16

Jak las moze byc prywatny? Sugerujesz, ze jesli na swojej dzialce posadze kilkadziesiat drzew, to po 20 latach przestane byc jej wlascicielem?
Oceń komentarz:
+
1
-
PGN 323FL 2017-03-13 20:19:24

Otóż nie można, ponieważ stawianie płotów jest uregulowane prawnie.
Oceń komentarz:
+
0
-
PGN 323FL 2017-03-13 13:36:18

@Hans Olo płot też sobie można postawić dla zabawy. I co?
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:27:01

Jest jeden mały problem.... ten Pan nie był na terenie prywatnym a nadleśnictwa.
Oceń komentarz:
+
33
-
PGN 323FL 2017-03-12 20:50:09

To nie amerykański film Januszu prawa. Dopóki sobie nie ogrodzi, to nawet pod okno można podejść i może im najwyżej naskoczyć. Żadna wywieszona kartka nie jest ogrodzeniem, kartkę na drzewie mogą powiesić nawet dzieci dla zabawy.
Oceń komentarz:
+
29
-
PGN 323FL 2017-03-12 20:01:36

Ale spacerować po lesie można. Jak w ogóle las może być prywatny? Przecież to przechodzi ludzkie pojęcie.
Oceń komentarz:
+
10
-
PGN 323FL 2017-03-12 18:30:42

ale o co chodzi ? skoro to jego teren to ma prawo wygonic kazdego kto tam lazi... a bachor nie jest zadnym usprawiedliwieniem
Oceń komentarz:
+
15
-
PGN 323FL 2017-03-12 17:43:46

W tym miesiącu drużynowo prowadzi Wielkopolska, a szczególnie pyry z Poznania, aż dwóch na podium :-)
Oceń komentarz:
+
6
-
PGN 323FL 2017-03-13 10:34:33

Ale Gniezno to taki Radom wielkopolski, wstydzimy się go.
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:19:32

Zmieniła się kolejność, Gniezno wyprzedziło pyry, a na prowadzeniu Wrocław :-)
Oceń komentarz:
+
3
-
PGN 323FL 2017-03-12 17:45:43

Co za wstyd dla Warszawiaków :-)
Oceń komentarz:
+
5
-
PGN 323FL 2017-03-12 16:51:13

Znam tego Pana... jest rekinem biznesu z Żoliborza, pochodzi z małej miejscowości Jabłonów. Znany twórca apek, potentat obrotowych krzeseł biurowych i ważna persona rynku pufiarskiego w Polsce. Jego UX i UI było wielokrotnie nagradzane prestiżowymi nagrodami w portalu STARTUP.pl. Uważajcie z kim zadzieracie, ten człowiek nosi zegarek za 40 tysięcy złotych i może wykupić waszą rodzinę razem z przodkami.

Pozdrawiam i życzę więcej rozumu. Uważajcie.
Oceń komentarz:
+
68
-
PGN 323FL 2017-03-15 15:34:11

Wy wszyscy nie ogarnęliście, że wpis "Michàil Matisšè von Kieub" to ironia? :) Wiecie w ogóle co to UX/UI? :D Jeszcze się spinacie. Nie mogę ze śmiechu. Jak można nie załapać tak oczywistej ironii?! :D
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-12 23:17:44

I jezdzi insignia hahahah dobre milioner
Oceń komentarz:
+
13
-
PGN 323FL 2017-03-12 22:42:17

To żeś człowieku napisał. Rekin biznesu w insigni masakra jakaś i do tego zegarek za 40 tyś. Niech uważa bo mu rękę upier..lą za ten zegarek haha. Po jego wymowie stwierdzam, iż ma problemy z poprawnym wysławianiem się, to jak taki debil mógł zostać rekinem biznesu co? Może z rekinami ma coś wspólnego, kiedyś, gdzieś na jakimś przyjęciu podawali i skosztował.
Oceń komentarz:
+
14
-
PGN 323FL 2017-03-12 20:03:18

No sorry, ale właśnie dał Pan popis swoich własnych kompleksów. Nosi zegarek za 40k, więc trzeba mu się w pas kłaniać. Typowo małomiasteczkowa mentalność. Zwiedziłby Pan trochę świata, to zobaczyłby, że zegarek za 40k, opel i kawałek nieużytku to żaden Krezus, a już na pewno nie ktoś przed którym należałoby padać na twarz. Z resztą, Rzeczpospolita niejednego takiego "rekina biznesu" z gnojem za paznokciami zameldowała w sanatorium z firankami w szkocką kratę.
Oceń komentarz:
+
5
-
PGN 323FL 2017-03-12 18:27:25

niby milioner a jezdzi stara insignia xd czlowieku nie osmieszaj sie
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-12 17:14:04

Nie ważne jakim rekinem biznesu jest, nie ważne ile ma pieniędzy, ten filmik pokazuje jakich mamy "biznesmenów" w Polsce. Jeżeli w taki sposób zaatakował małżeństwo z dzieckiem to pewnie tak samo traktuje swoich pracowników. Szkoda że taki cham na mnie nie trafi kiedy jestem z dziećmi, pokazał bym mu gdzie jego miejsce i nauczył kultury. Filmik wysyłajcie gdzie tylko się da z nie zasłoniętą facjatą. Tak na marginesie, po mojej nieogrodzonej działce też chodzą ludzie ale nigdy by mi nie przyszło do głowy żeby kogoś w taki sposób zwyzywać.
Oceń komentarz:
+
41
-
PGN 323FL 2017-03-12 17:08:44

Przecież to zwykły palant
Oceń komentarz:
+
33
-
PGN 323FL 2017-03-12 16:02:36

zero kultury, ubogie slownictwo
Oceń komentarz:
+
23
-
PGN 323FL 2017-03-13 19:47:07

http://gniezno.naszemiasto.pl/tag/afera-w-lesie-gniezno.html
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-12 15:34:31

Najgorszy kierowca do tego cham i prostak!
Oceń komentarz:
+
23
-
PGN 323FL 2017-03-12 15:32:13

Kierowca jeździ nieprzepisowo po lesie, stanowi zagrożenie dla pieszych, zachowuje się niekulturalnie i jest bardzo agresywny. Możliwe, że przyczyną takiego zachowania jest nadużycie alkoholu...
Oceń komentarz:
+
22
-
PGN 323FL 2017-03-12 15:30:03

Jebany alkoholik .ciekawe kiedy sie powiesi jak jego znajomy
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-12 15:23:07

to jest osoba publiczna - wnioskuje z komentarzy, czy prezes jakiejś spółki ? Co jest grane? Mam nadzieje że nagranie trafi tam gdzie trzeba i poniesie konsekwencje mistrz nasz
Oceń komentarz:
+
1
-
PGN 323FL 2017-03-12 15:06:08

Ten prostaczek to z Gniezna ? Słoma z butów wychodzi ale Panisko ha ha ha
Oceń komentarz:
+
25
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:22:02

Jakby nie słoma, to pani Ela nie miałaby co jeść, więc niech nie narzeka na słomę.
Oceń komentarz:
+
0
-
PGN 323FL 2017-03-12 14:30:26

Uważać na bydlaka! Niebywale agresywny, chamski typ!
Oceń komentarz:
+
28
-
PGN 323FL 2017-03-12 22:01:43

Kawał mi się przypomniał.

Stoi pijak obszczymurek i podlewa miejscowy murek,
Podchodzi babeczka, widzi co jest i wzdycha - co za bydlak…
A pijaczek - pani się nie boi, trzymam mocno :-)
Oceń komentarz:
+
0
-
PGN 323FL 2017-03-12 14:26:37

Prostak jakich mało, brak kultury to mało powiedziane.
Oceń komentarz:
+
16
-
PGN 323FL 2017-03-12 14:06:01

Takich agresywnych debili powinno się zamykać w zakładach psychiatrycznych. Powinien po oczach gazem dostać.
Oceń komentarz:
+
3
-
PGN 323FL 2017-03-21 12:41:22

ONR by zapełnił wszystkie zakłady. BTW komentarze wszystkich poniżej, że cham i burak, bo zwyzywał ludzi łażących po jego terenie, wykazują że komentujacy nigdy nie mieli własnego terenu, łąki, kawałka lasu po którym im ktoś łaził i upominał, że im nie wolno po własnym terenie jeździć. Postawcie się w sytuacji tego faceta i zapytajcie siebie czy byście z radością przywitali intruzów na waszym terenie, którzy upominają was jak się zachowujecie? Z uśmiechem na twarzy byście odpowiedzieli "ach goście, jak miło was widzieć"? :D
Oceń komentarz:
+
1
-
PGN 323FL 2017-03-12 13:53:51

Pewnie będą tam ładne działeczki w lesie i cena działeczek podskoczy.
Oceń komentarz:
+
17
-
PGN 323FL 2017-03-12 13:48:27

Sprawdzone - teren nalezy do miasta a on tak tam latal bo kilkaset metrow dalej wycinali las i chodzilo o to zeby nikt do nich nie doszedl - po prostu chronil swoich ktorzy nielegalnie wycinali !!!
Oceń komentarz:
+
40
-
PGN 323FL 2017-03-13 13:38:31

No jeżeli jest jak piszesz i teren nie jest prywatny, to gość wpadł i nic go nie usprawiedliwia. Co innego, gdyby ta filmująca rodzinka wdarła się na teren prywatny.
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-12 13:26:28

Pewnie zostaną zminusowany, ale czy ktoś może mi powiedzieć, czy to faktycznie jego teren był ? No bo jeśli tak, to chyba mu wolno tam jeździć i wyprosić obcych. Owszem mógłby to powiedzieć bardziej uprzejmie, jednak moim zdaniem film sugeruje, że miał taki plan, bo zaczął od "Dzień dobry, co tu Państwo robicie", tylko go zezłościła uwaga o jeżdżeniu po lesie.
Oceń komentarz:
+
20
-
PGN 323FL 2017-03-13 12:58:55

Jacek K.
Jak zwykle się mylisz, bo już masz 4 plusy, a ode mnie 5. A teraz na poważnie.
Miło cię widzieć znowu, bo z tobą można dyskutować.
Napisałeś, że zostaniesz zminusowany, więc ludzie na złość cię splusowali. Dobra taktyka. Pewnie na facebooku też taki lajki zdobywasz.

Niestety, ale autor nagrania nie pomaga. Bohater filmu każe im się wynosić, bo teren prywatny, a oni się wynoszą. Do tego w opisie filmie też nie ma zaprzeczenia. Więc możemy się domyślać, że mówił prawdę i miał wtedy rację.

Natomiast później kilku użytkowników twierdzi, że jednak nadleśnictwo. Czy mamy im wierzyć? Ja sam już widziałem na portalu ze cztery filmy, który pokazują drogę, którą codziennie przemierzam, więc zapewne znaleźli się też tutaj tacy, którzy rozpoznali jakąś okolicę.

Szczególnie, że podano nam jego imię i nazwisko i faktycznie się ono zgadza. Więc są oni tutaj wiarygodni.

Więc teraz nie mamy jasności: z jednej strony autor filmiku sugeruje, że to faktycznie teren prywatny, natomiast użytkownicy sugerują, że nie. Pół na pół.

Oczywiście post z jego imieniem i nazwiskiem został już skasowany.

Również post z informacją o nielegalnej wycince może być prawdziwy.
Oceń komentarz:
+
0
-
PGN 323FL 2017-03-12 13:25:03

wsiok buraczany
Oceń komentarz:
+
8
-
PGN 323FL 2017-03-13 12:49:25

Nie widziałem, że wsioki pracują na wsiach, myślałem, że wieśniacy.

Znaczy mieszczuch, to każdy kto mieszka w mieście, czy tylko ten niekulturalny?
Oceń komentarz:
+
0
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:25:19

Kogo chciałeś obrazić - ludzi ciężko pracujących na wsi?
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-12 13:00:39

Chami i prostak.
Oceń komentarz:
+
9
-
PGN 323FL 2017-03-12 11:36:17

http://piszsuchary.pl/suchar/3005/co-maja-najczesciej-wlasciciel
Oceń komentarz:
+
5
-
PGN 323FL 2017-03-12 11:33:11

wiadomo insignia:)

tyle burak bez kultury i poczucia smaku, moze kupic takie auto:) typowy samochod dla grubych burkaow, sadzacych ze sa krolami zycia:)
Oceń komentarz:
+
11
-
PGN 323FL 2018-09-08 08:17:53

Nie stać was na zaden samochod i zazdrościcie insigni.
Oceń komentarz:
+
0
-
PGN 323FL 2017-03-17 20:50:33

Mateusz, ja rozumiem, ze tobie może nie smakować barszcz, czy nawet cukier, ale to nie powód, żeby obwiniać o to innych i w każdym, kogo nie lubisz, widzieć tego znienawidzonego buraka…

Nie smakują ci buraki, to ich nie jedz i daj żyć innym.

A insigni też nie ma co zazdrościć, bo to przereklamowany wózek jest.
Tym bardziej, jak jest to maszynka od Niemca, co płakał, jak sprzedawał i dzwonił, ze odkupi :-)
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-13 09:38:26

J@R0$£AVV :) wysyp burakow w insigniach jest absolutnie zaskakujacy:)

po prostu tacy dorobikiewiczie, czesto mysla , ze opel to wyznacznik statusu

Oceń komentarz:
+
7
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:28:40

Typowy komentarz ludzi, którzy poza oklepanymi epitetami nie maja nic więcej do powiedzenia.
Oceń komentarz:
+
7
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:20:12

Opel insignia to jeden z najczęściej psujących się samochodów. Burak o tym nie wiedział.
Oceń komentarz:
+
7
-
PGN 323FL 2017-03-12 11:25:06

Radni z Gniezna...zróbcie porządek. Wstyd. Prezes.....za takie zachowanie, to kible powinien sprzątać.
Oceń komentarz:
+
19
-
PGN 323FL 2018-07-10 07:44:24

Pewnie jakiś zapasły postkomunistyczny działacz przyklejony do koryta jakich wielu w Gnieźnie!
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:21:41

Kto to jest?
Oceń komentarz:
+
2
-
PGN 323FL 2017-03-12 09:48:03

Gnój
Oceń komentarz:
+
7
-
PGN 323FL 2017-03-12 07:54:04

Celebryta-pajac. Ale już odpowiednie służby się nim zajmą.
Oceń komentarz:
+
3
-
PGN 323FL 2017-03-12 00:29:20

burak jakich mało
Oceń komentarz:
+
8
-
PGN 323FL 2017-03-11 23:12:37

Burak, bez kultury! Co za idiota rzuca takimi wulgaryzmami przy dziecku? Ma szczęście, że trafił na takich ludzi, inni wytłumaczyli by mu ręcznie pojęcie "kultura".
Oceń komentarz:
+
10
-
PGN 323FL 2018-07-26 13:44:31

Czyli jak by Ci ktoś przyszedł do domu i mówił co Ci wolno, a czego nie, to też byś mu kulturalnie tłumaczył? :D czy dał się ogarnąć "ręcznie"? :D
Oceń komentarz:
+
0
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:32:00

kultura ma wiele znaczeń…
Oceń komentarz:
+
3
-
PGN 323FL 2017-03-11 23:01:17

Psami to może sobie szczuć. Jak internet go zaszczuje to nie ma zmiłuj.
Oceń komentarz:
+
14
-
PGN 323FL 2017-03-11 22:27:12

Burak bez szkoły
Oceń komentarz:
+
15
-
PGN 323FL 2017-03-11 21:58:46

To prawda, to nasz kolega Andrzejek spod sklepu, ile to już razem wypiliśmy
Oceń komentarz:
+
19
-
PGN 323FL 2017-03-11 21:24:04

Kierowca jeździ po lesie i wyzywa wulgaryzmami małżeństwo z dzieckiem
Oceń komentarz:
+
3
-
PGN 323FL 2017-03-11 21:15:27

Kierowca agresywny, jeździ po lesie pomimo zakazu.
Oceń komentarz:
+
53
-
PGN 323FL 2017-03-22 09:23:31

Też bym się wkurzył gdyby na mojej działce ktoś mi zwracał uwagę. I te teksty: powinien pan ogrodzić... No litości. Oczywiście przesadził z językiem ale podejrzewam, że też bym zawrzał.
Oceń komentarz:
+
31
-
PGN 323FL 2017-03-19 22:18:00

pisanie z caps lockiem świadczy o jakiejś chorobie, czy po prostu mogę myśleć, że jesteś zjebaną siksą?
Oceń komentarz:
+
6
-
PGN 323FL 2017-03-19 17:17:33

BURAK GRANATEM OD PŁUGA ODERWANY... HAHAHA PUSTAK TOTALNY... ŻEBY SIĘ NIE ZESRAŁ
Oceń komentarz:
+
27
-
PGN 323FL 2017-03-13 14:44:10

do " Vi2017-03-12 21:16:52"

myślałem że na tej stronie wrzuca się filmiki/zdjęcia kogoś kto łamie przepisy ruchu drogowego a nie to że jest chamem. pod względem ruchu drogowego nic złego nie zrobił, więc ta nagonka jest bez sensu. Czekam na kolejne minusy bez argumentów :) Lubię to
Oceń komentarz:
+
29
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:35:01

To że karteczka jest to tylko uprzejmość właściciela nie macie prawa wchodzić na prywatny teren i to do was należy obowiązek rozpoznania.
Oceń komentarz:
+
11
-
PGN 323FL 2017-03-12 21:16:52

Karteczke to niech sobie gleboko wsadzi. Nawet jesli to jego teren to mozna kogos wyprosic grzecznie bez przeklenstw I obrazania.A jak jeszcze wezmiemy pod uwage,ze cala ta niesympatyczna wymiane zdan obserwujw dziecko, to ten rozwrzeszczaniec powinien sie wstydzic. Slomy w butach tyle,ze nie da sie jej ukryc. Sama wylazi.
Oceń komentarz:
+
8
-
PGN 323FL 2017-03-12 20:56:32

@HHe Otóż nie ma prawa wyprosić z lasu - także prywatnego.
Oceń komentarz:
+
16
-
PGN 323FL 2017-03-12 18:56:34

"Kierowca agresywny, jeździ po lesie pomimo zakazu. "

z tego co widzę na filmiku to jeździ po swoim więc na wuj ten filmik tutaj? w usa oddałby strzał i by nie było problemu. u nas trzeba stawiać mury obronne żeby nikt nie wchodził na czyjąś własność. Wystawienie wielkiego transparentu "teren prywatny" nic nie daje bo buractwo dalej wchodzi, bo nie ma płotu...
Oceń komentarz:
+
5
-
PGN 323FL 2017-03-12 17:41:05

Pomijając chamskie, godne potępienia agresywne zachowanie, gdzie wy tam widzicie las? To jest łąka jakaś.
Ta droga może jest koło lasu, ale na pewno na tym filmie nie prowadzi przez las.
Oceń komentarz:
+
13
-
PGN 323FL 2017-03-12 08:37:51

Chociaż typ przypomina mi Ryśka z Limanowej zza rzeki, to argument tutaj jest po jego stronie.
Oceń komentarz:
+
5
-
PGN 323FL 2017-03-12 08:33:26

HHe, no ja też tak myślę.
Oceń komentarz:
+
4
-
PGN 323FL 2017-03-12 05:09:00

Masakra co za koles. Zero kultury.
Oceń komentarz:
+
9
-
PGN 323FL 2017-03-12 01:52:25

Jeśli teren (las) należy do niego, to ma prawo wyprosić (w bardziej lub mniej kulturalny) gości zachowujących się w ten sposób jak na filmie.
Oceń komentarz:
+
7
-
PGN 323FL 2017-03-11 23:00:02

Karteczke to może sobie na czoło przykleić.
Przed takimi sytuacjami lepiej zaopatrzyć się w gaz.
Oceń komentarz:
+
13
-

Dodaj komentarz

Załączanie filmów i zdjęć (?)
Aby dołączyć do komentarza film z youtube lub z facebooka, albo zdjęcie, wystarczy zamieścić do niego link w treści komentarza
Wybierz pliki
Dodając komentarz akceptujesz regulamin

Szukaj

Najgorsi kierowcy w marcu

  1. ZS 3631Y
  2. PK 1696H
  3. SG 001AM
  4. P1 BEZOR
  5. LOP 60194
  6. EL 6W107
  7. O7 PATI
  8. PY 21280
  9. T0 IM3I
  10. ZMY 405AY

Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »