Wybrane komentarze

GND 7S93 2016-11-16 21:09:02

Tępa głupia agresywna blond łeb - tzn BLONDYNA, która ciśnie Zafirą i myśli, że Swiat do niej należy. Kobieto naucz się jeździć, albo na rower wsiądź a nie z wiochy GND... wyjeżdża i do miasta się pcha.
Oceń komentarz:
3
+
-
GND 8X05 2016-11-04 16:33:32

Koleś zero pojęcia o przepisach drogowych wymusza pierszenstwo, wjeżdża na jezdnię z drogi podporzadkowanej na pełnym pędzie cudem uniknelismy stłuczki. Ponadto gość nie wie ze światła przeciwmgielne nie służą do lansu tylko do jazdy we mgle poza miastem. Baranie wyłącz przeciwmgielne, jezdzij wolniej,rozwazniej i przedewszystkim wydoroslej bo na drodze tego wszystkiego ci brakuje
Oceń komentarz:
1
+
-
GND 7N45 2016-09-14 20:09:36

Ostatnio spotkałem te auto na stacji benzynowej. Facet kolo 40 jakby gdyby nigdy nic kręcił jointa po czym go z kolega spożyl. Nie miałem czasu siedzieć i patrzeć czy odjeżdżają ale radzę uważać zrobił to raz zrobi następny skutki mogą być tragiczne.
Oceń komentarz:
4
+
-
GND 7X61 2016-09-14 19:12:24

Manewry niczym stary dziad, niepewne brak włączania kierunków, jazda po całej szerokości drogi. Po ryzykownym wyprzedzeniu okazało się ze jakaś Tepa baba w taty albo starszego goscia sponsora laska do ruchania. Wiesniaro wsiadajac za kierownicę stwarzasz zagrożenie jadąc skup się na jeździe a nie na telefonie,mordzie i pazurkach. Masakra
Oceń komentarz:
8
+
-
GND 6N14 2016-09-01 07:43:16

Kurier kretyn jakich malo. 31.08 tak zapieprzał po elblągu że nie miał czasu włączać kierunkowskazów, przez co ludzie co chwile koło niego zwalniali bo bali się że w nich wjedzie. Samochód firmy TNT. Jechał około 15.30, pozdro i kij w oko dla buraka który akurat prowadził.
Oceń komentarz:
2
+
-

Więcej komentarzy »


Strony: 1, ..., 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, ..., 266
Tablice rejestracyjne:
Strony: 1, ..., 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, ..., 266

Szukaj

Najgorsi kierowcy w grudniu

  1. ST 1999C
  2. WE 169KC
  3. DB 55218
  4. WPN AT45
  5. WI 1056X
  6. CBR 8M97
  7. PO 2S401
  8. LU 07353
  9. RDE 04P9
  10. EL 321MX
Zobacz rankingi kierowców z poprzednich miesięcy »
Ostatnio wyszukiwane: